שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי
"הסל שלי" היא רשת סופרמרקטים שכונתיים שנוחה לכל כיס.הדגש שלנו הוא שמירה על הסניפים מסודרים, נקיים שיקנו לכם חוויית קנייה הטובה ביותר, בשירות אישי ומחירים נוחים.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי
טלפון של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
מספר הטלפון הינו:
08-9202035
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 6:30-21:00 | ו': 6:30-19:15
הפייסבוק של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
שם דף הפייסבוק הינו:
https://www.facebook.com/mybasket.co.il/
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות כללית בית אל טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של כללית בית אל דף הבית כללית בית אל המידע הרפואי המקצועי והמקיף ביותר בארץ. מבט מהיר על דרכי

שירות לקוחות מוניות בר אילן ירושלים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מוניות בר אילן ירושלים דף הבית תחנת מונית בירושלים והסביבה, מוניות חדישות מחירים זולים שירות איכותי מענה זמינות מיידית.

שירות לקוחות טפאו הרצליה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת טפאו הרצליה דף הבית מסעדה ספרדית מבית מסעדות טפאו, המסעדה הוקמה על מנת להגיש את החוויה הספרדית שנקראת

שירות לקוחות מסעדת ממליגה חיפה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת ממליגה חיפה דף הבית מסעדה רומנית המגישה מנות מסורתיות כמו מאמאליגה, מרק צ’ורבה, קבבים ועוד. מבט מהיר על

שירות לקוחות בית אלפא אירוח טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית אלפא אירוח טלפון דף הבית באירוח שלנו בקיבוץ בית אלפא תמצאו 50 חדרי אירוח המתחלקים ל-6 אגפים

שירות לקוחות פיצה האט קרית גת טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה האט קרית גת דף הבית פיצה האט היא רשת מסעדות אמריקאית וזכיינית בינלאומית, שבסיסה באדיסון שבטקסס, ארצות הברית,
ביקורות על החברה
2 תגובות
הבוקר קניתי באור עקיבא כריח עוף. שלט המחיר בקצביה היה מופנה כלפי המוכר. סובבתי אותו וראיתי שהמחיר הוא 19.90 לק"ג. נטלתי מגשית ונגשתי לקופה. שם הסיפור היה שונה. חייבו אותי לפי 24.90. שאלתי למה? המוכרת שאלה כמה כתוב שם. נתתי לה המחיר.מיד ללא אומר ודברים שינתה המחיר ל-19.90. הה]פרש בין חשבון הקופאית לזה שלי היה כ-10 שקלים.
זו אינה הפעם הראשונה בה אני נתקל ב"טעויות" מסוג זה ותמיד לטובת המוכר.
מקרה אחד היה עם פסטה. מקרה שני חוייבתי במחיר תפוחי עץ ברשת במקום תפוזים ברשת. ההבדל במחיר ל-1 ק"ג היה 18 שקלים. מקרה אחר היה שהלחם המלא היה כולו עובש וריח רע. מקרה אחר היה שחוייבתי במחיר חציל בלדי המקום חציל חממה.
האם זו שיטתכם להגדיל הכנסותיכם?
אולי אתם מחפשים לאתגר את הלקוחות?
הניהול בסניף זה חייב בניעור.
אני כבר החלטתי לעבור לרמי לוי, ואצלכם ארכוש, אם בכלל, רק השלמות קטנות.
אולי כשרבים יפעלו כמותי אתם תבינו היכן הדברים עומדים, מה עוד שבקרוב מאד ייפתח סופרמרקט אמיתי במתחם ביג מולכם.
אני מקווה שלא תעלימו את תגובתי כי היא לא מחמיאה.