שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי

"הסל שלי" היא רשת סופרמרקטים שכונתיים שנוחה לכל כיס.הדגש שלנו הוא שמירה על הסניפים מסודרים, נקיים שיקנו לכם חוויית קנייה הטובה ביותר, בשירות אישי ומחירים נוחים.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי

טלפון של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
מספר הטלפון הינו:
08-9202035
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 6:30-21:00 | ו': 6:30-19:15
הפייסבוק של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
שם דף הפייסבוק הינו:
https://www.facebook.com/mybasket.co.il/
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות בית ספר הירדן תל אביב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר הירדן תל אביב דף הבית בית ספר הירדן תל אביב הוא מוסד לימודי עירוני, לכיתות גן-ו.

שירות לקוחות פיצה עומר טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה עומר דף הבית פיצה עומר – פיצה איטלקית טעימה עם מגוון רחב של תוספות טעימות. מבט מהיר

שירות לקוחות עזרת אחים בית שמש טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של עזרת אחים בית שמש דף הבית עמותת עזרת אחים מעניקה שירותים רפואיים כמו מרפאות שבת, בדיקת צהבת, טיפול בכוויות

שירות לקוחות בר אילן זרועות הביטחון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בר אילן זרועות הביטחון דף הבית בר אילן זרועות הביטחון – לימודים לתואר לעובדי זרועות הביטחון, המדור לזרועות הביטחון

שירות לקוחות סטלה ביץ טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סטלה ביץ טלפון דף הבית סטלה ביץ' היא מסעדת דגים ובשרים לאירועים תחת כיפת השמיים אל מול נוף הים

שירות לקוחות פיצה האט יקנעם טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה האט יקנעם דף הבית הסיפור שונה לגמרי כשמגיעים אליכם חברים רעבים ואתם רוצים לאכול משהו שיתאים לכולם. אם
ביקורות על החברה

2 תגובות
הבוקר קניתי באור עקיבא כריח עוף. שלט המחיר בקצביה היה מופנה כלפי המוכר. סובבתי אותו וראיתי שהמחיר הוא 19.90 לק"ג. נטלתי מגשית ונגשתי לקופה. שם הסיפור היה שונה. חייבו אותי לפי 24.90. שאלתי למה? המוכרת שאלה כמה כתוב שם. נתתי לה המחיר.מיד ללא אומר ודברים שינתה המחיר ל-19.90. הה]פרש בין חשבון הקופאית לזה שלי היה כ-10 שקלים.
זו אינה הפעם הראשונה בה אני נתקל ב"טעויות" מסוג זה ותמיד לטובת המוכר.
מקרה אחד היה עם פסטה. מקרה שני חוייבתי במחיר תפוחי עץ ברשת במקום תפוזים ברשת. ההבדל במחיר ל-1 ק"ג היה 18 שקלים. מקרה אחר היה שהלחם המלא היה כולו עובש וריח רע. מקרה אחר היה שחוייבתי במחיר חציל בלדי המקום חציל חממה.
האם זו שיטתכם להגדיל הכנסותיכם?
אולי אתם מחפשים לאתגר את הלקוחות?
הניהול בסניף זה חייב בניעור.
אני כבר החלטתי לעבור לרמי לוי, ואצלכם ארכוש, אם בכלל, רק השלמות קטנות.
אולי כשרבים יפעלו כמותי אתם תבינו היכן הדברים עומדים, מה עוד שבקרוב מאד ייפתח סופרמרקט אמיתי במתחם ביג מולכם.
אני מקווה שלא תעלימו את תגובתי כי היא לא מחמיאה.