נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של איזי ג'ט (Easyjet)

>>
>>
שירות לקוחות איזי ג'ט (Easyjet) טלפון

איזי ג'ט (Easyjet) הינה תעופה הפועלת בשיטת לואו קוסט ומציעה כרטיסי טיסה במחירים זולים.

צור קשר שירות לקוחות איזיגט

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של איזי ג'ט (Easyjet)

צור קשר שירות לקוחות איזיגט

טלפון של שירות הלקוחות של איזי ג'ט (Easyjet)

מספר הטלפון הינו:  

03-763-0561

צור קשר באתר של איזי ג'ט (Easyjet)

כתובת האתר הינה:

https://www.easyjet.com/il

לעמוד הפייסבוק – https://shorturl.at/vIWX1

לעמוד האינסטגרם – https://shorturl.at/drC48

לעמוד היוטיוב – https://shorturl.at/kzFMU

לעמוד הטוויטר – https://shorturl.at/hsCG8

רשימת טלפונים נוספים של איזי ג'ט (Easy Jet) שירות לקוחות

  1. איזי ג'ט טלפון 079-572-3947
  2.  נציגות איזי ג'ט בישראל טלפון 079-572-3947
  3. easyjet טלפון 079-572-3947

איזי ג'ט טלפון

איזי ג'ט טלפון הינה תעופה בריטית, מחלוצות טיסות הלואו קוסט בעולם ובישראל. נכון להיום, איזי ג’ט הינה הלואו קוסט הפופולרית ביותר בטיסות למדינת ישראל וממנהעם כשמונה מאות אלף נוסעים בשנה, ל- שניים עשר יעדים ישירים ועשרות רבות של יעדי המשך.

מה כדאי שתדעו על איזי ג'ט ישראל טלפון?

איזי ג'ט טלפון היא תעופה בריטית לטיסות בעלות נמוכה שבסיסה בנמל התעופה לוטון בלונדון (LTN). ההיסטוריה שלה מתחילה בחודש אוקטובר, בשנת 1995, אז החלה איזי ג'ט לפעול בטיסה מלונדון לוטון לגלזגו. נכון לעכשיו, הצי שלה מונה מאתיים ואחד מטוסים. יחד עם זאת, עזיבתה האחרונה של בריטניה מהאיחוד האירופי, הידוע יותר בשם 'ברקזיט', אילצה את התעופה להגיש בקשה לאישור מפעיל אווירי (AOC) במדינה אחרת באיחוד האירופי כדי להמשיך לפעול כאירופית.  כיום איזי ג'ט מפעילה קרוב ל-שש מאות קווים ברחבי אירופה ויותר מ-ממאה בין אירופה לכמה שדות תעופה בצפון אפריקה. אליקנטה, ברצלונה, בילבאו, גראן קנריה, איביזה, מדריד, מיורקה (פלמה), סנטיאגו דה קומפוסטלה, סביליה, טנריף דרום ולנסיה הם חלק מהיעדים העיקריים שלה מספרד.

מה בדבר הטרנספורמציה העסקית של איזי ג'ט טלפון?

איזי ג'ט טלפון קוטפת את היתרונות מהשינוי העסקי שלה. בהסתכלות על הזדמנויות, התעופה תישאר ממוקדת בשווקי המפתח שלה וב'ערי המיקוד' שלה. לשם כך, איזי ג'ט טלפון הקצתה מחדש 2.1 מיליון מושבים ב-FY22. איזי ג'ט מתכוונת לתעדף את הקיבולת בשדות תעופה מוגבלים, שכן זה המקום שבו הלקוחות שלה מעדיפים לטוס ושם התעופה יכולה לייצר יתרונות עלות מקנה מידה. קנה המידה שלה נותן לה יתרון בעלויות על פני מתחרותיה העיקריות ובכוונתה לשמור על עמדה זו. לונדון גטוויק, ליסבון, פורטו, איי יוון ואיטליה תרמו כולן רבות ב-FY22 ויהיו שווקי מפתח בשנה הקרובה. בליסבון, איזי ג'ט טלפון תהנה מתשעה משבצות נוספות ותגדיל את הצי המבוסס שלה לתשעה עשר מטוסים. היא מצפה להפוך להתעופה השנייה בגודלה שם אחרי TAP פורטוגל אבל לפני Ryanair. איזי ג'ט טלפון מייעצת לחברות עורכי דין כיצד היא יכולה להילחם בצמצום הקיבולת בטווח הקצר באמסטרדם סכיפהול, שצפויות להימשך עד סוף מרץ.

החברה מציעה טיסות ל-חמישים וארבעה יעדים מחוץ לסכיפהול. יחד עם זאת, איזי ג'ט טלפון תפקח קפדנית על העלויות. ההתמקדות בחוזים עונתיים מרצון עם טייסים, תכנון קיבולת חכם של הצי וגידור של דלק, עלויות מטבעות ואשראי פליטות, כולם עזרו להפחית את העלויות הקבועות ב-FY22 מתחת לחמישה אחוזים מההכנסות. אבל ככל שהעלויות והאינפלציה ממשיכות לעלות, FY23 יבדוק דרכים להפחית את עלויות הדלק ולהגדיל את השירותים הדיגיטליים. התעופה מקווה לסכם הסכמי עבודה קיבוציים חדשים עם טייסים וצוות תא נוסעים שלא הצליחו לעשות זאת השנה. תחום נוסף בו היא תפחית עלויות הוא על ידי מיקור חוץ של תחזוקת קווים לחמישה מבסיסי ה – MRO שלה. הוא גם ייהנה מהעלאה כאשר יותר ויותר מטוסי Airbus A321neo יגיעו להחליף מטוסי A319 קטנים יותר. בסוף ספטמבר, לאיזי ג'ט היו שלוש מאות ועשרים מטוסים (חמישים ושבעה אחוזים בבעלות), עם מאה שלושים וחמישה A320neo ו- שלושים ושלושה A321neo בהזמנה. באמצעות הארכה או סיום חוזי חכירה, ישנה הגמישות להפעיל צי ב-FY23 של בין שלוש מאות שלושים ושלושה ל- שלוש מאות שלושים ושישה מטוסים, שגדל ל-בין שלוש מאות ושמונה לבין שלוש מאות ארבעים ושישה ב- FY25. כל חוזי החכירה הרטובים עזבו את הצי בסוף אוקטובר. משלוחים חדשים צפויים לכלול רק שבעה מטוסים ב- FY23, שיגדלו לעשרים ואחד ב- FY24 ו- עשרים ושלושה ב- FY25. כחלק מניהול הסיכונים שלה, התעופה ממשיכה לשמור על השאריות.

מה הם היתרונות של התעופה EASYJET טלפון לעומת התעופה ריינר?

נוסעי תעופה מרבים להשוות בין חברות תעופה EASYJET טלפון לבין ריינר כאשר מבססים את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן. מלכתחילה, הדעה הרווחת ביותר היא שתקנות EASYJET טלפון בנושא כבודה רשומה פחות מחמירות, בהתחשב בכך שהמגבלה הסטנדרטית לכבודה רשומה היא עשרים ק"ג, בעוד שב-Ryanair יש לבחור בין חמישה עשר לבין עשרים ק"ג. ואלו הם היתרונות של התעופה EASYJET טלפון לעומת התעופה ריינר:

  • שירות השכרת רכב – החברה משתפת פעולה עם השכרת הרכב Europcar, כך שיש לה הצעות בלעדיות לנוסעי EASYJET טלפון המעוניינים לשכור רכב ביציאה משדה התעופה.

  • זריזות בעלייה למטוס – בדרך כלל, EASYJET טלפון מאפשרת לעלות למטוס שתי מדרגות, אחת מקדימה והשנייה מאחור כדי להאיץ את העלייה למטוס ולהימנע מהזמנת יתר.

  • יציאה משדות תעופה ראשיים- בניגוד ל-ריינר, EASYJET טלפון ממריאה גם משדות תעופה מרכזיים. באופן הזה נמנע צורך להוסיף עלויות נוספות של מונית, רכבת או רכב.

  • אין הגבלת משקל למטען יד – כל עוד כבודת היד שלכם נכנסת למוני מטען יד התומכים ב- easyJet ליד דלפקי הצ'ק-אין שלהם, המשקל לא משנה.

  • דייקנות – EASYJET טלפון היא תעופה קפדנית מאוד עם זמני היציאה וההגעה שלה.

  • כרטיס EASYJET טלפון פלוס – במחיר של מאה ושבעים פאונד תוכלו לגשת להטבות של כרטיס EASYJET טלפון פלוס, כולל הקצאת מושבים הכלולה בכל הטיסות, דלפקים ייעודיים להורדת כבודה, שירות עלייה מהירה למטוס .

מצד שני, לשתי חברות התעופה של הטיסות יש כמה מאפיינים משותפים. לדוגמה, בשנים האחרונות הם חיזקו את מדיניות שקיפות המחירים בקפדנות ניכרת כדי שהמשתמש לא ייתקל בחיובים נוספים בלתי צפויים.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות בצלאל
שירות לקוחות מוסדות לימוד

שירות לקוחות בצלאל טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בצלאל דף הבית בצלאל תביא אלפי סטודנטים לאמנות, עיצוב וארכיטקטורה לגור, ללמוד, ליצור ולפעול בלב העיר והקהילה הירושלמית. מבט

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של איזי ג'ט (Easyjet)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של איזי ג'ט (Easyjet) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של איזי ג'ט (Easyjet). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של איזי ג'ט (Easyjet), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של איזי ג'ט (Easyjet), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של איזי ג'ט (Easyjet), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.