שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי
"הסל שלי" היא רשת סופרמרקטים שכונתיים שנוחה לכל כיס.הדגש שלנו הוא שמירה על הסניפים מסודרים, נקיים שיקנו לכם חוויית קנייה הטובה ביותר, בשירות אישי ומחירים נוחים.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי
טלפון של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
מספר הטלפון הינו:
08-9202035
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 6:30-21:00 | ו': 6:30-19:15
הפייסבוק של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
שם דף הפייסבוק הינו:
https://www.facebook.com/mybasket.co.il/
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות מי אונו יהוד טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מי אונו יהוד דף הבית מחלקת התפעול מבצעת את מדיניות אספקת המים לערים קריית אונו ויהוד-מונסון בהתאם להנחיות נציבות

שירות לקוחות בית ספר טשרניחובסקי נתניה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר טשרניחובסקי נתניה דף הבית בית ספר טשרניחובסקי נתניה הינו בית ספר חטיבה ותיכון. מבט מהיר על

שירות לקוחות מכון רישוי פרדס חנה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון רישוי פרדס חנה דף הבית מכון רישוי פרדס חנה – רישוי שנתי לרכב דיזל בנזין,נגררים ,נתמכים,עגלות בדיקות רכב

שירות לקוחות בית מלון לגונה אילת טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מלון לגונה אילת דף הבית מקום אירוח זה נמצא במרחק של 4 דקות מהחוף. מלון ישרוטל לגונה הכל-כלול (Lagoona

שירות לקוחות הום סנטר (Home Center) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הום סנטר (Home Center) דף הבית הום סנטר היא חברה ישראלית, רשת קמעונאות וכלי בית, מהגדולות בארץ. מבט

שירות לקוחות בית משפט צפת טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית משפט צפת טלפון דף הבית בית משפט צפת נידון בהליכים אזרחיים, הליכים פליליים ( בענייני תחבורה, מס הכנסה,
ביקורות על החברה
2 תגובות
הבוקר קניתי באור עקיבא כריח עוף. שלט המחיר בקצביה היה מופנה כלפי המוכר. סובבתי אותו וראיתי שהמחיר הוא 19.90 לק"ג. נטלתי מגשית ונגשתי לקופה. שם הסיפור היה שונה. חייבו אותי לפי 24.90. שאלתי למה? המוכרת שאלה כמה כתוב שם. נתתי לה המחיר.מיד ללא אומר ודברים שינתה המחיר ל-19.90. הה]פרש בין חשבון הקופאית לזה שלי היה כ-10 שקלים.
זו אינה הפעם הראשונה בה אני נתקל ב"טעויות" מסוג זה ותמיד לטובת המוכר.
מקרה אחד היה עם פסטה. מקרה שני חוייבתי במחיר תפוחי עץ ברשת במקום תפוזים ברשת. ההבדל במחיר ל-1 ק"ג היה 18 שקלים. מקרה אחר היה שהלחם המלא היה כולו עובש וריח רע. מקרה אחר היה שחוייבתי במחיר חציל בלדי המקום חציל חממה.
האם זו שיטתכם להגדיל הכנסותיכם?
אולי אתם מחפשים לאתגר את הלקוחות?
הניהול בסניף זה חייב בניעור.
אני כבר החלטתי לעבור לרמי לוי, ואצלכם ארכוש, אם בכלל, רק השלמות קטנות.
אולי כשרבים יפעלו כמותי אתם תבינו היכן הדברים עומדים, מה עוד שבקרוב מאד ייפתח סופרמרקט אמיתי במתחם ביג מולכם.
אני מקווה שלא תעלימו את תגובתי כי היא לא מחמיאה.