נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סימילאק (Similac)

>>
>>
שירות לקוחות סימילאק (Similac) טלפון

סימילאק מציעה מגוון של של תרכובות מזון לתינוקות לעיקול טוב והתפתחות בריאה ותקינה של התינוק!

צור קשר שירות לקוחות סימילאק

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של סימילאק (Similac)

צור קשר שירות לקוחות סימילאק

טלפון של שירות הלקוחות של סימילאק (Similac)

מספר הטלפון הינו:  

1-800-65-65-01

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה' 09:00-16:00 

צור קשר באתר של סימילאק (Similac)

כתובת האתר הינה:

https://similac.co.il/

שירות לקוחות סימילאק

הבריאות ותהזונה של התינוקות שלנו היא דבר חשוב ביותר. לכן הרי שזה יהיה טבעי כאשר אתם מבקשים להביא לו תוסף תזונה מסוים הרי שתצרו להביא לו את הטוב ביותר. כך נוצרו להן חברות ועסקים סביב היכולת לייצר מוצרי תזונה מיוחדת לתינוק. אחת מהחברות אשר נחשבות כאיכותיות והטובות יותר בישראל ובעולם כולו היא  סימילאק.  תינוקות ולקוחות מכול רחבי העולם ניזונים מהמוצרים האיכותיים שיוצאים מהמפעל שלה. אם גם אתם משתמשים בדבר בשלב מסוים הרי שתרצו לקבל על הדבר כמה שיותר מידע. טוב לדעת כי החברה מחזיקה שירות לקוחות אמין ונגיש לכול מי שמבקש. המאמר הבא יפרט על הדרכים השונות לקבלת עזרה מהחברה במידת הצורך.  

כמה שיותר תקשורת אל מול חברה אחת

כעת כאשר אתם יודעים עד כמה סימילאק היא חברה בעלת שם עולמי עם אפשרות למוצרים ברמה הגבוהה ביותר, תוכלו להתחיל ביצירת קשר בעזרת השימוש באחת מהדרכים הקיימות סביבנו.
שיחות טלפון, אתר אינטרנט, רשת חברתית ,ועוד ועוד. אין צורך להגיע למצב בו אתם מבקשים להשתמש ופשוט לא יודעים כיצד לעשות את זה. בכלל, לפני שאתם חושבים האם להביא כול חומר כזה אל הבן שלכם עליכם להיות בטוחים במאת האחוזים כי הדבר בטוח ונכון. קראו באינטרנט ובמקורות מידע נוספים על האפשרויות ליצור לילד שלכם מרחב בטוח בו יוכל לחיות ולהיות בריא.
סימילאק בסופו של יום תהיה שם בשבילכם עד כמה שאפשר. 

תקשורת טלפונית עם סימילאק

מספר הטלפון למטרות שירות לקוחות של סימילאק הוא 1-800-65-65-01.  מדובר במספר בו תוכלו להשתמש ברוב שעות היממה וימי השבוע. הן למטרות בירורים על איכות מוצרים, הן למטרות יצירת פניות חיוביות או שליליות לחברה ועוד. בנוסף תוכלו לבדוק מי המחלקה אשר רלוונטית למקרה שלכם. כאשר ישנה אחת האחראית על רכישת מוצרים, השנייה על שירות לקוחות , השלישית לפירוט על המוצרים ועוד. בכול מקרה, יש להבין כי לעיתים שימוש במספר הטלפון לא יהיה מספיק ותצטרכו להשתמש בדרכי תקשורת נוספים.

מחקר באתר של סימילאק לצורך איסוף מידע

כתובת האתר של סימילאק היא https://similac.co.il/. האתר איננו משמש לרכישת מוצרים אלא תוכלו לקבל מידע ולאסוף מסקנות לגבי מה שקורה מסביב. תוכלו להיכנס לאתר מתי שאתם רוצים ולראות פרטים על המוצרים השונים של החברה. בנוסף הדבר יכול לשמש כמאגר גדול למדי של עצות ותשובות. כך תוכלו לדעת בצורה רחבה יותר מהן האפשרויות הקיימות סביבנו.
אם אתם חברים במועדון סימילאק תוכלו להוריד קופונים ומבצעים למען מחירים טובים יותר בהמשך הדרך. המידע שתקבלו באתר הוא אמין ובטוח ונרשם לאחר כמות גדולה של מחקרים.

טובי האנשים הנמצאים בחברה מגיעים על מנת לתת ללקוחות מרחב גדול של עזרה. 

פנייה אינטרנטית לקבל עזרה רחבה

תוכלו לפנות אל החברה בעזרת המייל האלקטרוני על ידי שימוש בכתות האינטרנט https://similac.co.il/contact-us. מדובר ביכולת לשלוח פנייה אינטרנטית לחברה עצמה על מנת לקבל כמה שיותר פרטים למקרה הרלוונטי שלכם. בנוסף, יש לדעת כי זוהי פנייה אל אנשי המקצוע כמו כול פנייה אחרת. כך שמכאן יכולה לבוא העזרה שאותה חיפשתם. מלאו את הפרטים האישיים שלכם ושל המקרה. במידת הצורך תוכלו לצרף מסמכים ותמונות על מנת לתעד דברים שונים.
בנוסף, תוכלו לפנותת אל איש מקצוע מסוים או מחלקה כזאת או אחרת בצורה אישית.
כך יוכלו לספק לכם תשובה בצורה ממוקדת ואישית יותר. פנייה זאת נוצרה על מנת שתהיה לכם דרך תקשורת נגישה ומהירה יותר להמשך. 

שאלות על שירות לקוחות סימילאק

האם סימילאק נמצאת גם ברשתות החברתיות?

סימילאק אכן זמינה לעזור לכם כאשר אתם יכולים להשתמש באתרים השונים של הרשתות החברתיות.

  1. דף הפייסבוק – https://www.facebook.com/SimilacIsrael/?locale=he_IL
  2. דף האינסטגרם – https://www.instagram.com/similac.il/
  3. דף היויטיוב – https://www.youtube.com/user/similacisrael

האם יש כתובת פיזית של שירות לקוחות סימילאק?

שירות לקוחות סימילאק נמצא לו בבלטימור 9 פתח תקווה. במידת הצורך תוכלו לשלוח לשם מסמכים ולהגיע לשם על מנת לקבל כמות מסוימת של עזרה נוספת בשבילכם.

כמה טיפים לפני פניה לשירות לקוחות סימילאק

סימילאק אחראית לייצר את המוצרים הנפלאים והבריאים שלה אך החברה איננה אחראית לפעילות שלכם. כך אתם צריכים להחליט בסופו של יום האם להשתמש במוצרי החברה. 

  1. כנסו אל האתר של סימילאק בצורה יומיומית ונסו להבין מהם המוצרים החדשים והאיכותיים ביותר אשר החברה מביאה על מדפי החנויות. בעזרת מבט שכזה תוכלו לבחור מבין האפשרויות הקיימות מסביב. קראו את הכתוב באינטרנט בעיון ורק לאחר שהבנתם את כול הכתוב תוכלו להחליט אם להשתמש במוצר כזה או אחר.
  2. כאשר אתם מתקשרים לסימילאק בקשו לדבר עם מומחה כזה או אחר למען ייעוץ מסוים. טוב לדעת כי הייעוץ הוא בחינם ונעשה למטרת בריאות הילד שלכם בהמשך הדרך. 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של סימילאק (Similac)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של סימילאק (Similac) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של סימילאק (Similac). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של סימילאק (Similac), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של סימילאק (Similac), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של סימילאק (Similac), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.