נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של עיכוב יציאה הארץ

>>
>>
שירות לקוחות צו עיכוב יציאה מהארץ טלפון
צור קשר שירות לקוחות עיכוב יציאה מהארץ

חברה זאת הינה חברה המבררת על עיכוב היציאה שלך מהארץ .

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של עיכוב יציאה מהארץ

צור קשר שירות לקוחות עיכוב יציאה מהארץ

טלפון של שירות הלקוחות של עיכוב יציאה מהארץ

מספר הטלפון הינו:  

*3450 

זמינים בשעות ובימים:

א'-ה': 08:00 – 16:00

מספרי טלפון נוספים ליצירת קשר:

מוקד שירות- 074-7083450

לחיוג מחו"ל: 972-74-7083450+

מייל של שירות הלקוחות של עיכוב יציאה מהארץ

כתובת המייל הינה:

 info@piba.gov.il

צור קשר באתר של עיכוב יציאה מהארץ

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/33JxdKI

מהו צו עיכוב יציאה מהארץ

על פי החוק בישראל, צו עיכוב יציאה מהארץ יכול להינתן בבית משפט על ידי שופט שמוסמך לכך או על ידי רשם הוצאה לפועל שמוסמך לכך, במקרים שבהם החליט בית המשפט או רשם ההוצאה לפועל שאדם מסוים לא רשאי לצאת מגבולות ישראל. הסיבות להוצאת צו עיכוב יציאה מהארץ יכולות להיות כי מתנהל נגד האדם הליך משפטי ויש חשש שהוא יברח מישראל ולא יתייצב לדיון בבית המשפט או בהוצאה לפועל. לעיתים, במקרים של חובות שלא שולמו, צו עיכוב יציאה מהארץ נועד לעודד חייבים לשלם את החוב שלהם בזמן, כדי שתוסר המגבלה והם יוכלו לטייל מחוץ לישראל.

במקרה שבו יש צו עיכוב יציאה מהארץ נגד אדם מסוים, אותו אדם לא יופיע במערכות הממוחשבות של ביקורות הגבולות ולא תינתן לו האפשרות לעלות על המטוס בנמל התעופה בן גוריון. צו עיכוב יציאה מהארץ חל גם במקרים שבהם מנסה מי שיש נגדו צו לצאת מישראל ברגל (למשל, במעבר טאבה למצרים) או באמצעות שיט (למשל, בספינה דרך נמל חיפה). כדי לבטל צו עיכוב יציאה מהארץ, על מי שיש נגדו צו לפנות לגורם המוסמך שהוציא את הצו בבקשה מנומקת. למשל, מי שהוצא נגדו צו בבית משפט צריך לפנות לאותו בית משפט בבקשה להסיר את הצו לצמיתות או באופן זמני. לרוב, מדובר בבקשה משפטית שמומלץ להגיש בליווי עורך דין.

בדיקות עיכוב יציאה מהארץ

יש כמה דרכים לבדיקת עיכוב יציאה מהארץ, והן כולן ניתנות בחינם ללא צורך בתשלום אגרה. ניתן לערוך בדיקת עיכוב יציאה מהארץ בטלפון 3450* של מוקד השירות הארצי של רשות האוכלוסין וההגירה. אפשר גם לערוך בדיקת עיכוב יציאה מהארץ בטלפון 074-7083450. במקרה שבו מנסים לערוך בדיקת עיכוב יציאה מהארץ כאשר נמצאים מחוץ לישראל, אפשר להתקשר לטלפון 074-7083450. שעות הפעילות של המוקד הטלפוני לבדיקת עיכוב יציאה מהארץ הן בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 בבוקר ועד 16:00 אחר הצהריים. בנוסף, אפשר לערוך בדיקת עיכוב יציאה מהארץ בדואר אלקטרוני info@piba.gov.il.

ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות לצורך בדיקת צו עיכוב יציאה מהארץ במשך 24 שעות ביממה. לאחר יצירת קשר עם מוקד השירות לבדיקת עיכוב יציאה מהארץ, צריך למסור למוקד השירות פרטים נוספים כדי שתתבצע הבדיקה. יש למסור למוקד השירות לבדיקת עיכוב יציאה מהארץ את מספר תעודת הזהות ולפעמים גם את מספר הדרכון, תאריך הוצאת הדרכון ושנת הלידה. מוקד השירות לבדיקת עיכוב יציאה מהארץ לא ימסור מידע לאדם אחד על אדם אחר, למעט הורה שיכול לקבל מידע על ילדיו הקטינים.

ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ

כדי לפעול לביטול צו עיכוב יציאה מהארץ, יש לפנות לגורם שהוציא את הצו, בין אם מדובר בבית משפט ובין אם מדובר בהוצאה לפועל. בקשה לביטול צו עיכוב יציאה מהארץ שיצא בהוצאה לפועל ניתן להגיש גם דרך אתר האינטרנט של רשות האכיפה והגביה או בטלפון מספר 35592*.

עיכוב יציאה מהארץ בתקופה הקורונה

בעבר, בתקופות של התפרצות נגיף הקורונה בישראל, פרסם משרד הבריאות רשימה של מדינות שהוגדרו כ"מדינות אדומות", שאליהן אסור היה לצאת מישראל. היו תקופות שבהן הוגדרו עשרות מדינות כמדינות אדומות, כמו סין, איטליה וארצות הברית. בתקופה שבה היו מדינות אדומות שהוגדרו בידי משרד הבריאות, פעלה במשרד הבריאות גם ועדת חריגים יציאה מהארץ, שאפשרה לאנשים להגיש בקשה לאישור חריג לצאת מהארץ למדינה אדומה. אפשר היה להגיש בקשה לועדת חריגה יציאה מהארץ במקרים שבהם הייתה סיבה רפואית או הומניטרית או משפחתית, והבקשה נבחנה על ידי משרד הבריאות. רשימת המדינות האדומות בוטלה בחודש ינואר 2022.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של צו עיכוב יציאה מהארץ

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של צו עיכוב יציאה מהארץ רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של צו עיכוב יציאה מהארץ. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של צו עיכוב יציאה מהארץ, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של צו עיכוב יציאה מהארץ, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של צו עיכוב יציאה מהארץ, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.