שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
באדג'ט היא בעצם סוכנות רכבים מובילה בשירותי השכרת רכב, מכירת רכב וליסינג

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של באדג'ט השכרת רכב (Budget)

טלפון של שירות הלקוחות של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
מספר הטלפון הינו:
מספר טלפון נוסף ליצירת קשר- 03-9350000
הפייסבוק של שירות הלקוחות של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
שם דף הפייסבוק הינו:
באדג'ט ישראל
צור קשר בפקס של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
מספר הפקס הינו:
03-9350001
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות וואו (Wow) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של וואו (Wow) דף הבית וואו-מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של וואו (Wow) מייל

שירות לקוחות בית מרקחת סופר פארם אשדוד טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית מקרחת סופר פארם אשדוד דף הבית בית מקרחת סופר פארם אשדוד עוסק בהבאת תרופות לאנשים. מבט מהיר על

שירות לקוחות רשם החברות טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של רשם החברות טלפון דף הבית יחידת רשם החברות אמונה על הטיפול ברישום חברות, בקבלה ובבדיקה של דיווחים שחברות חייבות

שירות לקוחות מוביט (Moovit) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מוביט (Moovit) דף הבית Moovit היא אפליקציה חינמית ושיתופית ישראלית, לטלפונים חכמים ולדפדפנים, לניווט בתחבורה ציבורית. מבט מהיר

שירות לקוחות בית משפט לענייני משפחה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טלפון בית משפט לענייני משפחה דף הבית טלפון בית משפט לענייני משפחה הוא בית משפט בישראל שמוסמך לדון

שירות לקוחות בית אלפא אירוח טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית אלפא אירוח טלפון דף הבית באירוח שלנו בקיבוץ בית אלפא תמצאו 50 חדרי אירוח המתחלקים ל-6 אגפים
ביקורות על החברה

3 תגובות
שירות מגעיל מאוד ואין קבלה ראויה המחירים לא מפוקחים ורק בעלייה לא מומלץ בכלל
ממש מעייף כל היום מתקשרת מקום בתור 1 זמן המתנה 4 דקות
ומעל שעתיים לא עונים
גם משאירה סליחה חוזרת וממש לא קורה
מיואש ממש
מתחת לכל ביקורת, שכחתי מסמכים בעת ההשכרה בשעה 3 בלילה. מעד בבוקר צילצלתי ונאמר לי שלא נמצאו, שלחתי מייל, צלצלתי עוד כמה פעמים אחרי קשיים וזמן המתנה בלתי סביר, אמרו שזמן לתשובה 9 דקות שהפכו ל50 דקות, אחרי 3 ימים הודיעו שהמסמכים נמצאו. לי זה גרם לרוץ למשטרה, לנסות להוציא דרכון חדש עם כל בבלגן הקשור לזה בארץ, להסתכן לטוס עם דרכון זמני שעולה 1000 שקל, ובלי אפשרות לטוס חופשי כשהעבודה שלי היא קשורה בלפחות 4 טיסות הלוך חזור בחודש. בשבת קיבלתי מייל שהמסמכים נמצאו, באתי למשרד שאמרו לי, ושם רצו לשלוח אותי לטרמינל 1, ביקשתי שיבדקו בטרמינל אחד בטלפון אם המסמכים שם, לא רצו לצלצל כי הפרעתי למנוחת שני הבנים בשעה 7 בבוקר עם משרד רייק. בסוף הם הסכימו לפתוח מגירה והמסמכים היו שם. פקידת שרות הלקוחות אפילו נעלבה שהתלוננתי על השרות הגרוע. לסיכום, אנשי שירות ברמת גן חובה, ומי שיכול שימנע מלהתקרב לחברה הזאת.