נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של זיפי (Zipy)

>>
>>
שירות לקוחות זיפי (Zipy) טלפון
צור קשר שירות לקוחות זיפי

זיפי (Zipy) הינו אתר קניות אינטרנטי שמטרתו ללפשט את תהליך ההזמנה מחו"ל, האתר כולל בתוכו את עלי אקספרס, איביי ואמאזון בשפה העברית ומציע שירות לקוחות ישראלי ומגוון פתרונות נוספים להזמנה המסורבלת מחו"ל.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של זיפי (Zipy)

צור קשר שירות לקוחות זיפי

מייל של שירות הלקוחות של זיפי (Zipy)

כתובת המייל הינה:

support@zipy.co.il

צור קשר באתר של זיפי (Zipy)

כתובת האתר הינה:

https://www.zipy.co.il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של זיפי (Zipy)

שם דף הפייסבוק הינו:

Zipy – זיפי

האינסטגרם של שירות הלקוחות של זיפי (Zipy)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

zipyil

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של זיפי (Zipy)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

Zipy Israel

צרו לקשר עם מערכת אתר זיפי

כל אחד מכיר את אתרי הקניות האינטרנטיים העולמיים הגדולים, הבעיה היא שלא כל אחד מסתדר איתם. חלק ניכר מהאנשים פשוט לא מסתדרים עם האנגלית ובשבילם לקנות מאתר שלא תומך בעברית זו משימה מעצבנת שהורסת את החשק לקנות. חלקים נוספים פשוט לא מסתדרים עם הקטע של לקנות מוצר בלו לראות אותו ולהבין את המימדים ואת איך שהוא מרגיש בדיוק או מפחדים שהתמונה של החולצה היא בעצם תמונה של חולצה לבובה והם יגלו את זה רק כשהם המתינו בציפיה גדולה הרבה זמן. האתר זיפי הוא אתר שהוקם מתוך רצון לשפר את חווית הקניה באינטרנט ולהנגיש אותה לאוכלוסיות מקומיות ברחבי העולם בשפה שלהם ואמצעי התשלום שלהם. באתר הישראלי של זיפי למשל, תוכלו לקנות מאיביי, אמאזון אלי אקספרס, שיין ועוד בעברית ולשלם בכרטיס אשראי ישראלי ללא צורך באשראי בינלאומי. בנוסף, זיפי מציעה שירות לקוחות עם נציגים ישראלים שידעו לעזור לכם ולפתור בעיות משלוח, סליקה ואיכות מוצר ללא צורך להתחיל להסתבך עם שפות זרות. נכון לכתיבת שורות אלו לא תוכלו להשיג את זיפי בטלפון אבל תוכלו לפנות למוקד הישראלי של זיפי בכתב עם שאלות כלליות, שאלות על ביטולים והחזרות, בדיקה מה קורה עם המשלוח שלכם, תלונה על מוצר שהגיע לא כמו שכתוב באתר ובעצם כל מה שאתם לא יודעים אבל חושבים שנציגי זיפי ידעו לכתובת המייל: support@zipy.co.il או שתוכלו לשלוח דואר לחברה לתא הדואר  4224, באר שבע, 8412101.

האתר של זיפי – גם הזמנות וגם שירות

האתר של זיפי בעצם אתר קניות שמאגד את כל ענקיות הצרכנות מהעולם תחתיו ומפשט את הקניה וקבלת השירות בהם לאזרחים מרחבי העולם. אז כמובן שבאתר אפשר לקנות מגוון רחב של מוצרים אבל מה שלא פחות חשוב הוא אפשרות לשוחח עם נציג בצ'אט באתר. כשתכנסו לאתר תראו המון המון פריטים, אפשרויות לחיפוש, אפשרות לחיפוש לפי החנות האינטרנטית המקורית (למשל, תוכלו לעשות חיפוש רק מהסחורה של אמאזון) ולא פחות חשוב הוא הכפתור הסגול בתחתית האתר מצד ימין שאם תלחצו עליו יפתח לכם צ'אט עם נציג של זיפי שיתן מענה לצרכיכם הרחבים.

מתחם השאלות והתשובות באתר של זיפי

אולי יוצא לכם לשים לב שיש בעולם שאלות שלא מפסיקות להשאל. את כל אחת מהשאלות מפנים בדרך כלל לגורם הרלוונטי ומקבלים תשובה או שמוצאים ספר או מדריך שמרכז את התשובות לשאלות הנפוצות. גם את השאלה שלכם יתכן וכבר שאלו רבים לפניכם ויכול להיות שישאלו גם עוד המון אנשים אחריכם ולכן זיפי החליטה לשים אותן יחד עם התשובה שלהן באתר שלה בדף השאלות והתשובות. תוכלו להציף בדף הזה באמצעות לחיצה על הקישור: https://www.zipy.co.il/contact-us/#1.

זיפי ברשתות החברתיות

ברשתות החברתיות של חברות תוכלו לעקוב באופן שוטף אחרי העדכונים שהחברה משחררת ולאפשר לה בעצם לגשת אליכם בפשטות יתרה. מעקב אחרי רשתות שאתם אוהבים את השירות והמוצרים שלהם יכול להיות מעולה בשבילכם כדי שלא תפספסו מבצעים, עדכונים ומוצרים חדשים. בנוסף, ברוב הפלטפורמות יש אפשרות לשלוח הודעה לחברה ולדבר עם נציגיה. גם לזיפי יש רשתות חברתיות במגוון פלטפורמות ותוכלו למצוא אותן בקישורים הבאים:

  1. אם תרצו לעקוב או לשלוח הודעה לדף הפייסבוק של זיפי תוכלו להכנס אליו דרך הקישור: https://www.facebook.com/zipy.co.il.
  2. על מנת לצפות בעמוד האינסטגרם של זיפי כדי לראות את התכנים שהם מעלים שם או לשלוח להם הודעה תוכלו ללחוץ על הקישור: https://www.instagram.com/zipyil/.
  3. גם בעמוד היוטיוב של זיפי החברה מעלה תכנים מגוונים על מוצרים ופרסומות ותוכלו לראות אותם בערוץ שלהם בקישור: https://bit.ly/3litdcR
  4. לזיפי יש גם טלגרם פעיל אליו תוכלו להכנס בלחיצה על הקישור: https://t.me/zipyofficial.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של זיפי (Zipy)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של זיפי (Zipy) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של זיפי (Zipy). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של זיפי (Zipy), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של זיפי (Zipy), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של זיפי (Zipy), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.