שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נתיב אקספרס
ברת נתיב אקספרס – תחבורה ציבורית בע"מ היא חברה ישראלית, המפעילה קווי תחבורה ציבורית בגליל מטרופולין חיפה ואזור בית שמש.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של נתיב אקספרס
טלפון של שירות הלקוחות של נתיב אקספרס
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00
טלפון נוסף – 1-599-559-559
כתובת המייל הינה – Info@ntt-buses.com
הפייסבוק של שירות הלקוחות של נתיב אקספרס
שם דף הפייסבוק הינו:
הנסיעות והתיירות נצרת
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות ועדה הומניטרית משרד הפנים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ועדה הומניטרית משרד הפנים דף הבית שירות זה מאפשר להגיש בקשה לקבלת היתר שהייה או רישיון ישיבה בישראל

שירות לקוחות עמק יזרעאל טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכללת עמק יזרעאל דף הבית מכללת עמק יזראל היא מכללה ללימודי תואר הנמצאת בצפון הארץ. מבט מהיר על דרכי

שירות לקוחות מסעדת נונו הוד השרון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת נונו הוד השרון דף הבית אנחנו כאן, קמים כל בוקר עם חיוך, מתרגשים ומשתדלים בכל מאודנו, לספק לכם

שירות לקוחות בי די אי טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בי די אי דף הבית מזה מאה שנה, מתמחה Coface הקונצרן הגדול בעולם לביטוח סיכוני סחר חוץ , באיסוף

שירות לקוחות בית מרקחת מאוחדת רחובות טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית מרקחת מאוחדת רחובות דף הבית בית מרקחת מאוחדת רחובות הינו עוסק בבדיקות רפואיות ותרופות. מבט מהיר על דרכי

שירות לקוחות פיצה פלרמו בית שאן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה פלרמו בית שאן דף הבית פיצה פלרמו היא פיצרייה חלבית וטעימה במיוחד. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר
ביקורות על החברה
2 תגובות
כותב לכם שלמה חדד מ"מ ראש העיר צפת .
כבר כמה שבועות שאני יוצא במוצאי שבת לעקוב מקרוב אחר השרות מצפת למרכז.
אני מקבל רושם שאתם חסרי אונים ולא עומדים ביעד של שרות לציבור .מאות נוסעים בתחנות לא מקבלים מענה עד שעות מאוחרות של הילילה תינוקות וילדים ..
העניין נראה רע מאוד. אני לא מעונין לעשות רעש ציבורי מהעניין אבל אני ישמח לקבל הסברים מה קורה .למה המצב כל כך נורא ומה בדעתכם לעשות לשיפור העניין
רציתי לציין לשבח אני נסעתי במוצאי שבת הזה מוצאי ראש חודש ממירון לבית שמש ומצד החברה היה שמה סדרנים טובים וסבלנים
ובנושא העומסים שלחו הרבה אוטבוסים אבל זה הגיע מאוד מאוחר כי כל אוטבוס עושה כל הסיבוב בצפת במקום לעשות ישיר ואנחנו מקווים מהחברה שיפעלו לטובת נוסעיהם ויפנו למשרד התחבורה עד שנקבל מענה אני עמדתי בתחנה לכיוון בית שמש וראיתי שנציג מנתיב עשה תמונות מהעומס לפחות שיעשו משהו עם זה