שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי

"הסל שלי" היא רשת סופרמרקטים שכונתיים שנוחה לכל כיס.הדגש שלנו הוא שמירה על הסניפים מסודרים, נקיים שיקנו לכם חוויית קנייה הטובה ביותר, בשירות אישי ומחירים נוחים.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי

טלפון של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
מספר הטלפון הינו:
08-9202035
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 6:30-21:00 | ו': 6:30-19:15
הפייסבוק של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
שם דף הפייסבוק הינו:
https://www.facebook.com/mybasket.co.il/
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות בית ספר נופי מולדת גן יבנה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר נופי מולדת גן יבנה דף הבית בית ספר נופי מולדת גן יבנה הינו בית ספר יסודי.

שירות לקוחות בית קולנוע נהריה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית קולנוע נהריה דף הבית בית קולנוע נהריה הינו בילוי ופנאי של סרטים. מבט מהיר על דרכי יצירת

שירות לקוחות נאיה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נאיה טלפון דף הבית נאיה היא מסעדה אסייאתית כשרה הממוקמת בפאתי מושב בית נקופה . מבט מהיר על דרכי

שירות לקוחות משרד הפנים מודיעין טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משרד הפנים מודיעין דף הבית משרד הפנים מהווה את חוד החנית הממשלתית בקידום ויישום המדיניות בכל הקשור לפיקוח ובקרה

שירות לקוחות מרכז דור הוד השרון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מרכז דור הוד השרון דף הבית מרכז דור הינו פארק עם מתקני ספורט. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר

שירות לקוחות אקבר יפו טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת אקבר דף הבית אקבר הוא בר מסעדה הממוקמם ביפו, במקום יש אווירה כיפית מגוון רחב של דרינקים ושתייה
ביקורות על החברה

2 תגובות
הבוקר קניתי באור עקיבא כריח עוף. שלט המחיר בקצביה היה מופנה כלפי המוכר. סובבתי אותו וראיתי שהמחיר הוא 19.90 לק"ג. נטלתי מגשית ונגשתי לקופה. שם הסיפור היה שונה. חייבו אותי לפי 24.90. שאלתי למה? המוכרת שאלה כמה כתוב שם. נתתי לה המחיר.מיד ללא אומר ודברים שינתה המחיר ל-19.90. הה]פרש בין חשבון הקופאית לזה שלי היה כ-10 שקלים.
זו אינה הפעם הראשונה בה אני נתקל ב"טעויות" מסוג זה ותמיד לטובת המוכר.
מקרה אחד היה עם פסטה. מקרה שני חוייבתי במחיר תפוחי עץ ברשת במקום תפוזים ברשת. ההבדל במחיר ל-1 ק"ג היה 18 שקלים. מקרה אחר היה שהלחם המלא היה כולו עובש וריח רע. מקרה אחר היה שחוייבתי במחיר חציל בלדי המקום חציל חממה.
האם זו שיטתכם להגדיל הכנסותיכם?
אולי אתם מחפשים לאתגר את הלקוחות?
הניהול בסניף זה חייב בניעור.
אני כבר החלטתי לעבור לרמי לוי, ואצלכם ארכוש, אם בכלל, רק השלמות קטנות.
אולי כשרבים יפעלו כמותי אתם תבינו היכן הדברים עומדים, מה עוד שבקרוב מאד ייפתח סופרמרקט אמיתי במתחם ביג מולכם.
אני מקווה שלא תעלימו את תגובתי כי היא לא מחמיאה.