נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אורל בי (Oral-B)

>>
>>
שירות לקוחות אורל בי (Oral-B) טלפון
צור קשר שירות לקוחות אורל בי

אורל בי (Oral-B) היא חברה המייצרת מוצרים המיועדים לשמירה על הגיינת הפה.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אורל בי (Oral-B)

צור קשר שירות לקוחות אורל בי

טלפון של שירות הלקוחות של אורל בי (Oral-B)

מספר הטלפון הינו:
1-800-666-775

צור קשר באתר של אורל בי (Oral-B)

כתובת האתר הינה:

https://oralb.com/

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של אורל בי (Oral-B)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

Oral-B Israel

על החברה אורל בי (Oral B)

אורל בי (Oral B) היא אחת מיצרניות מברשות השיניים הגדולות והמובילות ביותר בעולם. אורל בי הוקמה בשנת 1950 בארצות הברית, והיא משווקת ברחבי העולם מברשות שיניים חשמליות, משחות שיניים, מי פה, קיסמים ומוצרי היגיינת פה נוספים, אשר נחשבים למובילים בעולם. אורל בי מקפידה על תהליכי ייצור קפדניים אשר עומדים בסטנדרטיים בין לאומיים מחמירים, כדי להבטיח שכל אחד מלקוחותיה של החברה יוכל ליהנות ממוצרים איכותיים ובריאים. את מוצרי אורל בי ניתן לרכוש ישירות מהחברה באמצעות אתר האינטרנט שלה בכתובת www.oralb.com. כמו כן, אפשר למצוא את מוצרי אורל בי בחנויות רבות ברחבי הארץ כמו למשל בקיי אס פי, סופר פארם, שופרסל וחנויות רבות נוספות.

מוצרי אורל בי (Oral B) לילדים

אורל בי מתגאה בכך שהיא מייצרת ליין מוצרים ייעודי ומיוחד לילדים בכל הגילאים. אורל בי חרטה על דגלה לחנך את לקוחותיה הילדים לשמור על היגיינת פה בצורה קפדנית מגיל צעיר. החברה מצליחה לעשות את זה הן באמצעות הקפדה על בריאות השיניים והחניכיים של הילדים עם מוצרים איכותיים, והן לעצב את המוצרים כך שידברו אל הילדים בשפתם, ויאפשרו להם שלא לחשוש מצחצוח השיניים.

בין היתר, אורל בי מציעה לילדים מברשות שיניים מעוצבות וממותגות, המותאמות לתחומי העניין של הילדים. כך למשל מציעה החברה מברשות שיניים של "לשבור את הקרח" או מברשות שיניים של "מלחמת הכוכבים", כדי להתאים לילדות ולילדות ולגרום לכך שירצו לצחצח את השיניים ולשמור על בריאותם.

פתרון תקלות במוצרי אורל בי (Oral B)

מוצרי אורל בי מיוצרים באמצעות הקפדה על הסטנדרטיים הגבוהים ביותר בתעשייה. עם זאת, לעיתים ישנם מקרים שבהם יש תקלה באחד המוצרים. באתר האינטרנט של אורל בי ניתן למצוא מדריכים שונים אשר יכולים לסייע ללקוחות החברה לפתור את התקלה מבלי צורך ליצור קשר עם שירות לקוחות אורל בי. כך למשל, ניתן למצוא השוואה בין מוצרים שונים של אורל בי, וכן ניתן למצוא מדריכים אשר מסבירים כיצד להחליף את ה"ראש" של מברשת השיניים החשמלית. בנוסף, אורל בי מציעה ללקוחותיה באתר האינטרנט הסבר על תקופת האחריות למוצרי אורל בי, וכן על סוג התקלות אשר מכוסה בתוך האחריות של המוצר לעומת תקלות שאינן מכוסות באחריות.

יצירת קשר עם אורל בי (Oral B)

אורל בי מקפידה על ייצור מוצרים איכותיים ומקצועיים, אשר מסייעים לשמירה על היגיינת פה וחניכיים טובה ואיכותית. כמו כן, החברה מקפידה על שירות לקוחות איכותי ומקצועי, אשר יכול לסייע ללקוחות החברה עם כל בעיה שבה נתקלו בעת השימוש במוצרי החברה. עם זאת, לעיתים נתקלים לקוחות החברה בקשיים וזקוקים לעזרת שירות לקוחות אורל בי, כמו למשל במקרה שבו מוצר שהוזמן הגיע עם תקלה, במקרים שבהם רוצים לברר את תקופת האחריות, או במקרים שבהם יש צורך להחליף מוצר מסוים שהוזמן מאתר האינטרנט של החברה. במקרים כאלה ואחרים יכולים לקוחות החברה ליצור קשר ישירות עם שירות לקוחות אורל בי באמצעות מספר הטלפון 1-800-566-7252. מוקד שירות לקוחות אורל בי פועל בין הימים שני עד שישי ובין השעות 9:00 בבוקר ועד 18:00 בערב, לפי שעון החוף המזרחי של ארצות הברית.

כמו כן, אורל בי מציעה ללקוחותיה שירות לקוחות באמצעות צ'אט ישירות עם נציג שירות לקוחות של החברה, דרך אתר האינטרנט של אורל בי בכתובת www.oralb.com. אורל בי לא מפעילה בישראל מוקד שירות לקוחות ייעודי ללקוחות ישראליים. עם זאת, במקרה שבו נרכש אחד ממוצרי אורל בי בחנויות בישראל כמו סופר פארם או שופרסל, ניתן ליצור קשר במקרים מסוימים ישירות עם החנות שממנה נרכש המוצר כדי להחליף אותו או כדי לברר פרטים על תקלה כלשהי שאירעה במוצר.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות קוברה
שירות לקוחות חברות רכבים

שירות לקוחות קוברה (Cobra) טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קוברה (Cobra) דף הבית קוברה מייצרת, מייבאת ומתקינה מערכות מיגון, מולטימדיה, נוחות ובטיחות לרכב. מבט מהיר על דרכי

קרא עוד »
צור קשר שירות לקוחות יוספטל אילת לוגו
שירות לקוחות חברות שירותי בריאות

שירות לקוחות יוספטל אילת טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של יוספטל אילת דף הבית יוספטל הוא בית חולים באילת, הבית חולים מעניק שירותי בריאות איכותיים ורחבים, ונותן שירות

קרא עוד »

ביקורות על החברה

תגובה אחת

  1. היי שלום מבקש קשר היום..מכשיר לא תקין צריך לגשת ל רמת השרון ולמסור המכשיר!4210201409199-0523257665דן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אורל בי (Oral B)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אורל בי (Oral B) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אורל בי (Oral B). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אורל בי (Oral B), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אורל בי (Oral B), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אורל בי (Oral B), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.