שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי
"הסל שלי" היא רשת סופרמרקטים שכונתיים שנוחה לכל כיס.הדגש שלנו הוא שמירה על הסניפים מסודרים, נקיים שיקנו לכם חוויית קנייה הטובה ביותר, בשירות אישי ומחירים נוחים.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של הסל שלי בית חשמונאי
טלפון של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
מספר הטלפון הינו:
08-9202035
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 6:30-21:00 | ו': 6:30-19:15
הפייסבוק של שירות הלקוחות של הסל שלי בית חשמונאי
שם דף הפייסבוק הינו:
https://www.facebook.com/mybasket.co.il/
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות פיצה האט נס ציונה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה האט נס ציונה דף הבית פיצה האט פיצריה טעימה בכל רחבי הארץ. מבט מהיר על דרכי יצירת

שירות לקוחות בית חולים כפר סבא טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית חולים כפר סבא דף הבית בית חולים כפר סבא לטיפול בחולים שזקוקים לכך. מבט מהיר על דרכי יצירת

שירות לקוחות מלון אולימפיה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מלון אולימפיה דף הבית מלון אולימפיה הינו מלון נינוח עם אווירה מודרנית, צופה על הטיילת שעל שפת הים, שוכן

שירות לקוחות פיצה החומה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה החומה דף הבית פיצה החומה- פיצה טעימה כשרה בלב ירושלים . מבט מהיר על דרכי יצירת קשר

שירות לקוחות בית שאן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של עיריית בית שאן דף הבית עיריית בית שאן המספקת חינוך נוער פיתוח עירוני פרוייקטים ועוד. מבט מהיר על

שירות לקוחות משטרת תל אביב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משטרת תל אביב טלפון דף הבית משטרת ישראל פועלת לאכיפת החוק, לקיום הסדר הציבורי ולשמירה על ביטחון הנפש והרכוש,
ביקורות על החברה
2 תגובות
הבוקר קניתי באור עקיבא כריח עוף. שלט המחיר בקצביה היה מופנה כלפי המוכר. סובבתי אותו וראיתי שהמחיר הוא 19.90 לק"ג. נטלתי מגשית ונגשתי לקופה. שם הסיפור היה שונה. חייבו אותי לפי 24.90. שאלתי למה? המוכרת שאלה כמה כתוב שם. נתתי לה המחיר.מיד ללא אומר ודברים שינתה המחיר ל-19.90. הה]פרש בין חשבון הקופאית לזה שלי היה כ-10 שקלים.
זו אינה הפעם הראשונה בה אני נתקל ב"טעויות" מסוג זה ותמיד לטובת המוכר.
מקרה אחד היה עם פסטה. מקרה שני חוייבתי במחיר תפוחי עץ ברשת במקום תפוזים ברשת. ההבדל במחיר ל-1 ק"ג היה 18 שקלים. מקרה אחר היה שהלחם המלא היה כולו עובש וריח רע. מקרה אחר היה שחוייבתי במחיר חציל בלדי המקום חציל חממה.
האם זו שיטתכם להגדיל הכנסותיכם?
אולי אתם מחפשים לאתגר את הלקוחות?
הניהול בסניף זה חייב בניעור.
אני כבר החלטתי לעבור לרמי לוי, ואצלכם ארכוש, אם בכלל, רק השלמות קטנות.
אולי כשרבים יפעלו כמותי אתם תבינו היכן הדברים עומדים, מה עוד שבקרוב מאד ייפתח סופרמרקט אמיתי במתחם ביג מולכם.
אני מקווה שלא תעלימו את תגובתי כי היא לא מחמיאה.