נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מקס סטוק (max stock)

>>
>>
שירות לקוחות מקס סטוק (Max Stock) טלפון
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

רשת מכירות ישראלי לבית ולכל המשפחה.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מקס סטוק (Max Stock)

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

טלפון של שירות הלקוחות של מקס סטוק (max stock)

מספר הטלפון הינו:

073-7695176

מייל של שירות הלקוחות של מקס סטוק (max stock)

כתובת המייל הינה:

ofir@maxstock.co.il

צור קשר באתר של מקס סטוק (max stock)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3CS954M

הפייסבוק של שירות הלקוחות של מקס סטוק (max stock)

שם המשתמש בפייסבוק הינו:

האינסטגרם של שירות הלקוחות של מקס סטוק (max stock)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

max_stock_israel

רשימת טלפונים נוספים של מקס סטוק (Max stock) שירות לקוחות

  1. מקס סטוק טלפון 073-769517
  2. מקס סטוק אור עקיבא טלפון 052-479-7954
  3. מקס סטוק אשקלון טלפון 073-7695176
  4. מקס סטוק באר שבע טלפון 073-7695176
  5. מקס סטוק בילו טלפון 073-7695176
  6. מקס סטוק בני ברק טלפון 073-7695176
  7. מקס סטוק בת ים טלפון 0578334332
  8. מקס סטוק הנהלה טלפון 073-7695176
  9. מקס סטוק חדרה טלפון 050-5589247
  10. מקס סטוק חולון טלפון 073-7695176
  11. מקס סטוק טבריה טלפון 04-628-9820
  12. מקס סטוק טירת הכרמל טלפון 04-6229345
  13. מקס סטוק ירושלים טלפון 073-7695176
  14. מקס סטוק כפר סבא טלפון 09-7444235
  15. מקס סטוק מגדל העמק טלפון 052-454-3524
  16. מקס סטוק מודיעין טלפון 073-7695176
  17. מקס סטוק מעלות טלפון 073-7695176
  18. מקס סטוק משרדים טלפון 073-7695176
  19. מקס סטוק נהריה טלפון 073-7695176
  20. מקס סטוק נוף הגליל טלפון 073-7695176
  21. מקס סטוק נס ציונה טלפון 0538334332
  22. מקס סטוק נשר טלפון 073-7695176
  23. מקס סטוק נתיבות טלפון 073-7695176
  24. מקס סטוק סגולה טלפון 050-365-6256
  25. מקס סטוק צפת טלפון 073-7695176
  26. מקס סטוק קריית חיים טלפון 073-7695176
  27. מקס סטוק קרית חיים טלפון 073-7695176
  28. מקס סטוק שירות לקוחות טלפון 073-7695176

מקס סטוק טלפון

מקס סטוק טלפון  הינה רשת ייחודית אשר מגשימה את חלום הלקוחות לרכישה גדולה במחיר מוזל. לבוא ולהתרשם מהמגוון , מהעושר ומהצבעוניות. לבחור את הפריט השימושי כמתנה ליקרים ללבכם. מקס סטוק טלפון    מתפרסת על פני חמישים סניפים בכל מרחבי מדינת ישראל, המחזיקים במגוון אדיר של פריטים. החנויות המזמינות והנוחות, התמחור ההוגן והמגוון המפתיע שתמיד מצליח לרגש ולגוון, צובעים את חווית הרכישה שלכם בוורוד. ברשת מקס סטוק טלפון  שותפים למעלה מאלף עובדים מקצועיים, העומדים לשירותכם בכל רגע נתון, וזמינים לכל שאלה.

סניף הדגל של החברה ממוקם ברח' חלוצי התעשייה 71 שבחיפה ומציע חמשת אלפים מ״ר של ריגושים והפתעות במתחם אדמירלטי. בשנים האחרונות רשת מקס סטוק טלפון  צומחת ומתפתחת עם קצב מהיר של פתיחת סניפים חדשים ולקוחות שגודשים את החנויות. בעידן המודרני מקס סטוק טלפון   מפעילה עשרות סניפים ברחבי מדינת ישראל בעוד שמרבית החנויות הינן חנויות גדולות ומרווחות הממוקמות בעיקר במתחמי קניות פתוחים (בסגנון BIG) ובאזורי שופינג מובהקים.

מה הערך המוסף של מקס סטוק אשקלון טלפון?

אין ערך מוסף אחד של מקס סטוק אשקלון טלפון כי אם יש כמה וכמה, ממש ככה:

  • אמון – הנקודה והחשובה ביותר שמספקת מקס סטוק באר שבע טלפון היא אמון. שמעתם בוודאי סיפורים רבים על הזמנה באינטרנט ולא קיבלתם את מה שהזמתם, או לחלופין קיבלתם מוצרים מזויפים. כאשר אתם קונים בחנות המקומית שאתם הולכים אליה כבר שנים רבות, אתם יודעים שתקבלו את המוצר הנכון במחיר הנכון.

  • תבדקו את הפריט לפני שאתם רוכשים – אתם בוודאי אוהבים לנסות את המוצר או לראות אותו באופן אישי לפני קבלת החלטת הקנייה. זה מבטיח שהמוצר יהיה באיכות טובה ובמחיר הנכון. עם מקס סטוק אור עקיבא טלפון אתם יכולים לבדוק, לגעת ולחוש את הפריטים לשביעות רצונכם האישית. אתם לא רוכשים מוצרים רק לפי המראה שלהם; אתם יכולים לבדוק את האיכות, ולראות אם זה נותן תמורה לכסף לפני שאתם רוכשים את זה.

  • קניות עם בני לוויה – חברים ובני משפחה עושים את העולם שלכם, והקניות אינן שלמות בלעדיהם. אתם נוטים לצאת לקניות עם הקרובים שלכם, על מנת שתוכלו לבלות איתם זמן איכות. הם גם נותנים לכם הצעות מה לקנות.
  • מגע אישי – אחד החסרונות של קניות באינטרנט הוא היעדר מגע אישי מצד בעלי החנויות. אתם אוהבים לבנות מערכות יחסים עם בני אדם שמציעים לכם הצעות טובות ואירוח. לעתים קרובות אתם קונים בחנויות שנותנות לכם חשיבות, כמו למשל – מקס סטוק בילו טלפון. בדרך כלל אתם רוכשים פריטים שאנשי מכירות בחנות מציעים לכם, זה יכול לקרות רק בחנויות קמעונאיות.

  • העדפה וטעם מקומיים – קמעונאים מקומיים מבינים את הטעם וההעדפה של הלקוחות שלהם טוב יותר מאשר ספקי המסחר האלקטרוני. לחנויות מקומיות כדוגמת – מקס סטוק בני ברק טלפון, יש הזדמנות לתת מענה ללקוחות מקומיים עם הידע הייחודי שלהם על צרכי ותנאי השוק המקומי.

  • קנייה והחלפה יכולים להתבצע בזמן מהיר – קניות מחנות פיזית הפכו את חווית הקנייה שלכם לקלה יותר, אבל לא מהירה יותר. כמו למשל – אתם ממתינים לפחות בין שלושה לבין חמישה ימי עבודה עד שהפריט יגיע ובמקרה של החלפה עוד יומיים עד שאנשי המשלוח יחזירו אותו ויוסיפו עוד שלושה – עד חמישה ימים כדי לקבל את הפריט המוחלף, כמעט עשרה ימים בממוצע. חנויות של מקס סטור מנצחות במרוץ מבחינת מכירה והחלפת המוצרים. לקוחות יכולים לפנות לחנויות הקרובות ולקנות או להחליף בזמן מהיר ויכולים לקבל את הפריט באופן מידי.

  • מגוון מותגים ומוצרים שלהם תחת קורת גג אחת – הדבר הראשון שעולה לכם בראש כשאתם חושבים על קניות הוא מרכזי קניות או קניונים. קניונים הם טרנד מתפתח בזירה העולמית שבה אתם מוצאים המון חנויות או מותגים ברצף. רובכם מסתובבים בקניונים כדי להציץ מבעד לחלונות החנויות ולעיתים קרובות בסופו של דבר קונים משהו שאנחנו אוהבים.

מה הם היתרונות של תצוגת חנות מקס סטוק בת ים טלפון אינטראקטיבית?

היתרונות של תצוגות חנות מקס סטוק בת ים טלפון אינטראקטיבית – תצוגות חנות מקס סטוק חדרה טלפון אינטראקטיבית איכותית יכולה לשנות שטח קמעונאי. היא יכולה לחייב קונים לקנות מוצרים שהם לא היו רוכשים בדרך כלל ולשפר את נתוני המכירות של החנות ושל המוצר. הצוות של מקס סטוק חדרה טלפון ראה ממקור ראשון את הערך שתצוגות חנויות אינטראקטיביות יכולות להביא לקמפיינים שיווקיים בחנות, בתוך הפסקה הזאת, אנחנו מדגישים את היתרונות הרבים של תצוגות אינטראקטיביות בחנויות של מקס סטוק:

  • מקס סטוק חולון טלפון מציע גמישות – צוותי עיצוב בחנות צריכים לשנות את התצוגות שלהם באופן קבוע על מנת לשמור על עניין הלקוחות. תצוגות אינטראקטיביות בחנויות מציעות רמות גמישות מצוינות. רבים מהמוצרים האינטראקטיביים המובילים הם מודולריים ובנויים לביצועים מושלמים בתוך חלל משתנה ללא הרף.

  • מעורבות לקוחות – היתרון העיקרי של תצוגות חנויות מקס סטוק טבריה טלפון אינטראקטיביות הוא שהן מושכות לקוחות. הן מערבות את הלקוחות בתהליך הרכישה ובתהליך ויוצרים נאמנות וביטחון של לקוחות במוצר. זה מגדיל את הסיכוי שהלקוח יזכור את המוצר בעתיד. לכן, גם אם אין להם את היכולת לבצע את הרכישה באופן מידי, סביר יותר שהם יחזרו לחנות עבור המוצר המסוים הזה.

  • מתן מידע – ניתן להשתמש בתצוגות של מקס סטוק טירת הכרמל טלפון אינטראקטיביות גם כדי לספק מידע על המוצר וביצועיו ללקוח. תצוגות חינוכיות יכולות לעזור לענות על השאלות הנפוצות ביותר של הלקוח לגבי הרקע של המוצר והיישום שלו. הם גם מבטיחים שכל דאגה שעלולה להיות להם נענית בתגובה ברורה ותמציתית. מענה לדאגות הליבה הללו לפני הרכישה הוכח כמשפר את נתוני המכירות.

  • יצירת בידור – בידור הוא כעת מוקד משיכה מרכזי לשטחי מסחר רבים. המחקרים מראים שבשיעור של שבעים אחוזים מהנשים וחמישים אחוזים מהגברים חושבים על קניות כעל בידור, ותצוגות אינטראקטיביות בחנות של מקס סטוק ירושלים טלפון עוזרות ליצור חוויה מבדרת. זה מגביר את ה"כיף" של תהליך הקניות ומשמעות הדבר שלקוחות נוטים יותר לקבל זיכרונות משמחים מקניית המוצר, מה שמגביר את הסבירות לרכישה חוזרת.

מה הן הסגולות של מקס סטוק ירושלים טלפון שמוכרת באופן ישיר ללקוחות?

הסגולות של מקס סטוק ירושלים טלפון שמוכרת באופן ישיר ללקוחות, הן כדלקמן:

  • מסחר רב ערוצים – מסחר רב ערוצי הוא גישה רב ערוצית למכירות שמטרתה לספק חווית לקוח מאוחדת ללא קשר למקום שבו הלקוחות עושים קניות. שבעים ושלושה אחוזים מכלל הצרכנים משתמשים במספר ערוצים במהלך מסע הרכישה שלהם. ותשעים אחוזים מהלקוחות רוצים חווית ריבוי ערוצים עם שירות חלק בין שירותי תקשורת. כפי שניתן לראות מהסטטיסטיקה שלמעלה, מסחר רב ערוצים הופך במהירות לנורמה שלקוחות מצפים לה בכל מקום שאליו הם הולכים. אם להיות בוטים, חוסר חוויה מאוחדת יעלה לחנות מקס סטוק מגדל העמק טלפון במכירות ויגרום לה לאבד לקוחות סופית. על מנת ליצור חווית לקוח מאוחדת, מקס סטוק מודיעין טלפון תצטרך לקבל גישה לכל נקודת מגע שיש ללקוחות שלה עם המותג שלה במהלך תהליך המכירה. יחד עם זאת, גישה מלאה לכל נקודת מגע שיש ללקוח עם המותג שלה קשה, אם לא בלתי אפשרית, ליצרנים במודל מכירה מסורתי. המודל הקמעונאי המסורתי מגביל את גמישות היצרן על ידי יצירת חומה בין הלקוחות ליצרן, מה שמקשה על הצרכן לקיים אינטראקציה עם היצרן באופן טבעי.

  • ערך גבוה יותר לכל החיים של לקוח – הערך של הלקוח במהלך מערכת היחסים שלו עם המותג של מקס סטוק מעלות טלפון ידוע בתור ערך החיים של הלקוח (CLV). CLV גבוה הוא שיקוף של רווחים טובים. ורווחים טובים הם סימן לעסק בריא. כשיש יותר מתווכים, ה-CLV חייב להיות נמוך יותר פשוט כי המתווכים לוקחים חלק מהרווח. כמו למשל – נניח שחנות מקס סטוק נהריה טלפון מוכרת נעלי ספורט, והיא משתמשת בדגם הקמעונאי המסורתי, היא תיאלץ למכור את נעלי הספורט במחיר נמוך יותר כך שהאמצע גברים יצטרכו לסמן אותו שוב ולמכור אותם ללקוחות. אבל אם היא הייתה מוכרת את הסניקרס האלה ישירות ללקוחות, היה לה שליטה מוחלטת על השוליים שלה, ובכך תניע את ה-CLV.

  • שליטה על הודעות, מותג. נתונים ומוניטין – אם כבר, שליטה היא מילה אחת שגורמת למותגים רבים לאמץ את מודל ה- DTC. שליטה על תמחור, נתוני לקוחות, הודעות, מוצר, מותג ומוניטין. אנחנו חיים בעולם שבו הלקוחות תובעניים מתמיד. אתה צריך לספק להם חוויה איכותית בכל ערוץ שהם מחליטים להגיע דרכו. לכן, אם אין לחנות מקס סטוק נוף הגליל טלפון שליטה מוחלטת על כל נקודת מגע שיש ללקוחות שלה עם המותג שלה, היא איכשהו יורה לעצמה ברגל. כוחם של יצרנים במודל קמעונאי מדור קודם כל כך מוגבל. ליצרנים אין אפילו שליטה מלאה על התמחור. ברגע שהמוצר מגיע למדפים, הם יכולים לעשות מעט עד כלום כדי להשפיע על המכירה. בשלב זה, כל הכוח בידיים של הסיטונאים והקמעונאים. הדרך היחידה שהם עשויים להשפיע על המכירה היא להזרים יותר מזומנים על פרסום, אבל אם הקמעונאים נאבקים למכור את המוצרים, היצרנים עלולים לספוג הפסד.

  • יחסים טובים יותר עם הלקוחות – זה סוד גלוי שעל החנות מקס סטוק נס ציונה טלפון ליצור ולשמור על מערכת יחסים טובה עם הלקוחות שלה, אם היא רוצה להשיג ולשמר אותם. אחת הדרכים לבנות ולתחזק את מערכת היחסים היא על ידי יצירת קשר ישירות עם הלקוחות דרך כל נקודת מגע עם המותג במהלך מסע הקונים שלהם. קשה לטפח סוגים אלה של אינטראקציות אם מוכרים את המוצרים באמצעות מתווכים. הווה אומר – כאשר תלויים במתווכים כדי למכור את המוצרים, בעצם מפסידים נתונים יקרי ערך שניתן להשתמש בהם כדי להניע את מאמצי השיווק. בואו ונחזור לדוגמא הזו של נעלי ספורט ונניח שמוכרים את המוצר דרך סיטונאים וקמעונאים. סוג הנתונים שתקבלו מהקמעונאים האלה שמוכרים את נעלי הספורט הוא די בסיסי. כל נתוני צרכנים שלא מאפשרים לאסוף נתוני חווית לקוח, לנתח התנהגות קנייה של לקוחות, להבין את היררכיית החלטות הרכישה של לקוחות הוא די בסיסי. אך אם החנות הייתה מוכרת את נעלי הספורט באתר האינטרנט, תהיה לה גם הזדמנות להשיק סקרים, הקלטות מפגשים, מפות חום ואפילו מבחני A/B כדי להבין טוב יותר את הלקוחות שלה. ולבסוף, יש לה את הגמישות למכירה צולבת ומכירה נוספת כדי להגדיל את ההכנסות שלה.

  • צרכנים מעדיפים קנייה ישירה – כעת, כשיצרני מוצרים נגישים יותר מבעבר – הודות לאינטרנט – צרכנים בודדים מעדיפים להתעסק איתם מאשר קמעונאים. זה לא משהו שאנחנו ממציאים. זה מגובה במחקר. לפי מחקרים רבים שבוצעו בתחום, כשמונים ושמונה אחוזים מהלקוחות מעדיפים לקנות ישירות מהיצרן אם ניתנת להם האפשרות. היתרונות של רכישה ישירות מיצרן מוצר עולים על היתרונות של רכישה מקמעונאי. אם תחשבו על זה, מי לא ירצה לקנות מוצר מאדם שמכיר ומבין כל פרט ותכונה של המוצר הזה? לקוחות מעדיפים לרכוש ישירות מהיצרן מכיוון שהם רוצים לשוחח ישירות עם צוות התמיכה של המותג – באתר המסחר האלקטרוני של המותג – ולקבל את העצה הטובה ביותר בכל שאלה שיש להם. היתרונות של רכישה מיצרן כוללים שירות מומחה, עסקאות טובות יותר על אחריות, מחירים נמוכים יותר והתאמה אישית של מוצרים כדי להתאים לצרכים המדויקים של הלקוחות.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות בית לברון לוגו
שירות לקוחות חברות בילוי ופנאי

שירות לקוחות בית לברון טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית לברון דף הבית בית לברון הוא מרכז ספורט הממוקם בעיר אשדוד, במרכז הספורט הזה יש בריכת שחייה, מתקני

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מקס סטוק (Max Stock)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מקס סטוק (Max Stock) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מקס סטוק (Max Stock). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מקס סטוק (Max Stock), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מקס סטוק (Max Stock), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מקס סטוק (Max Stock), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.