שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נתיב אקספרס
ברת נתיב אקספרס – תחבורה ציבורית בע"מ היא חברה ישראלית, המפעילה קווי תחבורה ציבורית בגליל מטרופולין חיפה ואזור בית שמש.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של נתיב אקספרס
טלפון של שירות הלקוחות של נתיב אקספרס
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00
טלפון נוסף – 1-599-559-559
כתובת המייל הינה – Info@ntt-buses.com
הפייסבוק של שירות הלקוחות של נתיב אקספרס
שם דף הפייסבוק הינו:
הנסיעות והתיירות נצרת
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות מסעדת באנה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת באנה דף הבית באנה היא מסעדה טבעונית ייחודית בתל אביב. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של

שירות לקוחות דוכן גן שמואל טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דוכן גן שמואל דף הבית השילוב המושלם שבין ניסיון לחדשנות, מבחר ענק של דוכנים שהכנת האוכל בהם נעשית לעיניי

שירות לקוחות שואו קפה חדרה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של שואו קפה חדרה דף הבית שואו קפה מזמינה אתכם להנות מארומה איטלקית משובחת באווירה המזמינה של שואו קפה

שירות לקוחות מלון אירופה טבריה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מלון אירופה טבריה דף הבית מלון אירופה בטבריה מלון בוטיק, משפחתי ואינטימי השוכן בבניין היסטורי ייחודי ומלא אופי ויופי.

שירות לקוחות בר כל אשדוד טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בר כל אשדוד דף הבית בר כל היא רשת סופרמרקטים ישראלית, שהוקמה ב-1991 על ידי מנחם כרמל ומיועדת בעיקר

שירות לקוחות בית מלון תדמור הרצליה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית מלון תדמור הרצליה דף הבית מלון תדמור בהרצליה התחדש ומציע 58 חדרים לאורחי המלון. במלון ניתן לערוך כנסים,
ביקורות על החברה
2 תגובות
כותב לכם שלמה חדד מ"מ ראש העיר צפת .
כבר כמה שבועות שאני יוצא במוצאי שבת לעקוב מקרוב אחר השרות מצפת למרכז.
אני מקבל רושם שאתם חסרי אונים ולא עומדים ביעד של שרות לציבור .מאות נוסעים בתחנות לא מקבלים מענה עד שעות מאוחרות של הילילה תינוקות וילדים ..
העניין נראה רע מאוד. אני לא מעונין לעשות רעש ציבורי מהעניין אבל אני ישמח לקבל הסברים מה קורה .למה המצב כל כך נורא ומה בדעתכם לעשות לשיפור העניין
רציתי לציין לשבח אני נסעתי במוצאי שבת הזה מוצאי ראש חודש ממירון לבית שמש ומצד החברה היה שמה סדרנים טובים וסבלנים
ובנושא העומסים שלחו הרבה אוטבוסים אבל זה הגיע מאוד מאוחר כי כל אוטבוס עושה כל הסיבוב בצפת במקום לעשות ישיר ואנחנו מקווים מהחברה שיפעלו לטובת נוסעיהם ויפנו למשרד התחבורה עד שנקבל מענה אני עמדתי בתחנה לכיוון בית שמש וראיתי שנציג מנתיב עשה תמונות מהעומס לפחות שיעשו משהו עם זה