שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי

"הסל שלי" היא רשת סופרמרקטים שכונתיים שנוחה לכל כיס.הדגש שלנו הוא שמירה על הסניפים מסודרים, נקיים שיקנו לכם חוויית קנייה הטובה ביותר, בשירות אישי ומחירים נוחים.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי

טלפון של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
מספר הטלפון הינו:
08-9202035
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 6:30-21:00 | ו': 6:30-19:15
הפייסבוק של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
שם דף הפייסבוק הינו:
https://www.facebook.com/mybasket.co.il/
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות ואיי טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של וואי דף הבית ואי וואי חנות סלולר בפריסה ארצית ורכישה אונליין באינטרנט ,חנות טלפונים המציעה לכם מגוון רחב של

שירות לקוחות צומת ספרים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של צומת ספרים דף הבית צומת ספרים, רשת חנויות הספרים והפנאי מציעה רבי מכר, ספרים ומשחקים מבט מהיר על

שירות לקוחות כלי זמר טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של כלי זמר דף הבית החברה נוצרה מתוך אהבה למוזיקה, המוזיקה בשבילם היא דרך חיים ולא רק עסק. ניתן

שירות לקוחות מרמנת טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מרמנת טלפון דף הבית מרמנת הוא ארגון שמנהל פרויקטים ומפעיל אותם לציבור ולפרטי. מבט מהיר על דרכי יצירת

שירות לקוחות תור בוס טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של תור בוס דף הבית תור בוס היא אוטובוסים לכל הארץ,תוכלו להשתמש בחברה זו לאירועים,חגיגות ולכל מטרה שרק

שירות לקוחות בית אבות שירלי דימונה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית אבות שירלי דימונה טלפון דף הבית בית אבות בדימונה שירלי מיועד לקשישים תשושים, סיעודיים ותשושי נפש. מבט
ביקורות על החברה

2 תגובות
הבוקר קניתי באור עקיבא כריח עוף. שלט המחיר בקצביה היה מופנה כלפי המוכר. סובבתי אותו וראיתי שהמחיר הוא 19.90 לק"ג. נטלתי מגשית ונגשתי לקופה. שם הסיפור היה שונה. חייבו אותי לפי 24.90. שאלתי למה? המוכרת שאלה כמה כתוב שם. נתתי לה המחיר.מיד ללא אומר ודברים שינתה המחיר ל-19.90. הה]פרש בין חשבון הקופאית לזה שלי היה כ-10 שקלים.
זו אינה הפעם הראשונה בה אני נתקל ב"טעויות" מסוג זה ותמיד לטובת המוכר.
מקרה אחד היה עם פסטה. מקרה שני חוייבתי במחיר תפוחי עץ ברשת במקום תפוזים ברשת. ההבדל במחיר ל-1 ק"ג היה 18 שקלים. מקרה אחר היה שהלחם המלא היה כולו עובש וריח רע. מקרה אחר היה שחוייבתי במחיר חציל בלדי המקום חציל חממה.
האם זו שיטתכם להגדיל הכנסותיכם?
אולי אתם מחפשים לאתגר את הלקוחות?
הניהול בסניף זה חייב בניעור.
אני כבר החלטתי לעבור לרמי לוי, ואצלכם ארכוש, אם בכלל, רק השלמות קטנות.
אולי כשרבים יפעלו כמותי אתם תבינו היכן הדברים עומדים, מה עוד שבקרוב מאד ייפתח סופרמרקט אמיתי במתחם ביג מולכם.
אני מקווה שלא תעלימו את תגובתי כי היא לא מחמיאה.