שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי
"הסל שלי" היא רשת סופרמרקטים שכונתיים שנוחה לכל כיס.הדגש שלנו הוא שמירה על הסניפים מסודרים, נקיים שיקנו לכם חוויית קנייה הטובה ביותר, בשירות אישי ומחירים נוחים.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי
טלפון של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
מספר הטלפון הינו:
08-9202035
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 6:30-21:00 | ו': 6:30-19:15
הפייסבוק של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
שם דף הפייסבוק הינו:
https://www.facebook.com/mybasket.co.il/
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות דואר ארה"ב (USPS) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דואר ארה"ב (USPS) דף הבית דואר ארה"ב (USPS) — שירות הדואר של ארצות הברית, החברה דואגת לאספקת

שירות לקוחות גלידה גולדה שושנה דמארי נתניה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של גלידה גולדה שושנה דמארי נתניה טלפון דף הבית רשת הגלידות העברית הראשונה, המספקת חווית מרגשת של טעמים נפלאים

שירות לקוחות גמא גולן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של גמא גולן דף הבית גמא גולן הינה סוכנות ביטוח מהגדולות והוותיקות בארץ המספקת ללקוחותיה מחיר אופטימלי במגוון רחב

שירות לקוחות פיצה אלמונדו עכו טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה אלמונדו עכו דף הבית פיצריית אלמונדו – פיצרייה כשרה למהדרין בעלת ותק של שנים בעכו. מבחר תוספות מגוון,

שירות לקוחות בית בירם טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית בירם טלפון דף הבית קמפוס בית בירם הוא סניף הדגל של בית הספר הריאלי העברי בחיפה. הקמפוס

שירות לקוחות אינדי פארק טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אינדי פארק דף הבית אינדי פארק – סירות פדלים, קיאקים, השכרת אופניים ושלל אטרקציות למשפחות בכרטיס הכל כלול.
ביקורות על החברה
2 תגובות
הבוקר קניתי באור עקיבא כריח עוף. שלט המחיר בקצביה היה מופנה כלפי המוכר. סובבתי אותו וראיתי שהמחיר הוא 19.90 לק"ג. נטלתי מגשית ונגשתי לקופה. שם הסיפור היה שונה. חייבו אותי לפי 24.90. שאלתי למה? המוכרת שאלה כמה כתוב שם. נתתי לה המחיר.מיד ללא אומר ודברים שינתה המחיר ל-19.90. הה]פרש בין חשבון הקופאית לזה שלי היה כ-10 שקלים.
זו אינה הפעם הראשונה בה אני נתקל ב"טעויות" מסוג זה ותמיד לטובת המוכר.
מקרה אחד היה עם פסטה. מקרה שני חוייבתי במחיר תפוחי עץ ברשת במקום תפוזים ברשת. ההבדל במחיר ל-1 ק"ג היה 18 שקלים. מקרה אחר היה שהלחם המלא היה כולו עובש וריח רע. מקרה אחר היה שחוייבתי במחיר חציל בלדי המקום חציל חממה.
האם זו שיטתכם להגדיל הכנסותיכם?
אולי אתם מחפשים לאתגר את הלקוחות?
הניהול בסניף זה חייב בניעור.
אני כבר החלטתי לעבור לרמי לוי, ואצלכם ארכוש, אם בכלל, רק השלמות קטנות.
אולי כשרבים יפעלו כמותי אתם תבינו היכן הדברים עומדים, מה עוד שבקרוב מאד ייפתח סופרמרקט אמיתי במתחם ביג מולכם.
אני מקווה שלא תעלימו את תגובתי כי היא לא מחמיאה.