שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי
"הסל שלי" היא רשת סופרמרקטים שכונתיים שנוחה לכל כיס.הדגש שלנו הוא שמירה על הסניפים מסודרים, נקיים שיקנו לכם חוויית קנייה הטובה ביותר, בשירות אישי ומחירים נוחים.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי
טלפון של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
מספר הטלפון הינו:
08-9202035
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 6:30-21:00 | ו': 6:30-19:15
הפייסבוק של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
שם דף הפייסבוק הינו:
https://www.facebook.com/mybasket.co.il/
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות אלנבי משרד פרסום טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אלנבי משרד פרסום טלפון דף הבית אלנבי משרד פרסום הוא אתר שיוצר רעיונות וקמפיינים שמטרתם לשנות את העולם.
שירות לקוחות מסעדת אסתר יהוד טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת אסתר יהוד דף הבית מסעדת אסתר היא מסעדה עם מורשת שהתחילה בבית הוריי, שלימדו אותי ונטעו בי את
שירות לקוחות בית ספר בגין קרית גת טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר בגין קרית גת דף הבית בית ספר בגין קרית גת מוסד חינוך לימודי. מבט מהיר על דרכי
שירות לקוחות מחש טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מחש דף הבית מח"ש – המחלקה לחקירות שוטרים , תפקיד המחלקה לשמש כמחלקת חקירה במצבים בהם עבירות מבוצעות ע"י
שירות לקוחות דיקסי טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דיקסי דף הבית דיקסי גריל בר היא "סטייק האוס ניו יורקי" אמיתי, המסעדה נפתחה בדצמבר 1993 ופועלת מאז
שירות לקוחות איטליקה אילת טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של איטליקה אילת דף הבית איטליקה פסטה בר הממוקמת בקניון אייסמול הינה הפסטה בר הטוב באילת. מבט מהיר על
2 Responses
הבוקר קניתי באור עקיבא כריח עוף. שלט המחיר בקצביה היה מופנה כלפי המוכר. סובבתי אותו וראיתי שהמחיר הוא 19.90 לק"ג. נטלתי מגשית ונגשתי לקופה. שם הסיפור היה שונה. חייבו אותי לפי 24.90. שאלתי למה? המוכרת שאלה כמה כתוב שם. נתתי לה המחיר.מיד ללא אומר ודברים שינתה המחיר ל-19.90. הה]פרש בין חשבון הקופאית לזה שלי היה כ-10 שקלים.
זו אינה הפעם הראשונה בה אני נתקל ב"טעויות" מסוג זה ותמיד לטובת המוכר.
מקרה אחד היה עם פסטה. מקרה שני חוייבתי במחיר תפוחי עץ ברשת במקום תפוזים ברשת. ההבדל במחיר ל-1 ק"ג היה 18 שקלים. מקרה אחר היה שהלחם המלא היה כולו עובש וריח רע. מקרה אחר היה שחוייבתי במחיר חציל בלדי המקום חציל חממה.
האם זו שיטתכם להגדיל הכנסותיכם?
אולי אתם מחפשים לאתגר את הלקוחות?
הניהול בסניף זה חייב בניעור.
אני כבר החלטתי לעבור לרמי לוי, ואצלכם ארכוש, אם בכלל, רק השלמות קטנות.
אולי כשרבים יפעלו כמותי אתם תבינו היכן הדברים עומדים, מה עוד שבקרוב מאד ייפתח סופרמרקט אמיתי במתחם ביג מולכם.
אני מקווה שלא תעלימו את תגובתי כי היא לא מחמיאה.