שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קאזה רהיטים (Kaza)
קאזה רהיטים (Kaza) היא חברה המייצרת ריהוט מעוצב לבית.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של קאזה רהיטים (Kaza)
טלפון של שירות הלקוחות של קאזה רהיטים (Kaza)
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-15:00
מספרי טלפון נוספים ליצירת קשר:
סניף נתניה- 09-8827200
סניף ירושלים- 02-9309332
סניף חיפה- 04-9892943
סניף צומת סגולה- 03-9316070
סניף צומת בילו- 08-9492424
סניף ראשון ציון- 03-9317700
הפייסבוק של שירות הלקוחות של קאזה רהיטים (Kaza)
שם דף הפייסבוק הינו:
קאזה – רהיטי מעצבים במחירים שפויים
האינסטגרם של שירות הלקוחות של קאזה רהיטים (Kaza)
שם המשתמש באינסטגרם הינו:
kaza.israel
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות דומינוס פיצה קרית אונו טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דומינוס פיצה קרית אונו דף הבית דומינוס פיצה קרית אונו הינה רשת של פיצריות מוכרת בישראל. מבט מהיר
שירות לקוחות בית ספר גיורא יוספטל מגדל העמק טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר גיורא יוספטל מגדל העמק דף הבית בית ספר גיורא יוספטל מגדל העמק הינו בית ספר יסודי.
שירות לקוחות מעריב לילדים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מעריב לילדים דף הבית מעריב הינה עיתונים מבית מעריב הפונה לילדים. מבט מהיר על דרכי יצירת
שירות לקוחות רות רימונים צפת טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של רות רימונים צפת טלפון דף הבית מלון רות בצפת מרשת מלונות דן ממוקם קרוב לעיר העתיקה והקסומה על סמטאותיה
שירות לקוחות מגזינו טלפון מסעדה
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מגזינו מסעדה דף הבית מגזינו מסעדה הינה מסעדה איטלקית. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מגזינו
שירות לקוחות סיטיפס (City Pass) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סיטיפס (City Pass) דף הבית סיטיפס הוקמה בשנת 2001 כדי להתמודד על המכרז להקמת הקו הראשון של הרכבת
2 Responses
שלום לכם . לפני פחות משנה קניתי סלון בחנות קאזה בחוצות המפרץ לבני ולכלתי לכניסה לבית חדש . לפני כשבוע הופיעו כתמים על הריפוד . בפניה לשרות לקוחול הגיע היום נציג וטען כי טין זה באחריות קאזה וכנראה מישהו יסב עם ג'ינס על הספה . הספא מורכבת מכריות בודדות . מאוד תמוהה תשובתו ולא מקובלת בעליל . מבקש ממנהלי החברה לבדוק סוגיה זאת לפני שאשתמש בכל יכולותי במסגרת החוק . יש לציין כי לזוג אפילו אין ילדים ומארחים בקודי . אשמח לקבל תשובתכם בהקדם . מבלי לפגוע בזכויות . תודה
לפני 7 חודשים קניתי ברהיטי קאזה ראשון סלון וחדר אוכל. על בד הסלון הופיעו כתמים כולל מאחורי המסעד. קאזה טענו שאנחנו אחראים, נציג מטעמם הגיע ואמר להם מפורשות כי אין אפשרות להוכיח כי הנזק נגרם על ידי הלקוח. שולחן חדר האוכל מתנדנד כשפותחים אותו. הנציג טען כי זה משום שיש רגל אחת במרכז. נציגי הלקוחות כולל המנהל מדברים בצורה בוטה, לא שירותית ולא מוכנים כלל להתייחס ללקוח. יש להם תמיד תירוצים למה לא התלוננתם קודם? לא כול יום אנחנו פותחים את השולחן. תפרים שיצאו ממקומם בכיסאות , הומלץ לנו לגזור אותם. ממש בושת פנים סתם בזבזנו 16 אלף ש"ח.