שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קאזה רהיטים (Kaza)
קאזה רהיטים (Kaza) היא חברה המייצרת ריהוט מעוצב לבית.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של קאזה רהיטים (Kaza)
טלפון של שירות הלקוחות של קאזה רהיטים (Kaza)
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-15:00
מספרי טלפון נוספים ליצירת קשר:
סניף נתניה- 09-8827200
סניף ירושלים- 02-9309332
סניף חיפה- 04-9892943
סניף צומת סגולה- 03-9316070
סניף צומת בילו- 08-9492424
סניף ראשון ציון- 03-9317700
הפייסבוק של שירות הלקוחות של קאזה רהיטים (Kaza)
שם דף הפייסבוק הינו:
קאזה – רהיטי מעצבים במחירים שפויים
האינסטגרם של שירות הלקוחות של קאזה רהיטים (Kaza)
שם המשתמש באינסטגרם הינו:
kaza.israel
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות תשלום דוח עיריית תל אביב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של תשלום דוח עיריית תל אביב טלפון דף הבית איתור ותשלום דוחות חניה או נסיעה בנתיב תחבורה ציבורית; אפשרויות תשלום.

שירות לקוחות דה דיטריש (De Dietrich) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דה דיטריש (De Dietrich) דף הבית דה דיטריש היא רשת של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה. מבט מהיר על דרכי

שירות לקוחות כספי טורס טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של כספי טורס דף הבית כספי טורס היא סוכנות נסיעות בעלת וותק של כ25 שנה .בין מגוון שירותי החברה

שירות לקוחות פיצה אלברטו שלומי טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה אלברטו שלומי דף הבית פיצריית בוטיק המעניקה ללקוחותיה חוויה של איטליה בשלומי עם פיצות, פסטות ומאפים המיוצרים

שירות לקוחות ארגון ערכים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ארגון ערכים דף הבית ארגון ערכים הוא ארגון החזרה בתשובה. הארגון הוקם בשנת 1979 על ידי הרבנים אברהם

שירות לקוחות מלון פריוילג ים המלח טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מלון פריויליג ים המלח דף הבית מלון לאונרדו פריוילג' ים המלח שינה את שמו למלון לאונרדו פלאזה ים המלח
ביקורות על החברה
2 תגובות
שלום לכם . לפני פחות משנה קניתי סלון בחנות קאזה בחוצות המפרץ לבני ולכלתי לכניסה לבית חדש . לפני כשבוע הופיעו כתמים על הריפוד . בפניה לשרות לקוחול הגיע היום נציג וטען כי טין זה באחריות קאזה וכנראה מישהו יסב עם ג'ינס על הספה . הספא מורכבת מכריות בודדות . מאוד תמוהה תשובתו ולא מקובלת בעליל . מבקש ממנהלי החברה לבדוק סוגיה זאת לפני שאשתמש בכל יכולותי במסגרת החוק . יש לציין כי לזוג אפילו אין ילדים ומארחים בקודי . אשמח לקבל תשובתכם בהקדם . מבלי לפגוע בזכויות . תודה
לפני 7 חודשים קניתי ברהיטי קאזה ראשון סלון וחדר אוכל. על בד הסלון הופיעו כתמים כולל מאחורי המסעד. קאזה טענו שאנחנו אחראים, נציג מטעמם הגיע ואמר להם מפורשות כי אין אפשרות להוכיח כי הנזק נגרם על ידי הלקוח. שולחן חדר האוכל מתנדנד כשפותחים אותו. הנציג טען כי זה משום שיש רגל אחת במרכז. נציגי הלקוחות כולל המנהל מדברים בצורה בוטה, לא שירותית ולא מוכנים כלל להתייחס ללקוח. יש להם תמיד תירוצים למה לא התלוננתם קודם? לא כול יום אנחנו פותחים את השולחן. תפרים שיצאו ממקומם בכיסאות , הומלץ לנו לגזור אותם. ממש בושת פנים סתם בזבזנו 16 אלף ש"ח.