שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי
"הסל שלי" היא רשת סופרמרקטים שכונתיים שנוחה לכל כיס.הדגש שלנו הוא שמירה על הסניפים מסודרים, נקיים שיקנו לכם חוויית קנייה הטובה ביותר, בשירות אישי ומחירים נוחים.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי
טלפון של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
מספר הטלפון הינו:
08-9202035
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 6:30-21:00 | ו': 6:30-19:15
הפייסבוק של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
שם דף הפייסבוק הינו:
https://www.facebook.com/mybasket.co.il/
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות חומוס אליהו אזור טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של חומוס אליהו אזור טלפון דף הבית תשכחו מהחומוס הקר שאתם מכירים, ותכינו את עצמכם לחוויית חומוס טרי וחם

שירות לקוחות יוספטל אילת טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של יוספטל אילת דף הבית יוספטל הוא בית חולים באילת, הבית חולים מעניק שירותי בריאות איכותיים ורחבים, ונותן שירות

שירות לקוחות גולדה מודיעין טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של גולדה מודיעין דף הבית גולדה מודיעין הינה רשת של גלידריות המובילה בארץ. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר

שירות לקוחות בית ספר ארנון רמת גן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר ארנון רמת גן דף הבית בית ספר ארנון רמת גן הוא בית ספר יסודי. מבט מהיר על

שירות לקוחות בית משפט לתביעות קטנות קריות טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית משפט לתביעות קטנות קריות דף הבית בית משפט לתביעות קטנות קריות נידון בתביעות קטנות העוסקות בעיקר בנושאים צרכניים.

שירות לקוחות מאוחדת בית פנורמה אשדוד טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מאוחדת בית פנורמה אשדוד דף הבית מאוחדת בית פנורמה אשדוד הוא אחד מסניפי מאוחדת בפריסה ארצית. מבט מהיר
ביקורות על החברה
2 תגובות
הבוקר קניתי באור עקיבא כריח עוף. שלט המחיר בקצביה היה מופנה כלפי המוכר. סובבתי אותו וראיתי שהמחיר הוא 19.90 לק"ג. נטלתי מגשית ונגשתי לקופה. שם הסיפור היה שונה. חייבו אותי לפי 24.90. שאלתי למה? המוכרת שאלה כמה כתוב שם. נתתי לה המחיר.מיד ללא אומר ודברים שינתה המחיר ל-19.90. הה]פרש בין חשבון הקופאית לזה שלי היה כ-10 שקלים.
זו אינה הפעם הראשונה בה אני נתקל ב"טעויות" מסוג זה ותמיד לטובת המוכר.
מקרה אחד היה עם פסטה. מקרה שני חוייבתי במחיר תפוחי עץ ברשת במקום תפוזים ברשת. ההבדל במחיר ל-1 ק"ג היה 18 שקלים. מקרה אחר היה שהלחם המלא היה כולו עובש וריח רע. מקרה אחר היה שחוייבתי במחיר חציל בלדי המקום חציל חממה.
האם זו שיטתכם להגדיל הכנסותיכם?
אולי אתם מחפשים לאתגר את הלקוחות?
הניהול בסניף זה חייב בניעור.
אני כבר החלטתי לעבור לרמי לוי, ואצלכם ארכוש, אם בכלל, רק השלמות קטנות.
אולי כשרבים יפעלו כמותי אתם תבינו היכן הדברים עומדים, מה עוד שבקרוב מאד ייפתח סופרמרקט אמיתי במתחם ביג מולכם.
אני מקווה שלא תעלימו את תגובתי כי היא לא מחמיאה.