נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הולנדיה (Hollandia)

>>
>>
שירות לקוחות הולנדיה (Hollandia) טלפון

הולנדיה (Hollandia) חברה בינלאומית המייבאת, מפתחת, מייצרת ומשווקת את מערכות השינה היוקרתיות.

צור קשר שירות לקוחות הולנדיה

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של הולנדיה (Hollandia)

צור קשר שירות לקוחות הולנדיה

טלפון של שירות הלקוחות של הולנדיה (Hollandia)

מספר הטלפון הינו:  

077-9966249

מספר טלפון נוסף ליצירת קשר- 077-9971007

צור קשר באתר של הולנדיה (Hollandia)

כתובת האתר הינה:

https://hollandia.co.il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של הולנדיה (Hollandia)

שם דף הפייסבוק הינו:

Hollandia – הולנדיה

האינסטגרם של שירות הלקוחות של הולנדיה (Hollandia)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

hollandia_israel

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של הולנדיה (Hollandia)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

הולנדיה – Hollandia

שירות לקוחות הולנדיה

המיטה שלנו בבית בו אנחנו גרים, היא המקום אשר אמור לגרום לנו להרגיש הכי טוב בעולם.
זהו המקום ממנו אנחנו קמים לעבודה שלנו, זהו המקום אליו אנחנו שבים למנוחה טובה לאחר שגרה מעייפת ולא פשוטה. לכן ישנו צורך כי תדאגו לעצמכם למיטה איכותית. כעת תוכלו להיכנס אל אתר הולנדיה ולקבל מוצרי שינה ברמה גבוהה בעזרת חווית קנייה אינטרנטית. נתקלתם בבעיה, אתם נמצאים בהתלבטות רגע לפני שאתם מבקשים לקנות? ניתן לפנות אל שירות הלקוחות של החברה.
כעת נבקש לספר לכם על דרכי ההתקשרות השונות הקיימות כאשר אתם מבקשים לקנות מיטה חדשה.

קניית מיטות בעידן המודרני

בשנים עברו התרגלנו למצב לא נוח בו האנשים המבקשים לרכוש מיטות, צריכים להגיע אל החנות ולהישאר שם שעות רבות עד אשר הם מוצאים את המוצר המתאים להם ביותר.
כעת חווית הקנייה והגלישה באתרי האינטרנט השונים, מאפשרת לכם להביט על הדגמים השונים הקיימים, לקבל כמה שיותר פירוט ולבוא מוכנים כאשר אתם יודעים בדיוק מהי המיטה הטובה לכם.
בנוסף, תוכלו לדבר עם מומחים כאלו ואחרים הקיימים כעת גם מהבית בו אתם נמצאים.
צורת תקשורת שכזאת נותנת לכם את האפשרות לרכוש את המיטה המתאימה לכם בעזרת התנאים האידיאליים ביותר הקיימים כיום. הולנדיה שירות לקוחות טלפון זמין בשבילכם לכול בעיה וקושי.

שירות לקוחות – חלק בלתי נפרד מחווית הקנייה בהולנדיה

יש להבין כי חלק בלתי נפרד מחווית הקנייה באתרים השונים, הוא שירות הלקוחות אותו אתם מבקשים לקבל במידה כזאת או אחרת. לכן טוב לדעת כי האתר של הולנדיה מאפשר לכם לקבל שירות נוח ונגיש לכול בעיה בה אתם נתקלים. ראשית כול, כבר כאשר אתם נכנסים לאתר ומבקשים להסתכל על המיטות השונות, תוכלו להיעזר בצ'אט אנושי מהיר ויעיל.
בנוסף תוכלו לפנות בטלפון 073-2240558 בימים א'-ה' ולקבל מענה בעזרת אפשרות זאת.
החברה לרוב ממליצה לכם להגיע לפגישה על מנת שתוכלו לקבל את הפרטים בצורה הטובה ביותר,
אך ישנה הבנה כי אתם חיים בשגרה עמוסה אשר איננה נותנת לכם אפשרות להיות בפגישות ארוכות. בעזרת מבט באתר תוכלו לקצר את הדבר ולנהוג בצורה ישירה יותר.

ניצול של כלל האפשרויות למען קבלת עזרה

הולנדיה שירות לקוחות טלפון הוא אפשרות הנוחה לכול מי שצריך על מנת שתוכלו לנצל את כלל האפשרויות בצורה כזאת או אחרת. כך אנחנו ממליצים לכם לבדוק כל דרך תקשורת הקיימת כיום ולנסות להבין מהי האפשרות העדיפה עליכם.  אנחנו חיים בזמנים בהם ניתן לקבל כמה שיותר עזרה. לכן אין צורך שתרגישו כי אתם חסומים וכי אין לכם בעצם אפשרות לקבל עזרה במידת הצורך. האנשים הנמצאים מאחורי הטלפון, הם כאלו המנוסים בשירות לקוחות וכך הם יוכלו לתת לכם כמה שיותר פרטים.

מיטות הולנדיה, מחשבה גם על הלקוחות

עם כמה שהמיטות ומוצרי השינה של הולנדיה הן איכותיות וטובות, יש להבין כי אנחנו מדברים  על חברה אשר מצליחה לפעול לאורך זמן בעזרת שירות לקוחות איכותי ונוח.
כך כאשר תפנו לקבלת עזרה, תוכלו למצוא שירות נגיש ונוח. בעת שאתם משוחחים עם הולנדיה שירות לקוחות טלפון, תוכלו בצורה מהירה מדי לקבל המלצות ועזרה על רכישת מוצרים מסוימים.
יתרה מזאת, פעמין רבות כבר בעזרת שיחת הטלפון תוכלו לדעת האם מחכים לכם מוצרים מתאימים יותר, שאינם נמצאים באתר. דברים אלו נעשים מתוך הבנה כי לקוחות מרוצים הן כאלו שחוזרים לקנייה נוספת ואף מפיצים את החוויה בין חברים ומשפחה. 

שירות לקוחות גם בזמנים מיוחדים

רכישת מיטה יוקרתית בעזרת הולנדיה, מכילה בתוכה קבלת אחריות מלאה למספר שנים וקבלת אפשרות לתיקון בעיות כאלו או אחרות היכולות לצוץ לאורך השימוש שלכם במוצר.
מתוך הבנה כי מיטה היא מוצר שיש צורך להשתמש בו בצורה מיידית, שירות הלקוחות של החברה מבקש להיות זמין בשבילכם גם בשעות הערב או הבוקר המוקדמות. כאשר תפנו אל  הולנדיה שירות לקוחות טלפון, תוכלו לקבל עזרה מהירה ויעילה תוך כמה ימים מהפנייה. בנוסף, אם יש צורך, תוכלו לבדוק אפשרות לקבלת פתרון זמני עד אשר המיטה תתוקן.

שירות לקוחות הולנדיה איתכם בשביל שינה נעימה

לעיתים רכישת מיטה יכולה להתלוות בתחושות של דאגה ומחשבה, מה עומד לקרות בעת שתניחו את הראש שלכם על הכר החדש. האם ההרגשה שהייתה בחנות פתאום תתברר כאחרת. האם השותף שלכם שהיה חלק מקניית המזרון, יגלה כי הוא בעצמו לא מתחבר למוצר.
במילים אחרות,  האם ניתן להחזיר מיטה לאחר שימוש של כמה פעמים בה? ישנן פעמים בהן הדבר אפשרי, במיוחד כשאנחנו מדברים על חברה המבקשת למכור מוצרים איכותיים במחירים לא קטנים.
אם אכן אתם מרגישים צורך לקבל מוצר אחר ככול שהזמן עובר, אנו מזמינים אתכם לפנות אל שירות הלקוחות ולברר אפשרות להחלפת המיטה במוצר אחר. שירות הלקוחות זמין לכל מי שצריך במגוון זמנים בהמשך הדרך. 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

3 תגובות

  1. מיטה נוחה שירות על הפנים!! המיטה לא הגיעה שלמה וצריכים לחכות לחלקים ממש חבל שמשלמים כל כך הרבה ומקבלים מוצר כמו בשוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של הולנדיה (Hollandia)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של הולנדיה (Hollandia) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של הולנדיה (Hollandia). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של הולנדיה (Hollandia), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של הולנדיה (Hollandia), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של הולנדיה (Hollandia), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.