נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קיווי טיסות טלפון

>>
>>
שירות לקוחות קיווי טיסות טלפון
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

קיווי טיסות הינה תעופה בינלאומית.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של קיווי טיסות

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

צור קשר באתר של קיווי טיסות

כתובת האתר הינה

https://www.kiwi.com/il/

מסנג'ר של שירות הלקוחות של קיווי טיסות

הפייסבוק של שירות הלקוחות של קיווי טיסות

שם דף הפייסבוק הינו:

Kiwi.com

האינסטגרם של שירות הלקוחות של קיווי טיסות

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

kiwicom247

הטוויטר של שירות הלקוחות של קיווי טיסות

חשבון הטוויטר הינו:

kiwicom247

קיוי טיסות- צור קשר

במיוחד היום אחרי תקופה ארוכה בה השתוללה מגיפת הקורונה בעולם והטילה הגבלות תנועה בכל רחבי העולם, כל אחד מכיר מישהו שיש לו סיפור לא סגור עם תעופה כי הוא פספס טיסה או רצה לבטל אותה מראש ולא נתנו לו, לא הספיק קונקשיין, נתקע בשדה תעופה יותר מדי שעות או אפילו לא מצא את המזוודה. במצבים כאלה בדרך כלל נפנה לסוכנות הנסיעות או להטיסה כדי לקבל החזר כספי או פיצוי על עוגמת הנפש והזמן שהתבזבז לנו ולכל חברה מספר ערוצי תקשורת שונים. לקיווי טיסות שירות לקוחות במגוון ערוצים המפורטים כאן אך השירות לקוחות של קיווי טיסות אינו מאפשר להשיג אותם בטלפון.

כן תוכלו להשיג את שירות הלקוחות של קיוי טיסות באמצעות:

  1. פנייה באתר שלהם- https://www.kiwi.com/il/
  2. באמצעות פניה ברשתות החברתיות כמו פייסבוק – https://www.facebook.com/kiwicom247
  3. אינסטגרם- https://www.instagram.com/kiwicom247/
  4. ואפילו בטוויטר- https://twitter.com/kiwicom247 .

אודות החברה קיווי | Kiwi

החברה קיוי היא סוכנות נסיעות דיגיטלית שנוסדה בצ'כיה בשם Skypicker.com בשנת 2012 ובשנת 2016 רכשה החברה את הדומיין Kiwi.com ב800,000 דולר (!!) ומיתגה את עצמה מחדש בשם קיוי. אתר החברה מאגד בתוכו נתונים על טיסות מאתרי תעופה רבים ברחבי העולם ומאפשר הזמנת טיסות דרכו. בשונה מאתרים אחרים שמאפשרים רק מסלולים רק של חברות שעובדות כבר בשיתוף פעולה מוסכם ביניהן, אחד הדברים הייחודיים בהנסיעות קיווי הוא היכולת לרכוש דרכה גם מסלולי טיסות של חברות שאינן משתפות פעולה ביניהן וקיוי טיסות מתחייבת לכסות עלויות של טיסות שהוחמצו למי שרכש את האחריות שלה באמצעות פניה לשירות הלקוחות שלה. החברה מתחייבת גם לעזור למי שלא רכש אחריות תהליך קניית הכרטיס להשיג החזר בסיסי (אם מגיע) ישירות מהטיסות כמפורט מטה.

האחריות של קיוי – לא לכולם מגיע החזר

החלוקה בין מי שמגיע לו החזר למי שלא משתנה בהתאם לחבילה שרכשתם באתר של קיוי טיסות. בכל מקרה, אם הביטול מגיע מצד הלקוח יותר מ48 שעות לפני הטיסה הוא יוכל לקבל החזר חלקי לחשבון שלו בקיוי או לכרטיס ממנו הוא שילם. אם התחבורה ביטלה או שינתה משמעותית את המסלול או את השעות ההחזר תלוי אם בשעת ההזמנה באתר רכשתם גם את האחריות של קיוי או רק חבילת טיסה רגילה. אם רכשתם חבילת טיסה רגילה תוכלו לקבל החזר לפי מדיניות ההחזרים של הטיסה ממנה הזמנתם. אם רכשתם את האחריות של קיווי טיסות היא תכסה מקרים של ביטול נסיעות או חלק מהן, שינוי של 24 שעות בלו"ז הנסיעות או חלק מהן, שינויים בזמנים שבגללם פספסתם קונקשנים ועיכובים בהגעת המזוודות או תורים ארוכים שבגללם פספסתם קונקשנים. במקרים אלו תקבלו החזר מהחברה לפי מקרה בהתאם לחלוקה הבאה:

  1. אם הביטול קרה יותר מ48 שעות לפני הטיסה תוכלו לפנות לשירות הלקוחות באתר ולקבל הצעה למסלול חלופי, החזר כזיכוי לחשבון הקיווי שלכם או עזרה בקבלת החזר מהתעופה בהתאם למדיניות של כל חברה. החסרון בקבלת מסלול חלופי במקרה כזה הוא שאם המסלול החלופי יקר יותר תצטרכו אתם לשלם את ההפרש.
  2. אם הנסיעה בוטלה בתוך פחות מ48 שעות לפני הטיסה תקבלו מסלול נסיעה חדש ללא הוספת שום תשלום מצדכם, גם אם מדובר במסלול יקר יותר. בנוסף, ייתכן ויגיע לכם החזר על הוצאות לינה, הוצאות ארוחות, והוצאות נוספות שהגיעו לכם והחברה כשלה בהן. לכן שמרו כל קבלה בזמן ההמתנה שלכם כי תוכלו להגיש אותם לשירות הלקוחות של קיוי טיסות ולקבל החזר מלא. במידה והמסלול החדש לא יתאים לכם תוכלו לקבל החזר מלא כזיכוי באתר של קיוי טיסות או ישירות לכרטיס ממנו שילמתם.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של קיווי טיסות

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של קיווי טיסות רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של קיווי טיסות. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של קיווי טיסות, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של קיווי טיסות, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של קיווי טיסות, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.