נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של חברת

>>
>>
שירות לקוחות יס פלאנט (Yes planet) טלפון

יס פלאנט היא רשת בתי קולנוע מובילה בישראל בפריסה ארצית, בכל סניף קיימים לא מעט אולמי הקרנה משתנים ושירותי VIP.

צור קשר שירות לקוחות יס פלאנט

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של חברת

צור קשר שירות לקוחות יס פלאנט

טלפון של שירות הלקוחות של יס פלאנט

זמינים בשעות ובימים:

א', ב', ד', ה', ו' : 14:00-22:00 | ג', שבת חגים וחופשות בי"ס : 10:00-22:00

ליצירת קשר דרך הווצאפ – https://shorturl.at/xEJNX

מייל של שירות הלקוחות של יס פלאנט

כתובת המייל של יס פלאנט:

 service@yesplanet.co.il

כתובת מייל נוספת – service@planetcinema.co.il

צור קשר באתר של יס פלאנט

כתובת האתר הינה:

https://shorturl.at/tKO01

הפייסבוק של שירות הלקוחות של יס פלאנט

שם דף הפייסבוק הינו:

יס פלאנט yes Planet

האינסטגרם של שירות הלקוחות של יס פלאנט

שם דף האינסטגרם הינו:

yesplanetil

לעמוד הטיקטוק – https://shorturl.at/cILSX

צור קשר באפליקציית Google play של יס פלאנט

שם האפליקציה ב Google play הינו:

Yes Planet

רשימת טלפונים יס פלאנט שירות לקוחות

  1. יס פלאנט טלפון 072-3729495
  2. יס פלאנט – חיפה טלפון 04-8416090
  3. יס פלאנט – ראשון לציון 03-6286666
  4. יס פלאנט איילון טלפון 03-5798570
  5. יס פלאנט באר שבע טלפון 072-372-9400
  6. יס פלאנט זכרון טלפון 09-9526234
  7. יס פלאנט חיפה טלפון 04-8416898
  8. יס פלאנט ירושלים טלפון 09-9526234
  9. יס פלאנט ראשון טלפון 03-6286666
  10. יס פלאנט ראשון לציון טלפון 03-6286666
  11. יס פלאנט ראשל"צ טלפון 03-6286666

על יס פלאנט (Yes Planet)

יס פלאנט מפעילה רשת של בתי קולנוע ומתחמי בידור ברחבי ישראל. מתחם הקולנוע הראשון של יס פלאנט, בקניון איילון ברמת גן, נפתח בשנת 2006, ומאז פתחה הרשת עוד חמישה מתחמי קולנוע. יס פלאנט שמה דגש רב על תרבות הקולנוע בישראל, לצד חוויית שירות ברמה בין לאומית ללקוחותיה בישראל. יס פלאנט מדגישה את אופן עיצוב מתחמי הבידור והשקיעה רבות בשנים האחרונות בשיפוץ ועיצוב מחדש של אולמות הקולנוע שהיא מפעילה. כמו כן, יס פלאנט מבליטה במגוון השירותים שלה את היצע המזון והמשקאות הרחב שהיא מציעה ללקוחותיה, ומציעה אפילו מתחמי VIP אשר בהם ניתן לרכוש מזון ומשקאות באיכות של מסעדה.   

ליס פלאנט אולמות קולנוע רבים בכל רחבי הארץ אשר בהם ניתן גם לערוך אירועים וכנסים. עובדי יס פלאנט מציעים ללקוחות העסקיים של החברה את האפשרות להפיק אירוע בהתאם לדרישות הספציפיות של כל לקוח, עסק או חברה. לצורך אירועים עסקיים כאלה ניתן לשכור אולם קולנוע שיהיה סגור רק למוזמנים, ולהשתמש במערכות המולטימדיה של אולם הקולנוע כדי להציג מצגות או סרטים. בנוסף, יס פלאנט מציעה תפריט מזון ומשקאות עשיר ומגוון ממנו יכולים ליהנות מוזמני האירוע. ניתן ליצור קשר עם יס פלאנט לצורך תיאום אירועים באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת info@planetcinema.co.il.

אולמות הקולנוע של יס פלאנט – טלפונים לקבלת שירות לקוחות

ליס פלאנט שישה מתחמי קולנוע ברחבי הארץ, אשר בכל אחד מהם מספר אולמות קולנוע.

  1. ליס פלאנט חיפה טלפון 04-8416090. במתחם הקולנוע של יס פלאנט חיפה יש 23 אולמות קולנוע, כולל ארבעה אולמות VIP אשר יכולים לשמש לאירועים עסקיים או ימי הולדת. במתחם הקולנוע גם מספר מסעדות להשלמת חוויית האירוע במתחם הקולנוע.
  2. ליס פלאנט ראשון לציון טלפון 03-6286666. במתחם הקולנוע של יס פלאנט ראשון לציון יש 26 אולמות קולנוע, כולל ארבעה אולמות VIP אשר יכולים לשמש לאירועים עסקיים או ימי הולדת. במתחם הקולנוע גם מספר מסעדות להשלמת חוויית האירוע במתחם הקולנוע.
  3. ליס פלאנט איילון טלפון 03-5798570. במתחם הקולנוע של יס פלאנט בקניון איילון ברמת גן יש 15 אולמות קולנוע, ללא מתחם VIP. במתחם הקולנוע גם מתחם מזון מהיר אשר יכול לשמש את לקוחות יס פלאנט לפני או אחרי הקרנת הסרטים באולם.
  4. ליס פלאנט באר שבע טלפון 072-372-9400. במתחם הקולנוע של יס פלאנט באר שבע יש 18 אולמות קולנוע, כולל אולם VIP, אולם IMAX, אולם ScreenX ואולם DX4, אשר מאפשר לצופי הסרט לחוות את הסרט באמצעות כיסאות מתנועעים, אוויר, ערפל, עשן, ומים, להשלמת חוויית צפיית שכוללת את כל החושים. בסמוך למתחם הקולנוע בבאר שבע ניתן למצוא גם מספר מסעדות וברים.
  5. ליס פלאנט זכרון טלפון 09-9526234. במתחם הקולנוע של יס פלאנט זכרון יעקב יש 12 אולמות קולנוע, כולל שני אולמות VIP. בסמוך למתחם הקולנוע בבאר שבע ניתן למצוא גם מספר מסעדות וברים.
  6. ליס פלאנט ירושלים טלפון 09-9526234. במתחם הקולנוע של יס פלאנט ירושלים יש 16 אולמות קולנוע, כולל אולם VIP, אולם IMAX, ואולם DX4. מתחם הקולנוע פתוח בשבת, למרות שהוא נמצא בסמוך לשכונות חרדיות.

יס פלאנט שירות הלקוחות – עוד דרכים ליצירת קשר

יס פלאנט מציעה ללקוחותיה שירות ברמה הגבוהה ביותר, וחרטה על דגלה לספק לקהל צופי הקולנוע בישראל חוויית צפייה בין לאומית אשר עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר. למרות זאת, ייתכנו מקרים שבהם אירעה תקלה במהלך הצפייה באחד הסרטים, או שאירעה תקלה באתר האינטרנט של יס פלאנט אשר מנעה את השלמת הרכישה של כרטיסי הקולנוע. במקרים כאלה ואחרים יכולים לקוחות יס פלאנט לפנות למוקד שירות הלקוחות של החברה כדי לקבל מענה מהיר ויעיל.

לשירות הלקוחות של יס פלאנט טלפון 050-767-6361, אשר מספק מענה ללקוחות יס פלאנט באמצעות צ'אט וואטסאפ בלבד (ולא שירות טלפוני). מוקד שירות הלקוחות פעיל בימים ראשון, שני, רביעי, חמישי ושישי בין השעות 14:00 בצהריים ועד 22:00 בערב. בימי שלישי ושבת פועל מוקד שירות הלקוחות בין השעות 10:00 בבוקר ועד 22:00 בערב. כמו כן, יכולים לקוחות החברה לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של יס פלאנט באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת service@planetcinema.co.il. ניתן כמובן להיכנס לאתר של יס פלאנט להזמנת כרטיסים לסרטים בקישור הבא.

 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של יס פלאנט (Yes planet)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של יס פלאנט (Yes planet) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של יס פלאנט (Yes planet). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של יס פלאנט (Yes planet), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של יס פלאנט (Yes planet), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של יס פלאנט (Yes planet), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.