נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אגם ארונות

>>
>>
שירות לקוחות אגם ארונות טלפון
צור קשר שירות לקוחות אגם

אגם ארונות בעלת מפעל ייצור ורשת חנויות ארונות ההזזה וחדרי הארונות הגדולה בישראל משנת 2002 לרשת מפעל יצרני המשתרע על כ 5,000 מטרים ובו הציוד והמכשור החדיש והמוביל בישראל בתחום הנגרות וייצור הארונות.אגם ארונות מובילה את ענף הארונות בישראל ומקפידה על ייצור מחומרי הגלם הטובים בעולם.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אגם ארונות

צור קשר שירות לקוחות אגם

טלפון של שירות הלקוחות של אגם ארונות

מספר הטלפון הינו:  

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-16:00

כתובת המייל הינה – service@agam-aronot.co.il

ליצירת קשר דרך הווצאפ – 054-5759797

צור קשר באתר של אגם ארונות

כתובת האתר הינה:

https://agam-aronot.co.il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של אגם ארונות

שם דף הפייסבוק הינו:

אגם ארונות

שם עמוד האינסטגרם הינו – agamaronot

שירות לקוחות אגם ארונות

הבית שלכם זקוק לרהיטים האיכותים ביותר על מנת שתוכלו ליהנות ממנו כמו שצריך.
מוצרים שהם פשוט לא טובים יוכלו להתקלקל לאחר כמה זמן ולגרום לכם להתאכז מהאפשרות שקיבלתם. כך יותר ויותר חברות מבקשות ליצור רהיטים לבתים שונים בהם גרים הלקוחות.
זהו המקרה המתקיים לגבי אגם ארונות. הניסיון הוא ליצור חווית רכישה בשביל האנשים הפונים אל העסק.  כעת ישנו צורך להסביר כי שירות הלקוחות יכול לתת לכם אפשרות לקנות ארונות בצורה יעילה ובעזרת מחירים שתוכלו ליהנות מהם. ניתן לפנות בעזרת המייל, הטלפון, הדואר הכתוב ועוד. נסו לנצל את השירות כדי להיות רוכשים חכמים. 

מבט על הארון בעזרת האינטרנט

אנחנו חיים בשגרה עמוסה ולחוצה אשר מקשה עלינו מלהגיע לחנויות ולשהות שם במשך שעות רבות. כך תצטרכו למצוא מצב בו אתם מייעלים את חווית הרכישה שלכם. אחת האפשרויות אשר אגם ארונות מספק היא האפשרות להביט על המוצרים בעזרת אתר האינטרנט.
תוכלו להסתכל על מפרט רחב למדי של כול מוצר ומוצר ולהבין בצורה מדויקת אם אכן מוצר מסוים יכול להתאים לכם. בנוסף, ניתן להבין אילו מהמוצרים הם זמינים, באילו עיצובים וצבעים והאם ניתן להתאים לכם מוצר בצורה אישית. לפני שאתם נכנסים לרכב ומבקשים להגיע לאחד הסניפים,
כנסו לאתר והביטו על קולקציית הארונות החדשה הקיימת כעת. 

שיחת טלפון לפני רכישה

גם לאחר מבט קצר באתר האינטרנט של אגם ארונות, עדיין אנו ממליצים לכם לא לצאת מהבית ולרכוש. לקוחות חכמים הם כאלו הצוברים מידע ומקבלים פיתרון על כול השאלות.
תוכלו להשתמש בשיחת טלפון אל שירות הלקוחות ולבקש מהם המלצה על רכישת ארון מסוים.
תוכלו לשתף את האנשים העונים לכם, בצרכים שבגללם אתם מבקשים לקנות מוצר כזה או אחר.
הם יוכלו לענות ולהסביר מהו הרהיט שמתאים לכם בדרך הטובה ביותר. במיוחד במצב בו אנחנו מדברים על פתרונות אחסון, חשוב לעשות בחירה חכמה שתוכלו ליהנות ממנה לאורך זמן.
אל תפחדו לשפוך עליהם מידע רב.

עיצוב אישי וססגוני

ארונות הם רהיט לכל דבר שסביר להניח כי תרצו ליהנות גם מהמראה האיכותי שלו.
דבר זה אומר שכאשר תביטו על מוצר מסוים, לא תבקשו קודם כול לדעת כמה הוא עולה והאם הוא עשוי מחומרים חזקים. לפני כן תרצו לדעת באיזה צבעים מגיע הארון, האם הוא מעוצב בדרך שתתאים לחזון האישי שלכם? האם ניתן גם לעצב רהיט באופן אישי על פי הזמנה שלכם?
זהו שלב גדול למדי בדרך להחליט אם אתם רוצים לקנות אצל רהיטים. אגם ארונות מבקשים להעמיד לכם מגוון גדול של מוצרים בעיצוב יהפהפה וחדשני המתאים לבתים הקיימים כיום.
בעזרת שירות לקוחות תוכלו ליצור רהיט שלם עוד לפני שתיכנסו לחנות עצמה.

שירות לקוחות בכול שלבי הקנייה

רכישה של רהיט היא דבר שנמשך לו לאורך שלבים. קניית המוצר, תכנון ובנייה שלו, שליחתו אל הבית שלכם ולבסוף הרכבת המוצר. כך תצטרכו שירות לקוחות אשר יהיה אתכם בכול שלבים אלו ויתן לכם הסברים שיגרמו לכם להרגיש יותר טוב בהמשך הדרך. שירותו לקוחות תקין הוא כזה
שמעדכן אתכם בצורה עצמאית על ההתקדמות של הליך הקנייה עד אשר אתם יכולים להשתמש וליהנות בעצמכם מהארון שאתם רוכשים. תוכלו לפנות הן בעזרת הטלפון, הן בעזרת האינטרנט והן בעזרת ההודעות על מנת להבין היכן בדיוק נמצאים חלקי הארון שהזמנתם לפני כמה ימים.

ניצול נכון של אחריות על המוצר

מזל טוב, קניתם ארון חדש לאחר שעיצבתם אותו על פי הרצון האישי שלכם וכעת אתם מבקשים ליהנות ממנו ולהתחיל להשתמש בו למגוון מטרות. לא מן הנמנע כי כבר לאחר השימושים הראשונים, תמצאו תקלה מסוימת, יהיו לכם שאלות, תבקשו לתקן דבר מה.
בעזרת האחריות הקיימת על מוצרי אגם ארונות אכן תוכלו לקבל עזרה בהמשך הדרך מבלי עלות כלל וכלל. אך יש להבין כי לרוב האחריות מוגבלת על נזקים שהחברה קשורה אליהם.
לכן יש לנהוג במוצר בעדינות ולקחת בחשבון כי לא כול נזק יהיה דבר שתקבלו תיקון עליו. 

משוב על הארון בהמשך הדרך

אם אתם מרגישים מרוצים ואתם מבקשים להסביר כי אכן המוצר שרכשתם הוא דבר שיכול למלא את המטרות של האנשים סביבכם, תוכלו למלא משוב ולמסור את התודה שלכם לשירות הלקוחות.
אנו ממליצים לכם לפנות בעזרת האינטרנט, המייל, שיחת הטלפון או דואר על מנת להסביר על החוויה החיובית. בנוסף, תוכלו גם להסביר לאנשים סביבכם כי אגם היא אכן עסק שניתן ליהנות מהמוצרים שלה. הסבר מכם על טיב המוצר יעזור לחברה לייצר מוצרים טובים יותר בהמשך הדרך. הסניפים יוכלו ליהנות ממכירות איכותיות ואתם תוכלו לעזור לעסק שאתם אוהבים את הארונות שלו. כך שנתינת משוב חיובי היא חלק שיכול לעזור לכם בחוויות רכישה נוספות שיהיו לכם בקניית מוצרים. גם כאן נסו לייצר משוב מפורט. 

אולי יעניין אתכם גם:

צור-קשר-שירות-לקוחות-ספא-כפר-הים-טלפון_optimized
שירות לקוחות חברות בילוי ופנאי

שירות לקוחות ספא כפר הים טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ספא כפר הים טלפון דף הבית ספא כפר הים הינו מהמובילים והמבוקשים בטיפולי קונספט מיוחדים מהעולם נמצא בחדרה. מבט

קרא עוד »

ביקורות על החברה

3 תגובות

  1. שירות לקוחות מזעזע, גם בסניף אשדוד וגם בטלפון. הזמנו ארון וקבענו התקנה חודש מראש, התקשרו אלינו כמה פעמים לוודא תאריך ופתאום יום לפני התאריך המיועד, מתקשרים להודיע שאחד החומרים שבחרנו לארון חסר, וכדי שנספיק את ההתקנה שקבענו חודש מראש בזמן אומרים לנו תבואו היום לסניף תבחרו חומר אחר!!! באותו יום… אין התחשבות שאנשים נמצאים בעבודה וצריכים לצאת ללא דחיה של אספקת הארון.
    נסענו לסניף קריית מלאכי ( הבחור שם היה מאוד מקצועי ונחמד) בחרנו חומר אחר, וקיבלנו פיצוי של מגירה נוספת.
    יום למחרת הגיע המתקין ובמקום התקנה של שעתיים-שלוש שהבטיחו לנו הוא עבד מ 1 בצהריים עד 9 בערב, התקין את הארון ככה ש 2 מגירות לא נפתחות עד הסוף בגלל שמסגרת הארון מפריעה להן להיפתח!! פסים דקורטיבים באמצע הארון לא באותו גובה וחלק מהמגירות עקומות. התקנה ממש לא מקצועית והשירות עוד יותר עד עכשיו לא קבעו לנו מתי יבואו לסדר את ההתקנה, כל פעם שולחים לדבר עם מישהו אחר ומבטיחים שיחזרו ואף אחד לא חוזר אלינו.
    ממש חבל שזה השירות שחברה כזאת גדולה ומוכרת מספקת ללקוחות, הארון שקנינו מכם ממש לא זול ובדיעבד לא הייתי מזמינה מכם. אנחנו פרוייקט חדש הרבה אנשים עוברים לדירות ואנחנו נמליץ לכל מי ששואל להתרחק מכם ולא להזמין כי החוויה מזעזעת.

  2. שירות גרוע הגיע אלינו ארון עם דלת שבורה ודיקט בצבע לבן במקום בצבע שבחרנו אחרי כמה ימים הגיע שוב מתקין עוד פעם עם דיקט בצבע שחור ולא עם הצבע שבחרנו אחכ שבא למשרדים לקחת את הדלתות של הארונות המתקין ראה שעוד פעם לא הביאו לנו את הצבע שרצמנו אז ביטל את ההתקנה ודחה אותנו יום אחרי יום אחרי יום אחרי יום……
    פשוט זוווווועעעעההה במקום שהם ירדפו אחרינו אנחנו מוצאים את עצמינו רודפים אחריהם

  3. במלה אחת-גרוע!!!
    לפני מס' שנים רכשתי ארון קיר גדול. אורכו כ-3 מטר. איש מקצוע הרכיב את הארון בצורה מושלמת.
    לאחרונה הזמנתי שוה 2 ארונות מ-מחב' אגם
    הבעיות והתקלות לא הפסיקו.
    מגירות לא תואמות,
    דלתות לא ישרות,
    ארון שנוטה קדימה ויוצר חריץ מאחור בין בקיר לארון.
    טריקה שקטה לא עובדת.
    דלת הזזה בפתיחה -אחד מתחכך בשני

    בקיצור – הם לא מה שהיו !!!

    אם הבעיות ימשכו – אבקש שייקחו את 2 הארונות או שאתבע אותם בבית המשפט.

    היום לא הייתי קונה מהם בשום אופן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אגם ארונות

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אגם ארונות רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אגם ארונות. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אגם ארונות, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אגם ארונות, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אגם ארונות, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.