שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של רהיטי הסיטי אשדוד טלפון
רהיטים איכותית.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של רהיטי הסיטי אשדוד
טלפון של שירות הלקוחות של רהיטי הסיטי אשדוד
מספר הטלפון הינו:
08-8679444
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:30-20:30 | ו': 9:30-14:00
האינסטגרם של שירות הלקוחות של רהיטי הסיטי אשדוד
שם המשתמש באינסטגרם הינו:
rehite_city
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות בית ספר שדה הר מירון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר שדה הר מירון דף הבית בית ספר שדה הר מירון הינו בית ספר לטיולים. מבט מהיר
שירות לקוחות שלושת האופים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של שלושת האופים דף הבית קבוצת נטו, שנוסדה בשנת 1940 על ידי מאיר עזרא, נמנית עם חמש קבוצות המזון
שירות לקוחות סושי קונה מודיעין טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סושי קונה מודיעין דף הבית קונה סושי בר הינה רשת מסעדות המציעה לסועדיה מנות מוקפצים עשירות, סושי, דגים ועוד
שירות לקוחות פיצה בנחלה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה בנחלה דף הבית פיצה איכותית 100% גבינה צהובה המוצרים בכשרות בית יוסף. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר
שירות לקוחות בית טבע עלומים נס ציונה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית טבע עלומים נס ציונה דף הבית בית הטבע עלומים היא חנות טבע המוכרת ויטמינים ותוספי מזון מחומרים טבעיים
שירות לקוחות מסעדת אנטבה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת אנטבה דף הבית מסעדת אנטבה הינה מסעדת שיפודים מזרחית עם מגוון מטעמים מופלאים. מבט מהיר על דרכי יצירת
תגובה אחת
שלום שמי נתנאל רכשתי מיטה ב03.9.2023 מהסניף באשדוד אציין כי ישבתי מול אחד מנציגי החברה בסניף וציינתי כי אישתי בהיריון ואני צריך את המיטה בהקדם הנ״ל אשיב לי כי המיטה תגיע לפני ה24.09.2023 שזה יוצא ערב יום כיפור ואמרתי לו את זה ואמר לי שאין למה מה לדאוג האמנתי למכור וביצעתי את ההסעדה חשוב לציין כי לא הייתי עושה את העסקה ללא האבטחה שלו שזה יגיע ואפילו נתן לי את המספר הפרטי שלו לאחר יום כיפור יצרתי קשר עם המוכר והוא היה בשוק שהמיטה לא הגיע ואמר שהוא יבדוק לאחר יום חזרו אלי משירות לקוחות ואמרו לי שיש הובלה ב03.10.2024 חודש מיום ההעסקה אני מבין שיש חגים באמצע ולאחר ספירה של ימי עסקים עברו 19 יום דיברה איתי אחד הנציגות וקבלתי פיצוי של 200 ש״ח וזוג כריות קבעתי את ההובלה לתאריך שניתן לי כי בכל זאת אני צריך את המיטה יום לפני הגעת ההובלה יצרתי קשר עם שירות לקוחות ושאלתי באיזה שעות ההובלה צריכה להגיע אמרו לי בין 8-12 בבוקר אציין כי לקחתי יום חופש במיוחד הגיע השעה 12 והמוביל התקשר ומציין לי שהוא יגיע אלי רק עוד שעה וחצי התקשרתי מיד לשירות הלקוחות והמוביל הגיע ב12:30 אציין כי הייתה לי פגישה בירושלים שהייתי חייב להגיע ונאלצתי לבטל אותה עקב הגעת המוביל המוביל יצא בשעה 13:00 מביתי לאחר הרכבת המיטה אציין שאני מאוד מאוכזב מהשירות הנ״ל לא אמליץ למכירים על המקום שירות זה מעל הכל ובמיוחד מקום שמכבד את עצמו לא מבטיח דברים ולא עומד בהם הייתי מקבל את זה שהמוביל היה מתקשר אלי ואומר לי שהוא מגיע ב20:00 בערב כי זה מה שבקשתי מנציג השירות שלכם קבלה של המיטה שעות אחר הצהרים וגם לזה ציין שאדאג לי אבל גם זה לא קרה והסכמתי לקבל את המיטה שעה שנתנו לי במוקד השירות שלכם