שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון ממוגרף יפו
מכון ממוגרף יפו - מכון לאיבחון רפואי בע"מ.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מכון ממוגרף יפו
שירות הלקוחות בכתובת של מכון ממוגרף יפו
כתובת החברה הינה:
שארית ישראל 37 , תל אביב – יפו
צור קשר בפקס של מכון ממוגרף יפו
מספר הפקס הינו:
03-5237854
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות בית ספר לוינסון קרית ים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר לוינסון קרית ים דף הבית בית ספר לוינסון קרית ים הינו בית ספר למצוינות. מבט מהיר
שירות לקוחות בית ספר לנהיגה יובלי רחובות טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר לנהיגה יובלי רחובות דף הבית בית ספר לנהיגה יובלי רחובות לימודי נהיגה. מבט מהיר על דרכי יצירת
שירות לקוחות הלד מרכז הכרמל טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הלד מרכז הכרמל דף הבית רשת הלד, מציגה קונספט ייחודי בארץ, בתחום עיצוב מתנות אישיות מתמונות. מבט מהיר על
שירות לקוחות הבית של פיסטוק בית שמש טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הבית של פיסטוק בית שמש דף הבית ברוכים הבאים לבית היין והמשקאות הגדול ביותר באזור בית שמש: יותר מ
שירות לקוחות מסעדת קרנף רמת השרון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת הקרנף רמת השרון טלפון דף הבית קרנף | רמת השרון ; רולים טבעונים. רול קציצת גריל טבעוני. מבט
שירות לקוחות בית הספר הדמוקרטי קרית אונו טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית הספר הדמוקרטי קרית אונו דף הבית בית הספר מושתת על האמונה ביכולת של הילד לבחור ורואה למידה בכל
3 Responses
הזמינות הטלפונית למענה על מנת לקבוע תור לבדיקה – היא אפסית.
זה השבוע השני שאני מנסה שעות על גבי שעות לקבוע תור – אך אין עם מי לגדבר !!!
המענה הוא באנגלית ומודיע שאין כרגע מי שיכול לענות וכשיתפנה נציג הוא יעה – נא להמתין ? עד מתי?
לא בסניף קריית אונו ולא במוקד הארצי – אין מענה ?!!!!
אמיר יקירי , אתה בהחלט צודק !!!! יותר קל להשיג את אלוהים או נשיא ארה"ב !!!!!!!!!!!!!!!!!!
צוות עובדים מסור אבל נוהלי עבודה גרועים. לא מתאימים למערכת הבריאות ב 2023. כולם סובלים מאי הסדר והבלאגן- המזכירות, הצוות הרפואי והלקוחות. רק מי שצועק מתקבל כי אין לצוות כלים לעקוב מי מגיע, מתי מוזמן. ערמות ניירות עוברות ( או לא עוברות…) מיד ליד. הקריאה לבדיקה הוא רנדומלי לא לפי סדר. ללקוחות אין מושג היכן מיקומם בתור.
מגיע ללקוחות ולצוות שתתקינו מערכת ממוחשבת כמו בכל המרפאות שכל לקוח ואיש מקצוע ידע מי הגיע, מי בתור וכו