שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון ממוגרף יפו
מכון ממוגרף יפו - מכון לאיבחון רפואי בע"מ.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מכון ממוגרף יפו
שירות הלקוחות בכתובת של מכון ממוגרף יפו
כתובת החברה הינה:
שארית ישראל 37 , תל אביב – יפו
צור קשר בפקס של מכון ממוגרף יפו
מספר הפקס הינו:
03-5237854
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות בית אבות עמל טבריה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית אבות עמל טבריה טלפון דף הבית עמל טבריה הינו מרכז רפואי שיקומי גריאטרי הגדול והמוביל בצפון הממוקם

שירות לקוחות ד ר פיצה אלנבי טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ד ר פיצה אלנבי דף הבית אצל דוקטור פיצה תוכלו למצוא מגוון רחב של פיצות, פסטות העשויות לפי מיטב

שירות לקוחות סופר פארם קניון גירון בית מרקחת טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סופר פארם קניון גירון בית מרקחת דף הבית סופר פארם קניון גירון בית מרקחת ורשת מוצרי פראם. מבט

שירות לקוחות עיריית תל אביב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של עיריית תל אביב טלפון דף הבית בעיריית תל אביב-יפו, המינהל הוקם לטובת העצמה קהילתית בתוך חלקי העיר מבט מהיר

שירות לקוחות פרדייב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פרדייב טלפון דף הבית צניחה חופשית בפרדייב, מעל חוף הבונים היא הדבר האמיתי. השילוב של נוף עוצר נשימה, ניסיון

שירות לקוחות דלונגי (Delonghi) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דלונגי (Delonghi) דף הבית דלונגי- שירות מזגני האייר. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של טלפון של
ביקורות על החברה
3 תגובות
הזמינות הטלפונית למענה על מנת לקבוע תור לבדיקה – היא אפסית.
זה השבוע השני שאני מנסה שעות על גבי שעות לקבוע תור – אך אין עם מי לגדבר !!!
המענה הוא באנגלית ומודיע שאין כרגע מי שיכול לענות וכשיתפנה נציג הוא יעה – נא להמתין ? עד מתי?
לא בסניף קריית אונו ולא במוקד הארצי – אין מענה ?!!!!
אמיר יקירי , אתה בהחלט צודק !!!! יותר קל להשיג את אלוהים או נשיא ארה"ב !!!!!!!!!!!!!!!!!!
צוות עובדים מסור אבל נוהלי עבודה גרועים. לא מתאימים למערכת הבריאות ב 2023. כולם סובלים מאי הסדר והבלאגן- המזכירות, הצוות הרפואי והלקוחות. רק מי שצועק מתקבל כי אין לצוות כלים לעקוב מי מגיע, מתי מוזמן. ערמות ניירות עוברות ( או לא עוברות…) מיד ליד. הקריאה לבדיקה הוא רנדומלי לא לפי סדר. ללקוחות אין מושג היכן מיקומם בתור.
מגיע ללקוחות ולצוות שתתקינו מערכת ממוחשבת כמו בכל המרפאות שכל לקוח ואיש מקצוע ידע מי הגיע, מי בתור וכו