שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נתיב אקספרס
ברת נתיב אקספרס – תחבורה ציבורית בע"מ היא חברה ישראלית, המפעילה קווי תחבורה ציבורית בגליל מטרופולין חיפה ואזור בית שמש.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של נתיב אקספרס
טלפון של שירות הלקוחות של נתיב אקספרס
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00
טלפון נוסף – 1-599-559-559
כתובת המייל הינה – Info@ntt-buses.com
הפייסבוק של שירות הלקוחות של נתיב אקספרס
שם דף הפייסבוק הינו:
הנסיעות והתיירות נצרת
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות איזבלה סושי אילת טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של איזבלה סושי אילת דף הבית איזבלה סושי – מסעדת סושי הממוקמת בתרשיש שבאילת. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר

שירות לקוחות דומינוס פיצה סניף קריית ביאליק טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דומינוס פיצה סניף קריית ביאליק דף הבית דומינוס פיצה הינה רשת פיצריות מוכרת ומצליחה בישראל בפריסה ארצית המציעה מגוון

שירות לקוחות הולמס פלייס ספא טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הולמס פלייס ספא דף הבית הולמס פלייס ספא הינו מתחם ספא מפנק של גו אקטיב והולמס פלייס, בספא

שירות לקוחות קראון פלאזה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קראון פלאזה טלפון דף הבית לתל אביב באים כדי לבלות. נקודה. מלון קראון פלזה תל אביב מציע בילוי

שירות לקוחות מכון מור מרפאת מטיילים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון מור מרפאת מטיילים דף הבית מכון מור מרפאת מטיילים – ביקור במרפאת מטיילים לפני הנסיעה לחו"ל, יש להגיע

שירות לקוחות פלאפל צנעני אשקלון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פלאפל צנעני אשקלון דף הבית פלאפל צנעני אשקלון – בית פלאפל וותיק ובעל מוניטין השוכן בתחילת מדרחוב אשקלון. מבט
ביקורות על החברה
2 תגובות
כותב לכם שלמה חדד מ"מ ראש העיר צפת .
כבר כמה שבועות שאני יוצא במוצאי שבת לעקוב מקרוב אחר השרות מצפת למרכז.
אני מקבל רושם שאתם חסרי אונים ולא עומדים ביעד של שרות לציבור .מאות נוסעים בתחנות לא מקבלים מענה עד שעות מאוחרות של הילילה תינוקות וילדים ..
העניין נראה רע מאוד. אני לא מעונין לעשות רעש ציבורי מהעניין אבל אני ישמח לקבל הסברים מה קורה .למה המצב כל כך נורא ומה בדעתכם לעשות לשיפור העניין
רציתי לציין לשבח אני נסעתי במוצאי שבת הזה מוצאי ראש חודש ממירון לבית שמש ומצד החברה היה שמה סדרנים טובים וסבלנים
ובנושא העומסים שלחו הרבה אוטבוסים אבל זה הגיע מאוד מאוחר כי כל אוטבוס עושה כל הסיבוב בצפת במקום לעשות ישיר ואנחנו מקווים מהחברה שיפעלו לטובת נוסעיהם ויפנו למשרד התחבורה עד שנקבל מענה אני עמדתי בתחנה לכיוון בית שמש וראיתי שנציג מנתיב עשה תמונות מהעומס לפחות שיעשו משהו עם זה