שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
באדג'ט היא בעצם סוכנות רכבים מובילה בשירותי השכרת רכב, מכירת רכב וליסינג
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
טלפון של שירות הלקוחות של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
מספר הטלפון הינו:
מספר טלפון נוסף ליצירת קשר- 03-9350000
הפייסבוק של שירות הלקוחות של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
שם דף הפייסבוק הינו:
באדג'ט ישראל
צור קשר בפקס של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
מספר הפקס הינו:
03-9350001
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות פיצה גולדה בני ברק טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה גולדה בני ברק דף הבית פיצה גולדה בני ברק. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של פיצה גולדה

שירות לקוחות סינמטק חיפה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סנימטק חיפה דף הבית סינמטק חיפה הוא אחד ממרכזי האמנות הוותיקים והמובילים בחיפה. הסינמטק הוקם בשנת 1973 על ידי

שירות לקוחות מסעדת סמרקנד אור יהודה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת סמרקנד אור יהודה דף הבית סמרקנד היא המסעדה הראשונה בארץ שהציגה את האירוח הבוכרי לקהל הישראלי. מבט מהיר

שירות לקוחות בית מרקחת אלפי מנשה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית מרקחת אלפי מנשה דף הבית בית מרקחת אלפי מנשה מספקת מגוון שירותי בריאות . מבט מהיר על

שירות לקוחות בנק לאומי מרכז הנגב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בנק לאומי מרכז הנגב דף הבית בנק לאומי מרכז הנגב – בנק אמין. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר

שירות לקוחות טכנו רוני בית שאן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טכנו רוני בית שאן דף הבית בטכנו רוני ניתן לקבל שרות בתחומים כלים הידראוליים, כלי עבודה לבנייה ציוד לאינסטלטורים.
ביקורות על החברה
3 תגובות
שירות מגעיל מאוד ואין קבלה ראויה המחירים לא מפוקחים ורק בעלייה לא מומלץ בכלל
ממש מעייף כל היום מתקשרת מקום בתור 1 זמן המתנה 4 דקות
ומעל שעתיים לא עונים
גם משאירה סליחה חוזרת וממש לא קורה
מיואש ממש
מתחת לכל ביקורת, שכחתי מסמכים בעת ההשכרה בשעה 3 בלילה. מעד בבוקר צילצלתי ונאמר לי שלא נמצאו, שלחתי מייל, צלצלתי עוד כמה פעמים אחרי קשיים וזמן המתנה בלתי סביר, אמרו שזמן לתשובה 9 דקות שהפכו ל50 דקות, אחרי 3 ימים הודיעו שהמסמכים נמצאו. לי זה גרם לרוץ למשטרה, לנסות להוציא דרכון חדש עם כל בבלגן הקשור לזה בארץ, להסתכן לטוס עם דרכון זמני שעולה 1000 שקל, ובלי אפשרות לטוס חופשי כשהעבודה שלי היא קשורה בלפחות 4 טיסות הלוך חזור בחודש. בשבת קיבלתי מייל שהמסמכים נמצאו, באתי למשרד שאמרו לי, ושם רצו לשלוח אותי לטרמינל 1, ביקשתי שיבדקו בטרמינל אחד בטלפון אם המסמכים שם, לא רצו לצלצל כי הפרעתי למנוחת שני הבנים בשעה 7 בבוקר עם משרד רייק. בסוף הם הסכימו לפתוח מגירה והמסמכים היו שם. פקידת שרות הלקוחות אפילו נעלבה שהתלוננתי על השרות הגרוע. לסיכום, אנשי שירות ברמת גן חובה, ומי שיכול שימנע מלהתקרב לחברה הזאת.