נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של עובדים בריא טלפון

>>
>>
שירות לקוחות עובדים בריא טלפון
צור קשר ושירות לקוחות עובדים בריא

האפליקציה של מועדון "עובדים בריא" מבית ההסתדרות, הופכת את הצעדים שלכם למטבעות בריאות ומאפשרת לכם להמיר את המטבעות להטבות חינם.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של עובדים בריא

צור קשר ושירות לקוחות עובדים בריא

טלפון של שירות הלקוחות של עובדים בריא

מספר הטלפון הינו:  

2383*

צור קשר באתר של עובדים בריא

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3G68n56

עובדים בריא שירות לקוחות

אם נספר לכם שתוכלו להרוויח כסף על סמך הצעדים שלכם בכל יום. מה תהיה התגובה שלכם? יש כאלה שירימו גבה, אחרים ירצו להבין את פשר העניין. אם בא לכם להרוויח כסף בזכות הצעדים שלכם יהיה עליכם להכיר את אפליקציית "עובדים בריא" מטעם ההסתדרות. החזון שעומד מאחורי פיתוח האפליקציה הוא מתן דגש על אורח חיים בריא לעובדים ולעובדות ההסתדרות.

יש לכם שאלה בנוגע לשירות של האפליקציה? רוצים לקבל תשובות לשאלות שמעסיקות אתכם? לפני או אחרי הורדת האפליקציה תוכלו ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של "עובדים בריא". מדובר על מוקד שירות לקוחות שהוקם על מנת לתת מענה לעובדים ולעובדות בנוגע למועדון בלבד. נדגיש כי הפנייה בנושאים הקשורים להסתדרות אינה נעשית דרך אותו מוקד שירות לקוחות.

מועדון "עובדים בריא" של ההסתדרות

איך עובדת בדיוק אפליקציית "עובדים בריא" של ההסתדרות? לאחר התקנת האפליקציה במכשיר החכם יהיה עליכם להזדהות בתור חברי או חברות ההסתדרות. לאחר מכן האפליקציה באופן אוטומטי תתחיל לספור את הצעדים שאותם אתם עושים. כל צעד שאתם עושים יזכה אתכם במטבעות שבהם יהיה ניתן לבצע רכישות. האפליקציה תספק לכם תמונת מצב לגבי כמות הפעילות הגופנית אותה אתם עושים בכל יום. הסתדרות עובדים בריא טלפון נועד לכל אותם אנשים שמעוניינים לקבל מענה לשאלות שונות. מוקדי שירות הלקוחות של ההסתדרות בדגש על מועדון "עובדים בריא" ישמחו להעניק שירות בכל עניין.

עובדים בריא – צרו קשר עם שירות הלקוחות

יש לכם שאלה בנוגע לחברות במועדון או להטבות שמוצעות לחברי וחברות ההסתדרות? תוכלו ליצור קשר עם נציגי השירות דרך עובדים בריא טלפון 1-700-700-331. במוקד שירות הלקוחות יענו לכם במהרה במטרה להעלים את סימני השאלה. המוקד זמין בימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00 עד 17:30. בימי שישי ובערבי חג מוקד שירות הלקוחות סגור, תנסו לפנות אליו ביום העסקים הבא.
מה עושים במידה ואין מענה בטלפון של עובדים בריא? האופציה של עובדים בריא צור קשר טלפון היא רק אחת מבין האפשרויות הקיימות. עוד דרך יעילה ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות תהיה במייל. הזמינות במייל היא גבוהה, כזאת שיכולה להיות אפקטיבית בשבילכם. היתרון של פנייה דרך המייל תהיה שכל השיחה מול הנציגים תהיה מתועדת. מה כתובת המייל לשליחת הודעות אלקטרוניות? Ovdim.bari@m4l.co.il.

אתר האינטרנט של מועדון "עובדים בריא"

למועדון "עובדים בריא" אין אתר אינטרנט, ישנה את האפליקציה בה תוכלו להשתמש. כדי לקבל מידע על האפליקציה ועל הפלטפורמה כולה יהיה עליכם להיכנס לאתר ההסתדרות. בלינק הבא, תמצאו את כל המידע הרלוונטי לכם עם מועדון ההטבות "עובדים בריא". כל העת תוכלו להמשיך לקבל מענה דרך שירות הלקוחות של עובדים בריא טלפון 1-700-700-331. גם דרך האפליקציה ניתן יהיה לקבל מענה אפקטיבי בכל עניין שהוא.

שאלות ותשובות שלקוחות עובדים בריא עלולים לשאול

שאלה: למי מיועד מועדון ההטבות "עובדים בריא"?

תשובה: מועדון ההטבות "עובדים בריא" הינו מועדון ההטבות של חברי וחברות ההסתדרות בלבד. רק מי שמשויך להסתדרות העובדים יכול לקבל מענה ושירותים מהסוג הזה. אינכם יודעים אם אתם חברים או חברות ההסתדרות? תוכלו לפנות ישירות אל עובדים בריא שירות לקוחות טלפון 1-700-700-331.

שאלה: האם צריך לשלם על השימוש במועדון "עובדים בריא"?

תשובה: לא, חברי וחברות הסתדרות העובדים אינם נדרשים לשלם על השימוש במועדון "עובדים בריא". זוהי אחת מההטבות שמגיעות לחברי ההסתדרות על עצמם היותם חברים בה. כמובן שהתשלום החודשי להסתדרות הוא זה שמקנה את הזכות להשתמש באותה אפליקציה. אם ברצונכם להסדיר את התשלום להסתדרות תוכלו לפנות ישירות אליה בדרכים השונות.

שאלה: איך מורידים את אפליקציית "עובדים בריא"?

תשובה: הורדת האפליקציה נעשית בדיוק כמו כל הורדת אפליקציה אחרת למכשיר החכם. יהיה עליכם לחפש בחנות האפליקציות את אפליקציית "עובדים בריא". נכון להיום האפליקציה נמצאת גם ב- App Store וגם ב- Google Play. אינכם יודעים איך להוריד את האפליקציה דרך חנות האפליקציות במכשיר שלכם? להורדת האפליקציה ישירות למכשיר החכם תוכלו ללחוץ כאן: http://onelink.to/mmbcr2

שאלה: באילו עניינים ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות?

תשובה: מוקד שירות הלקוחות של מועדון "עובדים בריא" זמין עבורכם לכל עניין שנוגע לאפליקציה עצמה. כל עניין שקשור לחברות בהסתדרות העובדים אמור להיות מוסדר מול ההסתדרות עצמה. אם יש לכם עניינים שנוגעים למועדון "עובדים בריא" או לשימוש באפליקציה תוכלו לפנות אל עובדים בריא טלפון 1-700-700-331.

מספר טיפים להתנהלות מול שירות הלקוחות של עובדים בריא לסיום:

  • השימוש במועדון "עובדים בריא" משתלם לכל חברי וחברות הסתדרות העובדים. הרי אינכם צריכים לעשות משהו מיוחד חוץ מאשר ללכת ברגל ולבצע פעילות גופנית. אם אתם כבר עושים את זה, תוכלו להתחיל להרוויח כסף מכל הפעילות שאתם עושים. מדובר על דרך מעולה לקצור את הפירות על הפעילות הגופנית הקבועה והשוטפת שלכם.
     
  • יש לכם שאלה שנוגעת להסתדרות העובדים באופן כללי? מוקד שירות הלקוחות של "עובדים בריא" לא יוכל לסייע לכם בסוגייה הזאת. כדי שתוכלו לקבל מענה מנציגי הסתדרות העובדים יהיה עליכם לפנות למוקד שירות לקוחות אחר. ניתן לפנות למוקד לכל עובד של ההסתדרות בטלפון: 2383*. עוד פרטים על מוקד שירות הלקוחות של ההסתדרות תמצאו כאן באתר שירות בקליק.
     
  • למעט מועדון ההטבות "עובדים בריא" ישנן עוד פעילויות רבות מטעם ההסתדרות. אם אתם עובדי ועובדות ההסתדרות כדי לכם לנצל את החברות הזאת ביתר שאת. מדובר על תנאים שלא תמיד מקבלים בכל המקומות האחרים בהם עובדים. אם יש לכם ספק לגבי חברותכם בהסתדרות תוכלו לפנות למוקד שירות הלקוחות של הסתדרות העובדים.

  • כיצד אתר שירות בקליק יכול לסייע? השירות באתר שירות בקליק הוא בחינם לגמרי. באתר תמצאו את כל הדרכים הכי עדכניות ליצור קשר עם מוקדי השירות השונים. בעמוד הזה תוכלו למצוא עובדים בריא טלפון לצד עוד דרכים נוספות ליצירת קשר. בלי קשר למועדון עובדים בריא ישנם עוד עמודים נוספים לחברות וארגונים גדולים וקטנים כאחד. חשוב לציין כי לאתר שירות בקליק אין קשר למועדון "עובדים בריא" או להסתדרות העובדים.

רשימת טלפונים נוספים של עובדים בריא שירות לקוחות

  1. הסתדרות עובדים בריא טלפון 1-700-700-331.
  2. עובדים בריא טלפון 1-700-700-331.
  3. עובדים בריא ההסתדרות טלפון 1-700-700-331.
  4. עובדים בריא צור קשר טלפון 1-700-700-331.
  5. עובדים בריא שירות לקוחות טלפון 1-700-700-331.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

6 תגובות

  1. מנסה 4 ימים להתקשר משאירה הודעות שיחזרו אבל שום תגובה על הפנים

  2. שרות גרוע ביותר לא חוזרים לפניות זלזול אפילו מנכ״לית החברה לא מתייחסת למיילים בושה .העיקר פרסום ההסתדרות חזקה .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של עובדים בריא

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של עובדים בריא רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של עובדים בריא. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של עובדים בריא, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של עובדים בריא, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של עובדים בריא, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.