נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נתור

>>
>>
שירות לקוחות נתור טלפון
צור קשר שירות לקוחות נתור

נתור מתמחה בטיול מאורגן לחול, טיולי מסורת, טיולים לדוברי רוסית וחבילות ספא.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של נתור

צור קשר שירות לקוחות נתור

טלפון של שירות הלקוחות של נתור

מספר הטלפון הינו:  

03-627-4032

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

צור קשר באתר של נתור

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3GZMllJ

שירות הלקוחות בכתובת של נתור

כתובת החברה הינה:

המלאכה 3, תל אביב-יפו

על נתור

נתור תיירות בע"מ היא תאגיד התיירות הגדול ביותר שפועל בישראל, והיא בין חברות התיירות הוותיקות ביותר שפועלות כיום בישראל. נתור פועלת כבר יותר משלושים שנה ומתמחה בשיווק, הפצה ומכירה של מגוון ענק של מוצרי תיירות כגון: נסיעות לחוץ לארץ, חבילות נופש, חבילות ספא, טיולים מאורגנים לקבוצות, טיולים מאורגנים למשפחות, חבילות טוס וסע ועוד. נתור אף מציעה ללקוחותיה חבילות ללימודי אנגלית לילדים וצעירים ברחבי העולם בדרך של בתי ספר לקיץ ולחופשות מבתי הספר ("סאמר סקול").

הטיולים המאורגנים של נתור

המוצר המרכזי שנתור מציעה ללקוחותיה הוא טיולים מאורגנים. הטיולים המאורגנים של נתור מציעים למשתתפים בהם תוכניות טיול נוחות, מגוונות ועשירות, אשר מאזנות היטב בין הצרכים השונים של משתתפי הטיול – מנוחה לצד הנאה, זמן לבד לצד זמן משותף, ואטרקציות מהנות לצד טיולי הליכה והיכרות עם הסביבה המקומית. בין היעדים שבהם מפיקה נתור טיולים מאורגנים ניתן למצוא גם את גאורגיה, יוון, דובאי, מרוקו, נורבגיה, ליסבון, אזרבייג'ן ואיטליה.

נתור מציעה ללקוחותיה חבילות נופש המותאמות אישית לצרכים של כל אחד מלקוחותיה. כך למשל, מציעה נתור להפיק ללקוחותיה טיולי בר או בת מצווה בהתאם להעדפות של המשפחה, או טיולים לוועדי עובדים ולחברות עסקיות בהתאם לצרכי החברה או הועד. נתור מציעה ללקוחותיה שומרי המסורת טיולים מאורגנים המותאמים לשומרי מסורת, שמאפשרים ללקוחותיה ליהנות מהטיול המאורגן ללא צורך לחפש אחר אוכל כשר או בית כנסת באזור הטיול.

יצירת קשר עם נתור

נתור מפיקה את הטיולים ללקוחותיה כך שהלקוחות יכולים להיות בראש שקט, ולא לדאוג מהפרטים הקטנים. נתור עושה מאמצים רבים על מנת שלקוחותיה ייהנו מהשירות הטוב ביותר. לצד זאת, עשויים לעיתים להתרחש מקרים שבהם אירעו תקלות כמו עיכוב בטיסה, מזוודה שלא הגיעה ליעד, שינויים בשעות הטיסות, שינוי בחדרים שסופקו למטיילים כשהגיעו לבית המלון ואירועים חריגים דומים. במקרים כאלה, וגם במקרים חריגים אחרים, מספקת נתור מגוון רחב של דרכים ליצירת קשר, כדי שלקוחותיה של נתור יוכלו לטייל וליהנות בלי דאגות.

לנתור טלפון להזמנות של מוצרי החברה במספר 03-5115540. באמצעות הטלפון להזמנות רשאים לקוחות נתור להזמין חבילות נופש ומוצרים אחרים, או לברר פרטים נוספים על מוצר מסוים, אם הפרטים חסרים באתר האינטרנט של החברה. כמו כן, לנתור טלפון של מוקד שירות לקוחות שמאפשר יצירת קשר עם אחד מעובדי החברה בטלפון 03-7954000. מוקד שירות הלקוחות של נתור מאפשר יצירת קשר במקרים של תקלה בתהליך הרכישה, בעיות שונות במוצר שסופק, או בעיות שהתעוררו במהלך החופשה עם אחד הספקים של נתור. במקרים שבהם לקוחות מבקשים לברר את מצבה של פניה קיימת שנפתחה בעבר, רשאים לקוחות החברה לפנות לנתור גם בטלפון ייעודי במספר 03-7955829.

כמו כן, נתור מפעילה אתר אינטרנט בכתובת www.natour.co.il. באתר האינטרנט לקוחות החברה יכולים ליצור קשר עם עובדי החברה ולקבל מענה לפניותיהם באמצעות טופס מקוון. בטופס המקוון יידרשו לקוחות החברה לספק את כל הפרטים של האירוע שקרה, לצד כל מסמך אחר שיכול להיות רלוונטי לצורך הטיפול בפניה. הטופס המקוון מאפשר גם ללקוחות לפנות במקרים שבהם נדרש ביטול ההזמנה בעקבות מצב רפואי של אחד הנוסעים (לצד צירוף טפסים רפואיים מתאימים).

נתור גם מאפשרת ללקוחותיה לפנות אליה בכתב לכתובת רחוב יצחק רבין 33, גבעתיים, מיקוד 6126302. ניתן לפנות לנתור גם באמצעות פקס במספר 03-7969217 או באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת customer@natour.co.il. בנוסף לכל דרכי יצירת הקשר הללו, ניתן לפנות לנתור גם באמצעות קבלת קהל, במשרדי החברה ברחוב המלאכה 8, קומה 1, בתל אביב.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של נתור

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של נתור רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של נתור. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של נתור, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של נתור, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של נתור, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.