נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סוני (Sony)

>>
>>
שירות לקוחות סוני (Sony) טלפון

סוני (Sony) היא חברה לייצור קונסולות בהן תוכלו לשחק משחקי וידאו.

צור קשר שירות לקוחות סוני

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של סוני (Sony)

צור קשר שירות לקוחות סוני

טלפון של שירות הלקוחות של סוני (Sony)

מספר הטלפון הינו:  

02-3752024

זמינות בשעות וימים:

א'-ה'- 9:00-17:00

מספר טלפון נוסף- 09-9711700

צור קשר באתר של סוני (Sony)

כתובת האתר הינה:

https://www.playstation.com/

כתובת המייל היינה: 

msherut14@isfar.co.il

הפייסבוק של שירות הלקוחות של סוני (Sony)

שם דף הפייסבוק הינו:

Sony

ליצירת קשר ברשתות חברתיות של סוני: 

על סוני (Sony)

סוני (Sony) היא אחת מחברות האלקטרוניקה הגדולות ביותר בעולם והיא נחשבת לאחת מחברות האלקטרוניקה וקונסולות המשחקים הטובות ביותר. סוני נוסדה בשנת 1946 ביפן והיא מייצרת ומשווקת ברחבי העולם מוצרי צילום, אלקטרוניקה, קונסולות משחקי וידאו ועוד. לסוני גם חברה נוספת להפקת סרטים בשם "סרטי סוני". סוני מייצרת טלוויזיות חכמות, אוזניות,  מצלמות, עדשות מצלמה ועוד. את מוצרי סוני ניתן לרכוש ישירות מאתר האינטרנט של החברה בכתובת האינטרנט www.sony.co.il או באמצעות החנויות או אתרי האינטרנט של כל אחת מהמשווקים של מוצרי סוני בישראל – קיי אס פי, אייבורי, באג וחנויות נוספות.

יצירת קשר עם סוני – אחריות

נושא מרכזי שבו זקוקים לקוחות סוני לסיוע ותמיכה ממוקד שירות הלקוחות הוא שאלת האחריות על מוצרי החברה. כל אחד ממוצרי סוני, כאשר הוא נמכר דרך החברה או באמצעות המשווק המורשה של סוני בישראל, מקבל כיסוי אחריות לתקופת זמן כלשהי. המשווק המורשה של סוני בישראל היא ישפאר. לעיתים, יש צורך לברר האם האחריות תוכל לסייע בתיקון או בהחלפה של מוצר פגום. לשם כך, ניתן ליצור קשר עם ישפאר באמצעות אתר האינטרנט www.isfar.co.il. בכתובת אינטרנט זו יכולים לקוחות החברה למצוא פרטים נוספים על היקף האחריות, חריגים שבהם לא תחול תעודת האחריות, ואת האפשרות המקוונת והקלה כדי להפעיל את תקופת האחריות על מוצר מסוים של סוני.

יצירת קשר עם סוני – תמיכה טכנית

אחד מהערכים המרכזיים ביותר של סוני הוא שירות לקוחות מהיר, יעיל, מקצועי ומהימן לכלל לקוחותיה בכל רחבי העולם. סוני מדגישה את איכות השירות שלה הן בכל הנוגע לרכישה של מוצרים חדשים, והן בכל הנוגע לתיקון תקלות במוצרים שנרכשו זה מכבר. למרות זאת, לעיתים יש צורך ליצור קשר עם שירות הלקוחות של סוני, למשל כדי לתאם מועד לתיקון תקלה במכשיר, או כדי לברר על מועדי והיקף תעודת האחריות של המוצר. במקרים כאלה, יכולים לקוחות סוני ליצור קשר עם החברה במגוון דרכים.

באתר האינטרנט של סוני בכתובת האינטרנט www.sony.co.il יכולים לקוחות החברה לברר פרטים טכניים על המוצר שרכשו, באמצעות הזנת המספר הסידורי של המוצר שנרכש. כמו כן, באתר האינטרנט של סוני ניתן למצוא תשובות לשאלות נפוצות בכל הנוגע למוצרים, המלצות על מוצרים, או פתרון תקלות נפוצות.

כאמור, המשווק המורשה של מוצרי סוני בישראל זו ישפאר. ישפאר מחזיקה עשרות תחנות שירות בכל רחבי ישראל, על מנת לספק ללקוחות סוני את השירות המהיר והיעיל ביותר שאפשר. לישפאר תחנות שירות בהרצליה, אילת, תל אביב, פתח תקווה, באר שבע, אשדוד ועוד. באמצעות פנייה לשירות הלקוחות של ישפאר, לקוחות סוני יכולים לתאם מועד שבו יוכלו להביא את המוצר שנדרש לטפל בו אל אחת מתחנות השירות ברחבי הארץ. הטכנאים המקצועיים של ישפאר הוסמכו במיוחד כדי לטפל במוצרי סוני, ולכן הלקוחות יכולים לישון בשקט ולדעת שהמוצר סוני שרכשו מטופל בידיים טובות.

כדי ליצור קשר עם סוני ישראל בטלפון של ישפאר אפשר להתקשר למספר הטלפון 09-9711700. מוקד שירות לקוחות ישפאר למוצרי סוני פועל בין הימים ראשון עד חמישי בין השעות 9:00 בבוקר ועד 17:00 אחר הצהריים. מוקד ישפאר למוצרי סוני לא פעיל בימי שישי, שבת ובערבי חג. באמצעות שיחה טלפונית למוקד ישפאר ללקוחות סוני יכולים לקוחות סוני לשוחח טלפונית עם נציג מקצועי, אשר יכול לסייע לכל אחד לפתור את התקלה שיש במכשיר.

 

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות מרכז קלור טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מרכז קלור דף הבית בית ספר למוסיקה, למחול ולתיאטרון הגדול והמקצועי ביותר בגליל העליון. מבט מהיר על דרכי

קרא עוד »

ביקורות על החברה

תגובה אחת

  1. כשהייתי צריכה לתקן אוזניות של סוני שהיו עדיין במסגרת האחריות נמסר לי ע"י נציגת ישפאר שיש תחנת שרות אחת בלבד (!) בתל אביב.
    מפתיע שחברה גדולה כמו סוני מציעה באמצעות ישפאר שרות עלוב כל כך.
    להבא אמנע מרכישת מוצרי סוני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של סוני (Sony)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של סוני (Sony) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של סוני (Sony). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של סוני (Sony), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של סוני (Sony), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של סוני (Sony), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.