שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר שירות לקוחות פניות הציבור משרד התחבורה

משרד התחבורה והבטיחות בדרכים - משרד העוסק בניהול התשתית התחבורתית.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר שירות לקוחות פניות הציבור משרד התחבורה

טלפון של שירות הלקוחות של שירות לקוחות פניות הציבור משרד התחבורה
מספר הטלפון הינו:
5678*
לאזרחים השוהים בחו"ל ניתן להתקשר למספר טלפון 972-3-9695678+.
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 7:00-20:00 | ו':7:00-13:00
מייל של שירות הלקוחות של שירות לקוחות פניות הציבור משרד התחבורה
כתובת המייל הינה:
moked@mail.gov.il
- פנייה בנושא מידע בזמן אמת – SIRI יש לשלוח מייל אל ptsupport@mot.gov.il
- פנייה בנושא C2S יש לשלוח מייל אל ptsupport@mot.gov.il
- פנייה בנושא מידע סטטי – GTFS יש לשלוח מייל אל GTFS-SUPPORT@avivamcg.com
- פנייה בנושא ספנות חופית יש לשלוח מייל אל geizers@mot.gov.il
- פנייה בנושא ספנות ונמלים יש לשלוח אל מייל geizers@mot.gov.il
צור קשר באתר של שירות לקוחות פניות הציבור משרד התחבורה
כתובת האתר הינה:
- פנייה להנהלת אגף הרישוי
- פנייה בנושא רישיון רכב
- פנייה בנושא רישיון נהיגה
- פנייה בנושא תחבורה ציבורית
- פנייה בנושא תשתיות הדרכים בישראל
- פנייה בנושא יבוא רכב וכלי צמ"ה
- פנייה בנושא דחיית קורס ריענון
- בקשה לדחיית אי חידוש/ התליית רישיון נהיגה בגין קורס ריענון/שיטת ניקוד
- בקשה להשלמת מסמכים לרכב ביבוא אישי
- פנייה מקוונת להנהלת אגף פיקוח ובקרת רכב וארגונים
- בקשה לקבלת זימון לטיעון טענות
נציבות פניות הציבור
מדינת ישראל מאופיינת כמעצמה כלכלית, וביטחונית. כאשר אזרחי המדינה עובדים בענפי המשק השונים, ומתמודדים עם אתגרי הביטחון העומדים בפני התושבים הן מהמדינות השכנות, והן מצד השכנים מבפנים. מתוקף כך אימצה מדינת ישראל מדינות יחסית נוקשה של נהלים ובירוקרטיה, כדי להצליח ליצור סדר בתוך הכאוס. אך הרבה פעמים האזרח הקטן מוצא את עצמו נאבק תחת נהלים ובירוקרטיה שלעיתים עלולים לרמוס ולפגוע בו בכוונה תחילה או שבעקיפין.
לכן בשנת 1971, החליטה הכנסת כי על משרד מבקר המדינה, לקחת תפקיד נוסף על עצמו, ולהיות אחראי על פניות הציבור של אזרחי המדינה, ומעתה יקרא משרד מבקר המדינה אף בשם נציבות פניות הציבור, ומנהל המשרד יקרא בשם הפחות מוכר – האומבודסמן.
ישראל הינה אחת המדינות היחידות בעולם, בה ניתן למצוא שילוב כזה בין התפקידים השונים של מבקר המדינה ונציב פניות הציבור, תחת משרד אחד. מצב זה מאפשר לבעלי התפקידים ולמשרד, לבצע את תפקידם כהלכה, ובסנכרון מושלם, כאשר הם יכולים להצליב מידע בין תלונות מתוך ותלונות מחוץ, ובהרבה מהמקרים למצוא מכנה משותף המצביע על רמה כזו או אחרת של מחדל הקשור בדבר מה המשפיע על שני המקרים כאחד.
לנציבות פניות הציבור, משרדים בערים שונות, מהן הנציבות מנהלת את ענייניה, ומקבלת קהל, בין הערים בהן הנציבות פועלת, נמצא את ירושלים, תל אביב, חיפה, נצרת, באר שבע ולוד. הנציבות נותנת מענה בעניינים כגון תלונות על גופים ממשלתיים, והתנהלות פוגענית, ואף נותנת מענה על יצירת קשר בנושאי תלונות הקשורות למפגעים בטיחותיים, מטרד סביבתי, ולקויות שנמצאו במבנים העלולים לסכן את הציבור.
נציבות פניות הציבור – יצירת קשר
נציבות פניות הציבור, נותנת מענה לאזרחים המעוניינים ביצירת קשר, דרך מגוון מוקדים ודרכי יצירת קשר הזמינים לכלל הציבור.
להלן דרכי יצירת הקשר עם נציבות פניות הציבור בערים השונות:
נציבות פניות הציבור ירושלים:
מוקד טלפוני כללי – 02-6665000.
נציבות תלונות הציבור – 02-6665204.
ביקורת המדינה – 02-6529322.
כתובת – רחוב מבקר המדינה 2, סמוך לסינמה סיטי, מיקוד: 9101001. ת.ד. 1081.
זמני פעילות המשרד הינם בימים א-ה, בין השעות 09:00-13:00, וביום ד', פתוח גם בין השעות 15:00-17:00.
נציבות פניות הציבור תל אביב:
מוקד טלפוני כללי – 03-6843555.
נציבות תלונות הציבור – 03-6851512.
ביקורת המדינה – 03-6851036.
כתובת – רחוב הארבע 19, מגדל התיכון, ת.ד. 7024, מיקוד: 6107001.
זמני פעילות המשרד הינם בימים א-ה, בין השעות 09:00-13:00, וביום ד', פתוח גם בין השעות 15:00-17:00.
נציבות פניות הציבור חיפה:
מוקד טלפוני כללי – 04-8649748.
נציבות תלונות הציבור – 04-8649744.
ביקורת המדינה – 04-8604434.
כתובת – רחוב חסן שוקרי 12, הדר. ת.ד. 4394, מיקוד: 3104301.
זמני פעילות המשרד הינם בימים א-ה, בין השעות 09:00-13:00, וביום ד', פתוח גם בין השעות 15:00-17:00.
נציבות פניות הציבור נצרת:
מוקד טלפוני כללי – 04-6455050.
נציבות תלונות הציבור – 04-6455040.
מייל – nazeret@mevaker.gov.il .
כתובת – רחוב פאולוס השישי 85, המרכז הלבן. ת.ד. 50400, מיקוד: 1616202.
זמני פעילות המשרד הינם בימים א-ה, בין השעות 09:00-13:00, וביום ד', פתוח גם בין השעות 15:00-17:00.
נציבות פניות הציבור באר שבע:
מוקד טלפוני כללי – 08-6232777.
נציבות תלונות הציבור – 08-6234343.
מייל – beersheva@mevaker.gov.il .
כתובת – רחוב הנרייטה סולד 8ב, בניין רסקו סיטי. ת.ד. 599, מיקוד: 8410402.
זמני פעילות המשרד הינם בימים א-ה, בין השעות 09:00-13:00, וביום ד', פתוח גם בין השעות 15:00-17:00.
נציבות פניות הציבור לוד:
מוקד טלפוני כללי – 08-9465566.
נציבות תלונות הציבור – 08-9465567.
מייל – lod@mevaker.gov.il .
כתובת – שדרות הציונות 1, מגדל הקיסר. ת.ד. 701, מיקוד: 7110603.
זמני פעילות המשרד הינם בימים א-ה, בין השעות 09:00-13:00, וביום ד', פתוח גם בין השעות 15:00-17:00.
נציבות פניות הציבור – אתר אינטרנט
המעוניינים בקבלת מידע נוסף, וביצוע פעולות אונליין, יוכלו לעשות זאת על ידי ביקור באתר הבית של נציבות פניות הציבור, הנמצא בכתובת הבאה – https://www.mevaker.gov.il/he/Ombudsman/Pages/default.aspx# .
באתר תוכלו למצוא מידע בהרחבה אודות פעילות הנציבות, ואת כל הדרכים ליצירת קשר, בנוסף תמצאו באתר מסמכים הניתנים להורדה ושליחה אל משרדי הנציבות, ועוד מגוון פעולות.
כמו כן ניתן אף להגיש תלונה במהירות וביעילות דרך אתר הנציבות, כל מה שצריך לעשות, הוא להיכנס אל האתר ולמלא את פרטי התלונה בטופס המיועד לשם כך.
שאלות על נציבות פניות הציבור
האם ניתן ליצור קשר עם נציבות פניות הציבור דרך הזום?
ניתן ליצור קשר אף דרך מערכת זום, לצורך כך יש לשלוח בקשה דרך המייל לכתובת – Ombudsman@mevaker.gov.il .
להיכן ניתן לשלוח טופס תלונה שמילאתי בכתב יד ולא דרך האתר?
לצורך שליחת טפסי תלונה אשר מולאו בכתב יד יש ליצור קשר ולשלוח את הטפסים דרך המייל, לכתובת המייל הבאה – Ombudsman@mevaker.gov.il .
טיפ לסיום
אם הסתבכתם ואתם לא מצליחים להבין איך להגיש תלונה דרך האתר, כדאי להיכנס אל המדריך להגשת תלונה הקיים באתר, ולעבור שלב אחר שלב על ההנחיות הנמצאות במדריך.
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות נס גלים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נס גלים דף הבית מרכז נופש וספורט נס גלים בנס ציונה. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של נס

שירות לקוחות בר יודלה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בר יודלה דף הבית יודלה בר דוגל בסיסמאתו שתה כפי יכולתך, אך לצאת כל הקוקטלים והאלכוהול הבר גם מציע

שירות לקוחות מירון בית מאפה גרנד קניון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מירון בית מאפה גרנד קניון דף הבית בית מאפה מירון הינה קונדיטוריית מאפים ולחמים. מבט מהיר על דרכי יצירת

שירות לקוחות מכללת אורנים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכללת אורנים דף הבית מכללת אורנים – מכללה אקדמית לחינוך ולהוראה הממוקמת באזור הצפון, האתר מוכר כיישוב מוסדי.

שירות לקוחות משרד העבודה והרווחה תל אביב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משרד העבודה והרווחה תל אביב דף הבית מחוז תל אביב והמרכז, ככל מחוזות משרד הרווחה והביטחון החברתי, אחראי

שירות לקוחות מכון רישוי נתיבות טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון רישוי נתיבות דף הבית מכון רישוי נתיבות. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מכון רישוי נתיבות טלפון
ביקורות על החברה

2 תגובות
עדיאל ליבוביץ
אני רואה את ה פרסומים המושקעים על עתיד הרכבות ואני שואלת איפה אילת בסיפור הזה. אנחנו מרגישים וחושבים שהגיע הזמן לתת לאילת עדיפות עליונה לפני שיהיה מאוחר מדי. מצפה לתשובה בנושא. תודה
בהזדמנות זו מברכת על מה שנעשה