שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון ממוגרף נתניה

מכון ממוגרף נתניה - מכון לאיבחון רפואי בע"מ אשר נמצא בעיר נתניה מציע את שירותיו בתחום אולטרה-סאונד.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מכון ממוגרף נתניה

צור קשר בפקס של מכון ממוגרף נתניה
מספר הפקס הינו:
04-8341358
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות פיצה לה מאמא בת ים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה לה מאמא בת ים דף הבית פיצה לה מאמא – הפיצה הכי טעימה בעיר !100% גבינה, מגוון תוספות.

שירות לקוחות פלאפל בריבוע חולון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פלאפל בריבוע חולון טלפון דף הבית כל מוצרי הרשת מיוצרים מחומרים טבעיים וללא תוספת חומרים משמרים או כימיקלים

שירות לקוחות אקבר יפו טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת אקבר דף הבית אקבר הוא בר מסעדה הממוקמם ביפו, במקום יש אווירה כיפית מגוון רחב של דרינקים ושתייה

שירות לקוחות מסעדת אופרה חדרה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת אופרה חדרה דף הבית מסעדת אופרה חדרה היא מסעדה תמנית תורשתית. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר

שירות לקוחות מסעדת שוואטינא חיפה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת שוואטינא חיפה דף הבית מסעדת שוואטינא חיפה היא מסעדה עם מאחלי ים ועוד.. מבט מהיר על דרכי

שירות לקוחות אמריקן פיצה פתח תקווה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אמריקן פיצה פתח תקווה דף הבית אמריקן פיצה כמו באמריקה עם האיכות של ניו יורק ולוס אנג'לס. תפריט פיצות
ביקורות על החברה

2 תגובות
אין מענה טלפוני גם לא בשעות קבלה. ייאוש
לכבוד כללית מושלם ומכון ממוגרף רעננה.
שלום, אשמח לעזרתכם עם היחס המזעזע שקיבלתי בעט קביעת תור לד"ר קוץ – אולטראסאונד.
לבן שלי בן 14 יש דלקות חוזרות בכתף. עשינו מלא טיפולי פיזיותרפיה הבעיה עדיין קיימת.
הרופא פיזיותרפיה המליץ לפנות לד"ר קוץ כי ידוע שהוא הרופא הכי טוב בתחום.
יש לי כללית מושלם הרבה שנים ושחתי מאוד שאני יכולה לפנות לד"ר קוץ דרך כללית מושלם.
ביום חמישי 25.01 התקשרתי לקבוע תור ולשמחתי נתנו לי תור להיום 28.01 ב19.
מייד קבעתי תור ישר אחרי זה לרופא פרטי מומחה כתף.
כל הפעולות האלא לקחו כמעט חצי יום כי זמן המתנה לכל מקום הוא ממש ארוך.
בצהריים מתקשרת אליי בחורה בשם דליה שקבעה לי תור בבוקר ומודיעה לי שהתור הזה שהיא נתנה לי שמור הנהלת מכון ממוגרף והיא מבטלת לי את התור. התור הקרוב ביותר הוא במרץ.
הסברתי לה את המצב שכבר קבעתי רופא מומחה ושילד יש דלקת חריפה ואני לא יכולה לחכות עד מרץ .
בכלל לא ברור לי איך הנהלת המכון יותר חשובה מהבן שלי. אני לקוחה בדיוק כמו הנהלה ולא ברור לי את הסלקציה הזאת. אם התור לא היה פנוי במערכת היא לא הייתה מסוגלת לקבוע לי אותו.
הבחורה ניתקה.
היום בבוקר התקשרתי למכון 0544222904 כדי להבין מה לעשות ומה זה היה ביום חמישי.
הבחור שענה לי – בשם משה (ככה הוא אמר שקוראים לו) ישר התחיל לצעוק עליי ואמר שלא ענייני למה בוטל התור וזה בעיה שלי.
שאלתי למה הוא מרשה לעצמו לצעוק עליי – הוא היה מאוד גס, צעק ואמר שלא מעוניין לדבר וניתק.
כשדיברתי עם מכון פיזיותרפיה TARGET איפה שהבן שלי מטופל, הם אמרו שהם מכירים שהיחס שהם מקבלים מהמשרד של הרופא הוא תמיר מזלזל ופוגע והם סובלים את זה וסופגים כי אתה רופא מעולה.
אני מכירה את ד"ר קוץ כרופא מעולה ומאוד לא נעים לי היחס שהלקוחות שלו מקבלים. לאף אחד אין זכות ככה להתייחס ללקוחות ולצעוק ולדבר מתנשא.
אשמח אם תעשו בירור של המקרה עם הנהלת המשרד .
שוב, הנושא לא קשור לזה שד"ר קוץ רופא מעולה ועוזר להרבה מאוד אנשים.
יחד עם זאת היחס שהלקוחות שלו מקבלים מהמשרד שלו הוא גם אחריותו.
אשמח לטיפולך המהיר בנושא ותשובות.
עם כוח גדול באה אחריות גדולה
בכבוד רב,
אירינה סטולר
0547700116