שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון ממוגרף יפו
מכון ממוגרף יפו - מכון לאיבחון רפואי בע"מ.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מכון ממוגרף יפו
שירות הלקוחות בכתובת של מכון ממוגרף יפו
כתובת החברה הינה:
שארית ישראל 37 , תל אביב – יפו
צור קשר בפקס של מכון ממוגרף יפו
מספר הפקס הינו:
03-5237854
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות פיצה איטליקו זוהר גן יבנה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה איטליקו זוהר גן יבנה דף הבית איטליקו זוהר היא פיצרייה כשרה למהדרין הממוקמת ברחוב הראשי של גן-יבנה.

שירות לקוחות פארק הנצחה רמת הנדיב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פארק הנצחה רמת הנדיב טלפון דף הבית גנים ופארק טבע שמהווים זיכרון חי לברון בנימין אדמונד דה רוטשילד. רמת

שירות לקוחות פיצה האט קרית אונו טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טלפון פיצה האט קרית אונו דף הבית פיצה האט פיצריה טעימה בכל רחבי הארץ. מבט מהיר על דרכי

שירות לקוחות הקופסא בר טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הקופסא בר דף הבית גם לחבר'ה הצפוניים של תל אביב מגיע בר שכונתי, שאפשר יהיה לשתות בו בשקט

שירות לקוחות נעלי נמרוד (Nimrod Shoes) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נעלי נמרוד (Nimrod Shoes) דף הבית מותג נעליים המפורסמת בישראל. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של נמרוד

שירות לקוחות מכון מופת טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון מופת דף הבית מכון מופ"ת הוא מכון למחקר ולפיתוח מקצועי של סגלי הוראה העוסקים בהכשרת מורים. המכון נוסד
ביקורות על החברה
3 תגובות
הזמינות הטלפונית למענה על מנת לקבוע תור לבדיקה – היא אפסית.
זה השבוע השני שאני מנסה שעות על גבי שעות לקבוע תור – אך אין עם מי לגדבר !!!
המענה הוא באנגלית ומודיע שאין כרגע מי שיכול לענות וכשיתפנה נציג הוא יעה – נא להמתין ? עד מתי?
לא בסניף קריית אונו ולא במוקד הארצי – אין מענה ?!!!!
אמיר יקירי , אתה בהחלט צודק !!!! יותר קל להשיג את אלוהים או נשיא ארה"ב !!!!!!!!!!!!!!!!!!
צוות עובדים מסור אבל נוהלי עבודה גרועים. לא מתאימים למערכת הבריאות ב 2023. כולם סובלים מאי הסדר והבלאגן- המזכירות, הצוות הרפואי והלקוחות. רק מי שצועק מתקבל כי אין לצוות כלים לעקוב מי מגיע, מתי מוזמן. ערמות ניירות עוברות ( או לא עוברות…) מיד ליד. הקריאה לבדיקה הוא רנדומלי לא לפי סדר. ללקוחות אין מושג היכן מיקומם בתור.
מגיע ללקוחות ולצוות שתתקינו מערכת ממוחשבת כמו בכל המרפאות שכל לקוח ואיש מקצוע ידע מי הגיע, מי בתור וכו