שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
באדג'ט היא בעצם סוכנות רכבים מובילה בשירותי השכרת רכב, מכירת רכב וליסינג
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
טלפון של שירות הלקוחות של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
מספר הטלפון הינו:
מספר טלפון נוסף ליצירת קשר- 03-9350000
הפייסבוק של שירות הלקוחות של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
שם דף הפייסבוק הינו:
באדג'ט ישראל
צור קשר בפקס של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
מספר הפקס הינו:
03-9350001
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות בית ספר שקמה ראשל"צ טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר שקמה ראשל"צ דף הבית בית ספר שקמה ראשל"צ הוא מוסד לימודי עירוני, לכיתות א-ו. מבט מהיר

שירות לקוחות סמארטאייר טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סמארטאייר טלפון דף הבית סמארטאייר אתר להזמנת טיסול לחו"ל למבחר יעדים מבט מהיר על דרכי יצירת קשר

שירות לקוחות מועדון הגולף קיסריה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מועדון הגולף קיסריה דף הבית מועדון הגולף קיסריה הינו מועדון גולף. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של

שירות לקוחות רקתי טבריה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של רקתי טבריה טלפון דף הבית רקתי טבריה היא מרפאה של כללית הנמצאת בטבריה. מבט מהיר על דרכי

שירות לקוחות אופיר טרקטורונים בית נחמיה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אופיר טרקטורונים בית נחמיה טלפון דף הבית אצל "אופיר טרקטורונים ואופנועים" תמצאו מגוון רחב של טרקטורונים ואופנועים למכירה. בנוסף
ביקורות על החברה
3 תגובות
שירות מגעיל מאוד ואין קבלה ראויה המחירים לא מפוקחים ורק בעלייה לא מומלץ בכלל
ממש מעייף כל היום מתקשרת מקום בתור 1 זמן המתנה 4 דקות
ומעל שעתיים לא עונים
גם משאירה סליחה חוזרת וממש לא קורה
מיואש ממש
מתחת לכל ביקורת, שכחתי מסמכים בעת ההשכרה בשעה 3 בלילה. מעד בבוקר צילצלתי ונאמר לי שלא נמצאו, שלחתי מייל, צלצלתי עוד כמה פעמים אחרי קשיים וזמן המתנה בלתי סביר, אמרו שזמן לתשובה 9 דקות שהפכו ל50 דקות, אחרי 3 ימים הודיעו שהמסמכים נמצאו. לי זה גרם לרוץ למשטרה, לנסות להוציא דרכון חדש עם כל בבלגן הקשור לזה בארץ, להסתכן לטוס עם דרכון זמני שעולה 1000 שקל, ובלי אפשרות לטוס חופשי כשהעבודה שלי היא קשורה בלפחות 4 טיסות הלוך חזור בחודש. בשבת קיבלתי מייל שהמסמכים נמצאו, באתי למשרד שאמרו לי, ושם רצו לשלוח אותי לטרמינל 1, ביקשתי שיבדקו בטרמינל אחד בטלפון אם המסמכים שם, לא רצו לצלצל כי הפרעתי למנוחת שני הבנים בשעה 7 בבוקר עם משרד רייק. בסוף הם הסכימו לפתוח מגירה והמסמכים היו שם. פקידת שרות הלקוחות אפילו נעלבה שהתלוננתי על השרות הגרוע. לסיכום, אנשי שירות ברמת גן חובה, ומי שיכול שימנע מלהתקרב לחברה הזאת.