שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
באדג'ט היא בעצם סוכנות רכבים מובילה בשירותי השכרת רכב, מכירת רכב וליסינג
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
טלפון של שירות הלקוחות של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
מספר הטלפון הינו:
מספר טלפון נוסף ליצירת קשר- 03-9350000
הפייסבוק של שירות הלקוחות של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
שם דף הפייסבוק הינו:
באדג'ט ישראל
צור קשר בפקס של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
מספר הפקס הינו:
03-9350001
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות פיצה כמעט חינם בת ים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה כמעט חינם בת ים דף הבית פיצה טעימה, איכותית, ממרכיבים איכותיים ובמחיר שווה לכל נפש וכיס? אפשרי בהחלט!

שירות לקוחות בית ספר עמית מיתר טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר עמית מיתר דף הבית בית ספר עמית מיתר הוא מוסד לימודי עירוני. מבט מהיר על דרכי

שירות לקוחות מורפי ריצ'רדס (Morphy Richards) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ריצ'רדס (Morphy Richards) דף הבית ריצ'רדס (Morphy Richards) הינה חברה המייצרת מוצרי חשמל חכמים למטבח ולבית. מבט

שירות לקוחות בית ספר שמעוני גבעתיים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר שמעוני גבעתיים דף הבית בית ספר שמעוני הינו בית ספר שמונה שנתי המשלב בית ספר יסודי וחטיבת

שירות לקוחות שזר קריון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של שזר קריון דף הבית שזר מציעה ללקוחותיה מגוון עשיר של כלי עבודה, ריהוט לבית ולגינה וציוד טכני הנותנים

שירות לקוחות גולדה משמר השרון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של גולדה משמר השרון דף הבית גולדה משמר השרון הינה רשת של גלידריות המובילה בארץ. מבט מהיר על דרכי
ביקורות על החברה
3 תגובות
שירות מגעיל מאוד ואין קבלה ראויה המחירים לא מפוקחים ורק בעלייה לא מומלץ בכלל
ממש מעייף כל היום מתקשרת מקום בתור 1 זמן המתנה 4 דקות
ומעל שעתיים לא עונים
גם משאירה סליחה חוזרת וממש לא קורה
מיואש ממש
מתחת לכל ביקורת, שכחתי מסמכים בעת ההשכרה בשעה 3 בלילה. מעד בבוקר צילצלתי ונאמר לי שלא נמצאו, שלחתי מייל, צלצלתי עוד כמה פעמים אחרי קשיים וזמן המתנה בלתי סביר, אמרו שזמן לתשובה 9 דקות שהפכו ל50 דקות, אחרי 3 ימים הודיעו שהמסמכים נמצאו. לי זה גרם לרוץ למשטרה, לנסות להוציא דרכון חדש עם כל בבלגן הקשור לזה בארץ, להסתכן לטוס עם דרכון זמני שעולה 1000 שקל, ובלי אפשרות לטוס חופשי כשהעבודה שלי היא קשורה בלפחות 4 טיסות הלוך חזור בחודש. בשבת קיבלתי מייל שהמסמכים נמצאו, באתי למשרד שאמרו לי, ושם רצו לשלוח אותי לטרמינל 1, ביקשתי שיבדקו בטרמינל אחד בטלפון אם המסמכים שם, לא רצו לצלצל כי הפרעתי למנוחת שני הבנים בשעה 7 בבוקר עם משרד רייק. בסוף הם הסכימו לפתוח מגירה והמסמכים היו שם. פקידת שרות הלקוחות אפילו נעלבה שהתלוננתי על השרות הגרוע. לסיכום, אנשי שירות ברמת גן חובה, ומי שיכול שימנע מלהתקרב לחברה הזאת.