נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ליבר (Liebherr)

>>
>>
שירות לקוחות ליבר (Liebherr) טלפון
צור קשר שירות לקוחות ליבהר

Liebherr הוא מותג יוקרה גרמני, המוביל בתחום הקירור וההקפאה.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ליבר (Liebherr)

צור קשר שירות לקוחות ליבהר

טלפון של שירות הלקוחות של ליבר (Liebherr)​

מספר הטלפון הינו:

072-371-7313

זמינות בשעות וימים:

א'-ה': 8:00-16:30

שירות לקוחות ב-SMS של ליבר (Liebherr)

מספר הטלפון ל-SMS הינו:

052-7398448

מייל של שירות הלקוחות של ליבר (Liebherr)​

כתובת המייל הינה:

agent@plrom.co.il

צור קשר באתר של ליבר (Liebherr)​

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3p5O5Ef

שירות הלקוחות בכתובת של ליבר (Liebherr)

כתובת החברה הינה:

ישראל זמורה לוד 2

מסנג'ר של שירות הלקוחות של ליבר (Liebherr)

הפייסבוק של שירות הלקוחות של ליבר (Liebherr)

שירות פלרום

צור קשר בפקס של ליבר (Liebherr)

מספר הפקס הינו:

073-2625611

ליבר (Liebherr) היא מכשירי חשמל שוויצרית, ואחת מיצרניות מכשירי חשמל הביתיים הגדולה בעולם. החברה המשווקת מכשירי חשמל בכל העולם בעלי פטנטים יחודיים שהומצאו בחברה. ליבר ידועה באיכות הטובה של המוצרים שלה, שביניהם ניתן למצוא מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחי כלים, כיריים (גז ואינדוקציה) מקררים, מקפיאים ועוד. ליבר אף מייצרת ומשווקת מוצרים לתעשייה כבדה כמו מנופים, מנועים חשמליים, וציוד למטוסים. בישראל, משווקים מוצרים של ליבר על ידי אלקטרה, ומספקים אחריות רשמית על המוצרים של ליבר אותם הם מוכרים.

שירות לקוחות של ליבר

אם יש ברשותכם מוצר של ליבר ואתם צריכים לפנות לשירות לקוחות ליבר, ניתן לעשות זאת באמצעות פניה למוקד שירות הלקוחות הרשמי של ליבר, שנקרא גם אלקטרה פל-רום, בטלפון 072-3969533. ניתן לפנות לליבר שירות לקוחות במספר דרכים. ראשית, אפשר להתקשר לליבר טלפון 072-3969533. מוקד זה פעיל בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 8:00 בבוקר עד 16:30 אחר הצהריים. בימי שישי, שירות לקוחות ליבר פועל בין השעות 8:00 בבוקר ועד 12:00 בצהריים. בנוסף, ניתן להתכתב עם נציג ליבר באמצעות הודעות טקסט בוואטסאפ. הגישה להתכתבות בוואטסאפ היא דרך אתר האינטרנט של ליבר בכתובת האינטרנט www.plrom.co.il. דרכים נוספות ליצירת קשר עם ליבר שירות לקוחות הן באמצעות שליחת דואר אלקטרוני לכתובת agent@plrom.co.il, או מילוי טופס מקוון באתר האינטרנט של האם אלקטרה המשווקת את המוצרים, בכתובת www.electra-trade.co.il/private-customer/. אפשר גם לפנות לשירות לקוחות ליבר באמצעות פקס במספר 073-2625611.

הפעלת המוצרים של ליבר

לקוח הנתקל בבעיה בהפעלת המוצר או בתקלה במוצר, יכול לפנות לאלקטרה המשווקת את מוצרי ליבר באתר האינטרנט של החברה בכתובת האינטרנט www.plrom.co.il. כמו כן, באתר האינטרנט הזה ניתן גם למצוא מידע על טיפול נכון במוצרים לאורך זמן וטיפים לשמירה על המוצר על מנת למנוע הזדקקות לטכנאי בעתיד בשל בעיות הנגרמות משימוש לא נכון או לקוי במכשיר.

הגעת טכנאי מבית ליבר

במידה ונתקלתם בתקלה של מוצר ליבר הנמצא ברשותכם, כדאי להזמין טכנאי המוסמך לטפל במוצרי החברה. כדי להזמין ישירות, ליבר שירות לקוחות בטלפון 072-3969533 יקשר אתכם ישירות לאלקטרה המספקת שירות למוצרי החשמל המשווקים, ביניהם כמובן ליבר כפי שצוין לעיל. שירות הטכנאים הרשמי של ליבר דרך אלקטרה מגיע לבית הלקוח על מנת לטפל בבעיה שצצה במוצר. הטכנאים של החברה קיבלו הסמכה ייעודית לתיקון מוצרי ליבר, והם בעלי נסיון בתיקון התקלות של המוצרים. השירות הרשמי משתמש אך ורק בחלפים מקוריים של ליבר, שכן שימוש בחלקי חילוף גנריים האמורים להתאים למוצר יכולים לייצר תקלות, לגרום להשבתת המכשיר ולסכן את המשתמשים במכשיר. שירות פלרום של אלקטרה למוצרי ליבר בטלפון 072-3969533 מוכרים חלקי חילוף וחלקים שונים של מוצרים ליבר, ואם הם אלה המתקנים את המכשיר, הם גם מספקים שלושה חודשי אחריות לתיקון אותו הם מבצעים, אחריות רשמית של ליבר הניתנת על ידי החברה עצמה.

על מנת להזמין טכנאי של פלרום למוצרי ליבר יש לפנות לטלפון ליבר 072-3969533 ולהזמין טכנאי דרך מוקד שירות הלקוחות. מוקד זה פעיל בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 8:00 בבוקר עד 16:30 אחר הצהריים. בימי שישי, שירות לקוחות ליבר פועל בין השעות 8:00 בבוקר ועד 12:00 בצהריים. בשבת ובחג מוקד שירות הלקוחות סגור, וגם המחסן של החברה לרכישת חלקי החילוף סגור בימי שישי ושבת. דרך נוספת ליצור קשר עם שירות לקוחות ליבר הוא דרך אתר פלרום, שם ניתן למלא פרטים בטופס מקוון ונציגי החברה יחזרו אליכם על מנת לעזור בפתרון התקלה או לתאם הגעת טכנאי. כתובת אתר שירות לקוחות ווירלפול https://www.plrom.co.il/.

מלבד טיפול במוצרים הקיימים בבית הלקוח, ניתן להזמין טכנאי ליבר גם להתקנת מוצר חדש. במכשירי חשמל כמו מכונות כביסה, מדיחים, וכמובן גז וכיריים למיניהם, יש להיעזר באיש מקצוע היודע להתקין את המכשירים, ולחבר כל צינור וחוט למקום הנכון. ניתן להזמין טכנאי להתקן מוצר חדש באמצעות שירות הלקוחות של ליבר או באמצעות האתר בטופס ייעודי להתקנת מוצר חדש, בכתובת https://www.plrom.co.il/.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות קופונפון לוגו
שירות לקוחות חברות בילוי ופנאי

שירות לקוחות קופונפון טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אתר קופונפון דף הבית אתר קופונפון רוכשת מסופים חדשים של כספיט טכנולוגיות תשלום במליון שקלים מבט מהיר על דרכי

קרא עוד »
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות בילוי ופנאי

שירות לקוחות בת יער טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בת יער דף הבית בת יער – בית אוכל מקומי עונתי בו תמצאו את מסעדת הבשרים הותיקה בצפון, חוות

קרא עוד »

ביקורות על החברה

תגובה אחת

  1. א.נ.
    קניתי מקרר built in בשנת 2009, מאז עד ליפנה חודשיים הכול פעל מצויין. ליפנה כחודש אחת מהיחידות היפסיקה ליפעול. היתקשרתי לפלרום, שלחו טכנאי אשר פתח את הדלת של המקרר , אמר לי שאין גז והמקרר היות והדפנות היתנפחו, ושלמקרר הזהנ לא ניתן לשים גז.
    שילמתי 295 שקל.
    ביקשתי מאחד האנשים שלי בגרמניה להיתקשר למיםעל, נתתי את מיספר והמיפעל ענו, שכן אפשר לשים גז במודל הזה.
    אחרי ויכוחים בטלפון בעזרת לבי שעובד בMIELE,
    שלחו טכנאי, הוציא את המקרר מילא גז, אמרהדזה לא יחזיק הרבה זמן.
    למחרת המקרר עבדהאבל הפריזר לא.
    כעת דרלה לי אלך,
    האם זה הגיוני שהמיפעל אומר דבר ובמציאות זה לא כך? היני מבקש לקבל תשובה ברורה מיכם, כי אם זה כך אתם אמורים לפרסם שהמקררים האלה לא עומדים בתקן של המקררים ולא ניתן לתקן אותם.
    המקררים האלה עולים בארץ כפול מאהורופה כי יש לי במילנו,
    פעם ראשונה שקורה לי שמקרר מחברה עצומה, מוכרת מקררים שמחזיקים מעמד 15 שנה. או שהטכנאים לא מאומנים?
    אושהלקבלת תשובה.
    שבוע טוב
    גווידו רקח
    אורי לסר 4, דירה 38.
    054443930

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של ליבר (Liebherr)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של ליבר (Liebherr) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של ליבר (Liebherr). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ליבר (Liebherr), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ליבר (Liebherr), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של ליבר (Liebherr), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.