שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
באדג'ט היא בעצם סוכנות רכבים מובילה בשירותי השכרת רכב, מכירת רכב וליסינג
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
טלפון של שירות הלקוחות של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
מספר הטלפון הינו:
מספר טלפון נוסף ליצירת קשר- 03-9350000
הפייסבוק של שירות הלקוחות של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
שם דף הפייסבוק הינו:
באדג'ט ישראל
צור קשר בפקס של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
מספר הפקס הינו:
03-9350001
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות סוזוקי (Suzuki) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סוזוקי (Suzuki) דף הבית סוזוקי – כל הדגמים, מחירים, אולמות תצוגה והשוואות מתקדמות באתר אוטו. מבט מהיר על
שירות לקוחות משרד החוץ ירושלים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משרד החוץ ירושלים טלפון דף הבית משרד החוץ אחראי על גיבוש מדיניות החוץ של ממשלת ישראל, ביצועה והסברתה.
שירות לקוחות פיצה שמש חולון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה שמש חולון דף הבית פיצה שמש חולון סניפים בכל הארץ ויש משלוחים. מבט מהיר על דרכי יצירת
שירות לקוחות בית מרקחת ר"ש חיפה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית מרקחת כללית ר"ש חיפה טלפון דף הבית מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של בית מרקחת כללית ר"ש
שירות לקוחות בר כל אשדוד טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בר כל אשדוד דף הבית בר כל היא רשת סופרמרקטים ישראלית, שהוקמה ב-1991 על ידי מנחם כרמל ומיועדת בעיקר
שירות לקוחות גלובס (Globes) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של גלובס (Globes) דף הבית גלובס הוא עיתון יומי כלכלי ישראלי ואתר חדשות כלכלי. הוקם בידי יצחק דוידוב והיה
3 תגובות
שירות מגעיל מאוד ואין קבלה ראויה המחירים לא מפוקחים ורק בעלייה לא מומלץ בכלל
ממש מעייף כל היום מתקשרת מקום בתור 1 זמן המתנה 4 דקות
ומעל שעתיים לא עונים
גם משאירה סליחה חוזרת וממש לא קורה
מיואש ממש
מתחת לכל ביקורת, שכחתי מסמכים בעת ההשכרה בשעה 3 בלילה. מעד בבוקר צילצלתי ונאמר לי שלא נמצאו, שלחתי מייל, צלצלתי עוד כמה פעמים אחרי קשיים וזמן המתנה בלתי סביר, אמרו שזמן לתשובה 9 דקות שהפכו ל50 דקות, אחרי 3 ימים הודיעו שהמסמכים נמצאו. לי זה גרם לרוץ למשטרה, לנסות להוציא דרכון חדש עם כל בבלגן הקשור לזה בארץ, להסתכן לטוס עם דרכון זמני שעולה 1000 שקל, ובלי אפשרות לטוס חופשי כשהעבודה שלי היא קשורה בלפחות 4 טיסות הלוך חזור בחודש. בשבת קיבלתי מייל שהמסמכים נמצאו, באתי למשרד שאמרו לי, ושם רצו לשלוח אותי לטרמינל 1, ביקשתי שיבדקו בטרמינל אחד בטלפון אם המסמכים שם, לא רצו לצלצל כי הפרעתי למנוחת שני הבנים בשעה 7 בבוקר עם משרד רייק. בסוף הם הסכימו לפתוח מגירה והמסמכים היו שם. פקידת שרות הלקוחות אפילו נעלבה שהתלוננתי על השרות הגרוע. לסיכום, אנשי שירות ברמת גן חובה, ומי שיכול שימנע מלהתקרב לחברה הזאת.