שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי
"הסל שלי" היא רשת סופרמרקטים שכונתיים שנוחה לכל כיס.הדגש שלנו הוא שמירה על הסניפים מסודרים, נקיים שיקנו לכם חוויית קנייה הטובה ביותר, בשירות אישי ומחירים נוחים.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי
טלפון של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
מספר הטלפון הינו:
08-9202035
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 6:30-21:00 | ו': 6:30-19:15
הפייסבוק של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
שם דף הפייסבוק הינו:
https://www.facebook.com/mybasket.co.il/
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות מלון מרקש טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מלון מרקש דף הבית מלון מרקש אילת- חופשה חלומית במחירים נוחים. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מלון

שירות לקוחות משרד הרווחה נתניה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משרד הרווחה נתניה דף הבית המחלקות לשירותים חברתיים נותנות שירותים חברתיים לפרטים, משפחות וקהילות. מתן שירותים מקצועיים ומיומנים

שירות לקוחות משרד התמ ת טלפון באר שבע טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משרד התמ ת טלפון באר שבע דף הבית משרד התמ ת טלפון באר שבע – ?מחוז באר שבע והדרום

שירות לקוחות דואר בית אליעזר טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דואר בית אליעזר דף הבית סניף הדואר בית אליעזר . מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של דואר בית

שירות לקוחות בליק טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בליק דף הבית נופש בחו"ל מעולם לא היה קל יותר עם מגוון דילים וחבילות נופש אטרקטיביות במיוחד של

שירות לקוחות משרד השיכון פתח תקווה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משרד השיכון פתח תקווה טלפון דף הבית הוקם בשנת 1961, אמון על ייזום וביצוע של מדיניות הממשלה בתחומי
ביקורות על החברה
2 תגובות
הבוקר קניתי באור עקיבא כריח עוף. שלט המחיר בקצביה היה מופנה כלפי המוכר. סובבתי אותו וראיתי שהמחיר הוא 19.90 לק"ג. נטלתי מגשית ונגשתי לקופה. שם הסיפור היה שונה. חייבו אותי לפי 24.90. שאלתי למה? המוכרת שאלה כמה כתוב שם. נתתי לה המחיר.מיד ללא אומר ודברים שינתה המחיר ל-19.90. הה]פרש בין חשבון הקופאית לזה שלי היה כ-10 שקלים.
זו אינה הפעם הראשונה בה אני נתקל ב"טעויות" מסוג זה ותמיד לטובת המוכר.
מקרה אחד היה עם פסטה. מקרה שני חוייבתי במחיר תפוחי עץ ברשת במקום תפוזים ברשת. ההבדל במחיר ל-1 ק"ג היה 18 שקלים. מקרה אחר היה שהלחם המלא היה כולו עובש וריח רע. מקרה אחר היה שחוייבתי במחיר חציל בלדי המקום חציל חממה.
האם זו שיטתכם להגדיל הכנסותיכם?
אולי אתם מחפשים לאתגר את הלקוחות?
הניהול בסניף זה חייב בניעור.
אני כבר החלטתי לעבור לרמי לוי, ואצלכם ארכוש, אם בכלל, רק השלמות קטנות.
אולי כשרבים יפעלו כמותי אתם תבינו היכן הדברים עומדים, מה עוד שבקרוב מאד ייפתח סופרמרקט אמיתי במתחם ביג מולכם.
אני מקווה שלא תעלימו את תגובתי כי היא לא מחמיאה.