נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של כלא צלמון

>>
>>
שירות לקוחות כלא צלמון טלפון
צור קשר שירות לקוחות כלא חרמון

בית הסוהר "צלמון" הוקם בשנת 1996 ונקרא על שם נחל צלמון הסמוך לו. מטרתו הראשונית הייתה להוות בית סוהר לאסירים שנשפטו לתקופות מאסר קצרות. במהלך תחילת שנות האלפיים מטרת בית הסוהר השתנתה ורמת הבטחון השתדרגה.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של כלא צלמון

צור קשר שירות לקוחות כלא חרמון

טלפון של שירות הלקוחות של כלא צלמון

מספר הטלפון הינו:  

074-7834100

זמינים בשעות ובימים:
ג' ו- ה': 8:00-15:00 

מספרי טלפון נוספים ליצירת קשר: 

טלפון לזימון ביקור- 074-7834185

קצין אסירים- 074-7834107

צור קשר באתר של כלא צלמון

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3Jdp7Ks

שירות הלקוחות בכתובת של כלא צלמון

כתובת החברה הינה:

ת.ד 4011, כפר מגאר 

צור קשר בפקס של כלא צלמון

מספר הפקס הינו

08-9193740

כלא צלמון שירות לקוחות

כלא צלמון הוקם בשנת 1996 בשאיפה לאכלס בו עצירים שנידונו לתקופת מאסר קצרות וקצובות. כיום נחשב למתקן הכליאה הגדול ביותר באזור הצפון. כיום הוא משמש גם בתור בית סוהר וגם בתור בית מעצר. הכלא עצמו ממוקם סמוך כנרת, הוא נקרא בשם הזה בשל היותו סמוך לנחל עצמון.
בבית כלא צלמון ישנם בערך כ-1000 אסירים פליליים ששפוטים על מגוון רחב של עבירות. חלקן נחשבות לעבירות קשות וחמורות, חלקן מוגדרות כעבירות קלות באופן יחסי. יתר המאסר של האסירים הנמצאים בכלא היא כשבע שנים לכל היותר. לא נמצאים בכלא אסירים השפוטים ליותר מתקופת המאסר הזאת, חלקם הגיעו לכלא לאחר שתקופת מאסרם קוצרה באופן דרסטי 

כלא צלמון טלפון

מעוניינים ליצור קשר עם כלא צלמון? הדרך הראשונה שתעמוד לרשותכם תהיה לחייג למספר הטלפון של בית הכלא. עם זאת חשוב להכי את שעות הפעילות של המוקד הטלפוני. כלא צלמון טלפון הינו: 08-977-6666. שירות הלקוחות של הכלא זמין בימים ובשעות הבאים: ג' ו- ה': 8:00-15:00.

אם ברצונכם להגיע לביקור בכלא עליכם לקחת בחשבון כי ישנם ימים מוגדרים לביקורים. על מנת לבקר את קרוביכם בכלא צלמון יהיה עליכם להגיע בימי  א', ד' ו-ו' 8:00-15:00.

נדגיש כי כדי שתוכלו לבקר את קרוביכם בכלא חובה עליכם לתאם את ההגעה מראש. על ידי שיחה אל בית סוהר צלמון טלפון ניתן יהיה לבצע תיאום מראש.

אתר האינטרנט של כלא צלמון

לכלא צלמון יש אתר אינטרנט בתוך האתר של שירות בתי הסוהר. בעמוד שנפתח לכלא תוכלו לראות תמונה שלו וגם פרטים חשובים אודותיו. אם יהיו עדכונים חשובים יהיה ניתן לקבל את הפרטים הללו על ידי גלישה לאתר בכתובת: https://www.gov.il/he/departments/PublicBodies/unit_tzalmon.  

שליחת פקס לכלא צלמון

לא קיבלתם מענה דרך כלא צלמון טלפון? קחו בחשבון כי עומדות לרשותכם עוד דרכים נוספות ליצירת קשר. מי שרוצה לקבל מענה אפקטיבי יכול לנסות לשלוח פקס לכלא. כיום ניתן לשלוח פקסים אונליין, גם בלי שתהיה לכם מכונת פקס בבית או במשרד. היתרון של פקסים הוא שהם ממתינים עד שמישהו רואה אותם ובוחן אותם לעומק. בו בזמן יהיה לכם תיעוד לכל השיחות ולכל הניסיונות ליצירת קשר עם הכלא. מספר הפקס של כלא צלמון הוא: 08-9193740.

הגעה פיזית לכלא צלמון

מעוניינים להגיע לכלא באופן עצמאי? שירות הלקוחות של הכלא זמין גם במקום עצמו לאלה הנמצאים בקרבת מקום. הכתובת המדויקת של כלא צלמון הינה: ת.ד 4011, כפר מגאר מיקוד 2012800. מי מכם שמעוניין להגיע למקום שימו לב כי הינכם מגיעים לכתובת הספציפית הזאת. בחלק מהמקרים יהיה לכם משתלם להגיע ישירות לכלא, ולא לחכות למענה של נותני השירות. נדגיש כי לאתר שירות בקליק אין קשר לשירות הלקוחות הניתן על ידי בית הכלא עצמו.

שאלות ותשובות

שאלה: כיצד ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית כלא צלמון?

תשובה: הדרך הכי נפוצה ליצירת קשר עם הכלא תהיה על ידי חיוג לבית כלא צלמון טלפון. עם זאת ישנה אפשרות לשלוח מכתב למקום או לשלוח פקס למספר שכתבנו למעלה. כל אחת מהאפשרויות הללו אמורה לאפשר לכם לקבל מענה מהיר בהקדם האפשרי.

שאלה: איך מתאמים ביקורים לבית הכלא לביקור קרובים ובני משפחה?

תשובה: אם ברצונכם לבקר את קרוביכם יהיה עליכם לתאם זאת מראש עם מוקד שירות הלקוחות. רק לאחר תיאום וקבלת אישור על המועד הספציפי יהיה ניתן להגיע לבית הכלא. אל תגיעו למצב שבו אתם מגיעים לבית הכלא מבלי שהשגתם את האישור המיוחל. הביקורים עצמם מתרחשים בימי א', ד' ו-ו' בין השעות 8:00-15:00.

שאלה: באיזה אופן ניתן לקבל פרטים טרם הכניסה לכלא?

תשובה: כלא צלמון הוא כלא שאליו נכנסים אסירים בגין עבירות פליליות שתקופת מאסרן לא עולה על 7 שנים. אם נדרשתם להיכנס לכלא תוכלו ליצור קשר עם הנציגים שיסייעו לכם לקבל מענה מקצועי.

שאלה: מה לעשות במידה ואין מענה בכלא צלמון טלפון?

תשובה: בהחלט ניתן להבין את תחושת התסכול שאין מענה בשלוחה המבוקשת. שימו לב היטב לימים ולשעות שבהם פועל שירות הלקוחות של בית כלא צלמון. אם לא קיבלתם מענה תמיד ניתן לשלוח פקס, בדרך כלל המענה דרך הפקס יהיה מהיר. גם בפקסים תוכלו להשיג תיעוד לכל הניסיונות להשיג את שירות הלקוחות.

מספר טיפים לקבלת שירות לקוחות מכלא צלמון לסיום:

  • תבחנו היטב את השעות ואת הימים שבהם פועל שירות הלקוחות. הזמינות היא לא גבוהה, אך עדיין ניתן יהיה להשיג את הנציגים של הכלא בימים הללו. מעוניינים לקבל מענה לשאלה דחופה? שימו לעצמכם תזכורת ביום ובשעה שבהם יהיה ניתן לשוחח עם נציגי הכלא. שירות הלקוחות פעיל בימי ג' ו- ה' בין השעות: 8:00-15:00. מי שנזכר באיחור שידאג לשים לו תזכורת נוספת ליום הבאה בהתאם לזמינות.

  • יכול להיות שחלק גדול מהמידע הרצוי נמצא באתר האינטרנט של בית הכלא. תזכרו כי את המידע הכי מעודכן מפרסם שירות בתי הסוהר, כך שאין סיבה לדאגה בהקשר הזה. הביאו את עצמכם למצב בו אתם מתעדכנים כל הזמן לגבי שעות הפעילות של הכלא ושעות המענה הטלפוני. אנו באתר שירות בקליק עושים את מירב המאמצים כדי להתעדכן בהתאם לכל ההנחיות החדשות שעולות על הפרק.

  • מדוע שתרצו לפנות לשירות הלקוחות של כלא צלמון? יש כאלה שרוצים לשוחח עם האסירים הנמצאים בכלא, הדרך היחידה לעשות זאת תהיה באופן הזה. לא תוכלו להתקשר ישירות לאסירים הנמצאים בתאים, תצטרכו לעבור דרך המזכירות של הכלא. ישנם כאלה שמחפשים כלא צלמון טלפון על מנת לשאול כל מיני שאלות הנוגעות למקום עצמו.

  • מדוע מומלץ להשתמש באתר שירות בקליק? באתר תמצאו את כל הדרכים הכי מעודכנות ליצור קשר עם כלא צלמון. למעט כלא צלמון טלפון ישנה רשימה ארוכה של דרכים נוספות לבחירתכם האישית. באותה נשימה נגיד כי השירות שתקבלו באתר שירות בקליק הוא לגמרי בחינם, אינכם צריכים לשלם עליו. זה הזמן לחייג אל בית סוהר צלמון טלפון עם אתר שירות בקליק שהוקם בשבילכם.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של כלא צלמון

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של כלא צלמון רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של כלא צלמון. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של כלא צלמון, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של כלא צלמון, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של כלא צלמון, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.