שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי
"הסל שלי" היא רשת סופרמרקטים שכונתיים שנוחה לכל כיס.הדגש שלנו הוא שמירה על הסניפים מסודרים, נקיים שיקנו לכם חוויית קנייה הטובה ביותר, בשירות אישי ומחירים נוחים.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי
טלפון של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
מספר הטלפון הינו:
08-9202035
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 6:30-21:00 | ו': 6:30-19:15
הפייסבוק של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
שם דף הפייסבוק הינו:
https://www.facebook.com/mybasket.co.il/
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות בלומברג ישראל (Blomberg) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בלומברג ישראל (Blomberg) דף הבית בלומברג ישראל (Blomberg) היא מוצרים חשמל לבית כמו:מדיח,מייבש,מכונת כביסה ועוד.. מבט
שירות לקוחות בית ספר יבניאלי חיפה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר יבניאלי חיפה דף הבית בית ספר יבניאלי חיפה הינו בית ספר יסודי. מבט מהיר על דרכי
שירות לקוחות אדיב חולצות טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אדיב חולצות דף הבית אדיב חולצות מודפסות הינה חברה המובילה בהדפסות ורקמות בארץ. מבט מהיר על דרכי יצירת
שירות לקוחות בר פרחים וכלים לעיצוב הבית טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בר פרחים וכלים לעיצוב הבית דף הבית בר פרחים וכלים לעיצוב הבית – חנות הותיקה באשקלון והסביבה, מגוון
שירות לקוחות בר אילן טלפון לבירורים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בר אילן טלפון לבירורים דף הבית בר אילן טלפון לבירורים – בירורים אל בר אילן ללימודים גבוהים. מבט מהיר
שירות לקוחות מסעדת מקסים בחיפה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת מקסים בחיפה דף הבית מסעדה ים תיכונית. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מסעדת מקסים בחיפה טלפון
2 Responses
הבוקר קניתי באור עקיבא כריח עוף. שלט המחיר בקצביה היה מופנה כלפי המוכר. סובבתי אותו וראיתי שהמחיר הוא 19.90 לק"ג. נטלתי מגשית ונגשתי לקופה. שם הסיפור היה שונה. חייבו אותי לפי 24.90. שאלתי למה? המוכרת שאלה כמה כתוב שם. נתתי לה המחיר.מיד ללא אומר ודברים שינתה המחיר ל-19.90. הה]פרש בין חשבון הקופאית לזה שלי היה כ-10 שקלים.
זו אינה הפעם הראשונה בה אני נתקל ב"טעויות" מסוג זה ותמיד לטובת המוכר.
מקרה אחד היה עם פסטה. מקרה שני חוייבתי במחיר תפוחי עץ ברשת במקום תפוזים ברשת. ההבדל במחיר ל-1 ק"ג היה 18 שקלים. מקרה אחר היה שהלחם המלא היה כולו עובש וריח רע. מקרה אחר היה שחוייבתי במחיר חציל בלדי המקום חציל חממה.
האם זו שיטתכם להגדיל הכנסותיכם?
אולי אתם מחפשים לאתגר את הלקוחות?
הניהול בסניף זה חייב בניעור.
אני כבר החלטתי לעבור לרמי לוי, ואצלכם ארכוש, אם בכלל, רק השלמות קטנות.
אולי כשרבים יפעלו כמותי אתם תבינו היכן הדברים עומדים, מה עוד שבקרוב מאד ייפתח סופרמרקט אמיתי במתחם ביג מולכם.
אני מקווה שלא תעלימו את תגובתי כי היא לא מחמיאה.