שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי

"הסל שלי" היא רשת סופרמרקטים שכונתיים שנוחה לכל כיס.הדגש שלנו הוא שמירה על הסניפים מסודרים, נקיים שיקנו לכם חוויית קנייה הטובה ביותר, בשירות אישי ומחירים נוחים.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי

טלפון של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
מספר הטלפון הינו:
08-9202035
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 6:30-21:00 | ו': 6:30-19:15
הפייסבוק של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
שם דף הפייסבוק הינו:
https://www.facebook.com/mybasket.co.il/
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות בית מרקחת מדי פלוס בר אילן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית מרקחת מדי פלוס בר אילן דף הבית מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של בית מרקחת מדי

שירות לקוחות פיצה שמש קרית ים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה שמש קרית ים טלפון דף הבית פיצה שמש קרית ים עם תפריט עשיר ומגשי פיצה משפחתית טעימות

שירות לקוחות בית ספר סגולה בני ברק טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר סגולה בני ברק דף הבית בית ספר סגולה בני ברק הוא מוסד לימודי עירוני. מבט מהיר

שירות לקוחות בית הכנסת הקראי בירושלים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית הכנסת הקראי בירושלים דף הבית בית הכנסת הקראי בירושלים, הוא העתיק ביותר מבין בתי הכנסת בירושלים. הוא הוקם

שירות לקוחות בילינסון מרכז דוידוף טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בילינסון מרכז דוידוף דף הבית מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של בילינסון מרכז דוידוף מרכז דוידוף לטיפול ולחקר

שירות לקוחות מסעדת שולה קיסריה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת שולה קיסריה דף הבית מסעדת שולה קיסריה הם מסעדות דגים ים תיכוניות. מבט מהיר על דרכי יצירת
ביקורות על החברה

2 תגובות
הבוקר קניתי באור עקיבא כריח עוף. שלט המחיר בקצביה היה מופנה כלפי המוכר. סובבתי אותו וראיתי שהמחיר הוא 19.90 לק"ג. נטלתי מגשית ונגשתי לקופה. שם הסיפור היה שונה. חייבו אותי לפי 24.90. שאלתי למה? המוכרת שאלה כמה כתוב שם. נתתי לה המחיר.מיד ללא אומר ודברים שינתה המחיר ל-19.90. הה]פרש בין חשבון הקופאית לזה שלי היה כ-10 שקלים.
זו אינה הפעם הראשונה בה אני נתקל ב"טעויות" מסוג זה ותמיד לטובת המוכר.
מקרה אחד היה עם פסטה. מקרה שני חוייבתי במחיר תפוחי עץ ברשת במקום תפוזים ברשת. ההבדל במחיר ל-1 ק"ג היה 18 שקלים. מקרה אחר היה שהלחם המלא היה כולו עובש וריח רע. מקרה אחר היה שחוייבתי במחיר חציל בלדי המקום חציל חממה.
האם זו שיטתכם להגדיל הכנסותיכם?
אולי אתם מחפשים לאתגר את הלקוחות?
הניהול בסניף זה חייב בניעור.
אני כבר החלטתי לעבור לרמי לוי, ואצלכם ארכוש, אם בכלל, רק השלמות קטנות.
אולי כשרבים יפעלו כמותי אתם תבינו היכן הדברים עומדים, מה עוד שבקרוב מאד ייפתח סופרמרקט אמיתי במתחם ביג מולכם.
אני מקווה שלא תעלימו את תגובתי כי היא לא מחמיאה.