שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נתיב אקספרס
ברת נתיב אקספרס – תחבורה ציבורית בע"מ היא חברה ישראלית, המפעילה קווי תחבורה ציבורית בגליל מטרופולין חיפה ואזור בית שמש.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של נתיב אקספרס
טלפון של שירות הלקוחות של נתיב אקספרס
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00
טלפון נוסף – 1-599-559-559
כתובת המייל הינה – Info@ntt-buses.com
הפייסבוק של שירות הלקוחות של נתיב אקספרס
שם דף הפייסבוק הינו:
הנסיעות והתיירות נצרת
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות פיצה פצץ בת ים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה פצץ בת ים דף הבית פיצה פצץ בת ים מגוון פסטות עם תוספות ומשלוחים. מבט מהיר על
שירות לקוחות מקס סטוק (Max Stock) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מקס סטוק (max stock) דף הבית רשת מכירות ישראלי לבית ולכל המשפחה. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר
שירות לקוחות מסעדת לימוזין טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת לימוזין דף הבית מסעדת לימוזין הוא אטליז ומסעדת בשרים הנמצאת ברמת ישי. מבט מהיר על דרכי יצירת
שירות לקוחות בית ספר צמרות באר יעקב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר צמרות באר יעקב דף הבית בית ספר צמרות באר יעקב – בית הספר שם לו למטרה לקדם
שירות לקוחות ראשות המועצה להגנת הצרכן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ראשות המועצה להגנת הצרכן טלפון דף הבית המועצה הישראלית לצרכנות – ארגון הצרכנים הגדול בישראל, היא חברה ממשלתית, הפועלת,
שירות לקוחות ערוץ הידברות טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ערוץ הידברות טלפון דף הבית ערוץ הידברות דיווחי אקטואליה שוטפים, חדשות יהדות, שיעורי תורה ורוח, מדורי נשים, ילדים, תורה
2 תגובות
כותב לכם שלמה חדד מ"מ ראש העיר צפת .
כבר כמה שבועות שאני יוצא במוצאי שבת לעקוב מקרוב אחר השרות מצפת למרכז.
אני מקבל רושם שאתם חסרי אונים ולא עומדים ביעד של שרות לציבור .מאות נוסעים בתחנות לא מקבלים מענה עד שעות מאוחרות של הילילה תינוקות וילדים ..
העניין נראה רע מאוד. אני לא מעונין לעשות רעש ציבורי מהעניין אבל אני ישמח לקבל הסברים מה קורה .למה המצב כל כך נורא ומה בדעתכם לעשות לשיפור העניין
רציתי לציין לשבח אני נסעתי במוצאי שבת הזה מוצאי ראש חודש ממירון לבית שמש ומצד החברה היה שמה סדרנים טובים וסבלנים
ובנושא העומסים שלחו הרבה אוטבוסים אבל זה הגיע מאוד מאוחר כי כל אוטבוס עושה כל הסיבוב בצפת במקום לעשות ישיר ואנחנו מקווים מהחברה שיפעלו לטובת נוסעיהם ויפנו למשרד התחבורה עד שנקבל מענה אני עמדתי בתחנה לכיוון בית שמש וראיתי שנציג מנתיב עשה תמונות מהעומס לפחות שיעשו משהו עם זה