שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון ממוגרף יפו
מכון ממוגרף יפו - מכון לאיבחון רפואי בע"מ.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מכון ממוגרף יפו
שירות הלקוחות בכתובת של מכון ממוגרף יפו
כתובת החברה הינה:
שארית ישראל 37 , תל אביב – יפו
צור קשר בפקס של מכון ממוגרף יפו
מספר הפקס הינו:
03-5237854
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות מרכז רייך טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מרכז רייך דף הבית מרכז רייך -מרכז קהילתי חברתי לאזרחים ותיקים בו תוכלו להנות ממגוון רחב של פעילויות,
שירות לקוחות קופינאס טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת קופינאס דף הבית ברוכים הבאים לקופינאס, המקום בו ביסטרו איטלקי-ים תיכוני עשיר ותוסס פוגש את השלווה והקסם של
שירות לקוחות פיצה פרפקטו עפולה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה פרפקטו עפולה דף הבית פיצה פרפקטו עפולה אפשרות לישיבה במקום ומשלוחים. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של
שירות לקוחות סלינה בית אורן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סלינה בית אורן טלפון דף הבית מנתור בית אורן הוא יעד מושלם להירגע ולהשתחרר בו, מפלט מהקצב הבלתי-פוסק
שירות לקוחות פיצה ראמה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה ראמה דף הבית פיצה ראמה פיצה בר ברחוב קינג ג'ורג' ישיבה מגוונת על הרחוב , תפריט אוכל מגוון
שירות לקוחות פיצה הסובל טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה הסובל דף הבית פיצה הסובל הינה פיצרייה המציעה מגוון פיצות טעימות במיוחד. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר
3 תגובות
הזמינות הטלפונית למענה על מנת לקבוע תור לבדיקה – היא אפסית.
זה השבוע השני שאני מנסה שעות על גבי שעות לקבוע תור – אך אין עם מי לגדבר !!!
המענה הוא באנגלית ומודיע שאין כרגע מי שיכול לענות וכשיתפנה נציג הוא יעה – נא להמתין ? עד מתי?
לא בסניף קריית אונו ולא במוקד הארצי – אין מענה ?!!!!
אמיר יקירי , אתה בהחלט צודק !!!! יותר קל להשיג את אלוהים או נשיא ארה"ב !!!!!!!!!!!!!!!!!!
צוות עובדים מסור אבל נוהלי עבודה גרועים. לא מתאימים למערכת הבריאות ב 2023. כולם סובלים מאי הסדר והבלאגן- המזכירות, הצוות הרפואי והלקוחות. רק מי שצועק מתקבל כי אין לצוות כלים לעקוב מי מגיע, מתי מוזמן. ערמות ניירות עוברות ( או לא עוברות…) מיד ליד. הקריאה לבדיקה הוא רנדומלי לא לפי סדר. ללקוחות אין מושג היכן מיקומם בתור.
מגיע ללקוחות ולצוות שתתקינו מערכת ממוחשבת כמו בכל המרפאות שכל לקוח ואיש מקצוע ידע מי הגיע, מי בתור וכו