נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של חבר

>>
>>
שירות לקוחות חבר טלפון
שירות לקוחות חבר

ארגון חבר משרתי קבע והגמלאים בע"מ הוא חברה פרטית במעמד מלכ"ר.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של חבר

שירות לקוחות חבר

טלפון של שירות הלקוחות של חבר

מספר הטלפון הינו:  

03-6100100

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

מייל של שירות הלקוחות של חבר

כתובת המייל הינה:

support@hvr.co.il

כתובת מייל נוספת- psupport@hvr.co.il 

צור קשר באתר של חבר

כתובת האתר הינה:

https://www.hvr.co.il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של חבר

שם דף הפייסבוק הינו:

מועדון חבר – שיתוף מידע בן עמיתים

התנהלות טובה של מועדון הצרכנות הגדול במדינה

בשנים האחרונות אי אפשר שלא לשים לב לעליית הכוח הצרכני של מועדוני צרכנים שונים. זה התחיל מקבוצות שונות בעלות מכנה משותף אך אט אט אפשר לראות יותר ויותר מועדונים וקבוצות גם ללא אמכנה משותף שמציעים לחברים בהם לקחת חלק במהפכה של ממש וליהנות ממחירים כדאיים מאד בעת הקנייה של מוצרי צריכה יומיומיים, פנאי וגם מותרות ופינוקים. לצורך כך יש לא מעט עבודה שמועדון הצרכנות עצמו צריך לבצע, בעיקר בהקמת מערך שלם של אפשרות יצירת קשר איתו על ידי החברים בו או על ידי מתעניינים בהצטרפות לשורותיו והנאה מההנחות וההטבות שהמועדון מציע. מועדון חבר צרכנות נחשב לייחודי בנוף הצרכני, שכן לא כל אחד יכול להיות חבר בו ויש הקפדה יתרה שמי שמצטרף לשורות המועדון אכן מתאים לו ועומד בקריטריונים הדרושים. בעידן של רשת אינטרנט אין ספק שמדובר בתכונה ייחודית שקשה למצוא במועדוני צרכנות אחרים שעם הזמן הופכים להיות המוניים וכאלה שכל אחד יכול להיות חבר בהם.

מה כדאי לדעת על מועדון חבר צרכנות?

המועדון עשה את צעדיו הראשוניים בתור מועדון צרכנות שפעל לטובתם של משרתי הטבע וגמלאי שירות הביטחון במדינה. עם הזמן נוצרו ממנו קבוצות ספציפיות יותר. המטרה בעצם קיומו של מועדון הצרכנות היא לנצל את הכוח של קבוצה גדולה מאד באוכלוסייה וגם להוקיר לה תודה על שירות למען המדינה. חשוב מאד לדעת גם בעידן הטכנולוגיה והאינטרנט אפשר להשיג כיום את מועדון חבר טלפון במספר 03-6100100, שזהו מוקד טלפוני שאפשר לברר בו כל עניין או שאלה שקשורים בחברות במועדון. במועדון יודעים ומבינים שלא מעטים מהחברים הם אנשים בגיל השלישי שלא תמיד נוח להם להתנהל דרך רשת האינטרנט ולכן מעמידים לרשותם גם אפשרויות אחרות ליצירת קשר עם המועדון. כיום יש חשיבות ומודעות להעמדת מערך שירות לקוחות שיהיה יעיל, מהיר ואדיב בעיקר עבור אותה אוכלוסיית אנשים ששירתה או משרתת את המדינה ומגיע להם לקבל מענה הולם עבור כל שאלה שמתעוררת אצלם. עבור מי שמתמצא ברשת האינטרנט ומרגיש בה בנוח יש את האתר של המועדון שהכניסה אליו עם שם משתמש וסיסמה ואפשר לבצע בו אינספור פעולות.

איך מנצלים את ההטבות של המועדון?

חברי המועדון יודעים שלפני שהם קונים או מזמינים כל דבר – הם צריכים לבדוק את המחיר שלו דרך מועדון חבר, שכן סביר מאד להניח שיהיה מדובר במחיר משמעותית נמוך יותר וכדאי הרבה יותר ביחס למחיר השוק המיועד לציבור הרחב. את המחירים אפשר לראות באתר האינטרנט אחרי שמתחברים או אם יוצרים קשר עם מועדון חבר צרכנות טלפון למוקד המרכזי של המועדון. את ההזמנה אפשר לבצע כך או כך ולכן כל חבר במועדון יכול לבחור את הדרך שתהיה עבורו הכי נוחה להתנהל. בניגוד למועדוני צרכנות אחרים – מועדון חבר צרכנות מקפיד מאד שלא לצרף לשורותיו את מי שלא משרת את המדינה בכוחות הביטחון או גמלאי של הצבא, המשטרה ורשויות אכיפת החוק. כך המועדון נשאר ייחודי ואקסקלוסיבי וכך קל יותר למי שמנהל אותו לשמור על רמת שירותים גבוהה לחברי המועדון. אם תהיה הצפה של חברים במועדון יהיה הרבה יותר קשה למנהלים למצוא את המחירים והעסקאות הכי אטרקטיביים וזהו מבחינתם מצב לא רצוי. בתקופה שבה הרבה מאד אנשים יכולים למצוא השתייכות למועדון צרכני זה או אחר אין ספק שיש הרבה כבוד למועדון ששומר על החברים שלו ומציע עבורם את העסקאות הכדאיות ביותר, מתעדכן עם הזמן ומתאים עבור קהל היעד שלו את המחירים שהכי מתאימים ומגיעים להם.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות קבוצת מ.ג.ע.ר לוגו
שירות לקוחות תאגידים

שירות לקוחות קבוצת מ.ג.ע.ר טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קבוצת מ.ג.ע.ר דף הבית קבוצת מ.ג.ע.ר הינה מספקיות השירותים המובילות בישראל. הקבוצה מאגדת תחתיה חברות הפועלות במגוון תחומים, ומספקת

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של חבר

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של חבר רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של חבר. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של חבר, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של חבר, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של חבר, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.