נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר שירות לקוחות פניות הציבור משרד התחבורה

>>
>>
שירות לקוחות פניות הציבור משרד התחבורה טלפון
שירות לקוחות משרד התחבורה

משרד התחבורה והבטיחות בדרכים - משרד העוסק בניהול התשתית התחבורתית.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר שירות לקוחות פניות הציבור משרד התחבורה

שירות לקוחות משרד התחבורה

טלפון של שירות הלקוחות של שירות לקוחות פניות הציבור משרד התחבורה

מספר הטלפון הינו:

5678*

לאזרחים השוהים בחו"ל ניתן להתקשר למספר טלפון 972-3-9695678+.

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 7:00-20:00 | ו':7:00-13:00

מייל של שירות הלקוחות של שירות לקוחות פניות הציבור משרד התחבורה

כתובת המייל הינה:

moked@mail.gov.il

  1. פנייה בנושא מידע בזמן אמת – SIRI יש לשלוח מייל אל ptsupport@mot.gov.il
  2. פנייה בנושא C2S יש לשלוח מייל אל ptsupport@mot.gov.il
  3. פנייה בנושא מידע סטטי – GTFS יש לשלוח מייל אל GTFS-SUPPORT@avivamcg.com
  4. פנייה בנושא ספנות חופית יש לשלוח מייל אל geizers@mot.gov.il
  5. פנייה בנושא ספנות ונמלים יש לשלוח אל מייל geizers@mot.gov.il

נציבות פניות הציבור

מדינת ישראל מאופיינת כמעצמה כלכלית, וביטחונית. כאשר אזרחי המדינה עובדים בענפי המשק השונים, ומתמודדים עם אתגרי הביטחון העומדים בפני התושבים הן מהמדינות השכנות, והן מצד השכנים מבפנים. מתוקף כך אימצה מדינת ישראל מדינות יחסית נוקשה של נהלים ובירוקרטיה, כדי להצליח ליצור סדר בתוך הכאוס. אך הרבה פעמים האזרח הקטן מוצא את עצמו נאבק תחת נהלים ובירוקרטיה שלעיתים עלולים לרמוס ולפגוע בו בכוונה תחילה או שבעקיפין.

לכן בשנת 1971, החליטה הכנסת כי על משרד מבקר המדינה, לקחת תפקיד נוסף על עצמו, ולהיות אחראי על פניות הציבור של אזרחי המדינה, ומעתה יקרא משרד מבקר המדינה אף בשם נציבות פניות הציבור, ומנהל המשרד יקרא בשם הפחות מוכר – האומבודסמן.

ישראל הינה אחת המדינות היחידות בעולם, בה ניתן למצוא שילוב כזה בין התפקידים השונים של מבקר המדינה ונציב פניות הציבור, תחת משרד אחד. מצב זה מאפשר לבעלי התפקידים ולמשרד, לבצע את תפקידם כהלכה, ובסנכרון מושלם, כאשר הם יכולים להצליב מידע בין תלונות מתוך ותלונות מחוץ, ובהרבה מהמקרים למצוא מכנה משותף המצביע על רמה כזו או אחרת של מחדל הקשור בדבר מה המשפיע על שני המקרים כאחד.

לנציבות פניות הציבור, משרדים בערים שונות, מהן הנציבות מנהלת את ענייניה, ומקבלת קהל, בין הערים בהן הנציבות פועלת, נמצא את ירושלים, תל אביב, חיפה, נצרת, באר שבע ולוד. הנציבות נותנת מענה בעניינים כגון תלונות על גופים ממשלתיים, והתנהלות פוגענית, ואף נותנת מענה על יצירת קשר בנושאי תלונות הקשורות למפגעים בטיחותיים, מטרד סביבתי, ולקויות שנמצאו במבנים העלולים לסכן את הציבור.

נציבות פניות הציבור – יצירת קשר

נציבות פניות הציבור, נותנת מענה לאזרחים המעוניינים ביצירת קשר, דרך מגוון מוקדים ודרכי יצירת קשר הזמינים לכלל הציבור.

להלן דרכי יצירת הקשר עם נציבות פניות הציבור בערים השונות:

נציבות פניות הציבור ירושלים:

מוקד טלפוני כללי – 02-6665000.

נציבות תלונות הציבור – 02-6665204.

ביקורת המדינה – 02-6529322.

כתובת – רחוב מבקר המדינה 2, סמוך לסינמה סיטי, מיקוד: 9101001. ת.ד. 1081.

זמני פעילות המשרד הינם בימים א-ה, בין השעות 09:00-13:00, וביום ד', פתוח גם בין השעות 15:00-17:00.

נציבות פניות הציבור תל אביב:

מוקד טלפוני כללי – 03-6843555.

נציבות תלונות הציבור – 03-6851512.

ביקורת המדינה – 03-6851036.

כתובת – רחוב הארבע 19, מגדל התיכון, ת.ד. 7024, מיקוד: 6107001.

זמני פעילות המשרד הינם בימים א-ה, בין השעות 09:00-13:00, וביום ד', פתוח גם בין השעות 15:00-17:00.

נציבות פניות הציבור חיפה:

מוקד טלפוני כללי – 04-8649748.

נציבות תלונות הציבור – 04-8649744.

ביקורת המדינה – 04-8604434.

כתובת – רחוב חסן שוקרי 12, הדר. ת.ד. 4394, מיקוד: 3104301.

זמני פעילות המשרד הינם בימים א-ה, בין השעות 09:00-13:00, וביום ד', פתוח גם בין השעות 15:00-17:00.

נציבות פניות הציבור נצרת:

מוקד טלפוני כללי – 04-6455050.

נציבות תלונות הציבור – 04-6455040.

מייל – nazeret@mevaker.gov.il .

כתובת – רחוב פאולוס השישי 85, המרכז הלבן. ת.ד. 50400, מיקוד: 1616202.

זמני פעילות המשרד הינם בימים א-ה, בין השעות 09:00-13:00, וביום ד', פתוח גם בין השעות 15:00-17:00.

נציבות פניות הציבור באר שבע:

מוקד טלפוני כללי – 08-6232777.

נציבות תלונות הציבור – 08-6234343.

מייל – beersheva@mevaker.gov.il .

כתובת – רחוב הנרייטה סולד 8ב, בניין רסקו סיטי. ת.ד. 599, מיקוד: 8410402.

זמני פעילות המשרד הינם בימים א-ה, בין השעות 09:00-13:00, וביום ד', פתוח גם בין השעות 15:00-17:00.

נציבות פניות הציבור לוד:

מוקד טלפוני כללי – 08-9465566.

נציבות תלונות הציבור – 08-9465567.

מייל – lod@mevaker.gov.il .

כתובת – שדרות הציונות 1, מגדל הקיסר. ת.ד. 701, מיקוד: 7110603.

זמני פעילות המשרד הינם בימים א-ה, בין השעות 09:00-13:00, וביום ד', פתוח גם בין השעות 15:00-17:00.

נציבות פניות הציבור – אתר אינטרנט

המעוניינים בקבלת מידע נוסף, וביצוע פעולות אונליין, יוכלו לעשות זאת על ידי ביקור באתר הבית של נציבות פניות הציבור, הנמצא בכתובת הבאה – https://www.mevaker.gov.il/he/Ombudsman/Pages/default.aspx# .

באתר תוכלו למצוא מידע בהרחבה אודות פעילות הנציבות, ואת כל הדרכים ליצירת קשר, בנוסף תמצאו באתר מסמכים הניתנים להורדה ושליחה אל משרדי הנציבות, ועוד מגוון פעולות.

כמו כן ניתן אף להגיש תלונה במהירות וביעילות דרך אתר הנציבות, כל מה שצריך לעשות, הוא להיכנס אל האתר ולמלא את פרטי התלונה בטופס המיועד לשם כך.

שאלות על נציבות פניות הציבור

האם ניתן ליצור קשר עם נציבות פניות הציבור דרך הזום?

ניתן ליצור קשר אף דרך מערכת זום, לצורך כך יש לשלוח בקשה דרך המייל לכתובת – Ombudsman@mevaker.gov.il .

להיכן ניתן לשלוח טופס תלונה שמילאתי בכתב יד ולא דרך האתר?

לצורך שליחת טפסי תלונה אשר מולאו בכתב יד יש ליצור קשר ולשלוח את הטפסים דרך המייל, לכתובת המייל הבאה – Ombudsman@mevaker.gov.il .

טיפ לסיום

אם הסתבכתם ואתם לא מצליחים להבין איך להגיש תלונה דרך האתר, כדאי להיכנס אל המדריך להגשת תלונה הקיים באתר, ולעבור שלב אחר שלב על ההנחיות הנמצאות במדריך.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות מלון קדם לוגו
שירות לקוחות מלונות

שירות לקוחות מלון קדם טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מלון קדם דף הבית יחד עם היצע של תכנים – סדנאות, הרצאות, טיולים רגליים, ערבים מוזיקליים וקולינריה משובחת מלווה

קרא עוד »
צור קשר שירות לקוחות מטווח הרצליה
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות מטווח הרצליה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מטווח הרצליה דף הבית מטווח הרצליה- פתוח לשירות הציבור, מטווח קליעה מורשה המשרד לביטחון הפנים האגף לרישוי כלי ירייה.

קרא עוד »

ביקורות על החברה

2 תגובות

  1. אני רואה את ה פרסומים המושקעים על עתיד הרכבות ואני שואלת איפה אילת בסיפור הזה. אנחנו מרגישים וחושבים שהגיע הזמן לתת לאילת עדיפות עליונה לפני שיהיה מאוחר מדי. מצפה לתשובה בנושא. תודה
    בהזדמנות זו מברכת על מה שנעשה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של פניות הציבור משרד התחבורה

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של פניות הציבור משרד התחבורה רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של פניות הציבור משרד התחבורה. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פניות הציבור משרד התחבורה, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של פניות הציבור משרד התחבורה, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של פניות הציבור משרד התחבורה, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.