שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון ממוגרף נתניה

מכון ממוגרף נתניה - מכון לאיבחון רפואי בע"מ אשר נמצא בעיר נתניה מציע את שירותיו בתחום אולטרה-סאונד.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מכון ממוגרף נתניה

צור קשר בפקס של מכון ממוגרף נתניה
מספר הפקס הינו:
04-8341358
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות פיצה האט פתח תקווה אם המושבות טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה האט פתח תקווה אם המושבות דף הבית פיצה האט היא רשת הפיצריות הגדולה ביותר בישראל ומונה 100

שירות לקוחות גדיש קופת גמל טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של גדיש קופת גמל דף הבית גמל, השתלמות, פנסיה חדשה וחיסכון לכל ילד, נכנסים לחשבון שלי באופן קל ופשוט,

שירות לקוחות עיריית קרית גת טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של עיריית קרית גת טלפון דף הבית קרית גת – המרכז החדש של ישראל. בין מטרופולין מרכז הארץ לבין באר

שירות לקוחות בית ספר רזיאל נתניה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר רזיאל נתניה דף הבית בית ספר רזיאל נתניה מוסד לימודי עירוני, לכיתות א-ו. מבט מהיר על

שירות לקוחות פיצה מור טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה מור דף הבית פיצה מור הינה פיצרייה המציעה מגוון פיצות טעימות ביותר. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר

שירות לקוחות מאוחדת בית שמש טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מאוחדת בית שמש דף הבית מאוחדת בית שמש הוא אחד מסניפי מאוחדת בפריסה ארצית. מבט מהיר על דרכי
ביקורות על החברה

2 תגובות
אין מענה טלפוני גם לא בשעות קבלה. ייאוש
לכבוד כללית מושלם ומכון ממוגרף רעננה.
שלום, אשמח לעזרתכם עם היחס המזעזע שקיבלתי בעט קביעת תור לד"ר קוץ – אולטראסאונד.
לבן שלי בן 14 יש דלקות חוזרות בכתף. עשינו מלא טיפולי פיזיותרפיה הבעיה עדיין קיימת.
הרופא פיזיותרפיה המליץ לפנות לד"ר קוץ כי ידוע שהוא הרופא הכי טוב בתחום.
יש לי כללית מושלם הרבה שנים ושחתי מאוד שאני יכולה לפנות לד"ר קוץ דרך כללית מושלם.
ביום חמישי 25.01 התקשרתי לקבוע תור ולשמחתי נתנו לי תור להיום 28.01 ב19.
מייד קבעתי תור ישר אחרי זה לרופא פרטי מומחה כתף.
כל הפעולות האלא לקחו כמעט חצי יום כי זמן המתנה לכל מקום הוא ממש ארוך.
בצהריים מתקשרת אליי בחורה בשם דליה שקבעה לי תור בבוקר ומודיעה לי שהתור הזה שהיא נתנה לי שמור הנהלת מכון ממוגרף והיא מבטלת לי את התור. התור הקרוב ביותר הוא במרץ.
הסברתי לה את המצב שכבר קבעתי רופא מומחה ושילד יש דלקת חריפה ואני לא יכולה לחכות עד מרץ .
בכלל לא ברור לי איך הנהלת המכון יותר חשובה מהבן שלי. אני לקוחה בדיוק כמו הנהלה ולא ברור לי את הסלקציה הזאת. אם התור לא היה פנוי במערכת היא לא הייתה מסוגלת לקבוע לי אותו.
הבחורה ניתקה.
היום בבוקר התקשרתי למכון 0544222904 כדי להבין מה לעשות ומה זה היה ביום חמישי.
הבחור שענה לי – בשם משה (ככה הוא אמר שקוראים לו) ישר התחיל לצעוק עליי ואמר שלא ענייני למה בוטל התור וזה בעיה שלי.
שאלתי למה הוא מרשה לעצמו לצעוק עליי – הוא היה מאוד גס, צעק ואמר שלא מעוניין לדבר וניתק.
כשדיברתי עם מכון פיזיותרפיה TARGET איפה שהבן שלי מטופל, הם אמרו שהם מכירים שהיחס שהם מקבלים מהמשרד של הרופא הוא תמיר מזלזל ופוגע והם סובלים את זה וסופגים כי אתה רופא מעולה.
אני מכירה את ד"ר קוץ כרופא מעולה ומאוד לא נעים לי היחס שהלקוחות שלו מקבלים. לאף אחד אין זכות ככה להתייחס ללקוחות ולצעוק ולדבר מתנשא.
אשמח אם תעשו בירור של המקרה עם הנהלת המשרד .
שוב, הנושא לא קשור לזה שד"ר קוץ רופא מעולה ועוזר להרבה מאוד אנשים.
יחד עם זאת היחס שהלקוחות שלו מקבלים מהמשרד שלו הוא גם אחריותו.
אשמח לטיפולך המהיר בנושא ותשובות.
עם כוח גדול באה אחריות גדולה
בכבוד רב,
אירינה סטולר
0547700116