שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קאזה רהיטים (Kaza)
קאזה רהיטים (Kaza) היא חברה המייצרת ריהוט מעוצב לבית.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של קאזה רהיטים (Kaza)
טלפון של שירות הלקוחות של קאזה רהיטים (Kaza)
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-15:00
מספרי טלפון נוספים ליצירת קשר:
סניף נתניה- 09-8827200
סניף ירושלים- 02-9309332
סניף חיפה- 04-9892943
סניף צומת סגולה- 03-9316070
סניף צומת בילו- 08-9492424
סניף ראשון ציון- 03-9317700
הפייסבוק של שירות הלקוחות של קאזה רהיטים (Kaza)
שם דף הפייסבוק הינו:
קאזה – רהיטי מעצבים במחירים שפויים
האינסטגרם של שירות הלקוחות של קאזה רהיטים (Kaza)
שם המשתמש באינסטגרם הינו:
kaza.israel
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות זול סטוק בית שאן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של זול סטוק בית שאן דף הבית זול סטוק בית שאן הינו סניף של רשת החנויות זול סטוק אשר הוקמה

שירות לקוחות ידיעות אחרונות טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ידיעות אחרונות דף הבית העיתונות הגדולה בישראל. והנפוץ ביותר מבין העיתונים הנמכרים בישראל. העיתון מעוצב בפורמט טבלואיד,

שירות לקוחות מכבי בית שאן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכבי בית שאן דף הבית מכבי שירותי בריאות מעניקה לחבריה מגוון שירותי בריאות ורפואה, באמצעות הקופה עצמה שהיא גוף

שירות לקוחות משרד הפנים ביאליק רמת גן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משרד הפנים ביאליק רמת גן דף הבית משרד הפנים ביאליק רמת גן – דואג לתושביו. מבט מהיר על דרכי

שירות לקוחות מילגה (Milega) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מילגה (Milega) דף הבית מילגה מייצרת ומשווקת כחול לבן מוצרי נוחות לכל המשפחה, לבית ולגינה כגון פופים,פינות ישיבה,

שירות לקוחות בורגר סאלון קדימה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בורגר סאלון קדימה דף הבית בורגר סאלון רשת מסעדות המתמחה בהגשת המבורגרים ומנות מוכרות ואהובות נוספות. מבט מהיר על
ביקורות על החברה
2 תגובות
שלום לכם . לפני פחות משנה קניתי סלון בחנות קאזה בחוצות המפרץ לבני ולכלתי לכניסה לבית חדש . לפני כשבוע הופיעו כתמים על הריפוד . בפניה לשרות לקוחול הגיע היום נציג וטען כי טין זה באחריות קאזה וכנראה מישהו יסב עם ג'ינס על הספה . הספא מורכבת מכריות בודדות . מאוד תמוהה תשובתו ולא מקובלת בעליל . מבקש ממנהלי החברה לבדוק סוגיה זאת לפני שאשתמש בכל יכולותי במסגרת החוק . יש לציין כי לזוג אפילו אין ילדים ומארחים בקודי . אשמח לקבל תשובתכם בהקדם . מבלי לפגוע בזכויות . תודה
לפני 7 חודשים קניתי ברהיטי קאזה ראשון סלון וחדר אוכל. על בד הסלון הופיעו כתמים כולל מאחורי המסעד. קאזה טענו שאנחנו אחראים, נציג מטעמם הגיע ואמר להם מפורשות כי אין אפשרות להוכיח כי הנזק נגרם על ידי הלקוח. שולחן חדר האוכל מתנדנד כשפותחים אותו. הנציג טען כי זה משום שיש רגל אחת במרכז. נציגי הלקוחות כולל המנהל מדברים בצורה בוטה, לא שירותית ולא מוכנים כלל להתייחס ללקוח. יש להם תמיד תירוצים למה לא התלוננתם קודם? לא כול יום אנחנו פותחים את השולחן. תפרים שיצאו ממקומם בכיסאות , הומלץ לנו לגזור אותם. ממש בושת פנים סתם בזבזנו 16 אלף ש"ח.