נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ריינאייר ישראל (Ryanair)

>>
>>
שירות לקוחות ריינאייר ישראל (Ryanair) טלפון
שירות לקוחות ריינאייר

ריינאייר היא חברה לטיסות חסך אירית. והיא החברה בעלת צי המטוסים הגדול ביותר באירופה. החברה ידועה במחירי הטיסות הנמוכים במיוחד שהיא מציעה, אפילו בהשוואה לחברות לואו-קוסט אחרות.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ריינאייר ישראל (Ryanair)

שירות לקוחות ריינאייר

טלפון של שירות הלקוחות של ריינאייר ישראל (Ryanair)

מספר הטלפון הינו:  

 44-871-246-0002+

זמינים בשעות ובימים:
מוקד פעיל 7\24

מייל של שירות הלקוחות של ריינאייר ישראל (Ryanair)

כתובת המייל הינה:

Hutchinsonb@ryanair.com

צור קשר באתר של ריינאייר ישראל (Ryanair)

כתובת האתר הינה:

www.ryanair.com

הפייסבוק של שירות הלקוחות של ריינאייר ישראל (Ryanair)

שם דף הפייסבוק הינו:

Ryanair

שם עמוד הטויטר – www.ryanair.com

האינסטגרם של שירות הלקוחות של ריינאייר ישראל (Ryanair)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

ryanair

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של ריינאייר ישראל (Ryanair)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

Ryanair

ריינאייר שירות לקוחות

אם יצא לכם לטוס לחו"ל לאחרונה ככל הנראה יצא לכם לשמוע על ריינאייר. ריינאייר היא תעופה לואו קוסט אירית שגדלה מאוד בשנים האחרונות. נכון להיום מדובר על התעופה השנייה בגודלה באירופה, רק לופטהנזה עוקפת אותה מבחינת הגודל. מה שאומר שלא מן הנמנע כי הטיסה הבאה שלכם תהיה עם Ryanair.

במקרה שבו תרצו לטוס עם החברה יהיה עליכם להכיר את מוקד שירות הלקוחות שלה. מוקד שירות הלקוחות של Ryanair יספק לכם מענה למגוון רחב של נושאים. על אף העובדה שמדובר על תעופה אירית, החברה מעיפה מוקד שירות לקוחות בארץ. מה שאומר שתוכלו לפנות לאותו מוקד שירות לקוחות מבלי לחייג למדינה זרה, ולשלם על כך ביוקר.

פעילות Ryanair בישראל

התעופה ריינאייר החלה את פעילותה בישראל אי שם בשנת 2015. עם זאת בשנים האחרונות ניתן לראות כי כמות הטיסות המופעלות לישראל גדל מאוד. החברה הגדילה בצורה נרחבת בשנים האחרונות את היקף טיסותיה לישראל. החברה מציעה טיסות ממגוון רחב של נמלי תעופה מכל העולם ישירות לשדות התעופה בישראל. בין אם לשדה התעופה בן גוריון או לשדה התעופה רמון שבעובדה. היתרון המובהק של התעופה ריינאייר הוא כמובן המחירים הנוחים שהיא מציעה. על ידי חיוג לשירות הלקוחות ריינאייר טלפון תוכלו לקבל הצעות מחיר שכמותן לא קיבלתם עד כה. הצעות מחיר משתלמות ליעדים שתרצו לבקר בהם בקיץ או בחורף הקרובים. זה הזמן לסגור את החופשה הבאה שלכם באירופה.

ריינאייר טלפון שירות לקוחות 

הדרך הכי נוחה ליצור קשר עם שירות הלקוחות של ריינאייר יהיה דרך הטלפון. Ryanair טלפון הינו 44-871-246-0002+. מדובר על מוקד שירות לקוחות שפועל בעברית עבור תושבי ישראל. לכן השיחה עם הנציגים תהיה שיחה שבאמצעותה תוכלו להבין מה בדיוק קורה. כמובן שתוכלו למצוא באתר החברה גם דרכים נוספות ליצירת קשר עם מוקדי שירות הלקוחות. הכי חשוב שתקבלו מענה מקיף לנושאים שמטרידים אתכם.

מכיוון שמדובר על מוקד שירות הלקוחות הזמינות שלו היא מסביב לשעון. המענה לשיחות הינו 24 שעות ביממה ו-7 ימים בשבוע. כך שבכל יום ובכל שעה תוכלו להתקשר אל ריינאייר ישראל טלפון – 44-871-246-0002+ שישמח לספק מענה. גם אם לא יהיה מענה בטלפון של מוקד שירות הלקוחות ישנם דרכים נוספות ליצירת קשר.

אתר האינטרנט של Ryanair

בא לכם להזמין טיסה לחו"ל דרך הלואו קוסט ריינאייר? אינכם צריכים להתקשר לשירות הלקוחות של החברה. ניתן יהיה לבצע הזמנה של טיסה דרך האתר של החברה בכתובת: www.ryanair.com. אם תהיה לכם שאלה או בעיה אחרי הזמנת הטיסה תוכלו לפנות ישירות למוקד הלקוחות. באתר שירות בקליק ריכזנו לכם את כל הדרכים הכי נוחות ומתקדמות ליצירת קשר עם ריינאייר שירות לקוחות.

שאלות ותשובות שעלולות להתעורר אצל לקוחות ריינאייר

שאלה: מתי פונים לשירות הלקוחות של ריינאייר?

תשובה: הפנייה למוקד שירות הלקוחות של התעופה Ryanair תעשה כאשר מתעוררת בעיה. במוקד שירות הלקוחות עובדים אנשי מקצוע שאמורים לספק לכם מענה מקצועי. כל עוד לא נתקלתם בבעיה תהיה לכם האופציה לקבל מענה לכל עניין באתר האינטרנט של החברה. מרבית הטסים לחו"ל עם התעופה ריינאייר אינם זקוקים לשירות הלקוחות בכלל.

שאלה: כמה עולה להתקשר לריינאייר שירות לקוחות?

תשובה: מוקד שירות הלקוחות של ריינאייר הינו מוקדם לקוחות שפועל בין היתר בשפה העברית. Ryanair טלפון –44-871-246-0002+ יתאפשר להתקשר בכל שעות היממה. העלות של השיחה תהיה זהה לעלות של שיחה מקומית כאן בישראל מבלי שיהיה עליכם לשלם ביוקר.

שאלה: באילו שעות וימים פועל מוקד שירות הלקוחות?

תשובה: מכיוון שמדובר על אנשים שטסים בכל העולם מוקד שירות הלקוחות זמין מסביב לשעון. תוכלו להתקשר למוקד בשעות הבוקר או בשעות הלילה ללא שום חשש. המוקד זמין 24 שעות ביממה, ו-7 ימים בשבוע גם בשבתות וגם בחגים. אתם אלה שאמורים להחליט מתי תרצו לפנות למוקדי שירות הלקוחות.

שאלה: האם חובה לפנות רק דרך ריינאייר טלפון?

תשובה: כמובן שלא, חיוג אל ריינר ישראל טלפון – 44-871-246-0002+ זוהי המלצה בלבד. מוקד שירות הלקוחות הטלפוני במרבית המקרים יהיה זמין יותר בהשוואה למוקדים אחרים. אך עדיין באתר שירות בקליק תמצאו עוד דרכים נוספות ליצור קשר עם מוקדי שירות הלקוחות בכל עניין.

מספר טיפים להתנהלות מול שירות הלקוחות של ריינאייר לסיום:

  • טיסות ריינאייר הן אומנם מגיעות עם תג מחיר מאוד מפתה. אך זה לא אומר שאינכם צריכים לבצע השוואת מחירים עם חברות תעופה נוספות. יכול להיות כי בתעופה אחרת תוכלו לקבל הצעה קצת יותר משתלמת. עם זאת ברוב המקרים תחזרו להצעה שקיבלתם מRyanair כי לחברות התעופה הרגילות קשה להתמודד איתה. מבחינתכם תרצו לדעת כי הוצאתם את המקסימום מהאפשרויות שניצבות מולכם.
     
  • שימו לב היטב מה כוללת הכבודה לטיסה שאותה הזמנתם דרך Ryanair. בחלק מהמקרים הכבודה כוללת רק כבודת יד בלי שתוכלו לשלוח כבודה לבטן המטוס. כדי לשדרג את התנאים תוכלו לפנות אל ריינאייר ישראל טלפון לבחון את העלויות השונות. ישנו סיכוי סביר שיהיה לכם כדאי לנסות לשדרג את הכרטיס אותו רכשתם. בכל זאת המון ישראלים טסים לחו"ל כדי לעשות קניות ולחדש את המלתחה.

  • מתי לרוב תרצו לפנות למוקד שירות הלקוחות של התעופה ריינאייר? תרצו לקבל את מספר ריינאייר טלפון כאשר יתעוררו בעיות עם הטיסה. אם יש לכם שאלות בנוגע לטיסה או בנוגע לכרטיס תוכלו לעשות זאת ישירות מול מוקד שירות הלקוחות. יש כאלה שכל ההתעסקות עם האתר מסבכת אותם, לכן הפנייה לשירות הלקוחות תהיה עדיפה להם.

  • מדוע לחפש Ryanair טלפון דרך אתר שירות בקליק? הסיבה המרכזית להשתמש בשירות של אתר שירות בקליק היא שהוא לגמרי בחינם. אינכם צריכים לשלם כדי להנות מכל היתרונות שאותם האתר מציע. באתר תוכלו למצוא את כל הפרטים הכי מעודכנים אודות שירות הלקוחות ריינאייר ישראל. באתר יש את מספר הטלפון ליצירת קשר לצד עוד אפשרויות נוספות ליצירת קשר מיידית.   

רשימת טלפונים נוספים של ריינאייר שירות לקוחות

  1. ריינאייר טלפון – 44-871-246-0002+
  2. ריינאייר בישראל טלפון- 44-871-246-0002+
  3. ריינאייר ישראל טלפון – 44-871-246-0002+
  4. ריינר ישראל טלפון- 44-871-246-0002+
  5. ryanair טלפון-44-871-246-0002+

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות שרשרת הדורות
שירות לקוחות חברות בילוי ופנאי

שירות לקוחות שרשרת הדורות טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של שרשרת הדורות דף הבית שרשרת הדורות הוא אתר הכותל בו אפשר למצוא סיורים,לתכנן אירועים ולהנות מהעיר העתיקה ירושלים.

קרא עוד »

ביקורות על החברה

12 תגובות

  1. כל כך מקשים על הלקוח הפשוט, הגישה למייל או לטלפון אינה ידידותית כלל, מעריכים מקשיים כדי לקבל מענה. הם מצויינים עד שצריכים אותם לשם שינוי מועד או החזר כספי.

    1. נכון אני מנסה ליצור איתם קשר ואין תגובה דרך המייל, אין מענה טלפוני.

  2. חברה גרועה כל הניסיונות להשיג אותם לא הצליחו.לא טלפון לא צאט ולא ווטסאפ .בקיצור שרות לקוחות גרוע ביותר.

  3. שלום רב

    הכתיבה על התנהלות החברה רק תזיק ותפגע ולכן לא אכתוב

    נא צרו קשר, בהקדם, זה לא היה ולא צריך להתנהל כך, תודה

  4. חברה זוועה. אין להם שירות של קונקשיין. הייתי צריכה להזמין 2 טיסות נפרדות, ניסיתי ליצור קשר כדי לבקש שישימו אותם כקונקשיין, אין עם מי לדבר. בסופו של עניין הקדימו לי את הטיסה השניה ולא הייתי בטוחה שאצליח להספיק אותה, באתר לא נותנים לשנות טיסה אלא רק אם נשלם 45 יורו לאדם, וזה לאחר שהם שינו את מועד הטיסה. הדרך היחידה שהצלחתי ליצור קשר היתה בטלפון אחרי המתנה של מעל חצי שעה והעבירו מאחד לשני. בסוף אמרו לי לא לדאוג, אני אספיק את הטיסה, שאלתי מה יקרה אם הטיסה הראשונה תצא מאוחר, אמרו שידאגו לי. בסופו של דבר, הטיסה הראשונה יצאה מאוחר, אותו מטוס בו טסנו היה אותו אחד שיצא ליעד השני. הדייל הראשי אמר להם בשדה התעופה שאנחנו צריכים לעלות לטיסה הבאה והיה לנו 45 דקות לרוץ לצאת ולהכנס משדה התעופה כדי להספיק, רצנו והגענו רבע שעה לפני יציאת הטיסה אבל כבר סגרו את השער. אין מישהו שעומד באיזור להודיע לנו. היינו צריכים לרוץ 2 קומות למעלה לדבר עם מישהו והטיסה יצאה לדרך. ביקשנו טיסה אחרת והיינו צריכים לשלם "קנס" של 100 יורו לאדם מפני שהפסדנו את הטיסה. איכשהוא מצאתי מייל לתקשר איתם והם אמרו שהמדיניות שלהם שהם לא מרשים לשנות טיסות, הם לא נותנים כסף חזרה גם אם הטיסה השתנתה, גם אם הפסדנו טיסה שניה של החברה שלהם זה לא מעניין אותם. בקיצור, מתנערים מכל דבר. תתרחקו מהם!

    1. לאיזה מס טלפון התקשרת?
      אני לא מצליחה לתפוס אותם למעלה משבועיים

  5. קיבלתי מזוודה שבורה.פנינו לעובד בשדה התעופה של ריינר אבל החזר כספי לא קיבלנו עד עכשיו

  6. רציתי לשנות את מועד הטיסה בחזור עד עכשו לא נתנו לי מענה כמו כן רציתי לבטל מזוודה אך אין עם מי לתקשר, אין טלפון שאפשר ליצור קשר טלפוני, יש רק שיחת חו"ל, השרות גרוע ביותר, הטיסה שלנו ביולי קניתי כרטיסים לפני ארבעה חודשים…
    חבל מאוד שזה השרות שהם מביאים ללקוחות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של ריינאייר ישראל (Ryanair)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של ריינאייר ישראל (Ryanair) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של ריינאייר ישראל (Ryanair). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ריינאייר ישראל (Ryanair), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ריינאייר ישראל (Ryanair), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של ריינאייר ישראל (Ryanair), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.