שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
באדג'ט היא בעצם סוכנות רכבים מובילה בשירותי השכרת רכב, מכירת רכב וליסינג

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של באדג'ט השכרת רכב (Budget)

טלפון של שירות הלקוחות של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
מספר הטלפון הינו:
מספר טלפון נוסף ליצירת קשר- 03-9350000
הפייסבוק של שירות הלקוחות של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
שם דף הפייסבוק הינו:
באדג'ט ישראל
צור קשר בפקס של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
מספר הפקס הינו:
03-9350001
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות בית ספר תהילה ירושלים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר תהילה ירושלים דף הבית בית ספר תהילה ירושלים הוא מוסד חינוכי דתי שש שנתי לבנות (ז-י"ב),

שירות לקוחות מסעדת פולה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת פולה דף הבית פולה מגישים תפריט רחב ומגוון, מותאם לכל חלקי היום כך שכל אחד יוכל למצוא את

שירות לקוחות מכון נועם באר שבע טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון נועם באר שבע דף הבית מכון נועם באר שבע – מכון נועם בע”מ נוסד בשנת 1992, והוא המכון

שירות לקוחות ויצמן 22 בר על הגג נס ציונה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ויצמן 22 בר על הגג נס ציונה דף הבית ויצמן 22 בר על הגג הינו בר מסעדה הנמצא בנס

שירות לקוחות בורגרס בר המושבה הגרמנית טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בורגרס בר המושבה הגרמנית טלפון דף הבית בורגרס בר המושבה ירושלים סיפקו לאורי לוי חוויה כל כך טובה שהוא

שירות לקוחות בית השעון אשדוד טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית השעון אשדוד דף הבית בית השעון אשדוד הינה חנות המוכרת מגוון של סוגי שעון ותכשיטים. מבט מהיר על
ביקורות על החברה

3 תגובות
שירות מגעיל מאוד ואין קבלה ראויה המחירים לא מפוקחים ורק בעלייה לא מומלץ בכלל
ממש מעייף כל היום מתקשרת מקום בתור 1 זמן המתנה 4 דקות
ומעל שעתיים לא עונים
גם משאירה סליחה חוזרת וממש לא קורה
מיואש ממש
מתחת לכל ביקורת, שכחתי מסמכים בעת ההשכרה בשעה 3 בלילה. מעד בבוקר צילצלתי ונאמר לי שלא נמצאו, שלחתי מייל, צלצלתי עוד כמה פעמים אחרי קשיים וזמן המתנה בלתי סביר, אמרו שזמן לתשובה 9 דקות שהפכו ל50 דקות, אחרי 3 ימים הודיעו שהמסמכים נמצאו. לי זה גרם לרוץ למשטרה, לנסות להוציא דרכון חדש עם כל בבלגן הקשור לזה בארץ, להסתכן לטוס עם דרכון זמני שעולה 1000 שקל, ובלי אפשרות לטוס חופשי כשהעבודה שלי היא קשורה בלפחות 4 טיסות הלוך חזור בחודש. בשבת קיבלתי מייל שהמסמכים נמצאו, באתי למשרד שאמרו לי, ושם רצו לשלוח אותי לטרמינל 1, ביקשתי שיבדקו בטרמינל אחד בטלפון אם המסמכים שם, לא רצו לצלצל כי הפרעתי למנוחת שני הבנים בשעה 7 בבוקר עם משרד רייק. בסוף הם הסכימו לפתוח מגירה והמסמכים היו שם. פקידת שרות הלקוחות אפילו נעלבה שהתלוננתי על השרות הגרוע. לסיכום, אנשי שירות ברמת גן חובה, ומי שיכול שימנע מלהתקרב לחברה הזאת.