שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
באדג'ט היא בעצם סוכנות רכבים מובילה בשירותי השכרת רכב, מכירת רכב וליסינג

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של באדג'ט השכרת רכב (Budget)

טלפון של שירות הלקוחות של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
מספר הטלפון הינו:
מספר טלפון נוסף ליצירת קשר- 03-9350000
הפייסבוק של שירות הלקוחות של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
שם דף הפייסבוק הינו:
באדג'ט ישראל
צור קשר בפקס של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
מספר הפקס הינו:
03-9350001
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות מכללת מישלב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכללת מישלב דף הבית מכללת מישלב היא מוסד מוכר ללימודי תעודה, קורסים מקצועיים עיוניים ומעשיים, קורסים לגמול השתלמות, ימי

שירות לקוחות פיצה פצץ באר שבע טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה פצץ באר שבע דף הבית פיצה פצץ באר שבע בצק איטלקי משובח, רוטב מיוחד וכל תוספת אפשרית

שירות לקוחות אמפי בית גוברין טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אמפי בית גוברין דף הבית הגן הלאומי בית גוברין-מרשה הוא לב לבה של "ארץ אלף המערות". הגן מציג פלא

שירות לקוחות בית ספר יהלום מעלות טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר יהלום מעלות דף הבית בית ספר יהלום מעלות – בית ספר אזורי ממלכתי דתי מבט מהיר על

שירות לקוחות זומה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של זומה דף הבית זומה הוא אתר איטרנט בו ניתן להכין ולעצב אלבומים דיגיטליים אונליין מהמחשב או מהנייד. מבט

שירות לקוחות כללית בית האופרה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של כללית בית האופרה דף הבית כללית בית האופרה המידע הרפואי המקצועי והמקיף ביותר בארץ. מבט מהיר על דרכי
ביקורות על החברה

3 תגובות
שירות מגעיל מאוד ואין קבלה ראויה המחירים לא מפוקחים ורק בעלייה לא מומלץ בכלל
ממש מעייף כל היום מתקשרת מקום בתור 1 זמן המתנה 4 דקות
ומעל שעתיים לא עונים
גם משאירה סליחה חוזרת וממש לא קורה
מיואש ממש
מתחת לכל ביקורת, שכחתי מסמכים בעת ההשכרה בשעה 3 בלילה. מעד בבוקר צילצלתי ונאמר לי שלא נמצאו, שלחתי מייל, צלצלתי עוד כמה פעמים אחרי קשיים וזמן המתנה בלתי סביר, אמרו שזמן לתשובה 9 דקות שהפכו ל50 דקות, אחרי 3 ימים הודיעו שהמסמכים נמצאו. לי זה גרם לרוץ למשטרה, לנסות להוציא דרכון חדש עם כל בבלגן הקשור לזה בארץ, להסתכן לטוס עם דרכון זמני שעולה 1000 שקל, ובלי אפשרות לטוס חופשי כשהעבודה שלי היא קשורה בלפחות 4 טיסות הלוך חזור בחודש. בשבת קיבלתי מייל שהמסמכים נמצאו, באתי למשרד שאמרו לי, ושם רצו לשלוח אותי לטרמינל 1, ביקשתי שיבדקו בטרמינל אחד בטלפון אם המסמכים שם, לא רצו לצלצל כי הפרעתי למנוחת שני הבנים בשעה 7 בבוקר עם משרד רייק. בסוף הם הסכימו לפתוח מגירה והמסמכים היו שם. פקידת שרות הלקוחות אפילו נעלבה שהתלוננתי על השרות הגרוע. לסיכום, אנשי שירות ברמת גן חובה, ומי שיכול שימנע מלהתקרב לחברה הזאת.