שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של כלא הדרים
בית המעצר - "הדרים" נפתח בשנת 1999 במטרה לקלוט עצורים מאזור המרכז. בשנת 2008 קיבל בית המצער אחריות על בית המעצר פתח-תקווה. בית מעצר זה הוא ברמת בטיחות גבוהה ביותר.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של כלא הדרים
טלפון של שירות הלקוחות של כלא הדרים
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
ג',ד': 8:30-14:00
מספרי טלפון נוספים ליצירת קשר:
טלפון לזימון ביקור- 074-7837777
קצין אסירים-074-7836407
משק ניהול אסירים- 074-7837422
צור קשר בפקס של כלא הדרים
מספר הפקס הינו:
08-9193460
שירות לקוחות כלא הדרים
החברה שלנו צריכה בתי כלא על מנת שתיווצר יכולת להעניש את אלו העוברים על החוק ומאיימים על הסדר בשגרה שלנו. מדינת ישראל יצרה לעצמה כמה בתי כליאה יעילים המצליחים לסגור את הפושעים מאחורי סורג ובריח. אחד מהם הוא כלא הדרים הנמצא באזור השרון ויש להבין כי חלק מכם תצטרכו להיות בקשר עם מקום זה. אם אתם מכירים אדם מסוים אשר נמצא באחד התאים, אם אתם הולכים להגיע לשם לשעות ביקור או אם הוחלט כי תיכלאו שם, תוכלו בהחלט לדבר עם שירות הלקוחות. כמו כול מקום הנותן שירותים, גם כלא הדרים טלפון הוא כזה הצריך להיות נגיש עד כמה שאפשר. המאמר הבא מבקש להתמקד בדרכים השונות ליצירת קשר עם כלא הדרים.
הדרכים ליצור קשר עם בית הסוהר
אנשים מבקשים ליצור קשר עם שירות לקוחות על מנת להגיע לאחד משני מצבים. המצב הראשון הוא צבירת מידע והמצב השני הוא קבלת שירות. דרכי התקשורת השונים של כלא הדרים נוצרו על מנת שתוכלו לקבל כמה שיותר עזרה. כעת גם אתם יכולים להשתמש בהם ולהתחיל להיות יעילים יותר. אם אחד מהיקרים לכם נמצא בתא מסוים, שירות הלקוחות הוא המקום שתוכלו לפנות אליו כדי ליצור קשר עם אדם זה. ניתן להשתמש באתרי האינטרנט, במספרי הטלפון, במייל אלקטרוני ואף ברשתות החברתיות. טוב לדעת כי מדובר בגוף שהוא ממשלתי כך שכעת ישנה אפשרות להפוך אותו לנגיש עוד יותר בעזרת שימוש ברשתות החברתיות השונות.
פנייה טלפונית עדיין עובדת
למרות שאנו חיים בעידן כה דיגיטאלי ומודרני, עדיין אפשרות התקשורת האהובה והנוחה ביותר לרוב האנשים היא שימוש בשיחות טלפון. יש לזכור כי פעמים רבות האנשים אשר נמצאים בכלא אינם מקבלים גישה לכלי תקשורת אחרים חוץ משיחת טלפון. כך שזוהי הדרך הטובה ביותר ליצור קשר איתם. תוכלו להרים את המכשיר שלכם ולחייג את המספר 074-7836520. מהצד השני יענה לכם איש שירות שיש לו יכולת לדעת מה המצב העכשווי בכלא ולדווח לכם על דבר זה. בנוסף, ניתן לנסות ולשאול מהן שעות הפעילות, האם ישנם עדכונים על שירותי הכלא ועוד.
תקשורת משופרת בעזרת שירותים ממשלתיים
עוד דבר שאתם צריכים לדעת הוא כי בתי הסוהר הם אינם חברה פרטית בפני עצמם. מדובר בגוף ממשלתי לכול דבר אשר פועל בכפוף לממשלת ישראל. כך דרכי התקשורת יכולים להתקיים גם בעזרת אתר האינטרנט לשירותי ממשלה. כתובת אתר האינטרנט של בתי הסוהר השונים היא https://www.gov.il/he/departments/PublicBodies/unit_hasharon. טוב לדעת כי האתר פנוי בשבילכם בכול שעות היממה והשבוע.
כיצד יוצרים פנייה אינטרנטית
שימוש בכלי תקשורת אינטרנטיים יוצר מצב של נגישות מהירה ונוחה. על מנת שתוכלו ליהנות מדבר זה עליכם לדעת כיצד ליצור פנייה אינטרנטית. בשונה משיחת טלפון אשר מסתמכת על המילים שיוצאות לכם מהפה, כאן אתם מסתמכים על המילים שיוצאות לכם מהאצבעות. שירות הלקוחות האינטרנטי של בית כלא הדרים מתקיים בעזרת פנייה הנמצאת בכתובת האתר. תוכלו לרשום פרטים אישיים ופרטי המקרה על מנת שיבינו יותר טוב כיצד לעזור לכם. התשובה תינתן לכם בימים ובשעות בהן שירות הלקוחות של בית הכלא עובד לו.
שימוש נוסף ברשתות החברתיות
כיום נוצרה החלטה כי רשתות חברתיות הן כלי תקשורת לגיטימי לכול דבר היכול לעזור לנו לקבל שירותים נוספים בהמשך הדרך. כעת ההמלצה היא להשתמש בפלטפורמה זאת על מנת לקבל עזרה נוספת. ניתן לצפות בתכנים השונים שהכלא מייצר בשבילכם על מנת שתוכלו ליצור קשר. הרשתות החברתיות הן המקום להתעדכן בעזרתו.
שאלה: באילו שעות וימים עובד השירות לקוחות?
תשובה: שירות הלקוחות של כלא הדרים עובד לו בשעות 08:00-17:00 בימים א'-ה'. כעת תוכלו לבחור שעה ויום הנוחים לכם ולבצע פנייה שתהיו מרוצים ממנה.
שאלה: מי האם האנשים העונים לנו?
תשובה: יש להבין כי אנחנו מדברים על מצב בו האנשים מאחורי שירות הלקוחות הם כאלו העובדים בתעשייה זה זמן רב. הם מכירים את החוקים של הכלא ואת הדרכים בהן תצטרכו לנהוג על מנת לראות את הקרובים לכם.
שאלה : האם ניתן לדבר בצורה אישית עם אסיר?
תשובה: כמובן שהתשובה לכך היא כן אך יש להבין כי הדבר עובר דרך יצירת קשר עם שירות הלקוחות של הכלא. הקשיבו להם, פעלו בהתאם להוראות ותוכלו לזכות בביקור.
טיפים לסיום
כלא הדרים ממשיך לתת לכם שירותים הן בשביל לשמור על החברה והן בשביל לתת לכם נגישות ליצור קשר עם אסירים, יש לפעול בדרכים הבאות.
טיפ 1 – יש לפעול על פי ההוראות הניתנות לכם מאנשי השירות. אנחנו מדברים על שירות בגבולות החוק לכן יש דברים שפשוט לא תוכלו לקבל.
טיפ 2- נסו לא להתווכח עם אנשי השירות על מנת לקבל את מה שאתם רוצים בצורה פשוטה יותר. כעת הדרך סלולה בשבילכם.
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות פאם קליניק טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פאם קליניק טלפון דף הבית פאם-קליניק, המרכז לקוסמטיקה ואסתטיקה מתקדמת בקניון רמת אביב, מציע לך מעל 100 טיפולים בשלוב
שירות לקוחות משרד הבריאות מינהל הסיעוד טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משרד הבריאות מינהל הסיעוד דף הבית מינהל הסיעוד הוא גוף מיניסטריאלי שהוקם בשנת 1994 במשרד הבריאות. המינהל מנהיג
שירות לקוחות מאדרלנד (Motherland) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מאדרלנד (Motherland) דף הבית חנות למוצרי תינוקות שמטרתה להביא מוצרי תינוקות ייחודיים מרחבי העולם לאלו המחפשים חווית קניה,
שירות לקוחות אלי לבן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אלי לבן דף הבית אלי לבן בע"מ מציעים לכם מגוון עשיר של כלי עבודה, חומרי בניין, עצים, רעפים,ציוד
שירות לקוחות קניון ראשונים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קניון ראשונים דף הבית קניון עזריאלי ראשונים הינו קניון אופנה. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של קניון ראשונים
שירות לקוחות בית אהרוני קרית מלאכי טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית אהרוני קרית מלאכי טלפון דף הבית "בית אהרוני" המרכז הישראלי לעיצוב הבית. מבט מהיר על דרכי יצירת