נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אלקטרוניקס פרו

>>
>>
שירות לקוחות אלקטרוניקס פרו טלפון
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

אלקטרוניקס פרו בלו בע"מ, הינה שירות מהמובילות והמתקדמות ביותר בארץ בתחום השירות למוצרי חשמל ואלקטרוניקה.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אלקטרוניקס פרו

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

טלפון של שירות הלקוחות של אלקטרוניקס פרו

מספר הטלפון הינו: 

  08-9567500 

זמינים בשעות ובימים:

א׳ -ה׳: 9:00-16:00

צור קשר באתר של אלקטרוניקס פרו

כתובת האתר הינה

https://bit.ly/32NuyPL

ליצירת קשר בכתובת המייל של אלקטרוניקס פרו- info@electronics-pro.co.il

ליצירת קשר ברשתות החברתיות של אלקטרוניקס פרו: 

על אלקטרוניקס פרו בלו בע"מ

אלקטרוניקס פרו בלו בע"מ מעניקה שירות לקוחות ותמיכה טכנית, לצד שירותים נוספים, ללקוחות אשר רכשו מוצרים של החברה סמליין או מיניליין. סמליין היא היבואנית הרשמית של מוצרי החשמל הביתיים של סמסונג (Samsung), כמו למשל טלוויזיות, מקררים, מכונות כביסה, מקרני קול, שואבי אבק ועוד ועוד. מיניליין היא היבואנית הרשמית של מוצרי החשמל לבית של החברות AEG ו-אלקטרולוקס. החברות סמליין ומיניליין משווקות את המותגים המובילים בעולם של מוצרי חשמל ביתיים, והן חברות שמחויבות לאיכות ולשירות מקצועי מהשורה הראשונה בארץ. כל המוצרים שמשווקים בישראל בימי סמליין ומיניליין מקבלים את האישור, כנדרש בחוק, של מכון התקנים הישראלי.

אלקטרוניקס פרו בלו בע"מ מעניקה שירות טכני מקצועי, מהיר ויעיל ללקוחות של החברות סמליין ומיניליין. עובדי אלקטרוניקס פרו בלו בע"מ הם מומחים בתחומם, ומתמחים במתן שירות וטיפול בתקלות אשר עשויות להתעורר במוצרים של החברות סמליין ומיניליין. עובדי אלקטרוניקס פרו בלו בע"מ מטפלים בתקלות חשמל, תקלות חיווט ואף מסייעים בהפעלת תעודת האחריות שניתנת מהחברות סמליין ומיניליין לגבי מוצרי החשמל שהן משווקות בישראל.

יצירת קשר עם אלקטרוניקס פרו בלו בע"מ

לאלקטרוניקס פרו טלפון 5000000*, לצורך יצירת קשר עם שירות הלקוחות של החברה. באמצעות הטלפון של אלקטרוניקס פרו ניתן לתאם הגעת טכנאי לבית הלקוח, בהתאם לסוג התקלה ולחומרת התקלה. בנוסף, ניתן ליצור קשר עם אלקטרוניקס פרו בטלפון 5000000* כדי לברר פרטים נוספים על מועד הגעת הטכנאי, שינוי שעת ההגעה, ביטול הזמנת הטכנאי, ואף ניתן באמצעות מוקד שירות הלקוחות לברר על האפשרות להתקנת מוצר חדש.

אלקטרוניקס פרו בלו בע"מ מאפשר ללקוחות החברות סמליין ומיניליין גם לתאם באמצעות הטלפון 5000000* התקנה של מוצר חדש שנרכש בידי הלקוח. למשל, לקוח אשר מעוניין לתאם הגעת טכנאי לצורך התקנת מדיח כלים שרכש מסמליין או ממיניליין יכול לתאם הגעת טכנאי מיוחד אשר יגיע לשם התקנת המוצר החדש בבית הלקוח. כדי לתאם הגעת טכנאי לצורך התקנת מוצר חדש יש ליצור קשר עם אלקטרוניקס פרו בטלפון 5000000*. בעת הגעת טכנאי לבית הלקוח יש לוודא כי בבית נמצא בגיר מעל גיל 18 כדי לקבל את הטכנאי, להסביר לו על התקלה, ולענות על שאלות הטכנאי ככל האפשר.

במקרים שבהם זקוקים הלקוחות לתמיכה טכנית טלפונית – גם את זה אפשר לעשות עם אלקטרוניקס פרו בטלפון 5000000*. עובדי אלקטרוניקס פרו בלו בע"מ יסייעו ללקוחות שרכשו מוצרים של החברות סמליין או מיניליין בתמיכה טכנית טלפונית, כדי לאפשר ללקוחות לנסות ולפתור את התקלה שהתעוררה, או להתקין מוצר חדש, באמצעות הטלפון מבלי לתאם הגעה של טכנאי לבית הלקוח.

כמו כן, יכולים הלקוחות של סמליין ושל מיניליין ליצור קשר עם אלקטרוניקס פרו בלו בע"מ הנהלה בטלפון 5000000*. באמצעות שיחת הטלפון יכולים הלקוחות גם להירשם למנוי התמיכה הטכנית של חברה אלקטרוניקס פרו בלו, ככה שטכנאים מוסמכים של אלקטרוניקס פרו בלו יגיעו לבית הלקוח בכל פעם שיש תקלה במוצר החשמלי, כדי לתקן אותה. המנוי יאפשר ללקוחות חברה אלקטרוניקס פרו בלו לחיות "בראש שקט" במקרים של תקלות טכניות במוצרים, בידיעה שטכנאי מוסמך ומקצועי יגיע במהרה לטפל בתקלה.

כמו כן, ניתן ליצור קשר עם אלקטרוניקס פרו בלו בע"מ באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת info@electronics-pro.co.il. משרדי אלקטרוניקס פרו בלו בע"מ נמצאים בכתובת צלע ההר 2, מודיעין, מיקוד 95461. באתר האינטרנט של אלקטרוניקס פרו בלו בע"מ ניתן למצוא גם דף הנחיות עבור כל מוצר חשמלי. על לקוחות החברה לפעול בהתאם להנחיות שמופיעות בדף ההנחיות לפני הגעת הטכנאי, כדי להפוך את הביקור של הטכנאי ליעיל ומהיר ככל האפשר.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

17 תגובות

  1. מדובר בחברה גרועה ושירות גרוע. אני מחכה לטכנאי למכונת כביסה שבוע ימים ובסוף הוא לא מגיע . התקשר פעמיים צלצול אחד וניתק. לא ענה לטלפונים חזרה ובסוף שענה טען בשקר שלא היינו בבית. מדובר פה בשקר גס ושירות גרוע . נא הזהרו מחברה זו.

  2. חברה שלא ראויה לתת שרות עבור התקנת טלויזיה כל שהיא. העיקרון המנחה אותה היא שיכנוע הלקוחות שהם צריכים התקנה אשר תתן להם הכנסה גבוהה. אם אתם קונים טלויזיה עם התקנה חינם , תחשבו שנית . זה ממש לא חינם. הם תמיד ינסו לשכנע שההתקנה שנחוצה לכם היא התקנה עם מתקן יותר יקר.

  3. לטלויזיה בת שנתיים עם אחריות החברה לא עבדה וטכנאי שלהם קבע שהמסך שבור, הוצע לי לקנות מהם טלויזיה חדשה שרק "הוצאה" והוחזרה לאריזה, כשהביאו את הטלויזיה כיסוי הפלסטיק האחורי היה משוחרר וחסרו ברגים, לא הסכמתי לקבלה והיא נלקחה. שאלתי אם הם מוכרים גם טלויזיות חדשו ונענתי בחיוב. הוספתי כסף לחדשה שלא הוצאה מאריזתה, והביאו לי אחרת במקומה שלדבריהם היא חדשה שלא הוצאה מאריזתה, איך שהלכו המובילים שגם התקינו אותה, ראיתי חיוורון בחלק הימני תחתון דבר שעורר את חשדי שמשהו לא כשורה, דרשתי להחליפה לאחרת, שהוחלפה השלישית זיהיתי לאחר שהמתקינים הלכו את אותה בעיה גם בטלויזיה השלישית + כתמים חיוורים כשיש רקע שחור, אוזניות הבלוטוס שפעלו בכל הטלויזיות הקודמות לא עבדו ושניסיתי להוצא את תקע האוזניות שהמתקין חיבר והוא פשוט נשאר תקוע ולא השתחרר.. וביוטיוב ראיתי בחיפושים אחרונים (לא שלי) בהסטוריה כאילו שהטלויזיה כבר עבדה )-:

  4. מדובר בחברה גרועה ושירות גרוע. אני מחכה לטכנאי תמיכה טכנית לטלויזיה שבוע ימים ובסוף כשהוא חוזר אלי 1 הוא צועק עלי 2 מעביר אחריות לחברה אחרת בשירות 3 מנתק לי את הטלפון בפרצוף כי לא נעים לו לשמוע את דברי שהם בגדול שהוא חסר ידע בסיסי ביותר . התקשר פעמיים צלצול אחד וניתק. . מדובר פה ושירות גרוע . נא הזהרו מחברה זו.

  5. שלום רכשתי מייבש כביסה של סמסונג לפני שנתיים ,לא יתכן שאני מחכה חודשיים וחצי למפוח אחורי

    והחוצפה שאומרים לי שרק עוד חודשיים יגיע לארץ, פשוט בושה, אני לא מתכוון לוותר יל השרות הגרוע

    שלכם, מה קשה להטיס מחו"ל

  6. שלום
    חברה מזעזעת, כמעט ולא ניתן ליצור קשר איתם. מתוך כל הפעמים המרובות שהתקשרתי אליהם רק פעמיים הצלחתי לקבל מענה אנושי ופעמיים האלה ניתקו לי את השיחה בפנים עוד לפני שהספקתי לסיים את הפנייה שלי. אני המום שסאם ליין עובדת איתם בכלל.

  7. שירות פשוט מזעזע הזמנתי חלק למקרר שהגיע בתחילת פברואר והוא הגיע תקול דיברתי עם החברה שוב אמרו לי שישלחו חלק חדש ויאספו את הישן ושזה יקח בין חודש ל3 חודשים כעבור 4 חודשים עכשיו אני מנסה לתפוס אותם בטלפון לבדוק לגבי העניין הזה ופשוט עושים לי פינג פונג בין נציגים אני מבקש מנהל ומעבירים אותי לשירות טכני משום מה וככה כל פעם חברה פשוט מזעזעת לא ממליץ לאף אחד לקנות מהם חברה של שקרנים אנשים לא אמינים בכלל שירות הכי גרוע במדינה מכל חברה שאי פעם הייתי בה

  8. רכשתי ביטוח יקר מאוד שלכם.מנסה לקבל שירת למקרר ללא הצלחה.
    באתר שלכם , אחרי שממלאים את כל הפרטים, מסתבר שאין טכנאי זמין לתל אביב!!!
    ממתין ימים אחדים שתואילו לחזור בטלפון….
    איפה אתם מציעים להתלונן?

  9. שירות מזעזע.
    קניתי טלוויזיה של סמסונג (ה8100) ורואים בה את השידורים החיים גרוע.
    הטכנאי מגיע ומיד מאשים את כל העולם חוץ מאת הטלוויזיה.
    דרשתי שיגיע אליי מנהל אזור בדחיפות והטכנאי פשוט הלך מהבית באותו הרגע !!!
    משווקים מוצרים עם השירות הכי גרוע שראיתי. בושה! חברה מזעזעת

  10. שלום,
    בנציג שמקבל את הפניה לצורך בשרות.הטעה אותי בגדול וביודעיו!!!!!!!
    טען שהלך גוף החימום ולא השאיר אופציה נוספת לתקלה, הציע בטוח לשלוש שנים עקבמ המחיר הגבוה של החלק, ובסוף מסתבר שהיה תיקון מינימלי של חיבור הטרמוסאט…..
    מנסה לבטל את הביטוח. ומקווה להצליח

  11. שירות גרוע! גובים מראש תשלום עבור ביקור (320 ש"ח) ואז משנים את מועד הגעת הטכנאי בהודעת sms ללא תיאום. מקווה שאקבל חזרה את הכסף עבור הביקור שלא התקיים…

  12. שירות גרוע ! גובים עלות ביקור מראש ( 320 ש"ח) כתנאי לתיאום הגעת טכנאי. לאחר התשלום משנים מועד הגעה ללא תיאום עם הלקוח. מקווה שיחזירו לי את הכסף כי הביקור לא התקיים.

  13. שירות הזויה מקרר שעושה בעיות כל שני וחמישי טכנאי עדיין לא עולים על הבעיה שאתה מבקש מנהל בכיר לא נותנים לך לדבר איתו הזויים

  14. שרות במוקד טכנאים גרוע ביותר. המתנה של זמן רב. גובים תשלום על חלקים לפני הגעתם ואחרי כן צריך לרדוף……..
    חבל שהם נותנים שירות לטלויזיות סמסונג שהן מוצר מצויין. אבל הם שירות 0.

  15. אם היה אפשר לדרג את החברה הזאת במספר אפס הייתי מדרגת אותם, ביזיון של חברה, מעולם לא נתקלתי בזלזול כל כך גדול כלפי הלקוח,שקרנים, מבטיחים לחזור אליי ולא חוזרים, כל פעם מחדש. שיא השיאים מתאמים טכנאי שלא טורח להגיע ואפילו לא מודיע. חברה גרועה והקשר בינה לבין שירות ללקוח מקרי בהחלט!!!

  16. חברה גרועה
    מנתקים טלפונים
    שנה אני מחכה להחלפת דלת פגומה במקרר
    אין מענה
    אין תשובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אלקטרוניקס פרו

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אלקטרוניקס פרו רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אלקטרוניקס פרו. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אלקטרוניקס פרו, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אלקטרוניקס פרו, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אלקטרוניקס פרו, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.