נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של לופטהנזה (Lufthansa)

>>
>>
שירות לקוחות לופטהנזה (Lufthansa) טלפון

לופטהנזה (Lufthansa) היא התעופה הגדולה ביותר בגרמניה ובאירופה.

צור קשר שירות לקוחות לופטהנזה

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של לופטהנזה (Lufthansa)

צור קשר שירות לקוחות לופטהנזה

טלפון של שירות הלקוחות של לופטהנזה (Lufthansa)

מספר הטלפון הינו:  

03-9058049

צור קשר באתר של לופטהנזה (Lufthansa)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3gpqj0D

הפייסבוק של שירות הלקוחות של לופטהנזה (Lufthansa)

שם דף הפייסבוק הינו:

Lufthansa

האינסטגרם של שירות הלקוחות של לופטהנזה (Lufthansa)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

lufthansa

איך יוצרים קשר עם ענק כמו לופטהאנזה?

התעופה לופטהאנזה היא התעופה הרשמית והלאומית של גרמניה. היא מפעילה טיסות אל ומישראל כבר הרבה מאד שנים ולא מעט ישראלים בוחרים בה גם לטיסת המשך לאזורים אחרים בעולם שאין אליהם טיסות ישירות מישראל – צפון ודרום אמריקה ואפילו המזרח הרחוק או אפריקה. החברה מפעילה צי עצום בגודלו של כמעט 300 מטוסים וכולם חדישים, מתקדמים מבחינה טכנולוגיה ונשמרים בהם פרוטוקולים מחמירים של תחזוקה ושמירה על בטיחות הנוסעים וצוות השירות. ישראלים רבים מעידים שיעדיפו לטוס עם חברה זו על פי חברות אחרות בשל דיוק בזמנים, מטוסים נוחים ורחבים, צוות שירות אדיב ומקצועי וכאמור – מבחר גדול של יעדים בתוך גרמניה ומחוצה לה. תעופה כמו זו חייבת להעמיד לרשות הלקוחות שלה ורוכשי כרטיסי הטיסה מערך של שירות לקוחות שלא יהיה רק יעיל, נוח וזמין אלא גם כזה שאפשר יהיה לקבל ממנו מענה 24 שעות ביממה.

ישראלים וטיסות לופטהאנזה

אחד מנמלי התעופה הגדולים בעולם ממקום בפרנקפורט ולא בכדי משרדיה הראשיים של החברה ממוקמים בו. מפרנקפורט אפשר להגיע כמעט לכל נקודה ברחבי הגלובוס ולכן טיסות קונקשיין רבות ממשיכות עבור הישראלים מנמל תעופה זה. את דרכה כתעופה היא החלה בשותפות עם סוויס אייר והייתה בבעלות משותפת גרמנית ושוויצרית ורק בשנת 2005, לאחר פירוק סוויס אייר – יצאה לדרך עצמאית כתעופה לאומית. החברה פופולרית והטיסות שלה מבוקשות לא רק בקרב הישראלים ומחקרים רבים הראו מעל לכל ספק שכמעט שני שלישים מכלל הטיסות הפנים אירופאיות הן טיסות של לופטהאנזה. מכאן שלחברה יש מוניטין לשמור עליהם ולא בכדי על הזמן היא מציעה לטסים בה את קדמת הטכנולוגיה ואת הטיסות הנוחות ביותר במחירים כדאיים במיוחד.

היתרונות של לופטהאנזה על פני חברות תעופה אחרות

מישראל אפשר להגיע למגוון רחב של יעדים עם ובזכות לופטהאנזה אך יש לחברה זו עוד יתרון והוא מגוון רחב של ערוצי קשר ותקשורת עם קהל הלקוחות שלה. חברה בינלאומית בסדר גודל כזה שתמיד יש באוויר אינספור טיסות שלה – חייבת לדאוג למענה זמין ומהיר לכל לקוח, ללא קשר במקום שהוא נמצא בו או בשעה שאצלו. בכל נמל תעופה אפשר למצוא נציגות פיזית של החברה והחברה גם מעמידה לרשות הלקוחות שלה מכל העולם מבחר ערוצי תקשורת כלליים ובין לאומיים, כמו גם כאלה שמתאימים לכל מדינה בנפרד. כך למשל, לקוחות החברה בישראל שמחזיקים בידם כרטיסי טיסה שרכשו באתר החברה יכולים להתחבר לאזור אישי באתר האינטרנט הרשמי וכך לברר מידע חשוב אודות הנסיעה שלהם. דרך יצירת קשר עם לופטהאנזה ישראל טלפון כללי – 03-9058049 או דרך המשרדים הראשיים בתל אביב בכתובת שארית ישראל 37 אפשר לברר כל פרט חשוב אודות טיסה. עבור המתקשרים מחוץ לארץ עומד מספר ייעודי והוא – 49-0-69-86-799-799. אפשרות נוספת היא כמובן יצירת קשר עם סוכן נסיעות שדרכו הוזמנה הטיסה.

שמירה על קשר עם לקוחות בעידן טכנולוגי

אין ספק שרשת האינטרנט הופכת את השמירה על קשר עם לקוחות לאיכותית ונכונה יותר הן עבור חברה בסדר גודל של לופטהאנזה והן עבור קהל הלקוחות העצום שלה. עצם קיומו של אתר אינטרנט נגיש, נוח וידידותי למשתמש שבו אפשר לא רק לרכוש כרטיסי טיסה אלא גם לברר מידע חשוב ולקבל את כל המענה הדרוש בטרם הטיסה, גם אם קיים אצל חברות תעופה אחרות עדיין יהיה מתקדם ונוח הרבה יותר אצל חברה כמו לופטהאנזה מאשר אצל חברות אחרות שהמחויבות שלהן כלפי קהל הלקוחות שלהן הרבה פחות חזקה מאשר של החברה הגרמנית הלאומית.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות טרלידור
שירות לקוחות חברות כלי בית וריהוט

שירות לקוחות טרלידור טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טרלידור דף הבית טרלידור- הינה חברה מובילה בינלאומית בתחום הקמת מבני מתכת מזה 20 שנה החברה עוסקת ביצור של

קרא עוד »
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות מסעדות

שירות לקוחות חומוס נגה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של חומוס נגה דף הבית מסעדה ים תיכונית הכוללת חומוס ביתי איכותי, מנות בצלחת/ בבאגטים טריים ובפיתה. קפה איכותי, מגוון

קרא עוד »

ביקורות על החברה

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של לופטהנזה (Lufthansa)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של לופטהנזה (Lufthansa) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של לופטהנזה (Lufthansa). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של לופטהנזה (Lufthansa), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של לופטהנזה (Lufthansa), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של לופטהנזה (Lufthansa), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.