נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של לנובו (Lenovo)

>>
>>
שירות לקוחות לנובו (Lenovo) טלפון
צור קשר שירות לקוחות לנובו

לנובו- מחשבים מפורסמת.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של לנובו (Lenovo)

צור קשר שירות לקוחות לנובו

טלפון של שירות הלקוחות של לנובו (Lenovo)

מספר הטלפון הינו:  

1-809-258-990

צור קשר באתר של לנובו (Lenovo)

כתובת האתר הינה:

https://shorturl.at/klGQR

הפייסבוק של שירות הלקוחות של לנובו (Lenovo)

שם דף הפייסבוק הינו:

Lenovo

ליצירת קשר ברשתות החברתיות של לנובו: 

על לנובו (Lenovo)

לנובו (Lenovo) היא אחת מחברות האלקטרוניקה הגדולות ביותר בעולם והיא נחשבת לאחת מחברות האלקטרוניקה והמחשבים הטובות ביותר. לנובו נוסדה בשנת 1984 בהונג קונג והיא מייצרת ומשווקת ברחבי העולם מחשבים, מסכי מחשב, טאבלטים, טלפונים חכמים וציוד נלווה כמו אוזניות, עכברים, מקלדות ועוד. את מוצרי לנובו ניתן לרכוש ישירות מאתר האינטרנט של החברה בכתובת האינטרנט www.lenovo.com/il או באמצעות החנויות או אתרי האינטרנט של כל אחת מהמשווקים של מוצרי לנובו בישראל – קיי אס פי, אייבורי או באג.

יצירת קשר עם לנובו – אחריות

נושא נוסף שבו זקוקים לקוחות לנובו לסיוע לפעמים הוא שאלת האחריות על מוצרי החברה. כל אחד ממוצרי לנובו, כאשר הוא נמכר דרך החברה או באמצעות משווק מורשה, מקבל כיסוי אחריות לתקופת זמן כלשהי. לעיתים, יש צורך לברר האם האחריות תוכל לסייע בתיקון או בהחלפה של מוצר פגום. לשם כך, ניתן ליצור קשר עם לנובו באמצעות אתר האינטרנט www.support.lenovo.com. בכתובת אינטרנט זו יכולים לקוחות החברה למלא טופס מקוון ופשוט שבאמצעותו יתקבלו במשרדי לנובו כל הפרטים הרלוונטיים על מנת שניתן יהיה לבחון את היקף האחריות של המוצר. באמצעות הטופס המקוון בכתובת האינטרנט הזו אפשר גם להפעיל את האחריות למוצר חדש, כדי שלנובו תדע שהלקוחות רכשו מוצר חדש ותוכל להפעיל את האחריות על המוצר.

יצירת קשר עם לנובו – תמיכה טכנית

לנובו חרטה על דגלה לספק ללקוחותיה שירות מהיר, מהימן ויעיל, הן בכל הנוגע לרכישה של מוצרים חדשים, והן בכל הנוגע לתיקון תקלות במוצרים שנרכשו בעבר. למרות זאת, לעיתים יש צורך ליצור קשר עם שירות הלקוחות של לנובו, למשל כדי לתאם מועד לתיקון תקלה במכשיר, או כדי לברר על מועדי והיקף תעודת האחריות של המוצר. במקרים כאלה, יכולים לקוחות לנובו ליצור קשר עם החברה במגוון דרכים.

  1. באתר האינטרנט של לנובו בכתובת האינטרנט www.support.lenovo.com יכולים לקוחות החברה לברר פרטים טכניים על המוצר שרכשו, באמצעות הזנת פרטים מזהים על המכשיר כמו מספר IMEI או המספר הסידורי של המוצר. במקרה שבו אין ללקוחות פרטים מזהים, באפשרותם גם לחפש את המוצר המתאים לפי קטלוג המוצרים שנמצא באתר האינטרנט. כמו כן, באתר האינטרנט של לנובו בכתובת www.forums.lenovo.com ניתן למצוא פורום של קהילת לנובו, ובו תשובות לשאלות נפוצות בכל הנוגע למוצרים, המלצות על מוצרים, או פתרון תקלות נפוצות.
  2. באמצעות מנגנון הגשת הפניות באתר האינטרנט של לנובו, ניתן להגיש בקשה חדשה לתמיכה טכנית של אחד מנציגי לנובו. לנובו מתחייבת כי נציג תמיכה מקצועי של לנובו יחזור אל כל לקוח בתוך 24 שעות ממועד הגשת הפנייה לראשונה.
  3. כמו כן, למרות שלנובו היא חברה בין לאומית שפועלת בכל העולם, לנובו מפעילה מוקד שירות לקוחות בשפה העברית בישראל. כדי ליצור קשר עם לנובו ישראל בטלפון אפשר להתקשר למספר הטלפון 1-809-258-990 או למספר הטלפון 1-809-456-979. מוקד לנובו שירות לקוחות פועל בין הימים ראשון עד חמישי בין השעות 9:00 בבוקר ועד 17:00 אחר הצהריים. מוקד לנובו לתמיכה טכנית לא פעיל בימי שישי, שבת ובערבי חג.
  4. באמצעות שיחה טלפונית למוקד לנובו שירות לקוחות יכולים לקוחות החברה לשוחח טלפונית עם נציג מקצועי, אשר יכול לסייע לכל אחד לפתור את התקלה שיש במכשיר לנובו. במידת הצורך, נציגי לנובו יוכלו גם לסייע לכל לקוח לתאם מועד מתאים להבאת המכשיר למעבדה מוסמכת של לנובו בישראל, כדי שהמכשיר יתוקן בידי טכנאי מקצועי של לנובו.

אולי יעניין אתכם גם:

white-צור קשר שירות לקוחות זמיר טריקים
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות זמיר טריקים טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של זמיר טריקים דף הבית החנות "זמיר טריקים" ברמת גן מתמחה בייצור, ייבוא ומכירה של מגוון צעצועים ומשחקים ייחודיים, ובעיקר

קרא עוד »

ביקורות על החברה

2 תגובות

  1. שירות מתחת לכל ביקורת מחשב חדש לא עבד שבוע וכבר היתקלקל מחכה כבר שבוע לשירות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של לנובו (Lenovo)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של לנובו (Lenovo) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של לנובו (Lenovo). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של לנובו (Lenovo), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של לנובו (Lenovo), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של לנובו (Lenovo), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.