נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ספייס (Space)

>>
>>
שירות לקוחות ספייס (Space) טלפון

רשת מועדוני הכושר SPACE (ספייס) היא השניה בגודלה בישראל ומהמובילות בתחום ומתקניה עומדים בסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר.

צור קשר שירות לקוחות ספייס

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ספייס (Space)

צור קשר שירות לקוחות ספייס

טלפון של שירות הלקוחות של ספייס (Space)

מספר הטלפון הינו:  

8979*

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

ליצירת קשר דרך הווצאפ – https://rb.gy/2vvbh

צור קשר באתר של ספייס (Space)

כתובת האתר הינה:

https://rb.gy/nh4sr

הפייסבוק של שירות הלקוחות של ספייס (Space)

שם דף הפייסבוק הינו:

ספייס רשת מועדוני כושר – space

לעמוד האינסטגרם – https://rb.gy/9axxa

רשימת טלפונים נוספים של ספייס שירות לקוחות

  1. ספייס הירקון טלפון *8979
  2. ספייס הרצליה טלפון *8979
  3. ספייס חדרה טלפון *8979
  4. ספייס חולון טלפון *8979
  5. ספייס כפר סבא טלפון *8979
  6. ספייס נשר טלפון *8979
  7. ספייס פיקס יגאל אלון טלפון *8979
  8. ספייס ראשונים טלפון *8979
  9. ספייס רחובות טלפון *8979
  10. ספייס שינקין טלפון *8979
  11. ספייסי רמת גן הרואה טלפון *8979

רשת מועדוני הכושר ספייס

אם אתם מחפשים רשת מועדוני כושר באווירה משוחררת, אנרגטית, זורמת וצעירה. רשת חדרי כושר בפריסה ארצית המאפשרת מרחב גדול לאימונים המאובזר בציוד חדש, אולמות ממוזגים, חוגים מגוונים וצוות מקצועי ומסור, כדאי לכם להכיר את מועדון הכושר ספייס.

הרשת מפעילה כעשרים חדרי כושר בפריסה ארצית.

 כאשר החלה את דרכה בשנת 2007, המועדון הראשון נפתח בהרצליה, ומשם רשת מועדוני הכושר ספייס הלכה וגדלה, תוך כדי שימת דגש על ערך עליון של מקצועיות, משפחתיות ושירות.

אולמות סטודיו האימונים של הרשת כולם ממוזגים, חדשים, ומאפשרים מגוון פעילות חוגים, ביניהם חוגי פילאטיס, קיקבוקסינג, יוגה, אימונים פונקציונליים ועוד.

כל מדריכי הכושר בספייס הינם מקצועניים, אשר עברו הסמכה, בעלי מוטיבציה ורצון לעזור לכל אחד מלקוחות הרשת, ניתן להיעזר בצוות המדריכים כדי לקבל עזרה על אופן השימוש במכשירי הכושר, או לשם בניית תוכנית אימונים אישית אשר מותאמת עבור רצון הלקוח.

שירות הלקוחות של רשת מועדוני הכושר ספייס הינו מהמובילים במצוינות, מסירות, ואכפתיות עבור לקוחות הרשת, אנא צרו קשר עם מועדון הכושר ספייס כדי לשמוע עוד על מגוון המסלולים והאפשרויות השונות העומדות לרשות המתאמנים במועדוני ספייס.

יצירת קשר – מועדוני כושר ספייס

החלטתם שהגיע הזמן להוריד את הכרס, לקבל קצת חיטוב יפה, אולי אתם מתאמנים כבר שנים רבות אבל בא לכם לפנק את עצמכם במועדון כושר איכותי יותר, עכשיו הגיע הזמן שבו אתם רוצים ליצור קשר עם רשת מועדוני הכושר ספייס, ניתן לעשות זאת על ידי כניסה לאתר הרשת, או על ידי יצירת קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות של רשת מועדוני הכושר ספייס.

  1. לשם יצירת קשר טלפוני עם מוקד המכירות של ספייס, יש להתקשר למספר הטלפון 8979*.
  2. ניתן ליצור קשר לגבי כל עניין דרך מערכת ההודעות של מועדון ספייס בהודעת ווצאפ למספר הטלפון 055-9728171.
  3. ניתן להתחיל בשיחה מיידית עם נציגי שירות הלקוחות על ידי לחיצה על הקישור הבא – https://wa.me/972559728171 .

יצירת קשר עבור אימונים אישיים

אם ברצונכם לקבל אימון אישי ממוקד מטרה, עבור שריפת שומנים וירידה במשקל, עבור חיטוב, בניית מסת שריר או לכל צורך אחר, גם אם לצורך שמירה על הבריאות ומניעה או טיפול במחלות כגון לחץ דם גבוה, ועוד, כדאי ליצור קשר עם מועדון הכושר ספייס, מאחר והם משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת העוזרת לחשב את כל הנתונים כגון משקל, צורת שלד, מאזני חלבון ומינרלים, ועוד פרמטרים רבים ומאפשרת בסופו של דבר התאמה של תוכנית אימונים מושלמת עבור הצרכים שלכם, אז אל תהססו וצרו קשר עוד היום עם נציגי שירות הלקוחות של מועדוני הכושר ספייס.

מועדון הכושר ספייס – אתר אינטרנט

לפני יצירת קשר טלפוני עם שירות הלקוחות של ספייס, אתם מעוניינים להיכנס אל אתר האינטרנט, לראות את רשימת הסניפים הפזורים ברחבי הארץ, להתרשם ממה שיש למועדון להציע מבחינת מגוון החוגים, אופן ההתאמה של האימונים האישיים, ורשימת הסניפים, תוכלו גם לקרוא באתר על אודות הרשת, לקבל קצת הבנה לגבי אופי מועדוני הכושר של הרשת, והערכים המובילים. תוכלו למצוא את כול זה ועוד הרבה מעבר דרך כניסה עכשיו לאתר האינטרנט בקישור הבא – https://spaceclub.co.il/.

שאלות ותשובות שכדאי לדעת על ספייס

שאלה: איך ניתן ליצור קשר עם מדריכי הכושר לצורך שאלות הנוגעות לאימון אישי?

תשובה: ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות הלקוחות לגבי אופן ההגעה לסניף הקרוב למקום מגוריכם, שם תוכלו להיפגש ולהתייעץ עם מדריכי הכושר לגבי כל שאלה ועניין.

שאלה: איך ניתן ליצור קשר לגבי הקפאה או ביטול של מנוי?

תשובה: יש ליצור קשר עם שירות ההודעות של הרשת בווצאפ עבור כל שאלה ועניין בנוגע למנוי קיים ואנו נעזור בכל מה שצריך, ניתן ליצור קשר דרך המספר הבא – 055-9728171.

שאלה: איפה אפשר למצוא את מספר הטלפון ליצירת קשר עם הסניף שאני מתאמן בו?

תשובה: ניתן למצוא את רשימת כל הסניפים של מועדון הכושר ספייס יחד עם פרטי יצירת קשר וכתובות באתר ספייס.

טיפים לסיום לדעת על שירות הלקוחות של ספייס:

  • שימו לב במידה והנכם סובלים מבעיה בריאותית שאתם יוצרים קשר ועוברים בדיקה אצל רופא המשפחה ומקבלים את אישורו לפני שנרשמים למועדון הכושר ומתחילים בביצוע פעילות גופנית.
  • בהרבה מועדוני כושר ניתן לבנות תוכנית אימונים אישית, אך אצל מועדוני הכושר של ספייס ניתן להתאים תוכנית בצורה הטובה ביותר על ידי שימוש במערכת טכנולוגית המאפשרת דיוק מרבי עבור מתאמני הרשת, צרו קשר עם שירות הלקוחות כדי לשמוע עוד על תוכניות האימונים של רשת ספייס.
  • כדאי להתרשם יותר ממועדון הכושר ספייס דרך יצירת קשר עם עמוד הפייסבוק שלהם בכתובת https://www.facebook.com/spacegymclub/ .

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

6 תגובות

  1. לא מגיבים ואין דרך להשיג בן אדם לשאלות הכי בסיסיות (כמו הםא סניף מסויים עדיין קיים)

  2. רשת תת רמה.
    בכל המובנים.
    הלקוח הוא האחרון בחשיבות.
    זלזול בלקוח כדרך חיים.
    החל מפקידת הקבלה, הניקיון, שירות הלקוחות והאמענות.

  3. אני פרשתי מישם אין פרטיות
    יש בחוץ תורים גדולים של השגרירות הרבה אנשים עומדים בתור מפריעים במעבר

  4. לעשות מנוי, לשלם מהר מתקשרים.
    אם אתה צריך לקבל שרות דרך טלפון, אפליקציה עבור בעיות, הכל בערפל.
    אתה מחפש רוחות רפאים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של ספייס (Space)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של ספייס (Space) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של ספייס (Space). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ספייס (Space), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ספייס (Space), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של ספייס (Space), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.