נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של כלא הדרים

>>
>>
שירות לקוחות כלא הדרים טלפון
צור קשר שירות לקוחות כלא השרון

בית המעצר - "הדרים" נפתח בשנת 1999 במטרה לקלוט עצורים מאזור המרכז. בשנת 2008 קיבל בית המצער אחריות על בית המעצר פתח-תקווה. בית מעצר זה הוא ברמת בטיחות גבוהה ביותר.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של כלא הדרים

צור קשר שירות לקוחות כלא השרון

טלפון של שירות הלקוחות של כלא הדרים

מספר הטלפון הינו:  

074-7836420

זמינים בשעות ובימים:
ג',ד': 8:30-14:00

מספרי טלפון נוספים ליצירת קשר: 

טלפון לזימון ביקור- 074-7837777

קצין אסירים-074-7836407

משק ניהול אסירים- 074-7837422

צור קשר באתר של כלא הדרים

כתובת האתר הינה: 

https://bit.ly/3yOUhmJ

 

שירות הלקוחות בכתובת של כלא הדרים

כתובת החברה הינה:

ת.ד 165, אבן יהודה

 

צור קשר בפקס של כלא הדרים

מספר הפקס הינו: 

08-9193460

שירות לקוחות כלא הדרים

החברה שלנו צריכה בתי כלא על מנת שתיווצר יכולת להעניש את אלו העוברים על החוק ומאיימים על הסדר בשגרה שלנו. מדינת ישראל יצרה לעצמה כמה בתי כליאה יעילים המצליחים לסגור את הפושעים מאחורי סורג ובריח. אחד מהם הוא כלא הדרים הנמצא באזור השרון ויש להבין כי חלק מכם תצטרכו להיות בקשר עם מקום זה. אם אתם מכירים אדם מסוים אשר נמצא באחד התאים, אם אתם הולכים להגיע לשם לשעות ביקור או אם הוחלט כי תיכלאו שם, תוכלו בהחלט לדבר עם שירות הלקוחות. כמו כול מקום הנותן שירותים, גם כלא הדרים טלפון הוא כזה הצריך להיות נגיש עד כמה שאפשר. המאמר הבא מבקש להתמקד בדרכים השונות ליצירת קשר עם כלא הדרים. 

הדרכים ליצור קשר עם בית הסוהר

אנשים מבקשים ליצור קשר עם שירות לקוחות על מנת להגיע לאחד משני מצבים. המצב הראשון הוא צבירת מידע והמצב השני הוא קבלת שירות. דרכי התקשורת השונים של כלא הדרים נוצרו על מנת שתוכלו לקבל כמה שיותר עזרה. כעת גם אתם יכולים להשתמש בהם ולהתחיל להיות יעילים יותר. אם אחד מהיקרים לכם נמצא בתא מסוים, שירות הלקוחות הוא המקום שתוכלו לפנות אליו  כדי ליצור קשר עם אדם זה. ניתן להשתמש באתרי האינטרנט, במספרי הטלפון, במייל אלקטרוני ואף ברשתות החברתיות. טוב לדעת כי מדובר בגוף שהוא ממשלתי כך שכעת ישנה אפשרות להפוך אותו לנגיש עוד יותר בעזרת שימוש ברשתות החברתיות השונות. 

פנייה טלפונית עדיין עובדת

למרות שאנו חיים בעידן כה דיגיטאלי ומודרני, עדיין אפשרות התקשורת האהובה והנוחה ביותר לרוב האנשים היא שימוש בשיחות טלפון. יש לזכור כי פעמים רבות האנשים אשר נמצאים בכלא אינם מקבלים גישה לכלי תקשורת אחרים חוץ משיחת טלפון. כך שזוהי הדרך הטובה ביותר ליצור קשר איתם. תוכלו להרים את המכשיר שלכם ולחייג את המספר 074-7836520. מהצד השני יענה לכם איש שירות שיש לו יכולת לדעת מה המצב העכשווי בכלא ולדווח לכם על דבר זה. בנוסף, ניתן לנסות ולשאול מהן שעות הפעילות, האם ישנם עדכונים על שירותי הכלא ועוד.

תקשורת משופרת בעזרת שירותים ממשלתיים

עוד דבר שאתם צריכים לדעת הוא כי בתי הסוהר הם אינם חברה פרטית בפני עצמם. מדובר בגוף ממשלתי לכול דבר אשר פועל בכפוף לממשלת ישראל. כך דרכי התקשורת יכולים להתקיים גם בעזרת אתר האינטרנט לשירותי ממשלה.  כתובת אתר האינטרנט של בתי הסוהר השונים היא https://www.gov.il/he/departments/PublicBodies/unit_hasharon. טוב לדעת כי האתר פנוי בשבילכם בכול שעות היממה והשבוע.

כיצד יוצרים פנייה אינטרנטית

שימוש בכלי תקשורת אינטרנטיים יוצר מצב של נגישות מהירה ונוחה. על מנת שתוכלו ליהנות מדבר זה עליכם לדעת כיצד ליצור פנייה אינטרנטית. בשונה משיחת טלפון אשר מסתמכת על המילים שיוצאות לכם מהפה, כאן אתם מסתמכים על המילים שיוצאות לכם מהאצבעות. שירות הלקוחות האינטרנטי של בית כלא הדרים מתקיים בעזרת פנייה הנמצאת בכתובת האתר. תוכלו לרשום פרטים אישיים ופרטי המקרה על מנת שיבינו יותר טוב כיצד לעזור לכם. התשובה תינתן לכם בימים ובשעות בהן שירות הלקוחות של בית הכלא עובד לו. 

שימוש נוסף ברשתות החברתיות

כיום נוצרה החלטה כי רשתות חברתיות הן כלי תקשורת לגיטימי לכול דבר היכול לעזור לנו לקבל שירותים נוספים בהמשך הדרך. כעת ההמלצה היא להשתמש בפלטפורמה זאת על מנת לקבל עזרה נוספת. ניתן לצפות בתכנים השונים שהכלא מייצר בשבילכם על מנת שתוכלו ליצור קשר. הרשתות החברתיות הן המקום להתעדכן בעזרתו.

שאלה: באילו שעות וימים עובד השירות לקוחות?

תשובה: שירות הלקוחות של כלא הדרים עובד לו בשעות 08:00-17:00 בימים א'-ה'. כעת תוכלו לבחור שעה ויום הנוחים לכם ולבצע פנייה שתהיו מרוצים ממנה. 

שאלה: מי האם האנשים העונים לנו?

תשובה: יש להבין כי אנחנו מדברים על מצב בו האנשים מאחורי שירות הלקוחות הם כאלו העובדים בתעשייה זה זמן רב. הם מכירים את החוקים של הכלא ואת הדרכים בהן תצטרכו לנהוג על מנת לראות את הקרובים לכם. 

שאלה : האם ניתן לדבר בצורה אישית עם אסיר?

תשובה: כמובן שהתשובה לכך היא כן אך יש להבין כי הדבר עובר דרך יצירת קשר עם שירות הלקוחות של הכלא. הקשיבו להם, פעלו בהתאם להוראות ותוכלו לזכות בביקור. 

טיפים לסיום

כלא הדרים ממשיך לתת לכם שירותים הן בשביל לשמור על החברה והן בשביל לתת לכם נגישות ליצור קשר עם אסירים, יש לפעול בדרכים הבאות. 

טיפ 1 – יש לפעול על פי ההוראות הניתנות לכם מאנשי השירות. אנחנו מדברים על שירות בגבולות החוק לכן יש דברים שפשוט לא תוכלו לקבל. 

 טיפ 2- נסו לא להתווכח עם אנשי השירות על מנת לקבל את מה שאתם רוצים בצורה פשוטה יותר. כעת הדרך סלולה בשבילכם. 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של כלא הדרים

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של כלא הדרים רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של כלא הדרים. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של כלא הדרים, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של כלא הדרים, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של כלא הדרים, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.