שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נתיב אקספרס
ברת נתיב אקספרס – תחבורה ציבורית בע"מ היא חברה ישראלית, המפעילה קווי תחבורה ציבורית בגליל מטרופולין חיפה ואזור בית שמש.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של נתיב אקספרס
טלפון של שירות הלקוחות של נתיב אקספרס
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00
טלפון נוסף – 1-599-559-559
כתובת המייל הינה – Info@ntt-buses.com
הפייסבוק של שירות הלקוחות של נתיב אקספרס
שם דף הפייסבוק הינו:
הנסיעות והתיירות נצרת
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות הרכבת הקלה ירושלים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הרכבת הקלה ירושלים דף הבית הרכבת הקלה ירושלים הינה כלי תחבורה בעלת 36 תחנות המתפרסות ברחבי ירושלים. מבט מהיר
שירות לקוחות בית הארחה כפר עציון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית הארחה כפר עציון טלפון דף הבית בית הארחה כפר עציון שוכן בלב גוש עציון והינו בית הארחה
שירות לקוחות ג'אפן ג'אפן בית שמש טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ג'אפן ג'אפן בית שמש דף הבית ג'אפן ג'אפן בית שמש הינה רשת מסעדות כשרה על טהרת התפריט האסייתי –
שירות לקוחות בית ספר מעיין שחר טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר מעיין שחר דף הבית בית הספר פועל בשיטה של כתות אם הטרוגניות המונות כ – 35 תלמידים.
שירות לקוחות משרד האוצר טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משרד האוצר טלפון דף הבית משרד ממשלתי בירושלים. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של משרד האוצר טלפון של
שירות לקוחות פיצה בוניטה טירת כרמל טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה בוניטה טירת כרמל דף הבית פיצה בוניטה הטעם האהוב והמוכר כבר 28 שנה , תפריט עשיר ומגוון
2 תגובות
כותב לכם שלמה חדד מ"מ ראש העיר צפת .
כבר כמה שבועות שאני יוצא במוצאי שבת לעקוב מקרוב אחר השרות מצפת למרכז.
אני מקבל רושם שאתם חסרי אונים ולא עומדים ביעד של שרות לציבור .מאות נוסעים בתחנות לא מקבלים מענה עד שעות מאוחרות של הילילה תינוקות וילדים ..
העניין נראה רע מאוד. אני לא מעונין לעשות רעש ציבורי מהעניין אבל אני ישמח לקבל הסברים מה קורה .למה המצב כל כך נורא ומה בדעתכם לעשות לשיפור העניין
רציתי לציין לשבח אני נסעתי במוצאי שבת הזה מוצאי ראש חודש ממירון לבית שמש ומצד החברה היה שמה סדרנים טובים וסבלנים
ובנושא העומסים שלחו הרבה אוטבוסים אבל זה הגיע מאוד מאוחר כי כל אוטבוס עושה כל הסיבוב בצפת במקום לעשות ישיר ואנחנו מקווים מהחברה שיפעלו לטובת נוסעיהם ויפנו למשרד התחבורה עד שנקבל מענה אני עמדתי בתחנה לכיוון בית שמש וראיתי שנציג מנתיב עשה תמונות מהעומס לפחות שיעשו משהו עם זה