שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
באדג'ט היא בעצם סוכנות רכבים מובילה בשירותי השכרת רכב, מכירת רכב וליסינג

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של באדג'ט השכרת רכב (Budget)

טלפון של שירות הלקוחות של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
מספר הטלפון הינו:
מספר טלפון נוסף ליצירת קשר- 03-9350000
הפייסבוק של שירות הלקוחות של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
שם דף הפייסבוק הינו:
באדג'ט ישראל
צור קשר בפקס של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
מספר הפקס הינו:
03-9350001
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות זהבי עצמון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של זהבי עצמון דף הבית במשך יותר מ-60 שנה אנחנו בזהבי עצמון מונעים מהתשוקה להגשים ללקוחותינו חלומות עיצוביים.

שירות לקוחות אי די דיזיין (ID Design) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אי די דיזיין (ID Design) דף הבית אי.די דייזין היא רשת בינלאומית, מובילה, לריהוט ועיצוב הבית שמקורה בדנמרק

שירות לקוחות בית המשפט המחוזי נצרת טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית המשפט המחוזי נצרת דף הבית בית המשפט המחוזי נצרת נידון בהליכים אזרחיים, הליכים פליליים, הליכים מנהליים, ערעורים אזרחיים/ענייני

שירות לקוחות רוסטביף רחובות טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של רוסטביף רחובות דף הבית רוסטביף רחובות היא מסעדת בשר ברחובות. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של חברת

שירות לקוחות אחוזת החוף טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אחוזת החוף דף הבית חניוני אחוזות החוף הם חלק ממערך החנייה העירוני והם משמשים בין השאר חניוני לילה

שירות לקוחות בית סוהר אופק טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית סוהר אופק דף הבית בית הסוהר אופק הוא כלא ובית מעצר בישראל לבני נוער עד גיל 21
ביקורות על החברה

3 תגובות
שירות מגעיל מאוד ואין קבלה ראויה המחירים לא מפוקחים ורק בעלייה לא מומלץ בכלל
ממש מעייף כל היום מתקשרת מקום בתור 1 זמן המתנה 4 דקות
ומעל שעתיים לא עונים
גם משאירה סליחה חוזרת וממש לא קורה
מיואש ממש
מתחת לכל ביקורת, שכחתי מסמכים בעת ההשכרה בשעה 3 בלילה. מעד בבוקר צילצלתי ונאמר לי שלא נמצאו, שלחתי מייל, צלצלתי עוד כמה פעמים אחרי קשיים וזמן המתנה בלתי סביר, אמרו שזמן לתשובה 9 דקות שהפכו ל50 דקות, אחרי 3 ימים הודיעו שהמסמכים נמצאו. לי זה גרם לרוץ למשטרה, לנסות להוציא דרכון חדש עם כל בבלגן הקשור לזה בארץ, להסתכן לטוס עם דרכון זמני שעולה 1000 שקל, ובלי אפשרות לטוס חופשי כשהעבודה שלי היא קשורה בלפחות 4 טיסות הלוך חזור בחודש. בשבת קיבלתי מייל שהמסמכים נמצאו, באתי למשרד שאמרו לי, ושם רצו לשלוח אותי לטרמינל 1, ביקשתי שיבדקו בטרמינל אחד בטלפון אם המסמכים שם, לא רצו לצלצל כי הפרעתי למנוחת שני הבנים בשעה 7 בבוקר עם משרד רייק. בסוף הם הסכימו לפתוח מגירה והמסמכים היו שם. פקידת שרות הלקוחות אפילו נעלבה שהתלוננתי על השרות הגרוע. לסיכום, אנשי שירות ברמת גן חובה, ומי שיכול שימנע מלהתקרב לחברה הזאת.