נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של עדיקה (Adika)

>>
>>
שירות לקוחות עדיקה (Adika) טלפון
עדיקה שירות לקוחות לוגו

המותג Adika, היא חברה ציבורית ישראלית, הפועלת ברחבי העולם, למכירת מוצרי אופנה.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של עדיקה (Adika)

עדיקה שירות לקוחות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של עדיקה (Adika)

מספר הטלפון הינו:  

03-8001000

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

מייל של שירות הלקוחות של עדיקה (Adika)

כתובת המייל הינה:

info@adikastyle.com

מייל נוסף : adikaservice@golfco.co.il

צור קשר באתר של עדיקה (Adika)

כתובת האתר הינה:

https://shorturl.at/lmqNO

הפייסבוק של שירות הלקוחות של עדיקה (Adika)

שם דף הפייסבוק הינו:

adika

האינסטגרם של שירות הלקוחות של עדיקה (Adika)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

adika

שם עמוד הטיקטוק : adika.com

שמירה על קשר עם אופנה מובילה כמו עדיקה

הנושא של אופנה ולבוש הוא אחד המהותיים בחייו של כל אדם, גברים ונשים כאחד. עולם הביגוד מגוון ויש בו היצע רחב במיוחד כך שכל אדם יכול לבחור את הבגדים שנוח לו ללבוש, שמתאימים לטעם האישי שלו, שמתאימים לסדר היום שלו ולעיסוקים השגרתיים שלו ולא פחות חשוב – של חברה מובילה יותר או פחות או חברה שיש לה קשר טוב והדוק עם הלקוחות שלה. עדיקה היא אופנה שנחשבת למובילה ומועדפת על הרבה מאד אנשים בישראל ולא בכדי.

החברה מציעה מגוון רחב מאד של בגדים יפים, איכותיים וכאלה שמתאימים לכל עונה ולכל טרנד אופנתי ומעבר לכך החברה גם שמה לה למטרה להוות דוגמה ומופת לכל מה שקשור לשירות לקוחות. בעדיקה יודעים ומבינים שרק בזכות הלקוחות הנאמנים השם של החברה הולך לפניה ולכן מגיע להם, בעידן שבו יש הרבה שימת לב לשירות לקוחות, להיות בקשר הדוק עם החברה ולדעת שהם יכולים לפנות אליה ולקבל מענה בכל עניין או שאלה.

איך פונים לעדיקה ומקבלים מענה?

כאמור, כחברה שחרטה על דגלה להישאר מובילה בכל תחום שהוא, בעיקר בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות – עדיקה מציעה מגוון רחב של אפשרויות להתרשם מהקולקציה שלה, כמו גם להישאר איתה בקשר ישיר. ראשית, דרך עדיקה טלפון 03-8001000 אפשר ליצור קשר, לקבל מענה של נציג אנושי ולברר פרטים או לשאול שאלות. יחד עם זאת, כדאי מאד לדעת שאתר האינטרנט של עדיקה נחשב למעודכן מאד ויש סבירות גבוהה שכל המידע הדרוש ללקוח כבר מופיע באתר ולכן כדאי לבדוק. יש לא מעט אנשים ולקוחות שיעדיפו שלא ליצור קשר טלפוני מכל סיבה שהיא והם יוכלו במקום זאת לשלוח מייל לכתובת שמופיעה באתר האינטרנט או פשוט לשלוח הודעה דרך עמוד צור קשר.

בנוסף לכך החברה מאד פעילה ברשתות החברתיות – בפייסבוק, באינסטגרם ובטיק טוק וגם דרך הרשתות יש אפשרות לשלוח הודעות הישר אל מי שמנהל את העמודים העסקיים של החברה וכך לברר כל מידע שדרוש ללקוח לדעת. עדיקה שירות לקוחות טלפון 03-8001000 תמיד יעמוד לרשות הלקוחות שפחות נוח להם להתנהל מול רשת האינטרנט או שלא נמצאים בנוחות מול מחשב. כך או כך – מה שחשוב לשים לב ולדעת זה מגוון האפשרויות שהחברה מעמידה לרשות הלקוחות לפנות ולקבל מענה.

החשיבות של שמירה על קשר

חברות גדולות ומבוקשות כמו עדיקה מבינות היטב את הצורך, שלא לומר ההכרח שלהן לעמוד בקשר טוב וחם עם קהל הלקוחות שלו. הצלחה בעסקים נמדדת בהכנסות ואלה מגיעות מקניות של לקוחות את מוצרי ובגדי החברה. מכאן שרק בזכות אותם הלקוחות החברה קיבלה את המעמד שלה ואת השם הטוב שלה ולכן לכל הפחות חשוב מאד לאפשר להם להיות בקשר ולשאול כל שאלה שמתעוררת אצלם, לברר מידע אודות פריטים אלה ואחרים או לשאול שאלות שקשורות בסניפים או אפילו בנוגע למדיניות החברה.

בעבר לא היה כל כך מקובל שיהיה קשר ישיר בין חברות גדולות לבין הלקוחות שלהן אך כיום עם רשת האינטרנט והרשתות החברתיות אין ספק שזה חובה של ממש וכל חברה, ללא קשר לגודל שלה או לתחום העיסוק שלה מחויבת לאפשר ללקוחות שלה להיות בקשר ולקבל כל מענה שהם צריכים. בעדיקה הבינה את כל ועושים גם לא מעט מאמצים ליישם את זה בשטח לטובת קהל הלקוחות הנאמן. זה גם מה שיגרום ללקוחות חדשים להפוך ללקוחות חוזרים ונאמנים.

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות שוהר טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של שוהר דף הבית שוהר- שירותי חנייה באזור פתח תקווה. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של שוהר

קרא עוד »

ביקורות על החברה

2 תגובות

  1. הזמנתי דרך האתר מכנס טרנינג ורק לאחר ששילמתי ויום לפני שההזמנה צריכה להגיע הודיעו לי שהמוצר חסר במלאי.אני דורשת או את המוצר או החסר כספי מידיי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של עדיקה (Adika)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של עדיקה (Adika) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של עדיקה (Adika). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של עדיקה (Adika), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של עדיקה (Adika), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של עדיקה (Adika), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.