שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
באדג'ט היא בעצם סוכנות רכבים מובילה בשירותי השכרת רכב, מכירת רכב וליסינג

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של באדג'ט השכרת רכב (Budget)

טלפון של שירות הלקוחות של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
מספר הטלפון הינו:
מספר טלפון נוסף ליצירת קשר- 03-9350000
הפייסבוק של שירות הלקוחות של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
שם דף הפייסבוק הינו:
באדג'ט ישראל
צור קשר בפקס של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
מספר הפקס הינו:
03-9350001
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות פיצה פפרוני מבשרת ציון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה פפרוני מבשרת ציון דף הבית פיצה פפרוני עושה משלוחים בכל מבשרת והסביבה, פיצה כשרה למהדרין ובנוסף 100% גבינת

שירות לקוחות דיל וזול רמת בית שמש טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דיל וזול רמת בית שמש דף הבית דיל וזול רמת בית שמש הוא סופרמרקט קטן בבית שמש. מבט

שירות לקוחות גמא גולן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של גמא גולן דף הבית גמא גולן הינה סוכנות ביטוח מהגדולות והוותיקות בארץ המספקת ללקוחותיה מחיר אופטימלי במגוון רחב

שירות לקוחות בית הארחה סנט אנדרו טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית הארחה סנט אנדרו טלפון דף הבית האורחים יכולים לשהות בדירה בית הארחה בית הארחה סנט אנדרו בעת

שירות לקוחות חברותא נס ציונה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של חברים לרפואה דף הבית בימים שבשגרה ארגון חברים לרפואה, הארגון הגדול ביותר בישראל להנגשת תרופות לנזקקים, מסייע מידי חודש

שירות לקוחות דרלינג בית נחמיה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דרלינג בית נחמיה דף הבית דרלינג בית נחמיה הינו צימר עם חדרים דיסקרטים לרגעי אהבה קסומים המעוצבים בסגנונות שונים
ביקורות על החברה

3 תגובות
שירות מגעיל מאוד ואין קבלה ראויה המחירים לא מפוקחים ורק בעלייה לא מומלץ בכלל
ממש מעייף כל היום מתקשרת מקום בתור 1 זמן המתנה 4 דקות
ומעל שעתיים לא עונים
גם משאירה סליחה חוזרת וממש לא קורה
מיואש ממש
מתחת לכל ביקורת, שכחתי מסמכים בעת ההשכרה בשעה 3 בלילה. מעד בבוקר צילצלתי ונאמר לי שלא נמצאו, שלחתי מייל, צלצלתי עוד כמה פעמים אחרי קשיים וזמן המתנה בלתי סביר, אמרו שזמן לתשובה 9 דקות שהפכו ל50 דקות, אחרי 3 ימים הודיעו שהמסמכים נמצאו. לי זה גרם לרוץ למשטרה, לנסות להוציא דרכון חדש עם כל בבלגן הקשור לזה בארץ, להסתכן לטוס עם דרכון זמני שעולה 1000 שקל, ובלי אפשרות לטוס חופשי כשהעבודה שלי היא קשורה בלפחות 4 טיסות הלוך חזור בחודש. בשבת קיבלתי מייל שהמסמכים נמצאו, באתי למשרד שאמרו לי, ושם רצו לשלוח אותי לטרמינל 1, ביקשתי שיבדקו בטרמינל אחד בטלפון אם המסמכים שם, לא רצו לצלצל כי הפרעתי למנוחת שני הבנים בשעה 7 בבוקר עם משרד רייק. בסוף הם הסכימו לפתוח מגירה והמסמכים היו שם. פקידת שרות הלקוחות אפילו נעלבה שהתלוננתי על השרות הגרוע. לסיכום, אנשי שירות ברמת גן חובה, ומי שיכול שימנע מלהתקרב לחברה הזאת.