נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סינאל (Synel)

>>
>>
שירות לקוחות סינאל (Synel) טלפון
צור קשר שירות לקוחות סיינל Synel

חברה ישראלית העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של תוכנה וחומרה לניהול משאבי אנוש ופעילות העובד בארגון.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של סינאל (Synel)

צור קשר שירות לקוחות סיינל Synel

טלפון של שירות הלקוחות של סינאל (Synel)

מספר הטלפון הינו:  

 09-7750400

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 

מספרי טלפון נוספים:

למחלקת מכירות- 09-7750428

למחלקת שיווק- 04-9596760

למכללת סינאל אקדמי- 04-8475411

לפניות בנושא תגי עובד ומוצרים נלווים- 09-7750432

מייל של שירות הלקוחות של סינאל (Synel)

כתובת המייל הינה:

moked@synel.co.il

כתובות מייל נוספות:

למחלקת מכירות ושיווק- market@synel.co.il

למכללת סינאל אקדמי- seminar@synel.co.i

לקבלת פרטים לפתיחת קריאת שירות- support@synel.co.il

לפניות בנושא הסכמי שירות וחוזים- hozim@synel.co.il

לפניות בנושאי תגי עובד ומוצרים נלווים- tagim@synel.co.il

צור קשר באתר של סינאל (Synel)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3AcKy99

הפייסבוק של שירות הלקוחות של סינאל (Synel)

שם דף הפייסבוק הינו:

סינאל מלל פייוויי – העמוד הרשמי

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של סינאל (Synel)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

SYNEL

הטוויטר של שירות הלקוחות של סינאל (Synel)

חשבון הטוויטר הינו:

סינאל – Synel

צור קשר עם סינאל

פעם פעם מזמן, כל עובד היה כותב את שעות העבודה שלו על דף ומגיש אותן בסוף החודש על מנת לקבל שכר. עם התפתחות הטכנולוגיה התפתחו הרבה תחומים בחיינו וגם התחום הזה. היום היום כמעט ואין מקומות עבודה שלא מחזיקים מערכת לניהול שעות העובדים בצורה חכמה ודיגיטלית. בין אם מדובר בכניסה ויציאה באמצעות תג ובין אם מדובר בשימוש בטביעת אצבע. היתרון של מערכות כאלו הוא גם דיוק של זמן העבודה שהעובד עבד בלי ששום צד מפסיד וגם יכולת לאגדאת כל הנתונים בצורה דיגיטלית ללא צורך להעתיק ולכתוב הכל בכל חודש כדי לחשב את המשכורות. לעיתים, הרבה מהעסקים משתמשים גם במערכת לנחישוב שכר שמתישירות למערכת ניהול העובדים וידעת להוציא משכורות כמעט ללא מאמץ מצד אנושי. אחת החברות הגדולות בעולם בתחום הזה היא חברה ישראלית הממוקמת ביקנעם שהוקמה בשנת 1990 ושמה סינאל. סינאל היא ענק המספקת הרבה יותר משעוני נוכחות ויש הרבה סיבות שאולי תצטרכו ליצור איתם קשר בטלפון או במייל. נשאיר לכם טלפון של סינאל מחולק לפי נושאים, כל נושא והטלפון שלו.

אגף מכירות של סינאל | Synel

כחלק משירותיה סינאל מציעה שעוני נוכחות פיזיים וגם את התוכנה שלהם, תוכנות לחישוב שכר על גווניו, תוכנות לחישוב פנסיה ואמצעים להפרשת פנסיה לעובדים ועוד. במוקד המכירות הכללי תוכלו לקנות כל אחת מהאפשרויות ואפילו להתייעץ עם נציג מכירות על שירותים נוספים או שילובים נוספים של תוכנה וחומרה שדרושה לכם בעסק בהנחה והחברה מספקת אותה. תוכלו לרכוש כמובן דרך האתר בכתובת: https://www.synel.co.il/synel-shop/. תוכלו גם להתקשר למחלקת המכירות בטלפון 09-7750428 או לפנות למייל market@synel.co.il. תוכלו גם להשאיר פניה למחלקת המכירות של סינאל באתר https://www.synel.co.il/contact/

אגף השירות של סינאל | Synel

אם תצטרכו לקבל שירות לקוחות מסינאל בקשר לתוכנות או לחומרה שלהם או בקשר להנהלת חשבונות או הדרכות תוכלו תמיד לפנות למחלקת שירות הלקוחות של החברה. תוכלו לעשות זאת באמצעות פניה באתר בכתובת: https://www.synel.co.il/contact-support/. אם אתם אנשים של טלפון, תוכלו להתקשר למוקד השירות של החברה בטלפון 09-7750400. שימו לב, סינאל מדגישה כי במוקד המכירות לא יענו בקשות שירות לכן עדיף לכם לפנות למוקד השירות ולהמתין בתור הנכון. אם אתם לא רוצים תור, תוכלו לפנות לסינאל במייל: moked@synel.co.il. בנוסף ישנה אפשרות לפנות פיזית או באמצעות דואר רשום לזרוע השירות והמכירה של סינאל: בית המילניום, התדהר 3, רעננה. בנוסף ישנה מערכת בה ניתן לפתוח קריאת שירות בקישור: https://bit.ly/3ZRc0a9. אם אין לכם הפרטים הדרושים תוכלו לפנות למייל הייעודי לצורך זה: support@synel.co.il. כמו כן ישנו מייל ייעודי לפניות בנושאי הסכמי שירות וחוזים בכתובת: hozim@synel.co.il.

אם אתם בקטע של שיווק

סינאל משווקת את מוצריה ברחבי העולם באמצעות חברות בת בארצות הברית ובאנגליה ובאמצעות כ20 מפיצים נוספים בעוד כ32 מדינות ברחבי העולם. בארץ החברה מספקת את שירותיה לכ-9,000 לקוחות כיום. אם מסיבה כלשהי אתם מחפשים את המחלקה שאחראית על מסת השיווק האדירה הזו תוכלו לפנות למחלקת השיווק של סינאל במייל:  market@synel.co.il  או התקשרו לטלפון 04-9596760

סינאל אקדמי – האקדמיה לחשבי שכר

מעצם היותה של החברה חלק מאוד מרכזי בתחום חשבי השכר עם אלפי לקוחות בישראל, סינאל החליטה ללמד גם בעצמה את תחום חשבות השכר עצמו כמקצוע. לשם כך פתחה החברה מכללה לחשבות שכר המקיימת קורס בן ארבעה חודשים ממנו תוכלו לצאת עם תעודת חשב שכר בתנאי שתעברו כמובן את מבחני לשכת רואי החשבון. על פי נתוני החברה כ90% מבוגרי סינאל אקדמי עוברים את המבחן בהצלחה. סינאל אקדמי מקיימת מפעם לפעם גם ימי עיון לקהל הרחב בנושא חשבות השכר. על כל אלו ועוד תוכלו להתעדכן במייל המכללה seminar@synel.co.il או להתקשר למספר הטלפון של המכללה: 04-8475411

תגי עובד ומוצרים נלווים

אל תשאלו אותנו למה, אולי זה עניין של נוחות, אולי עניין שיותר נח בארגון החברה, סינאל מחזיקה אגף נפרד לפניות בקשר לתגי עובדים ומוצרים נלווים נוספים. לכן אל תפנו למוקד המכירות אם אתם רוצים תגים חדשים לעובדים שלכם אלא פנו לאגף הזה במייל: tagim@synel.co.il או התקשרו לאגף תגים ומוצרים נלווים למספר הטלפון: 09-7750432.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

4 תגובות

  1. אנחנו לקוחות ותיקים מאד ולצערי במקום להתייעל השרות מתחת לכל בקורת
    אם רוצים להשיג אותם יש לשריין יום שלם בטלפון ורק יתמזל מזלכם יענו לכם .
    קריאת שרות שונתה עברה לחברה חיצונית ולפתוח קריאת שרות זו מסימה בעייתית ביותר.
    אז אנחנו תקועים עפ תוכנה עם תקלה ללא מענה.

  2. אני מצטרפת לתגובה של הלקוחה שהתלוננה למטה…

    אני מנסה להשיג תמיכה מהבוקר-
    התקשרתי 5 פעמים.- מעבירים את השיחה והשיחה מתנתקת
    פתחתי ק.שירות
    ולא חוזרים אליי
    השירות הטלפוני וק.השירות שפותחים לא יעילים.

  3. שלום,

    אנחנו לקוחות ותיקים מאוד, אבל לצערי לא מקבלים מענה גם משירות טכני וגם משרות לקוחות

    יש לנו תקלה בתוכנת שכר וצריכים להוסיף 2 משתמשים חדשים .
    בבקשה לצור איתנו קשר בהקדם
    04-6101103 אלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של סינאל (Synel)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של סינאל (Synel) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של סינאל (Synel). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של סינאל (Synel), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של סינאל (Synel), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של סינאל (Synel), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.