שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קאזה רהיטים (Kaza)
קאזה רהיטים (Kaza) היא חברה המייצרת ריהוט מעוצב לבית.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של קאזה רהיטים (Kaza)
טלפון של שירות הלקוחות של קאזה רהיטים (Kaza)
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-15:00
מספרי טלפון נוספים ליצירת קשר:
סניף נתניה- 09-8827200
סניף ירושלים- 02-9309332
סניף חיפה- 04-9892943
סניף צומת סגולה- 03-9316070
סניף צומת בילו- 08-9492424
סניף ראשון ציון- 03-9317700
הפייסבוק של שירות הלקוחות של קאזה רהיטים (Kaza)
שם דף הפייסבוק הינו:
קאזה – רהיטי מעצבים במחירים שפויים
האינסטגרם של שירות הלקוחות של קאזה רהיטים (Kaza)
שם המשתמש באינסטגרם הינו:
kaza.israel
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות בית ספר מעיינות כרכור טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר מעיינות כרכור דף הבית בבית הספר מעיינות כרכור חווים למידה רלוונטית ותלמידים פעילים בתחומי עניין שונים, חלקם
שירות לקוחות בר עמי תלפיות טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בר עמי תלפיות דף הבית בר עמי תלפיות הינה חנות ריצוף. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של
שירות לקוחות פיצה איטליאנו אשקלון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה איטליאנו אשקלון טלפון דף הבית בפיצה אשקלון תמצאו פיצה טרייה וטעימה בצק טרי יום יום 100% גבינת נעם
שירות לקוחות ללוש חולון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קפה ללוש חולון דף הבית קפה ללוש בראסרי הינה מסעדה המזמינה אתכם ליהנות מתפריט עשיר ומנות המורכבות מחומרי גלם
שירות לקוחות פסטה בסטה גן שמואל טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר פסטה בסטה גן שמואל דף הבית במתחם המיתולוגי והמתחדש של קיבוץ גן שמואל, נפתח לו סניף חדש של פסטה בסטה,
שירות לקוחות בית חב"ד דלהי טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית חב ד דלהי דף הבית בית חב ד דלהי משמש גשר לכל יהודי אל עולם התורה, המצוות והיהדות
2 תגובות
שלום לכם . לפני פחות משנה קניתי סלון בחנות קאזה בחוצות המפרץ לבני ולכלתי לכניסה לבית חדש . לפני כשבוע הופיעו כתמים על הריפוד . בפניה לשרות לקוחול הגיע היום נציג וטען כי טין זה באחריות קאזה וכנראה מישהו יסב עם ג'ינס על הספה . הספא מורכבת מכריות בודדות . מאוד תמוהה תשובתו ולא מקובלת בעליל . מבקש ממנהלי החברה לבדוק סוגיה זאת לפני שאשתמש בכל יכולותי במסגרת החוק . יש לציין כי לזוג אפילו אין ילדים ומארחים בקודי . אשמח לקבל תשובתכם בהקדם . מבלי לפגוע בזכויות . תודה
לפני 7 חודשים קניתי ברהיטי קאזה ראשון סלון וחדר אוכל. על בד הסלון הופיעו כתמים כולל מאחורי המסעד. קאזה טענו שאנחנו אחראים, נציג מטעמם הגיע ואמר להם מפורשות כי אין אפשרות להוכיח כי הנזק נגרם על ידי הלקוח. שולחן חדר האוכל מתנדנד כשפותחים אותו. הנציג טען כי זה משום שיש רגל אחת במרכז. נציגי הלקוחות כולל המנהל מדברים בצורה בוטה, לא שירותית ולא מוכנים כלל להתייחס ללקוח. יש להם תמיד תירוצים למה לא התלוננתם קודם? לא כול יום אנחנו פותחים את השולחן. תפרים שיצאו ממקומם בכיסאות , הומלץ לנו לגזור אותם. ממש בושת פנים סתם בזבזנו 16 אלף ש"ח.