שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון ממוגרף יפו
מכון ממוגרף יפו - מכון לאיבחון רפואי בע"מ.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מכון ממוגרף יפו
שירות הלקוחות בכתובת של מכון ממוגרף יפו
כתובת החברה הינה:
שארית ישראל 37 , תל אביב – יפו
צור קשר בפקס של מכון ממוגרף יפו
מספר הפקס הינו:
03-5237854
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות קראנצו טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קראנצו טלפון דף הבית מסעדה, בר בשרים, כריכים, טורטיות, דילים וסלטים. אווירה צעירה, בשר איכותי ותפריט מגוון! מבט

שירות לקוחות בית הפירות גילה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית הפירות גילה דף הבית בית הפירות הינה רשת סופרמרקטים ירושלמית שנוסדה לפני 40 שנה. ניתן למצוא מגוון רחב

שירות לקוחות רימון תמיכה טכנית טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של רימון תמיכה טכנית דף הבית באתר התמיכה של אפליקציית רימון מובייל ניתן למצוא סרטוני הדרכה לנושאים שהכי חשוב שתכירו,

שירות לקוחות בית הארחה של גיל נווה זוהר טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית הארחה של גיל נווה זוהר טלפון דף הבית בית ההארחה של גיל שוכן בנווה זוהר ומציע גינה

שירות לקוחות קלמטה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת קלמטה דף הבית מסעדת קלמטה מסעדה יוונית הנמצאת ביפו. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מסעדת קלמטה

שירות לקוחות בית ספר נאות לון באר שבע טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר נאות לון באר שבע דף הבית בית ספר נאות לון באר שבע הוא מוסד לימודי עירוני.
ביקורות על החברה
3 תגובות
הזמינות הטלפונית למענה על מנת לקבוע תור לבדיקה – היא אפסית.
זה השבוע השני שאני מנסה שעות על גבי שעות לקבוע תור – אך אין עם מי לגדבר !!!
המענה הוא באנגלית ומודיע שאין כרגע מי שיכול לענות וכשיתפנה נציג הוא יעה – נא להמתין ? עד מתי?
לא בסניף קריית אונו ולא במוקד הארצי – אין מענה ?!!!!
אמיר יקירי , אתה בהחלט צודק !!!! יותר קל להשיג את אלוהים או נשיא ארה"ב !!!!!!!!!!!!!!!!!!
צוות עובדים מסור אבל נוהלי עבודה גרועים. לא מתאימים למערכת הבריאות ב 2023. כולם סובלים מאי הסדר והבלאגן- המזכירות, הצוות הרפואי והלקוחות. רק מי שצועק מתקבל כי אין לצוות כלים לעקוב מי מגיע, מתי מוזמן. ערמות ניירות עוברות ( או לא עוברות…) מיד ליד. הקריאה לבדיקה הוא רנדומלי לא לפי סדר. ללקוחות אין מושג היכן מיקומם בתור.
מגיע ללקוחות ולצוות שתתקינו מערכת ממוחשבת כמו בכל המרפאות שכל לקוח ואיש מקצוע ידע מי הגיע, מי בתור וכו