נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ילו (Yellow)

>>
>>
שירות לקוחות ילו (Yellow) טלפון

רשת חנויות הנוחות ילו הוקמה על ידי פז בשנת 1999, מתוך ראיית הצרכים של הנהג הישראלי המבלה שעות רבות בדרכים.

צור קשר שירות לקוחות ילו

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ילו (Yellow)

צור קשר שירות לקוחות ילו

טלפון של שירות הלקוחות של ילו (Yellow)

מספר הטלפון הינו:  

9974* 

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-22:00 

מייל של שירות הלקוחות של ילו (Yellow)

כתובת המייל הינה:

צור קשר באתר של ילו (Yellow)

על ילו (yellow)

ילו (yellow) היא חלק מהדלק פז, ומהווה את רשת חנויות הנוחות של פז. ילו (yellow) הוקמה בשנת 1999 מתוך כוונה של פז לסייע ללקוחות החברה בכל מה שנוגע לרכישה של מוצרי נוחות, מזון ושתיה, בזמן שהלקוחות מתדלקים את כלי הרכב שלהם. סניפי ילו (yellow) נועדו לתת מענה לכל הצרכים של הנהגים בכביש, בין אם מדובר בנהגים מקצועיים אשר מבלים את רוב שעות היום על הכביש, ובין אם מדובר בנהגים יום יומיים, אשר נוהגים מפעם לפעם.

רוב סניפי ילו (yellow) פועלים 24 שעות ביממה, בכל ימי השבוע לרבות ימי שבת וחג. סניפי הרשת לא פועלים ביום כיפור, ערב יום השואה, יום הזיכרון ובתשעה באב. ציבור הלקוחות המתדלקים של פז יכול לרכוש את מוצרי ילו (yellow) בלמעלה מ-235 סניפים בכל רחבי הארץ, ממטולה בצפון ועד לאילת בדרום.

כדי לברר עוד על ילו (yellow) ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה בטלפון מספר 9974*.

המוצרים השונים של ילו (yellow)

לאורך השנים התרחבה רשת ילו (yellow) ובימים אלה ניתן למצוא בסניפי ילו (yellow) מוצרי משקה ומזון (כמו קפה של Lavazza), כריכים וחטיפים. בנוסף, אפשר לרכוש בסניפי ילו (yellow) גם יינות, דיסקים, ספרים, תרופות ללא מרשם, ועוד. ישנם אף סניפים של ילו (yellow) שבהם ניתן לרכוש מכונות קפה וציוד מחנאות.

ניתן לרכוש את המוצרים של ילו (yellow) במגוון אמצעי תשלום כמו כרטיסי אשראי או מזומן. ברוב סניפי ילו (yellow) ניתן גם למשוך מזומן דרך הקופה, באמצעות שירות שמוצע ללקוחות החברה בשם "כספומן". כדי לברר עוד על המוצרים השונים אותם ניתן לרכוש בסניפי ילו (yellow) ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה בטלפון מספר 9974*.

אפליקציית ילו (yellow)

ילו (yellow) מציעה ללקוחות שלה אפשרות לתדלוק בתחנות הדלק פז גם באמצעות אפליקציה ייעודית. התדלוק באמצעות האפליקציה הוא מהיר, פשוט וקל, ומאפשר ללקוחות לתדלק מבלי להצטייד בכרטיס אשראי או מזומן, אלא רק באמצעות מכשיר הטלפון הנייד. כמו כן, לקוחות החברה שיתדלקו באמצעות אפליקציית ילו (yellow) יכולים לצבור 10% מכל תדלוק ולהשתמש בכסף שצברו באפליקציה כדי לרכוש מוצרים במגוון סניפי ילו (yellow). למצטרפים לאפליקציית ילו (yellow) תינתן גם מתנת הצטרפות בסך 30 שקלים וגם כוס קפה לרכישה בסניפי ילו (yellow). כדי לברר עוד על אפליקציית ילו (yellow) ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה 9974*.

שירות מיני ילו (mini yellow)

שירות מיני ילו (mini yellow) מיועד לבתים משותפים בהם מתגוררות משפחות רבות. השירות נועד לתת מענה למקרים שבהם דיירי הבניין זקוקים למוצרים מזון או משקה בסיסיים ולא יכולים לגשת למכולת או לסופר מרקט הקרוב. בין אם מדובר ביום שבת וחג, ובין אם מדובר בשעות הלילה המאוחרות – שירות מיני ילו (mini yellow) נועד לתת מענה בכל שעה ויום, מסביב לשעון. השירות ניתן באמצעות מכונות אוטומטיות שממוקמות בלובי הבניין, ומציעות לרכישה מוצרים כמו מוצרי חלב, ביצים, שתיה, חטיפים, מוצרי בריאות, מאכלים לילדים וכדומה.

המוצרים שנמצאים במכונות של מיני ילו (mini yellow) מתחלפים באופן תדיר, ככה שבכל זמן אפשר למצוא מוצרים טריים וחדשים במכונות האוטומטיות. דיירי הבניין אף יכולים, באמצעות ועד הבית, לבחור את סוג המוצרים שיהיו במכונות, וככה כל מכונה אוטומטית שונה מבניין לבניין. השירות של מיני ילו (mini yellow) מאפשר רכישה קלה, מהירה ויעילה בכל עת. לקוחות הבניין שמחזיקים גם באפליקציית ילו יכולים לרכוש באמצעות האפליקציה ולצבור 10% מסך של כל רכישה כערך צבור, שאותו ניתן לממש בכל סניפי ילו (yellow). כדי לשמוע פרטים נוספים על שירות מיני ילו (mini yellow) ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה בטלפון מספר 9974*.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות לשכת גיוס המשטרה
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות משטרת רמלה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משטרת רמלה טלפון דף הבית משטרת ישראל פועלת לאכיפת החוק, לקיום הסדר הציבורי ולשמירה על ביטחון הנפש והרכוש, ובה

קרא עוד »

ביקורות על החברה

2 תגובות

  1. שלום רב
    לפני כחודש וחצי רכשתי מכשיר סלולר מסוג סמסונג בחנות פז ילוו שבקצרין לפני כמה ימים כידוע לכם יש בעיה ארצית/עולמית בתקשורת .
    את מכשיר הטלפון רכשתי לבעלי שחולה באלצהיימר והתקנתי תוכנית מעקב במכשיר , מאז יום שישי שנתגלתה הבעיה בעלי אינו יוצא מהבית ולי אין פתרון לא מילוו פז ולא מהחנות בקצרין ולא מהיבואן שהפנו אותי אליו , אני מבקשת לבטל את העסקה מול ויזה על הרכישה הלא מוצלחת של המכשיר וברצוני להוסיף שכל ההתנהלות מול כל אותם גורמים שכל אחד מהם "זורק" אותי בלי מענה לגורם אחר מוסיפה להרגשה של ביזיון הלקוח אני ממש מבקשת שתעזרו לי קצת לא הגיוני שבן אדם יהיה "כלוא" בבית בלי מענה בלי חלופה של מכשיר ובלי תשובה .
    קלוסקי חדווה טלפון 0506326169 מחכה לתשובה מהקדם האפשרי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של ילו (Yellow)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של ילו (Yellow) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של ילו (Yellow). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ילו (Yellow), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ילו (Yellow), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של ילו (Yellow), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.