שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון ממוגרף יפו

מכון ממוגרף יפו - מכון לאיבחון רפואי בע"מ.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מכון ממוגרף יפו

שירות הלקוחות בכתובת של מכון ממוגרף יפו
כתובת החברה הינה:
שארית ישראל 37 , תל אביב – יפו
צור קשר בפקס של מכון ממוגרף יפו
מספר הפקס הינו:
03-5237854
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות אמנון לוי טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אמנון לוי דף הבית אמנון לוי הוא עיתונאי, מחזאי ומגיש טלוויזיה ישראלי בערוץ 13. מבט מהיר על דרכי

שירות לקוחות אגרת טלויזיה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אגרת טלויזיה דף הבית אגרת רשות השידור היא אגרה שנתית שהוטלה מתוקף חוק רשות השידור התשכ"ה-1965, עבור החזקת

שירות לקוחות רהיטי הסיטי אשדוד טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של רהיטי הסיטי אשדוד טלפון דף הבית רהיטים איכותית. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של רהיטי הסיטי אשדוד

שירות לקוחות פיצה קוואבנגה יפו טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה קוואבנגה יפו דף הבית פיצה קוואבנגה הפיצה הכי טעימה ומיוחדת בארץ ממוקמת ביפו. מבט מהיר על דרכי

שירות לקוחות מריפוסה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מריפוסה דף הבית מסעדת מריפוסה היא מסעדה הממוקמת במתחם מועדון הגולף שבקיסריה . מבט מהיר על דרכי יצירת קשר

שירות לקוחות שיכון ובינוי טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של שיכון ובינוי דף הבית שיכון ובינוי היא התשתיות ונדל"ן המובילה בישראל, הפועלת בארץ ובעולם בתחומי התשתיות, יזמות
ביקורות על החברה

3 תגובות
הזמינות הטלפונית למענה על מנת לקבוע תור לבדיקה – היא אפסית.
זה השבוע השני שאני מנסה שעות על גבי שעות לקבוע תור – אך אין עם מי לגדבר !!!
המענה הוא באנגלית ומודיע שאין כרגע מי שיכול לענות וכשיתפנה נציג הוא יעה – נא להמתין ? עד מתי?
לא בסניף קריית אונו ולא במוקד הארצי – אין מענה ?!!!!
אמיר יקירי , אתה בהחלט צודק !!!! יותר קל להשיג את אלוהים או נשיא ארה"ב !!!!!!!!!!!!!!!!!!
צוות עובדים מסור אבל נוהלי עבודה גרועים. לא מתאימים למערכת הבריאות ב 2023. כולם סובלים מאי הסדר והבלאגן- המזכירות, הצוות הרפואי והלקוחות. רק מי שצועק מתקבל כי אין לצוות כלים לעקוב מי מגיע, מתי מוזמן. ערמות ניירות עוברות ( או לא עוברות…) מיד ליד. הקריאה לבדיקה הוא רנדומלי לא לפי סדר. ללקוחות אין מושג היכן מיקומם בתור.
מגיע ללקוחות ולצוות שתתקינו מערכת ממוחשבת כמו בכל המרפאות שכל לקוח ואיש מקצוע ידע מי הגיע, מי בתור וכו