שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי
"הסל שלי" היא רשת סופרמרקטים שכונתיים שנוחה לכל כיס.הדגש שלנו הוא שמירה על הסניפים מסודרים, נקיים שיקנו לכם חוויית קנייה הטובה ביותר, בשירות אישי ומחירים נוחים.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי
טלפון של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
מספר הטלפון הינו:
08-9202035
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 6:30-21:00 | ו': 6:30-19:15
הפייסבוק של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
שם דף הפייסבוק הינו:
https://www.facebook.com/mybasket.co.il/
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות פיצה שמש טבריה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה שמש טבריה טלפון דף הבית 100% גבינה צהובה נועם ובצק ללא חומרים משמרים ב-100% מהסניפים וב-20 ש"ח

שירות לקוחות דואר ישראל (רשות הדואר) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דואר ישראל (רשות הדואר) דף הבית דואר ישראל (רשות הדואר) הינה דואר מובילה המציעה שירותי דואר ( כמו

שירות לקוחות טלפארמה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טלפארמה דף הבית טלפארמה – בית המרקחת הישיר הראשון. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של טלפארמה טלפון של

שירות לקוחות מוניות אביר טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מוניות אביר דף הבית מוניות אביר היא תחנה המשרתת את לקוחותיה 20 שנה עם שירותי ספיישל. מבט מהיר

שירות לקוחות מכון רישוי חפר חדרה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון רישוי חפר חדרה דף הבית מכון חפר הינו מוסך לבדיקות רכבים. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של

שירות לקוחות בית ספר רקפות קריית ביאליק טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר רקפות קריית ביאליק דף הבית בית ספר קריית ביאליק הינו בית ספר יסודי. מבט מהיר על
ביקורות על החברה
2 תגובות
הבוקר קניתי באור עקיבא כריח עוף. שלט המחיר בקצביה היה מופנה כלפי המוכר. סובבתי אותו וראיתי שהמחיר הוא 19.90 לק"ג. נטלתי מגשית ונגשתי לקופה. שם הסיפור היה שונה. חייבו אותי לפי 24.90. שאלתי למה? המוכרת שאלה כמה כתוב שם. נתתי לה המחיר.מיד ללא אומר ודברים שינתה המחיר ל-19.90. הה]פרש בין חשבון הקופאית לזה שלי היה כ-10 שקלים.
זו אינה הפעם הראשונה בה אני נתקל ב"טעויות" מסוג זה ותמיד לטובת המוכר.
מקרה אחד היה עם פסטה. מקרה שני חוייבתי במחיר תפוחי עץ ברשת במקום תפוזים ברשת. ההבדל במחיר ל-1 ק"ג היה 18 שקלים. מקרה אחר היה שהלחם המלא היה כולו עובש וריח רע. מקרה אחר היה שחוייבתי במחיר חציל בלדי המקום חציל חממה.
האם זו שיטתכם להגדיל הכנסותיכם?
אולי אתם מחפשים לאתגר את הלקוחות?
הניהול בסניף זה חייב בניעור.
אני כבר החלטתי לעבור לרמי לוי, ואצלכם ארכוש, אם בכלל, רק השלמות קטנות.
אולי כשרבים יפעלו כמותי אתם תבינו היכן הדברים עומדים, מה עוד שבקרוב מאד ייפתח סופרמרקט אמיתי במתחם ביג מולכם.
אני מקווה שלא תעלימו את תגובתי כי היא לא מחמיאה.