נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של שגרירות יוון טלפון

>>
>>
שירות לקוחות שגרירות יוון טלפון
צור-קשר-שירות-לקוחות-שגרירות-יוון-טלפון_optimized

לפניכם מספרי הטלפון כתובת הדוא"ל והכתובות של לשכת התיירות של יוון בישראל, שגרירות יוון בישראל, משרדי אתר איי יוון הישראלי ושגרירות ישראל ביוון [אתונה].

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של שגרירות יוון טלפון

צור-קשר-שירות-לקוחות-שגרירות-יוון-טלפון_optimized

טלפון של שירות הלקוחות של שגרירות יוון

מספר הטלפון הינו:  

036953060

מייל של שירות הלקוחות של שגרירות יוון

כתובת המייל הינה:

gremil@netvision.net.il

צור קשר באתר של שגרירות יוון

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3upjWlI

שירות הלקוחות בכתובת של שגרירות יוון

כתובת החברה הינה:

רחוב דניאל פריש 3, תל אביב

צור קשר בפקס של שגרירות יוון

מספר הפקס הינו:

036951329

בקצרה אודות שגרירות יוון

מי לא מכיר את יוון, המדינה שכה רבים התיירים הישראלים הנוסעים לטייל בה, מדינה שיש בה הרבה מה לראות, לחוות ולטעום. החל מהחופים התכולים והשלווים שתמיד ניתן למצוא בהם תיירים, ובני המקום שנהנים ממנוחה, מפעילויות פנאי ורחצה במי הים החמימים, דרך הערים היפהפיות, מלאות בהיסטוריה, אדריכלות עתיקה, וסמטאות קסומות אשר נותנות תחושה כאילו אנו צועדים בהן אוחזים בידיהם של האלים והגיבורים היווניים הקדומים.

האוכל היווני הוא שם דבר בעולם כולו, הצזיקי, עלי הגפן הממולאים, שמן הזית והגבינות המקומיות, הזיתים, היינות ומשקה האוזו המפורסם. יוון כולה הינה כמו פסטיבל אוכל גדול המלא באנשים עליזים וחייכנים, מאירי פנים, האוהבים לחגוג את החיים כל יום מחדש. המוזיקה היוונית והבגדים המסורתיים, אשר ניתן ליהנות מהן בטברנות הפזורות בכל מקום. כל אלו ואפילו יותר, הפכו את יוון לכה פופולרית ונחשקת.

כיאה למדינה אשר נמצאת בקשרי ידידות עם ישראל, קיימת שגרירות יוון בישראל, הנמצאת בעיר תל אביב, ומעניקה שירותים עבור המעוניינים ביצירת קשר עמה.

בעבר יחסי ישראל – יוון, אינם היו כשורה, אך החל משנת 2010, קשרי הידידות בין שתי המדינות התעצמו והתהדקו, וכיום מתנהלים יחסי גומלין חמים, ואף קשרי מסחר, כגון שיתופי פעולה סביב ענף הגז. יוון אף הושיטה יד לעזרה בפעמים שישראל הייתה זקוקה לכך, כגון בשריפה הגדולה שהשתוללה ביערות הכרמל, או בהערמת קשיים וניסיון עצירה של המשט לעזה. כיום עובדות המדינות על שיתוף פעולה ייחודי יחד עם קפריסין עבור בניית כבל חשמלי תת מימי אשר יחבר את רשת החשמל בין שלשת המדינות.

מעבר לשגרירות יוון בישראל, קיימת אף הקונסוליה היוונית בירושלים, ומשכן של כבוד בעיר חיפה. שמו של שגריר יוון הנמצא בישראל כיום הינו מר קיריאקוס לוקאקיס.

שגרירות יוון – יצירת קשר

שגרירות יוון בישראל ממוקמת בעיר תל אביב, ברחוב דניאל פריש 3, מיקוד 64731.

ניתן ליצור קשר עם שגרירות יוון דרך הגעה למקום, או דרך יצירת קשר טלפוני או באונליין.

אם ברצונכם להגיע לבניין השגרירות, עליכם להגיע בתוך מסגרת זמני קבלת הקהל שהינם בימים ב-ו, בין השעות 10:00-14:00. שימו לב שבימי שבת וראשון, קבלת קהל אינה אפשרית.

ליצירת קשר טלפוני יש לחייג לאחד ממספרי הטלפון הבאים:

  1. עבור שירות כללי – 03-6953060, או למספר 03-6951088.
  2. עבור שירות קונסולרי – 03-6910924.
  3. מספר הפקס הינו – 03-6951329.
  4. אם ברצונכם ליצור קשר דרך שליחת מייל, תוכלו לעשות זאת על ידי שליחה אל כתובת מייל השגרירות הבאה – gremb.tlv@mfa.gr .

שגרירות יוון – אתר אינטרנט

המעוניינים בקבלת מידע נוסף, יוכלו לבקר באתר שגרירות יוון בישראל הנמצאת בכתובת https://bit.ly/3JmxAxB.

באתר שגרירות יוון, תמצאו מידע נוסף רב עבור כל הפרטים ליצירת קשר, מידע על האפשרויות העומדות לפניכם עבור הוצאת ויזה, מידע רב על המדינה ועל האנשים העובדים בשגרירות יוון בישראל.

שאלות נפוצות על מוקד שגרירות יוון

שאלה: היכן ניתן לקבל מידע על דרכי הוצאת ויזה ליוון עבור צורך בשהייה ארוכה במדינה?

תשובה: יש להיכנס אל אתר האינטרנט של השגרירות ולקרוא את המידע הקיים באתר עבור אפשרויות הוויזה השונות, בנוסף ניתן ליצור קשר טלפוני עם שגרירות יוון בישראל.

שאלה: האם ישנה חניה שניתן להשתמש בה עבור הבאים לשגרירות?

תשובה: החניה בשגרירות יוון מיועדת עבור העובדים במקום, יש להיעזר באפשרויות החניה השונות הקיימות בעיר.

שאלה: איך ניתן ליצור קשר במקרה חירום?

תשובה: במידה והנכם אזרחים יווניים ואתם שוהים בישראל וזקוקים לעזרה במתכונת חירום, תוכלו להגיע לשגרירות בכל שעה וליצור קשר לקבלת עזרה, במידה ואכן מדובר במקרה חירום, הצוות במקום יעזור לכם. במידה והנכם אזרחים השייכים למדינת ישראל, יש להיעזר וליצור קשר עם שירותי החירום המקומיים.

טיפ שכדאי לדעת על שגרירות יוון:

אם גם אתם מעוניינים בהגעה ליוון לצורך עבודה, או שהייה ממושכת, כדאי לכם לבקר באתר השגרירות ולקרוא את המידע הרלוונטי עבור הוויזות וזמני השהייה המותרים, כך תמנעו מבעוד מועד עוגמת נפש ואי נעימות הכרוכה בעבירה על החוק המקומי ביוון, תוכלו ליצור קשר טלפוני עם השגרירות לקבלת המידע הנחוץ עבורכם.

אולי יעניין אתכם גם:

-צור קשר שירות לקוחות באנה לוגו
שירות לקוחות מסעדות

שירות לקוחות באנה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של באנה דף הבית באנה היא מסעדה צמחונית/טבעונית בה מתמקדים באוכל בריא והתפריט מבוסס ממרכיבים טבעיים ובריאים. מבט מהיר

קרא עוד »
צור קשר שירות לקוחות סמל מטבחים
שירות לקוחות חברות כלי בית וריהוט

שירות לקוחות סמל מטבחים טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סמל מטבחים דף הבית מטבח המעוצב בקפידה ומתוכנן למופת המשלב בתוכו טכנולוגיה גבוהה יכול לשמש כמרכז הבית. על

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של שגרירות יוון

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של שגרירות יוון רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של שגרירות יוון. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של שגרירות יוון, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של שגרירות יוון, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של שגרירות יוון, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.