שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי
"הסל שלי" היא רשת סופרמרקטים שכונתיים שנוחה לכל כיס.הדגש שלנו הוא שמירה על הסניפים מסודרים, נקיים שיקנו לכם חוויית קנייה הטובה ביותר, בשירות אישי ומחירים נוחים.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי
טלפון של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
מספר הטלפון הינו:
08-9202035
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 6:30-21:00 | ו': 6:30-19:15
הפייסבוק של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
שם דף הפייסבוק הינו:
https://www.facebook.com/mybasket.co.il/
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות מלון ארתור ירושלים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מלון ארתור ירושלים דף הבית מלון ארתור בירושלים משקיף על מדרחוב בן יהודה, המלון כולל בתוכו 54 חדרים מעודבים

שירות לקוחות בר 55 טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בר 55 דף הבית בר 55 – בכל אחד מסניפינו נשמח לארח אתכם לחוויית טעם ושתייה שמחה במיוחד כמו

שירות לקוחות פיצה פינו רמת אביב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה פינו רמת אביב דף הבית פיצה פינו מתמחה בפיצות איטלקיות משובחות ובשלל מאפים מהמטבח האיטלקי, הפיצרייה הכשרה הוקמה

שירות לקוחות מועצת גדרה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מועצת גדרה דף הבית גְּדֵרָה היא מועצה מקומית באזור השפלה הדרומית במחוז המרכז בישראל. נוסדה כמושבה על ידי קבוצת

שירות לקוחות דומינוס פיצה גבעתיים סניף בורכוב 53 טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר דומינוס פיצה גבעתיים סניף בורכוב 53 דף הבית דומינוס פיצה הינה רשת פיצריות מוכרת ומצליחה בישראל בפריסה ארצית המציעה מגוון

שירות לקוחות בר מרוק חולון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בר מרוק דף הבית בר מרוק חולון הינה מסעדה צפון אפריקאית. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של
ביקורות על החברה
2 תגובות
הבוקר קניתי באור עקיבא כריח עוף. שלט המחיר בקצביה היה מופנה כלפי המוכר. סובבתי אותו וראיתי שהמחיר הוא 19.90 לק"ג. נטלתי מגשית ונגשתי לקופה. שם הסיפור היה שונה. חייבו אותי לפי 24.90. שאלתי למה? המוכרת שאלה כמה כתוב שם. נתתי לה המחיר.מיד ללא אומר ודברים שינתה המחיר ל-19.90. הה]פרש בין חשבון הקופאית לזה שלי היה כ-10 שקלים.
זו אינה הפעם הראשונה בה אני נתקל ב"טעויות" מסוג זה ותמיד לטובת המוכר.
מקרה אחד היה עם פסטה. מקרה שני חוייבתי במחיר תפוחי עץ ברשת במקום תפוזים ברשת. ההבדל במחיר ל-1 ק"ג היה 18 שקלים. מקרה אחר היה שהלחם המלא היה כולו עובש וריח רע. מקרה אחר היה שחוייבתי במחיר חציל בלדי המקום חציל חממה.
האם זו שיטתכם להגדיל הכנסותיכם?
אולי אתם מחפשים לאתגר את הלקוחות?
הניהול בסניף זה חייב בניעור.
אני כבר החלטתי לעבור לרמי לוי, ואצלכם ארכוש, אם בכלל, רק השלמות קטנות.
אולי כשרבים יפעלו כמותי אתם תבינו היכן הדברים עומדים, מה עוד שבקרוב מאד ייפתח סופרמרקט אמיתי במתחם ביג מולכם.
אני מקווה שלא תעלימו את תגובתי כי היא לא מחמיאה.