נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ביט (bit)

>>
>>
שירות לקוחות ביט (Bit) טלפון
ביט שירות לקוחות לוגו

bit – אפליקציה להעברת כספים, בבעלות בנק הפועלים

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ביט (bit)

ביט שירות לקוחות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של ביט (bit)

מספר הטלפון הינו:  

 6428*

זמינים בשעות ובימים:

א'-ה' – 9:00-17:00 | ו' וערבי חג – 8:30-13:00

צור קשר באתר של ביט (bit)

כתובת האתר הינה:

https://www.bitpay.co.il/he

מסנג'ר של שירות הלקוחות של ביט (bit)

האינסטגרם של שירות הלקוחות של ביט (bit)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

bit.app.il

צור קשר באפליקציית Google play של ביט (bit)

שם האפליקציה הינה:

bit ביט

צור קשר באפליקציית Appstore של ביט (bit)

שם האפליקציה הינה:

bit ביט

BIT טלפון זוהי שליחת כסף באופן מידי באמצעות העברת נתונים המייצגים סכום מזומן. זה לא כרוך בניירת. מספר טלפון סלולרי עבור הצדדים השולחים והמקבלים הם כל מה שנדרש. לאחר מכן העברת כספים מקוונת מבצעת את העסקה בתשלום קטן מפלטפורמה מבוססת אינטרנט מאובטחת. כאשר העסקה הושלמה בהצלחה, תקבלו הודעה על כך מספק השירות. תמשיכו לקרוא, כי זה נהיה מעניין מרגע לרגע.

מה כל כך מייחד את ביט טלפון?

הנה מה שכל כך מייחד את ביט טלפון:

  • זול – העברת כספים ניידת מונעת את הריבית ואת שערי החליפין הגבוהים של בנקים. הבנקים מציעים שירות זה בעלות נמוכה עד אפסית ללקוחות המבצעים העברות כסף בנייד חסכוניות מאוד.
  • נרחב – תשלום נייד מכסה הכול, כמו למשל – חשבונות חשמל, אגרות בית ספר, מיסים והעברות ממשפחה ומחברים. אתם יכולים לשלם את החשבונות שלכם, להעביר כספים, וכיוצא בזאת, הכול דרך הטלפון החכם שלכם. כל מה שהבנק שלכם עושה, התשלום הסלולרי עושה באותה מידה, ומהיר יותר.
  • נגיש – פנייה לבנק לוקחת זמן וטרחה. עדיף, ביט טלפון שהוא זמין מסביב לשעון 24/7/365 ונמצא שם כשאתם זקוקים לו – בניגוד לבנק שלכם.

האם ביט לעסקים טלפון נחשב למוצלח?

שירותי ביט לעסקים טלפון יספקו לכם גם חשבון מקוון וגם אפליקציה לנייד, אשר תאפשר לכם לבצע העברות ולעקוב אחרי התשלומים שלכם בכל שעה, ביום או בלילה. כמו כן, תהיה לכם את היכולת לבצע העברה חד פעמית של כסף או להגדיר תשלומים חוזרים. תשלומים אלו יכולים לשמש למנעד נרחב של מטרות, כמו לדוגמה – עמידה בהוצאות חינוך, או לחלופין שליחת כספים לבני משפחה באופן קבוע. כתוצאה ישירה מכך, לא תצטרכו לבזבז זמן בהעברת כסף באופן ידני בכל פעם שתצטרכו להעביר כספים.

מה הם היתרונות הבולטים של ביט שירות לקוחות טלפון?

היתרונות הבולטים של ביט שירות לקוחות טלפון הם כדלקמן:

  • ניתן לשלוח כסף מכל מקום – אתם יכולים לשלוח כסף מכל מרחבי מדינת ישראל על ידי שימוש בשירות. כל זה יכול להיעשות מהנוחות של הבית שלכם.
  • העברת כספים – אתם יכולים להעביר כספים מטלפון בסיסי או מסמארטפון.
  • תשלומים 24/7 – אתם יכולים לבצע תשלומים בכל עת לפי הנוחות שלכם. לא תצטרכו לעמוד בתור בסניפי הבנק על מנת להעביר כסף.
  • העברה מהירה – אפשר להעביר כסף במהירות רבה.
  • יכולת רב לשונית – לאפליקציה יש יכולת רב לשונית לתת מענה לקהל היעד המגוון.
  • העברה כספית מקומית – ניתן להעביר כסף מחשבון בנק אחד לחשבון בנק אחר בארץ מבלי לבקר בבנק.
  • רכישת מוצרים ושירותים – לקוחות יוכלו לשלם עבור סחורות ושירותים באמצעות האפליקציה.
  • תשלום חשבונות – ניתן להשתמש בביט לתשלום חשבונות שירות.
  • מערכת תשלום סגורה למחצה – ביט שירות לקוחות טלפון מציעה מערכת תשלום סגורה למחצה המאפשרת למשתמשים הרשומים לקנות סחורות ושירותים ממשתמשים רשומים בפלטפורמה.
  • עסקאות ללא נייר – זה מקל על עסקאות כסף ללא נייר.
  • שקיפות – זה משפר את השקיפות.
  • פתרון לעסקים קטנים ובינוניים – ביט תומכת בחשבוניות ובגביית תשלומים מספקים. הפתרונות מסייעים בהצעת סחורות ושירותים.

האם ביט שירות לקוחות טלפון מהיר ואפקטיבי?

עסקה דרך מוסד פיננסי, מחייבת אתכם על פי רוב להגיע למוסד ולעמוד בתור כדי לקבל שירותים. זה נכון כמעט לכל העסקאות כדוגמת – שליחת כסף וקבלת גישה להלוואות. לביט אין זמני המתנה. כל עוד יש לכם חיבור אינטרנט יציב, אתם יכולים להיכנס לחשבון שלכם ולבצע את כל השירותים הזמינים מהספק שלכם. כמו כן, אתם יכולים לגשת לשירותים אלה בכל מקום ללא צורך בנסיעה. בניגוד לצ'קים, שיכולים לקחת שבוע עד לקבלתם ולעיבודם, העברת כספים מקוונת מתבצעת לאלתר.

מה הוא המספר של ביט טלפון?

המספר של ביט טלפון הינו *6428, כאשר הזמינות הינה בימים ראשון עד חמישי, בין השעה שמונה בבוקר ועד השעה שבע בערב.

האם ביט לעסקים טלפון מציע פחות עמלות?

בהשוואה לעלויות של שליחת כסף וקבלת כסף באמצעות שיטות בנקאיות מסורתיות, העמלות הקשורות לשימוש בשירותי ביט נמוכות בדרך כלל.

מה מהות האבטחה שמאפיינת את ביט טלפון?

שליחת צ'ק יכולה להיות מסוכנת. הרבה דברים יכולים להשתבש בינכם לבין מקבל הצ'ק. תמיד יש סיכון שזה ייגנב או פשוט יאבד בדואר. אם צ'ק נגנב, זה יכול לפתוח בפניכם אינספור פעילויות הונאה, כולל גניבת זהות. זה גם יכול להטריד את הנושים שלכם ואת עצמכם, ולשכנע כל אחד שהצ'ק שלו אבד בדואר זה תמיד משימה קשה. עם ביט טלפון, לאחר השלמת העסקה, תקבלו אישור באמצעות הודעת טקסט שגם ירגיע את דעתכם.

האם ביט שירות לקוחות טלפון מספקת שירות מסביב לשעון?

השירות של ביט טלפון זמינים עבורכם ממש מסביב לשעון. אתם לא צריכים לעבור את אי הנוחות של המתנה לשעות הבנק הרשמיות. לעניינים דחופים, קלות העסקה הזו היא יתרון גדול שחסר בדרכי העברת כספים מסורתיות. לחלק מהספקים יש גם תמיכת שירות לקוחות טלפונית מסביב לשעון. משאב זה שימושי במיוחד כאשר יש לך גישה לקויה לאינטרנט או בעיות עסקאות אחרות הזקוקות לעזרה אנושית. מלבד היכולת לדבר עם סוכן שירות לקוחות, לביט יש תיבות צ'אט שבהן אתם יכולים להפנות כל שאילתה הקשורה לשירות.

ביט טלפון שירות לקוחות 

מסיבה כזאת או אחרת אתם צריכים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של ביט? צריך לחלק את השירות לשתיים, השירות שניתן ללקוחות פרטיים והשירות שניתן ללקוחות עסקיים. bit טלפון לאנשים פרטיים הינו: 6428* כאשר ישנו מענה בשעות נרחבות במהלך היום. מוקדי שירות הלקוחות של ביט עובד בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 8:30-13:00.

לקוחות עסקיים יכולים גם הם לקבל מענה דרך מוקד שירות לקוחות המיועד רק להם. מוקד שירות הלקוחות העסקי פעיל באותם הימים ובאותן השעות, רק שמספרו שונה. שירות הלקוחות העסקי של ביט עובד בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 8:30-13:00, ביט לעסקים טלפון הינו: 052-7773144.

אתר האינטרנט של אתר ביט

לצד מספרי הטלפון ישנה אפשרות להיכנס לאתר האינטרנט של ביט. באתר תמצאו מגוון רחב של תשובות לשאלות שיכולות להעסיק אתכם טרם הפנייה למוקד שירות הלקוחות. הכתובת של אתר האינטרנט היא: bitpay.co.il, אך אין אופציה לפנות ישירות לחברה דרכו. כדי להשאיר פנייה למוקד שירות הלקוחות יהיה עליכם לחייג לביט טלפון 6428* ללקוחות פרטיים או לביט לעסקים טלפון 052-7773144.

שאלות ותשובות שעלולות להתעורר ללקוחות אפליקציית ביט

שאלה: איך עדיף ליצור קשר עם שירות הלקוחות של ביט?

תשובה: האופציה המועדפת תהיה ליצור קשר דרך מספר הטלפון *6428, אך ישנן דרכים נוספות. תוכלו ליצור קשר עם החברה בוואטסאפ או דרך אחת מהרשתות החברתיות. עם זאת המענה הטלפוני של הנציגים יחסית מהיר לעומת המענה בכל פלטפורמה אחרת. לא פעם תגלו כי הזמן משחק תפקיד משמעותי בעת קבלת ההחלטות. 

שאלה: מה צריך לעשות במקרה של תקלה באפליקציה (זמנית לא ניתן לספק שירות זה)?

תשובה: ההמלצה היא קודם כל לנסות להמתין כמה דקות בתקווה שהמצב יסתדר. לעיתים מדובר על תקלות זמניות שלא אמורות להטריד אתכם יתר על המידה. אך אם התקלה נמשכת זמן רב תוכלו לפנות ישירות למוקד שירות הלקוחות של החברה. 

שאלה: באילו ימים ושעות ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות?

תשובה: בין אם אתם לקוחות עסקיים או פרטיים, הזמינות של מוקד שירות הלקוחות תהיה זהה. החדשות הטובות הן שמוקד שירות הלקוחות של ביט זמן יחסית ברוב שעות היום. מוקדי שירות הלקוחות של החברה עובדים בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 8:30-13:00.

שאלה: איך מורידים את האפליקציה למכשיר הנייד?

תשובה: ההורדה של האפליקציה תהיה זהה להורדת כל אפליקציה אחרת למכשיר. דרך החנות במכשיר תוכלו לחפש את אפליקציית bit בין שלל האפליקציות השונות. לא מן הנמנע כי האפליקציה כבר תהיה במיקום מרכזי בחנות עצמה עקב שכיחותה. לאחר ההורדה יהיה עליכם להירשם לשירות כדי שתוכלו להעביר ולקבל כספים. 

מספר טיפים להתנהלות מול שירות הלקוחות של ביט לסיום:

  • אין דרך אחרת ליצור קשר עם מוקד bit שירות לקוחות. אם לא קיבלתם מענה בטלפון שמספרו: *6428, תוכלו למצוא באתר שירות בקליק עוד מגוון דרכים נוספות. רק יהיה עליכם לבחור את הדרך שהכי תתאים לכם באותה נקודת זמן. בין אם יענו לכם בטלפון או בכל פלטפורמה אחרת, התועלת תהיה בדיוק אותה התועלת. הביאו אתכם למצב בו תקבלו מענה מהיר לפני שיהיה מאוחר מידיי.
     
  • לפני שתפנו למוקד שירות הלקוחות של החברה, שווה לכם לגלוש באתר האינטרנט של ביט. באתר יש מענה להמון שאלות נפוצות, כאלה שיכול להיות קשורות לשאלות שלכם. לפני שתבזבזו זמן יקר, יכול להיות כי התשובה תהיה ממש מתחת לאף שלכם. אם התשובה לא תהיה באתר, תוכלו לחפש את התשובות במוקדי שירות הלקוחות שזמינים בשבילכם. הזמינות היא יחסית נרחבת, כך שאין סיבה שלא תוכלו לפנות אליהם בזמן שנוח לכם.

     

  • באילו מקרים נהוג לפנות למוקד ביט שירות לקוחות? יכול להיות שתחפשו bit טלפון כדי לפתור בעיות נקודתיות באפליקציה שהורדתם למכשירכם. בחלק מהמקרים האפליקציה נחסמת, על ידי עזרה של הנציגים בשירות הלקוחות תוכלו לשחרר חסימות. בלי שום קשר להם תהיה תשובה לכל שאלה שמעסיקה אתכם בנוגע לאפליקציה.

     

  • מהם יתרונות השימוש באתר שירות בקליק? באתר שירות בקליק תמצאו את המספר של ביט טלפון, אך מעבר לכך עוד דרכים נוספות ליצור קשר עם החברה. האתר הוקם כדי להקל עליכם הגולשים שמעוניינים לקבל מענה מהנציגים במוקדי שירות הלקוחות. עם זאת חשוב להגיד כי אין קשר בין אתר שירות בקליק לבין bit או כל גורם מטעמה.  

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

31 תגובות

  1. שלום רב !
    אפליקציית Bit טובה, נוחה ויעילה, אבל לא ניתן למחוק העברה שבוצעה, אלא אם מסירים לחלוטין את היישום במספר רב של מהלכים ושוב להוריד את האפליקציה מחדש.
    המחיקה מסורבלת ודומני שצריך לאפשר מחיקות של "העברות" בלחיצה אחת ארוכה ו "מחק", כפי שניתן בנקל למחוק הודעות, שיחות, הקלטות וכו'.
    תחשבו על זה !
    אשמח להתייחסותכם.

  2. אני מבקש שההודעות שאני מקבל יהיו טקסט שחור ורקע לבן ולא טקסט לבן עם רקע כחול – אי אפשר להדפיס את זה הדיו נגמר בהדפסה אחת.

  3. יש לי מספר כרטיס אשראי שהוא היה מופיע גם במסמפר הישן שלי .
    ועקב זה נעשה לי חסימה שאני לא מצליחה לעשות העברות..כי קיימת חסימה פתחתי פניה ולא טופלה התקשרתי הבוקר הנציגת שירות אומרת זה מה שיש שהיה זמן נוריד חסימה בנתים תתנהלי באפלקציה אחרת.
    אתם כזה שירות גרוע ועוד חושבים לעשות עסקי תודה שהאסמון נפל מוקדם ..

  4. ניסיתי להעביר כסף וקבלתי הודעה שההעברה בוטלה.
    לא הוסבר מה הסיבה, היתרה שלי גבוהה משמעותית מהסכום שרציתי להעביר ולא חרגתי מסכום מקסימלי. . ניסיתי להתקשר לשירות לקוחות. במקום להגיד לי כמה זמן אני צריך להמתין, הם חוזרים שוב ושוב במשך 10 דקות על הודעה מעצבנת שכדי לחסוך זמן , כדאי שאפנה לאתר.
    אחרי 10 דקות ניתקתי בעצבים ולא יודע מה לעשות. שירות גרוע ביותר!!!!

  5. אני צריכה לקבל כספים ששולמו בטעות והוחזרו אלי אולי לא מגיעים לחשבון הבנק שלי.

  6. מספר הנייד שלי הוחלף עקב גניבת שיחות ,עקב כך יש ברשותי קוו טלפון חדש ולא ניתן לעדכן ביט על המספר החדש עד אשר לא יוסר הפרופיל מהמספר הישן, בשיחה עם שרות לקוחות אמרו שיחזרו אליי כבר 4 פעמיים לא חזרו ולא יצרו קשר ,הוסבר להם שאין מספר טלפון ישן ולא יהיה ואין לי גישה אליו . עדיין ממתין לחזרה מביט .בקיצור שירות מתחת לכל ביקורת .יש לציין שפניתי ל-PAY BOX עם אןתה הבעיה ותוך פחות מ10 דקות הנושא טופל ע"י מחיקת המספר הישן ועדכון המספר החדש , זה ניקרא שרות . דרך אגב עדיין ממתין לתשובה מביט כבר עברו שבועיים .

  7. אפליקצית ביט מאפשרת מרחב פעולה לנוכלים ורמאים למעשי הונאה, אני העברתי בביט 2 תשלומים סך של 4000 ₪ וכאשר התברר שמדובר בהונאה , בביט לא לקחו שום אחריות ונהגו באטימות וברוע והעבירו אותי להאשראי והאשראי הפנתה אותי שוב לביט וכך עובד מנגנון בו אתה מוצא עצמך מול גורמים פיננסיים כמו ביט שמבלי דעת מאפשרת תעשייה שמעודדת נוכלים ורמאים, ובביט לא לוקחים שום אחריות כאשר ההעברה בביט מתבררת כהונאה.
    יתר על כן יחס הנציגים בביט מעורר שאלות קשות על התנהלותה על האטימות והרוע בשעה שאתה כל כך זקוק לעזרתם

  8. ביט מתעלמת מאחריותה כאשר מדובר במרמה והונאה, העברתי בביט 4000₪ וכאשר הוברר לי שמדובר בהונאה שוחחתי עם נציג ביט שגילה לדבריי אטימות לב מה שמעורר שאלות קשות ונוקבות לגבי אפליקציית ביט.

  9. אילו הייתם טורחים להגיב על ביקורת במקום למחוק אותה אז יכולתם להבהיר ולהסביר את דעתכם בנושא, מה קורה כאשר נוכלים מנצלים את האפליקציה שלכם כדי לעקוץ איך אתם מתמודדים שכן מדובר באפליקציה שעלולה להוות מרחב פעולה נוח לנוכלים ורמאים, למחוק תגובות וביקורות נוקבות על ביט היא פעולה לא הוגנת ומשרתת נורמה פסולה ואסורה והרי אנו חיים במדינה עם דמוקרטיה, העדפת של תגובות אוהדות נהוגות במשטרים אפלים.

  10. אני מנסה לקבל את מסמך תנאי השירות של ביט. אפשר רק לקרא אותם מהטלפון, ולא בטוח אם אפשר גם אחרי שאישרתם אותם. כלומר מתחייבים לקיים את התנאים, שאי אפשר לקרא.
    פניתי טלפונית, ובכתב. בינתיים בלי שום תגובה חיובית. ההצעה היחידה היתה לצלם את המסכים (כמה עשרות!) ולקרא משם. ומה לגבי לינקים שונים שיש לקרא גם? הם בכלל בלתי קראיאם במסך.
    אני לא מצטרף בתנאים אלה. יש לי חיים טובים גם בלעדם.

  11. קיבלת שירות גרוע ביותר משירות הלקוחות של bit . המתנתי 28 דקותוהאזנתי לקשקושי השכל של השירות .שהתברר כשירות גרוע ביותר דוגמא של שירות לקוחות שלילי. כאמור המתנתי לזיבולי המוח של השירות 28 דקות תמימות, כאשר ענתה לי מישהיא, בחוסר נימוס וניתקה מייד. אפילו לא אמרה את שמה. הפריעו את מנוחתה של הפרימדונה. אפילו בוט מגיב טוב יותר. כל אשר רציתי זה להודיע כי שגיתי במספר הטלפון של מקבל הכסף. כבר יומיים מנסה למצוא דרך איך לתקן את מספר הטלפון של המקבל. ולא מצליח למצוא את הדרך לתיקון פשוט של מספר טלפון. אז הודעה ל"גאוני השירות" הגרוע הזה 4 הצעות. האחת שבשאלות והתשובות ידריכו איך אפשר לתקן טעות בהקלדת טלפון של מקבל הכסף. שנית, לאפשר למעביר הכסף למחוק את ההעברה- אם הוא מתחרט על ידי האופצייה: מחק. שלישית, לאפשר את האופצייה להשאיר מספר טלפון – שיחזרו איליו , אבל שיחזרו. רביעית, לאפשר ניהול צ'אט עם מוקד השירות כדי שלא לשחת זמנו היקר של המשתמש, מבלי שאי מישהוא ממנהלי השירות מפצה אותו על אבדן הזמן עוגמת הנפש, התסכול והנזק העלול להיגרם לו. מה הבעייה לעזאזל. נראה אם ישובו אלי כדי ללמד את האחראים כיצד לשפר את השירות הרע הזה. לכתובת ה- ר"מ

  12. אפליקציה מדהימה ושימושית אך מדוע כל כך מורכב ובלתי אפשרי לנייד אותה למספר טלפון אחר?!!
    כבר מספר חודשים שאני מנסה להעביר את האפליקציה מהנייד של הבת שלי לנייד שמשמש אותי.
    לצערי, על אף פניות לשירות הלקוחות לא קיבלתי מענה.
    הנייד של הילדה נשבר ולא תקין כיצד אני משנעת לנייד שלי?!

    יש לי גמ"ח לראש השנה וזה ממש אקוטי עבורי לקבלת התרומות
    אשמח אם יצרו עימי קשור דחוף : 050-8436088

  13. חברה שלא מתביישת לקחת כסף מהאנשים בלי לתת תמורה
    ביצעתי העברה שלא בוצעה בגלל בעיה בין ביט לבין ישראכרט אבל אני בפועל חויבתי
    הטענה של ביט שאני צריך לדבר עם ישראכרט – ישראכרט אומרים שהעסקה מהצד שלהם אושרה ושהבעיה אצל ביט אך ביט מטרטרים ומטרטרים ובנתיים לקחו ממני 420 בלי להחזיר לי אותם ובלי להעביר אותם ליעד
    אל תגידו לא הוזהרתם

  14. יש לי מה להגיד לגבי זה שאתם עושים לנו את המוות עם ההודעות האלה כמו שבנאדם אחד יוצא וזה עושה לי רע וששיקרו עליי ודיברו אליי לא יפה וזה כמו לעשות ולהתנהג למישהו רע וזה מטומטם ואני לא אוהב את זה

  15. אני שעה לא יכולה לצור קשר עם מזכירה ! אני לא יכולה להשתמש ביט בשל שאני צריכה לתת מספר כרדיט CART חדש

  16. למה אני לא מצליחה לקבל מענה אנושי לבירור מדוע אני לא מצליחה לקבל כסף שהעבירו לי?

  17. שלום שמי מונה סמדגה החלפתי מספר פלאפון מספרו 0586160212 במקום 0546160212 שלחו לי 1000 שקל ואני לא רואה תודה מחכב לתשובה

  18. שלום
    אתם לא עונים ואין דרך להשיג אתכם,אני לא מצליח לקבל כספים דרך ביט
    כבר כמה ימים נא לחזור אלי דחוף 0546954971

  19. אני מנסה להשיגכם טלפונית מחשש לעוקץ.למרות המתנה ממושכת אינני מקבלת מענה וכשאני מנסה להזמין שיחה חוזרת אני מקבלת מענה שהשירות אינו זמין כעת.אנא חיזרו אלי בדחיפות!!!!!!טל' 054-3342329

  20. לא מצליח לתפעל את האפליקציה, אין דרך להגיע לשירות לקוחות או תמיכה, שרות הטלפוני על הפנים ואינו מתפקד!

  21. לצערי אפליקציית ביט אינה מגיבה להעברת כספים. המתנתי לשירות לקוחות למעלה מחצי שעה ללא מענה צרו איתי קשר בבקשה…תודה

  22. אבקש לחזור אלי בדחיפות – חוייבתי ע"י ביט על אותה עסקה 10 פעמים
    ואין עם מי לדבר לא איתכם, לא אם האשראי ולא עם בית העסק.
    כל אחד מגלגל לשני . בבקשה לחזור אלי בדחיפות לנייד 0525766300

  23. שירותי תמיכה מתחת לכל ביקורת. פשוט אין מענה במשך 25 דקות ולא חוזרים למס' פלאפון שביקשו להשאיר!!!

  24. מנסה מעל שלושה שבועות לשוחח עם מענה אנושי- אין מענה!!!!!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של ביט (Bit)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של ביט (Bit) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של ביט (Bit). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ביט (Bit), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ביט (Bit), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של ביט (Bit), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.